|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 07:43 | |
| - Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
- Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
- Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
- Ik zeg altijd tegen ze had ik van ze hou en dan krijg ik een: ''Ja dat zal vast wel en nu mond dicht'' GHhaha, maarja kan wel goed met ze praten.
Ik kom daarnet zo boven, zie ik mijn broertje aan zijn slurf krabben. ''Wat ben je aan het doen ._.'' ''Ja ik had jeuk aan me bellen.'' -krabt rustig verder. Whaha, zo iets had ik ook met mijn broer. Hij zat naast mij op de bank, begin hij zo te graaien tussen zijn benen. Ik; 'Waarom doe je dat altijd o_o ?' Hij; 'Nou, soms zit het gewoon niet goed en dan moet ik het eventjes uit de knoop halen.' Ik; 'Okeee, ik vraag nooit meer wat op dat gebied aan jou D:'
Echt, jongens zijn zo simple minded x') Jij begrijpt mij HAhahah. Mjah het is dan ik het ondertussen gewent ben aangezien ik in een huis vol mannen bne opgegroeid. =D MAAR IK HAD WEL DE OVERMACHT! Bij ons zijn het de vrouwen x') Moeder, twee oudere zussen en moi. En mijn broer alleen met mijn vader. Maar mijn zussen studeren nu en zijn huis uit ;o Dus nu staat het gelijk spel ;} Officieel heb ik nog 2 zussen, maar die wonen alle twee in een eigen huisje, Nu woon ik dus bij mijn vader en broertje. GHehe overal slingerd mijn troep rond. ''FLOOOR RUIM JE TROEP OP'' ''okeh c:'' Ik maak zo weinig troep dat het stoffig zou zijn als er geen schoonmaakster was c: Dat krijg je als je alleen maar slaapt op je kamer omdat het er net een koelkast is in de winter en een sauna in de zomer. ITWORKS. Hahaha, lucky you. Mijn kamer is altijd een bende, krijg ik te horen dat ik mijn kamer op moet ruimen. twee dagen later is ht weer hetzelfde. En dan word ik boos op mijn broertje omdat ik denk dat hij mijn makeup verstopt. NOUJA, ruilen van kamer ~,~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 09:05 | |
| Ik bleek de eerste twee uur vrij te hebben, maar dat stond er vanochtend nog helemaal niet op D: En nu ben ik bij een vriendin thuis die dichtbij school woont, en ik mocht mee en zu ;D Dus ga ik eventjes heel zinvol wat posts maken o3o |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 09:29 | |
| Ik verveel me :O Ik wil school |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 12:44 | |
| |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 14:07 | |
| Warm en zweterig en misselijk :3 |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 14:27 | |
| Wat haat ik het toch als filmpjes sloom laden x') Dan kan ik ze niet vooruit spoelen >U
En dacht ik lekker middagje alleen, moet mijn broer zich weer aanstellen en niet naar school gaan. Ja, je bent ook echt ziek als je heel hard zit te lachen voor de laptop en shizzle ._. En geloof ik heeft hij ook een pizza naar binnen gewerkt. pfft, en dan noemt hij mij een leugenaar. |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 14:35 | |
| En dan heb je ook nog een stiefoma die komt vragen of alles goed met je gaat terwijl je stem pieperig is... *zucht* |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:30 | |
| Nog 1 uurtje les en dan eindelijk naar de film 8D Geweldig, want ik heb honger D: |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:36 | |
| Oh nice, welke film ga je? :3 |
|
| |
Fealwen
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 287 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xI've Done My HomeworkPartner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:43 | |
| Ben ik een keer vroeg uit, heb ik veel werk om te doen xD Dat is wel een beetje jammer~
|
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:45 | |
| iPod is 'm gespaced Fora weergeeft ie niet meer |
|
| |
Fealwen
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 287 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xI've Done My HomeworkPartner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:50 | |
| Blegh, dat is wel irritant D: Mijn telefoon wil dat ook niet doen~ |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:52 | |
| Oh, dan ligt het dus niet aan mij. Ik had al een verband gelegd tussen de nieuweberichtenstoring en het iPodgezeur. Waarschijnlijk klopt dat dus~ |
|
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:57 | |
| |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:58 | |
| Ohgreat, Youtube spacet hem ook. *zuigt ontevreden op lolly* |
|
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 15:58 | |
| Damn, 61 pagina's maatschappijleer samenvatten D: En ik heb vanavond niet eens tijd xD FAAL |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 16:05 | |
| Nadat ik anime heb gekeken is mijn inspiratie tank weer beetje gevuld ;D Dacht dat ik gisteren avond in een dipje zat n_n TIJDVOOREENSPASTISCHEAL. ;D |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 16:09 | |
| TIJDVOOREENLESDIESINAASAPPELSPERST~ |
|
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 16:10 | |
| YAY >D Feal gaat zich een ongeluk lachen~ Ik kom uit overwegingen niet op msn, omdat ik dan nog minder ga uitvoeren dan nu :3 En als ik tijd heb komt er een spastische Wren >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 16:12 | |
| Zet jezelf offline en wees enkel zichtbaar voor de epic mensjes in uw lijstje.
En waarschijnlijk gaat Al heel erg geil kijken naar Les als ze dat doet met sinaasappels. Ik ga niet zeggen waarom, omdat het in alle opzichten verkeerd klinkt ._.
Whaha, Al is eerst helemaal happy dat zijn plan lijkt te werken en dan BAM. Ga hem echt net niet laten gillen als een keukenmeid c: |
|
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 16:19 | |
| Dat met die sinaasappels.. moet ik lezen.. goed plan van offline :3 Whaha, ik houd van Bela xD |
|
| |
| |
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 16:28 | |
| AL KIJK UIT D: HETISGEENZIJ Al is geniaaal xD |
|
| |
| |
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 17 2011, 16:33 | |
| GodverDOMME wat een kutgezeik met die OV-chipkaart. Ik stond vandaag letterlijk vast op het station. Kon niet naar huis, ik had geen geld. Daardoor heb ik wel een belangrijk tentamen gemist. Dat noemen ze dan gemak. Steek 'm maar in uw hol, madame Melanie Schultz van Haegen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|