|
|
Auteur | Bericht |
---|
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 11:54 | |
| 't Is al gebeurd ;D Hoezo snel? Ikke niet hoor xD |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 12:52 | |
| Ik was even aan het eten. en ja jij bent snel . |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 13:42 | |
| Ik was ook effe gaan eten en Baantjer gekeken ;D |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 13:46 | |
| - Azure schreef:
- Stargate, ubisoft, SPARKLE~
Lemme geuss; Literal trailer van Assassins Creed ;D ?
Hmmn. Ik ga denk ik weer wat anime kijken c: Lekker vroeg thuis, jeej ;D |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:12 | |
| Helloo people Ik vind deze RPG nu al uberawesome |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:14 | |
| Hmn. U bent nieuw hier o3o ? *wrijft over kin* Ik weet zeker dat ik die ava ergens eerder heb gezien >o |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:18 | |
| Yep. ^^ Noeee! Serieus? *trekt pruillipje*
|
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:20 | |
| Jeps, Ayu heeft de avatar ook, maar wij hebben niks gezien ;D Bovendien is ze al lang afwezig, denk ik ;O |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:26 | |
| Als de face claim niet is gepakt ben je vrij om te doen wat je wilt, heur o3o En ik zie alles >D Gah, nu heb ik echt zin om met Luca te RPG'en. Te kleurrijke dingen om me heen n_n
Hmn. Misschien kan ik vandaag al beginnen aan gedicht voor surprise ;o Die moet ooit nog eens af ;} |
|
| |
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:28 | |
| Indeed! :O Kak zeg Nja als ze online komt en weer actief word enzo pas ik hem wel aan *puppyeyes* Tenzij de machtige admin/modders anders zeggen ofcourse ^^ -Zo meteen mijn twee favo chars hierheen gehaald xp Iemand zin in een topicje? =D[i] |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:32 | |
| God, ik zou wel willen, maar... Het zou nu echt niet zo slim voor mij zijn... Ik zit erg omhoog met mijn andere topics ;o xd |
|
| |
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:35 | |
| Hahahha indeed xP Poor poor you Euhm even stiekem een vraagje want ben de informatie nog aan het doorlezen maar mag je zelf je klas kiezen of word je daar toe ingedeeld ofzo? :3 @Alejandro;; Aaah gedichten. Daar ben ik altijd zo slecht in he xp Gelukkig organiseren wij dit jaar met onze klas wat en doen we geen surprises etc etc. xp |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:39 | |
| V-Vrouwelijke versie D: ?!... *facepalm* Laat ik maar niet een topicje binnen huppelen van U, Krijg je zo'n awkward situation.
En ik kom er uiteindelijk altijd wel uit o3o Whaha, hoewel ze altijd vreemd zijn ;D Zo random, zodat het maar rijmt of zo. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:40 | |
| @soul Same problem here :3 whaaah ik wil wel, maar ik heb er al te veel :O Je mag zelf vragen of je in een mentorklas mag en voor de rest mag je ook zelf beslissen naar welke lessen(in magie enzo) je poppetje gaat... geloof ik tenminste https://staracademy.forumtwilight.com/f25-klassen voor de metorklassen :3 En als ik het weer wat minder druk heb, wil ik dolgraag een topic met een van de twee ^^ |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:46 | |
| Mineko, wij gaan 't altijd te druk hebbe :3 Soul en Mineko zijn gedoemd tot drukte :3 |
|
| |
Kuroh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:47 | |
| Hahahah indeed ik zat dus ook al te kijken. Whahaha. Kwam haar ooit per toeval tegen en omg had meteen een heel karakter voor haar in mijn hoofd xp Maarja het is dan ook gewoon een awesome char. Zowel mannelijk als vrouwelijk n_n
Gheheh doe je dan beter dan ik xp Bij mij lijkt en klinkt het hélemaal nergens naar heheh xp
@Mineko;; Auwh thanks! =D Whoesh lijkt me zeer awesome ^^ |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:49 | |
| DRUKTE Ben nu bezig met post...'t wordt geen ernstige wond, ok? Of wil je drama Of kots... |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:50 | |
| Geen kots! ;D Doe maar een lekkere grote wond :3 Ik en de Zwabber gaan je haten als je kotst! ;D |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:53 | |
| Onoes bang voor de wraak van de zwabber :O dan ga ik maar lekker bezorgd doen |
|
| |
Kuroh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:54 | |
| Ghehehe poor poor jullie xP Nya open wel een topic en see what happens :'D Zwabber? |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 14:57 | |
| Mineko's schuld! Het gebeurde allemaal op het lanceringsplatform ;D Mineko vertelt de rest, ik heb het toch lekker drukker dan hem :3 |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:03 | |
| Neee ik zal wel gewoon uit luiheid de link sturen...maar ik waarschuw je, dit wil je eigenlijk niet weten https://staracademy.forumtwilight.com/t2251-arrived Het slaat helemaal nergens op, maar goed En ik heb het nu ook druk hoor ik moet nog een engels boek uitlezen voor morgen en er dan een verslag over schrijven :O Ik heb alleen geen zin :"( En dan na vrijdag heb ik weer een klein beetje rust... Maar nu dus niet :O *stressing* |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:11 | |
| Omg... Ik moet nog overal reageren en waan mezelf steeds weer in nieuwe topics ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:17 | |
| Mijn kat maakt de hele tijd knor en smak geluidjes als ze zich likt. Hoe moet ik me zo kunnen concentreren >o Maar ze is te lief om uit de kamer te gooien :3 |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:17 | |
| ... ga ook knorren enzo? Kijken hoe gauw ze ophoud 8D *gaat maar eens aan hw* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|