|
|
Auteur | Bericht |
---|
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:14 | |
| Alstu <3 Pff, dat was de moeilijkste bewerking ooit o.O |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:16 | |
| @Noah: Wow! Dat hebt u echt supermooi gedaan! Lijkt me echt verschrikkelijk lastig~ |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:20 | |
| |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:30 | |
| Lolz, ik geloof je :3 Ik kan niet eens fatsoenlijk retoucheren xD |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:30 | |
| - Wren schreef:
- Lolz, ik geloof je :3 Ik kan niet eens fatsoenlijk retoucheren xD
Retoucheren? *krijgt animevraagteken boven hoofd* |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:31 | |
| Ik weet niet eens wat dat is xD |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:32 | |
| - Noah schreef:
- Ik weet niet eens wat dat is xD
*gasp* Als Ruuz het niet weet, weet niemand het. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:32 | |
| xD Dat weet ik dan weer wel ~ Lang leve Photoshop uitlegboekding Retoucheren is dat je op een deel van de afbeelding kunt klikken en het dan ergens anders overheen kunt tekenen, ik weet niet precies hoe je het uitlegt, maar je kopieert een stuk van de afbeelding en brengt die op een ander deel aan om kleine dingen te verwijderen die niet mooi zijn op een foto Dacht ik xD
Waarschijnlijk kunnen jullie het wel~ Want het was een basisvaardigheid ofzeuw xD maar ik snapte die opdracht toen al niet eens |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:35 | |
| |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:39 | |
| - Wren schreef:
- xD Dat weet ik dan weer wel ~ Lang leve Photoshop uitlegboekding
Retoucheren is dat je op een deel van de afbeelding kunt klikken en het dan ergens anders overheen kunt tekenen, ik weet niet precies hoe je het uitlegt, maar je kopieert een stuk van de afbeelding en brengt die op een ander deel aan om kleine dingen te verwijderen die niet mooi zijn op een foto Dacht ik xD
Waarschijnlijk kunnen jullie het wel~ Want het was een basisvaardigheid ofzeuw xD maar ik snapte die opdracht toen al niet eens Oh dat~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:45 | |
| |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:47 | |
| |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 17:59 | |
| |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 18:03 | |
| |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 18:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 18:07 | |
| Ik ga maar verder met anime kijken of zo. Heb ik al te lang niet meer gedaan o3o FF - Ik haat het als ze opening liedjes veranderen, net als ik ze een beetje begin te waarderen x') |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 18:45 | |
| Nomnom, net gegeten. Tijd om met Nezzie te posten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 19:00 | |
| Ik moet eten. Maar ik heb geen honger D: Dan ga ik maar spelen met eten ;D |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 19:05 | |
| - Alejandro schreef:
- Heb ik al te lang niet meer gedaan o3o
Gister avond nog 8D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 19:08 | |
| - Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
Gister avond nog 8D Bedoelde op lange termijn. Het is echt een eeuw geleden of zo wanneer ik voor het laatst een hele anime af had gekeken. |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 19:09 | |
| - Alejandro schreef:
- Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
Gister avond nog 8D Bedoelde op lange termijn. Het is echt een eeuw geleden of zo wanneer ik voor het laatst een hele anime af had gekeken. Dat had je er niet bij gezegd. Njah al klaar met het bespelen van je voedsel? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 19:17 | |
| - Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
- Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
Gister avond nog 8D Bedoelde op lange termijn. Het is echt een eeuw geleden of zo wanneer ik voor het laatst een hele anime af had gekeken. Dat had je er niet bij gezegd. Njah al klaar met het bespelen van je voedsel? En ik maar denken dat je hersens op automatisch stonden en het meteen er zelf bij zouden voegen ;o Nou, ik voel me momenteel nogal baas c: Ik ging zitten, nam een hap, stond toen op. Beiden handen op tafel. 'Hmn. Ik heb betere dingen te doen in mijn leven dan eten. En misselijk worden door het feit dat een zeker persoon met een volle mond praat. Dus ik verlaat jullie nu ~!' En toen liep ik heel blij weg c: Die zekere persoon is mijn vader, maar als ik het recht in zijn gezicht zeg wordt hij weer boos ¬¬ |
|
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 19:22 | |
| - Alejandro schreef:
- Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
- Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
Gister avond nog 8D Bedoelde op lange termijn. Het is echt een eeuw geleden of zo wanneer ik voor het laatst een hele anime af had gekeken. Dat had je er niet bij gezegd. Njah al klaar met het bespelen van je voedsel? En ik maar denken dat je hersens op automatisch stonden en het meteen er zelf bij zouden voegen ;o Nou, ik voel me momenteel nogal baas c: Ik ging zitten, nam een hap, stond toen op. Beiden handen op tafel. 'Hmn. Ik heb betere dingen te doen in mijn leven dan eten. En misselijk worden door het feit dat een zeker persoon met een volle mond praat. Dus ik verlaat jullie nu ~!' En toen liep ik heel blij weg c: Die zekere persoon is mijn vader, maar als ik het recht in zijn gezicht zeg wordt hij weer boos ¬¬ Waarom, waarom voel ik me bij jou toch altijd zo laaaaag. -kruipt weg in hoekie. Maarja, WAAROM HERKEN IK DAT? Mijn pa doet precies hetzelfde. Maar goed ik mag niet weglopen wanneer we aan het eten zijn. + die vriendin van hem is er weer. Mijn pa heel leuk ''Ja Floor heeft broeken gekocht!'' Komt dat mens op mij afstormen en aan mijn broek te pulken en kijken en maar zeggen dat die mooi is. ''Ehm, ik heb de nieuwe niet aan?'' FFU ga weg D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 19:55 | |
| - Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
- Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
- Diëgo schreef:
- Alejandro schreef:
Gister avond nog 8D Bedoelde op lange termijn. Het is echt een eeuw geleden of zo wanneer ik voor het laatst een hele anime af had gekeken. Dat had je er niet bij gezegd. Njah al klaar met het bespelen van je voedsel? En ik maar denken dat je hersens op automatisch stonden en het meteen er zelf bij zouden voegen ;o Nou, ik voel me momenteel nogal baas c: Ik ging zitten, nam een hap, stond toen op. Beiden handen op tafel. 'Hmn. Ik heb betere dingen te doen in mijn leven dan eten. En misselijk worden door het feit dat een zeker persoon met een volle mond praat. Dus ik verlaat jullie nu ~!' En toen liep ik heel blij weg c: Die zekere persoon is mijn vader, maar als ik het recht in zijn gezicht zeg wordt hij weer boos ¬¬ Waarom, waarom voel ik me bij jou toch altijd zo laaaaag. -kruipt weg in hoekie. Maarja, WAAROM HERKEN IK DAT? Mijn pa doet precies hetzelfde. Maar goed ik mag niet weglopen wanneer we aan het eten zijn. + die vriendin van hem is er weer. Mijn pa heel leuk ''Ja Floor heeft broeken gekocht!'' Komt dat mens op mij afstormen en aan mijn broek te pulken en kijken en maar zeggen dat die mooi is. ''Ehm, ik heb de nieuwe niet aan?'' FFU ga weg D: Dunno? Misschien omdat ik zo'n baas ben *wbw* Nee, ik weet het echt niet ._. Misschien omdat ik teveel van je verwacht, lieverd. Zal het niet meer doen c: En nu zie ik je stiekem voor me terwijl je heel spastisch dat mens wegduwt n_n Sorry.
Youtube en Zerochan doen beiden stom. *slaat armen over elkaar* Ik probeer een post te maken, daar heb ik ze beiden voor nodig >U |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 19 2011, 20:00 | |
| Is zerochan bij iedereen sloom of ligt het gewoon aan mijn computer? o.O |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|