|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:01 | |
| Ugh I am bored -.-"
Iemand misschien topicjeuh? :3 |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:05 | |
| - Eillish schreef:
- Ugh I am bored -.-"
Iemand misschien topicjeuh? :3 Hehe mij goed :3 |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:07 | |
| Heb je er toevallig nog een ergens openstaan? :3 |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:08 | |
| - Eillish schreef:
- Heb je er toevallig nog een ergens openstaan? :3
Nee vrees ik je zal er eentje moeten aanmaken, mijn inspiratie is dood als ik moet beginnen x'D |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:10 | |
| - Sasori schreef:
- Eillish schreef:
Nee vrees ik je zal er eentje moeten aanmaken, mijn inspiratie is dood als ik moet beginnen x'D Aaah, goed dan, maakt het uit waar? Ik weet nooit waar ik een post moet maken O.o" |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:13 | |
| Ik wel! Als mensen een topic met me iwllen, moeten ze ook maar blij zijn met de plek, nah! Dat zeg ik nu wel zo stoer, maar ik houd meestal toch rekening en vraag het voor de zekerheid effe xd |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:13 | |
| There is no heaven, there is no hell. There is only this world, and it's dark reflection. And we do not know in which of the two worlds we are.
Waarom houd ik zoveel van sommige lyricsen n_n ? |
|
| |
Sasori .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:18 | |
| - Eillish schreef:
- Sasori schreef:
- Eillish schreef:
Nee vrees ik je zal er eentje moeten aanmaken, mijn inspiratie is dood als ik moet beginnen x'D Aaah, goed dan, maakt het uit waar? Ik weet nooit waar ik een post moet maken O.o" Maakt niet uit :'D |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:20 | |
| @Sasori, goed dan ^^
@Soul, mijn punt dus -.-
@Celty, van welk liedje dan?
I AM IN MISERY<333 xD |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:21 | |
| Nou, dat is eigenlijk de enige tekst. Het is een remix o3o En nog een ander stukje tekst >o Maar dat onthoud ik niet zo goed ;D |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:34 | |
| G*dverd*mme! Ik word hier echt zo ziek van! Mijn oma zit de hele tijd dingen aan te praten bij iedereen die niet kloppen en iedereen zit de hele tijd over eenzelfde onderwerp door te zeiken. Daar word ik gestoord van! O_O |
|
| |
Sasori .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:37 | |
| Eng... Ik ben weer pokémon gaan spelen O_o |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:45 | |
| |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:46 | |
| Whoot Ik kan GIFs maken *is trots* |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 17:48 | |
| SDJSKASKDJCDHIIDHJD Ik heb nu zoveel werk te doen T-T - Leren voor SO Frans morgen - Leren voor SO Nederlands Verhaalanalyse morgen - Maatschappijwetenschappen schema's maken en die inleveren. - Een hele paragraaf van M&O maken. - Een presentatie voor muziek voorbereiden(ik kan het al maar toch wil ik oefenen omdat ik weet dat ik het ga verprutsen). - Mijn Nederlands boek uitlezen zodat ik een verslag kan maken voor Vrijdag. DFDSDFJKJKSDJKWJKDHJDFJSDJK FUU, DIT IS KINDERMISHANDELING. |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:03 | |
| ARME RUUZ
KIJK HET BEWEEGT *is heel trots op het geval in haar onderschrift* |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:05 | |
| Pwahahah ;d
Nice gedaan btw ^^ |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:13 | |
| Awesome ;D Ik kan ook GIFs maken maar daar heb ik nu echt even geen tijd voor. *stress stress*
Ik vind trouwens dat Az en Nez leuk bezig zijn x3 Zo elkaars haren vast, ghehe. EN ALOIS IS ZOOOOOOOOOOO LIEF. NOOR, JE LAAT ME ECHT SMELTEN EN IK WIL POSTEN MAAR IK MOET HUISWERK MAKEN DDDD; |
|
| |
| |
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:17 | |
| Ik moet posten met Les.. Maar heb meer zin om te posten met Az Dus dat wordt wat minder snel. *sleept zich terug naar Word* Misschien zou een stukje me helpen *staart naar Noor* |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:18 | |
| Hèhè, ik voel me weer goed ;D |
|
| |
Sasori .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:19 | |
| Ghaha nog 6 posts O_o Omg het gaat weer eens snel :'D En waarom voel je je goed dan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:19 | |
| Maar dan moet ik naar boven lopen D: EN IK HEB TRAUMA'S AAN TRAPPEN. Of ja... Niet echt, alleen als iemand achter mij loopt. *staart naar moeder* Haar schuld. Maar ik zal eens actief doen of zo. *huppelt naar kamer* |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:24 | |
| Omdat mijn vriendje tegen me heeft gezegd dat hij van me houdt (L) |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 18:25 | |
| Leuk een leraar die een dag van tevoren aangeeft datie morgen so gaat geven over begrippen. Moet dus 6 begrippen pagina's kennen uit mijn kop. -grijpt naar hoofd Hater, en dan gaat hij maar 40 woordjes vragen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|