|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 19:35 | |
| NOESS
Bij ons worden er altijd kookprogamma's op gezet |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 19:40 | |
| Oké, wij reden daarnet voor niks naar de bouwmarkt, blijk die dicht te zijn :') ... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 19:47 | |
| Zo dan gaan we maar eens proberen een postje te maken met David n_n Inkomen is altijd zo irritant >o< |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 19:52 | |
| Bwah, ik ben voor vanavond serieus inspiratieloos geworden xD |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 19:54 | |
| Fck yeah, Alois als meisje XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 19:58 | |
| Sorry trouwens dat de post nogal laat kwam ;o Ik had hem eerder af, maar was nog niet klaar met titel en toen werd mijn zus boos dat ik niet kwam eten x') En uiteindelijk ben ik weggelopen toen ze vreemde dingen gingen zeggen ;p DUSJA. Alois is Aloise geworden >D |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:05 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:08 | |
| |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:10 | |
| Ik kan geen accountjes meer veranderen ;-; Kazuki - School Council President, gaat lastig om te veranderen. Klavier - Docent muziek, nog lastiger om te veranderen. Kid - Heeft een relatie, lijkt me vaag o.o Shizuo - Geen idee ;-; Daigo - Kan nog wel eventueel, maar dan krijg ik veel accountjes ;-; En wie ben ik nou vergeten? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:17 | |
| Roxas HAD een relatie. Maar dat ging uit of zo ._. Nu heb ik enkel Alois die liefde heeft. Alejandro heeft ook wel liefde... Maar dat ligt nogal complex n_n De rest... Dunno. Luca kan ik ook niet veranderen, want daar heb ik stiekem plannen mee ;o En ik houd teveel van Davids setje, en dat ik nog niet eens met hem heb geRPG'd x') |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:19 | |
| Noah kan ik sowieso niet veranderen en WIL ik ook niet veranderen <3 Nezumi ook niet. Juud zou me trouwens vermoorden als ik dat toch wel zou doen. Mikhail is veranderbaar maar ik heb nog niet eens properly met hem geRPG't. |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:20 | |
| Ik zit nu serieus zo te denken van; Waarom heb ik ook al weer een docent + School Council President account? Maar ik wil ze ook niet kwijt. Maldito, ik ben weer vaag bezig >> |
|
| |
Master Kratos
PROFILEPosts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia, water magieKlas: I'm a teacher of water magic.Partner: None
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:31 | |
| Mijn vogen knaagd weer eens aan mijn snoer van mijn laptop XD . |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:31 | |
| Bij de oppaskindjes De ene had heimwee naar vakantie, zo zielig. Maar nu liggen ze weer op bed. |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:32 | |
| Mijn chars hebben nooit geliefdes gehad 8D Enneh, ja Saté laat ik lekker zo en Diëgo ook en Fiona, idunno. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:34 | |
| Az heeft geen liefde Les heeft geen liefde Zozo heeft geen liefde Matt heeft geen liefde
Drie ervan zijn al gepland. O.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:35 | |
| Mijn chars hebben ook geen liefde n_n xD |
|
| |
Kazuki
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:38 | |
| Ik heb er 1, en twee die ik niet kan veranderen.
Dan blijven er twee veranderbare over >> |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:43 | |
| Ik had net 666 berichten o.O |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:45 | |
| |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 20:59 | |
| xD
Ik ga Noah's voorsteltopic even vernieuwen want ik vind hem beschamend slecht o.O |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 21:07 | |
| Ik moet vanavond film kijken met familie. Dus waarschijnlijk reageer ik niet meer, of heel laat in de avond. Dat jullie het weten n_n |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 21:16 | |
| Hahhaha ik heb nu zo'n zin om te posten bij David. Maar dat bewaar ik tot vanavond. 8D Of morgen. Zo maar filmpje kijken. |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 26 2011, 23:48 | |
| *leest even topic door* Alejandro... Liefde... Complex... HET IS WEL WAT MEER DAN COMPLEX, UKNOW? |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 00:36 | |
| Meh, ik vind het complex n_n Hij zou het achteraf toch niet snappen o3o
Whaha, Mega Shark vs Giant Octupus. Te hilarisch. Maar The orphan was zo vermoeiend o_o Ik zat de hele tijd van; 'Stop dat kind in de oven en laat 'r branden >U' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|