|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Kratos
PROFILEPosts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia, water magieKlas: I'm a teacher of water magic.Partner: None
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:54 | |
| Ja inderdaad, dat is volgens mij niet goed o.O . |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:56 | |
| Nee, ik zou naar de dokter gaan. |
|
| |
Sephiroth .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duisternis en luchtKlas: Partner: veni veni venias ne me memori facias
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:57 | |
| Eindelijk! Een leraar dark magic nu nog hopen dat ze actief blijft XD |
|
| |
Master Kratos
PROFILEPosts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia, water magieKlas: I'm a teacher of water magic.Partner: None
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:59 | |
| Het kan dan ook long ontsteking zijn. Ik ga toch maar naar bed denk ik. Doedoeg . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 22:04 | |
| Ik ga eventjes wat drinken. Dan proberen een post te maken, krijg ik hem niet op tijd af... Dan maak ik hem morgen af c: |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 22:22 | |
| Zoo, topic in muzieklokaal gemaakt~ Gavin, kom maar op~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 22:24 | |
| Whaha, Al kan zowaar schattig zijn ;D In mijn ogen dan c: Mannen met een kinderlijke glimlach zijn smexy >U |
|
| |
Master Kratos
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 07:58 | |
| Goedemorgen =D !
Ik zit weer in de trein naar school... |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 08:38 | |
| - Lesaiah schreef:
- Zoo, topic in muzieklokaal gemaakt~
Gavin, kom maar op~ Had het gezien, zal in mijn tussenuur eens kijken of ik kan posten ^^. Ik zit bij Nederlands >> |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 08:58 | |
| En toen had ik informatica het eerste uur n_n
Ga eventjes een planning maken voor opdrachten, omdat die man dat wilt o3o |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:00 | |
| 'k heb eerste 3uur vrij c: chill chill en zometeen dan 100min de tijd om wiskunde te maken en dan ben ik klaar. haha |
|
| |
Master Kratos
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:02 | |
| Ik heb om half 10 een tentamen Ethologie en Reproductie. Dat wordt niks volgens mij XD . |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:04 | |
| Ik ben eerste twee uur vrij <3 en ik ben bezig voor NaNoWriMo :3 |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:06 | |
| Ik heb het eerste uur Nederlands, tweede Engels, derde tussenuur, vierde Nederlands, vijfde Wiskunde, zesde Natuurkunde en dan ben ik uit 8D
Ik kan dus alleen het vijfde uur niet online komen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:11 | |
| Ik heb eerste uur informatica, dan tussenuur, dan Nederlands, dan Engels, daarna Biologie, dan Scheikunde en dan twee uur Natuurkunde. In totaal acht uren. Pfft. |
|
| |
Master Klavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:18 | |
| Zo, nu op naar Engels >> Hopelijk kan ik daar een stopcontact jatten, anders kan ik niet op mijn laptop D: |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:20 | |
| Waarom heeft england van die dikke wenkbrauwen. ;C |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:38 | |
| |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 09:43 | |
| Ik niet tehtehteh hij zi Italy bang te maken. Hahaha en ik hou van Italy. Hij's zo schattig. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 10:01 | |
| Mensen hoe kunnen jullie steeds online komen als jullie op school zitten? o3o Laptops op school, mobiel of OLC? Bij ons werd dat echt zwaar gecontroleerd altijd. Naar een andere website gaan in het computerlokaal dan in een opdracht vermeld staat, onmogelijk! D:
Anyway, ik heb waarschijnlijk longontsteking ja =-= Bloed ophoesten is een symptoom dat daarbij soms kan voorvallen. Nondetjuu. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 10:06 | |
| Ik zit op mijn iPod en heb nu tussenuur, En me informatica ga ik altijd heel sneaky in een hoekje zitten ;D Maar tijdens andere lessen pak ik mijn iPod meestal niet, Doe wel mijn best om op te letten :3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 10:25 | |
| Goedzo kind, inzetting tonen voor uw cijfers ^____^ Ach zo dus, iPods ofcourse :'D Maar ik word te oud, hou dat allemaal niet meer bij met die iPods en Blackberries en what's more Ugh x_x En ik denk dat ik mijn bed terug in kruip en nog even wat ga slapen. Adieu |
|
| |
Master Kratos
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 10:31 | |
| Nou dat was dus een rot tentamen XD . Ik ben heel benieuwd hoe ik het gedaan heb, vast niet al te best maar ja dan maar herkansen. Ik heb mijn laptop altijd mee, dus ik kan er altijd op. Ook in de lessen, al hebben wij niet zo veel lessen . Het is meer wachten dan les hebben hier, maar goed. Ben je er al mee naar de dokter geweest dan? |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 10:32 | |
| Dude, bij mij controleren ze amper. Ik zit op een school waar we in de pauze trefbal spelen in de aula, dus dan efkes op de iPod is geen probleem~ |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2011, 10:36 | |
| Hmm ik heb nog steeds vrij maar moet over 10 min ook vertrekken. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|