|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 21:07 | |
| Succes 8D
Ik ga ... Kid's sig herinrichten, want de tekst doet freaky...
En dan ga ik weer Durarara!! AMV's zoeken <3 |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 21:11 | |
| Alexis is... lief aan't worden O_O Edit: Haha, Kid rijdt door een woestijn op z'n skateboard tijdens een achtervolging en het enige waaraan hij kan denken is zijn tricks |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 21:35 | |
| - Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
- Ik zeg altijd tegen ze had ik van ze hou en dan krijg ik een: ''Ja dat zal vast wel en nu mond dicht'' GHhaha, maarja kan wel goed met ze praten.
Ik kom daarnet zo boven, zie ik mijn broertje aan zijn slurf krabben. ''Wat ben je aan het doen ._.'' ''Ja ik had jeuk aan me bellen.'' -krabt rustig verder. Whaha, zo iets had ik ook met mijn broer. Hij zat naast mij op de bank, begin hij zo te graaien tussen zijn benen. Ik; 'Waarom doe je dat altijd o_o ?' Hij; 'Nou, soms zit het gewoon niet goed en dan moet ik het eventjes uit de knoop halen.' Ik; 'Okeee, ik vraag nooit meer wat op dat gebied aan jou D:'
Echt, jongens zijn zo simple minded x') Jij begrijpt mij HAhahah. Mjah het is dan ik het ondertussen gewent ben aangezien ik in een huis vol mannen bne opgegroeid. =D MAAR IK HAD WEL DE OVERMACHT! |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 21:36 | |
| - Satoko schreef:
- Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
- Ik zeg altijd tegen ze had ik van ze hou en dan krijg ik een: ''Ja dat zal vast wel en nu mond dicht'' GHhaha, maarja kan wel goed met ze praten.
Ik kom daarnet zo boven, zie ik mijn broertje aan zijn slurf krabben. ''Wat ben je aan het doen ._.'' ''Ja ik had jeuk aan me bellen.'' -krabt rustig verder. Whaha, zo iets had ik ook met mijn broer. Hij zat naast mij op de bank, begin hij zo te graaien tussen zijn benen. Ik; 'Waarom doe je dat altijd o_o ?' Hij; 'Nou, soms zit het gewoon niet goed en dan moet ik het eventjes uit de knoop halen.' Ik; 'Okeee, ik vraag nooit meer wat op dat gebied aan jou D:'
Echt, jongens zijn zo simple minded x') Jij begrijpt mij HAhahah. Mjah het is dan ik het ondertussen gewent ben aangezien ik in een huis vol mannen bne opgegroeid. =D MAAR IK HAD WEL DE OVERMACHT! Bij ons zijn het de vrouwen x') Moeder, twee oudere zussen en moi. En mijn broer alleen met mijn vader. Maar mijn zussen studeren nu en zijn huis uit ;o Dus nu staat het gelijk spel ;} |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 21:37 | |
| Kid (Die van Soul Eater) is echt so cool met z'n skateboard :3 Waah... Ouders slapen op de bank, dus ik kan opblijven |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 21:38 | |
| - Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
- Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
Echt, jongens zijn zo simple minded x') Jij begrijpt mij HAhahah. Mjah het is dan ik het ondertussen gewent ben aangezien ik in een huis vol mannen bne opgegroeid. =D MAAR IK HAD WEL DE OVERMACHT! Bij ons zijn het de vrouwen x') Moeder, twee oudere zussen en moi. En mijn broer alleen met mijn vader. Maar mijn zussen studeren nu en zijn huis uit ;o Dus nu staat het gelijk spel ;} Officieel heb ik nog 2 zussen, maar die wonen alle twee in een eigen huisje, Nu woon ik dus bij mijn vader en broertje. GHehe overal slingerd mijn troep rond. ''FLOOOR RUIM JE TROEP OP'' ''okeh c:'' |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 21:41 | |
| - Satoko schreef:
- Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
- Alejandro schreef:
- Satoko schreef:
Echt, jongens zijn zo simple minded x') Jij begrijpt mij HAhahah. Mjah het is dan ik het ondertussen gewent ben aangezien ik in een huis vol mannen bne opgegroeid. =D MAAR IK HAD WEL DE OVERMACHT! Bij ons zijn het de vrouwen x') Moeder, twee oudere zussen en moi. En mijn broer alleen met mijn vader. Maar mijn zussen studeren nu en zijn huis uit ;o Dus nu staat het gelijk spel ;} Officieel heb ik nog 2 zussen, maar die wonen alle twee in een eigen huisje, Nu woon ik dus bij mijn vader en broertje. GHehe overal slingerd mijn troep rond. ''FLOOOR RUIM JE TROEP OP'' ''okeh c:'' Ik maak zo weinig troep dat het stoffig zou zijn als er geen schoonmaakster was c: Dat krijg je als je alleen maar slaapt op je kamer omdat het er net een koelkast is in de winter en een sauna in de zomer. ITWORKS. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:02 | |
| Twilight op tv. Ik ging kritiek leveren. Zusjelief was er niet blij mee. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:08 | |
| Je wilt niet weten hoe ik zit bij Twilight. Het enige wat uit mijn mond komt; HOW DOES THAT EVEN MAKE SENSE? En die nieuwe trailer dan, like whut? |
|
| |
Alexis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:11 | |
| |
|
| |
Daichi .
PROFILEPosts : 208 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Full Razen // FireKlas: 4e klas.Partner: Noo~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:27 | |
| TWILIGHT OP TV OMG, KIJKEN~ :3
Ennehh, iemand een topicje met deze gast hier? xD |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:28 | |
| ME ME ME!!! Would love to <3 Als jij het ook wil xD
|
|
| |
Daichi .
PROFILEPosts : 208 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Full Razen // FireKlas: 4e klas.Partner: Noo~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:31 | |
| Whaha, is goed :3
Maak jij dan het topic aan? >D En sorry, dan kan ik pas morgen reageren (A) |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:33 | |
| Zo bij modern ballet gingen we een achterwaartse rol doen over je linkerschouder, met je linkerbeen in de lucht. Ja, is net zo moeilijk als het klinkt. Maar het lukte! |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:34 | |
| Oehhh dan moet ik even nadenken wat ik ga doen ^^ Ik zal even kijken of ik nog inspiratie krijg, anders maak ik morgen wel iets. En YEEEEY!!! En het is niet erg hoor, neem alle tijd :3 |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:35 | |
| Dat klinkt inderdaad heel moeilijk Knap dat het gelukt is, ik kan zelf echt niet dansen xD |
|
| |
Daichi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:36 | |
| Jee :3
@Myst, Omg, dat klinkt idd best moeilijk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:40 | |
| Dat ís moeilijk
*voelt de blauwe plek nog steeds op haar schouder* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:47 | |
| NOUHOU. Ik moet zwijgen op msn van Elo :c *gaat zielig in hoekje zitten* |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:50 | |
| Arme, arme jij ^^ Ik heb heel veel medelijden met je =P |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:51 | |
| Waarom, lieve Noor? *gaat bij Noor in hoekje zitten* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:53 | |
| O-Omdat.... Omdat ik afleid D: ! *begint zielig te huilen* |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 22:54 | |
| Awwewwwwwwwww Niet huilen... Denk maar aan regenbogen en konijntjes en schattige plaatjes van Prussia en dat soort dingetjes. *troost* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 23:16 | |
| Oké ;} Zal ik doen. En asdf movies ;D
Ik ga nog een postje maken, en dan ga ik maar eens slapen. Morgen maar vier uur, jeej ~ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 23:21 | |
| Ugh. o3o Neara die komt binnenvallen. Saf is waaay out of concentration. Bozig. Bezweet. En een Alejandro op de achtergrond die beweert dat hij aan zulke dingetjes dacht D: Heb medelijden. *schud met collectebus voor het Savador-fonds*
En nu ga ik slapen =w= Tata people. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|