Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 19:31
KARMA HAAT MIJ *ligt half onderuit van de pijn*
Yarden .
PROFILEPosts : 280
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 19:32
AHW dat had ik vorige week. Argh das zo -vloekt- -.-
Master Kratos
PROFILEPosts : 79
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia, water magie Klas: I'm a teacher of water magic. Partner: None
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:18
Ik heb weer thee . Ja, dan moet ik weer even vrolijk zijn, gheghe.
Isaac .
PROFILEPosts : 642
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Partner: Rawr :3
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:19
Bijpassende liedjes zoeken voor personages is zo grappig x')
Master Klavier
PROFILEPosts : 147
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon - Air Klas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:21
IK ben mijn Hetalia achterstand aan het inhalen 8D
Master Kratos
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia, water magie Klas: I'm a teacher of water magic. Partner: None
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:28
Ik probeer te leren, alleen dat lukt nu niet meer :') . Dus ik ga ook de andere post van Esmira schrijven nu XD .
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:35
Nog 21 minuten resterend. Uhuh. Dat ***ding begint nu al te piepen. Haat aan laptops. Curses!
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:37
Ik heb echt tijdgebrek~ Dus nu wiskunde maar vermoorden
Seth.. .
PROFILEPosts : 952
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:47
Pff, eindelijk tijd voor SSA~
Master Klavier
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon - Air Klas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 20:51
Hay Ruuz 8D
Whieee~ Klavier spelen is leuk <3 al is zijn karakter ontzettend lastig om te verwoorden ;-;
Seth.. .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:04
Haaay :3
Mikhail word ook superleuk :3 pas alleen op voor zijn psychotische buien x]
Master Klavier
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:04
GHeghe xD
Aww yeahhh. Ik ga de meeste epic 10 minutes challenge ever maken xD
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen er tegen gaan kunnen :3
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:07
Ik kreeg tijdens het typen van mijn post een idee. En dat was nogal fijn n_n Wist ik tenminste wat ik aan moest met mijn post o3o
Seth.. .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:20
Tehee :3 ik reageer morgen~
Hoe zit het trouwens met de MVDM?
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:28
Ow, is goed hoor o3o Neem je tijd maar ^^ Maar ik weet niet of ik het red om morgen te posten en stuff... Half zes thuis, huiswerk en piano etc. Maar ik zal wel tijd maken c: En hopen dat ik inspiratie heb n_n
Master Klavier
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:29
Noah schreef:
Hoe zit het trouwens met de MVDM?
Dat zat ik me ook af te vragen o.o
Miep, ik moet naar bed >> Nu kan ik mijn filmpje niet uploaden op Youtube D: Nou jah, heb morgen tussenuur >D Kan ik het dan doen xD
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:33
MvdM komt eraan, iets aan de late kant deze keer We hebben al een persoontje gekozen hur. Ik ben alleen nog niet toegekomen aan het maken van de plaatjes.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:36
Ik ga vanavond nog reageren~
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:38
Oké o3o
En toen had ik keelpijn >o< Pfft. Komt ervan als je zoveel moet lachen om liedjes x')
Yarden .
PROFILEPosts : 280
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:43
mygosh wie kijkt nogmeer New chicks das zoooo fout hahaha
Master Klavier
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:45
Ik wens jullie sterkte xD
En nu ga ik naar bed 8D
Master Kratos
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:47
Ik ben eigenlijk ook moe, alleen ik heb nog geen zin om naar bed te gaan XD .
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:47
Jeej, ik ben zo blij ;D Eindelijk nieuwe manege gevonden en dan blijf ik ook nog bij een heleboel van mijn vrienden c: Pfft, gaan we wel lekker spierpijn krijgen x') Komende zaterdag beginnen «3 Ik is benieuwd >D Ga ik weer een plekje onveilig maken met op hol slaande paarden >D
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:52
Alright. Seriously =-= Slecht teken? Ik heb zojuist bloed opgehoest o_0 Ik ga ook maar eens mensen. Baai ;x
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 21:53
Moet je als je bloed ophoest niet subiet naar de dokter/huisarts gaan in verband met het feit dat je organen grof gezegd naar de klote aan het gaan kunnen zijn? Of ja, dat heb ik geleerd bij biologie c:
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.