|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:25 | |
| Ik zie Alois al heel droog knabbelen op Noah's vinger x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:27 | |
| |
|
| |
Sephiroth .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duisternis en luchtKlas: Partner: veni veni venias ne me memori facias
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:31 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:33 | |
| Je wilt niet weten hoe vaak ik het omgedraaide heb, Dus liedje horen en dan denken aan een personage. En echt te vaak bij Alejandro >o< Zat ik gewoon te facepalmen toen ik womanizer hoorde D: |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:34 | |
| |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:35 | |
| Ik spoel nu gewoon echt over van de schattigheid van dat plaatje, Noor. Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. |
|
| |
Sephiroth .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duisternis en luchtKlas: Partner: veni veni venias ne me memori facias
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:37 | |
| Oke Mikhail dat was lekker random XD Ik ga weer lekker de ruige kant op... Three days grace riot. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:39 | |
| - Azure schreef:
- Ik spoel nu gewoon echt over van de schattigheid van dat plaatje, Noor.
Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. Ik moet en zal een setje maken met dat plaatje >U Misschien moeten we eens naar de volgende versnelling overschakelen n_n |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:42 | |
| - Alois schreef:
- Azure schreef:
Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. Ik moet en zal een setje maken met dat plaatje >U Misschien moeten we eens naar de volgende versnelling overschakelen n_n Nadat ik de macaroni van mijn moeder naar binnen heb gewerkt, kaay? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:43 | |
| - Azure schreef:
- Alois schreef:
- Azure schreef:
Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. Ik moet en zal een setje maken met dat plaatje >U Misschien moeten we eens naar de volgende versnelling overschakelen n_n Nadat ik de macaroni van mijn moeder naar binnen heb gewerkt, kaay? Ow, neem je tijd maar hoor ;D Ik had het meer over mezelf n_n |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 18:44 | |
| - Sephiroth schreef:
- Oke Mikhail dat was lekker random XD
Ik ga weer lekker de ruige kant op... Three days grace riot. TDG is awesomeeee~ Ik ben dol op Riot :3 Nu luister ik echter Meadows of Heaven Nightwish ;3 |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 19:13 | |
| *zucht* 6 topic af te gaan. Weet niet of ik alles ga redden. Nou jah, eerst mijn kamer opruimen *Gaat muziek opzetten* |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 19:32 | |
| Fuahaha, Noah is zo fout bezig nu xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 19:35 | |
| 'Doe wat je wilt...' What?! Je maakt het me te gemakkelijk n_n |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 19:38 | |
| En ik maak het Alois té moeilijk, qqq xD Ik vond dat ik Noah eens wat ongelooflijks moest laten doen sinds Alois altijd alles doet xD en toen kwam dit~ *fluit onschuldig* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 19:46 | |
| Ach, die verliest controle en BAM. Nee, dat is zielig voor Noah ;o |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 19:52 | |
| Ooh, maar ik vind het helemáál niet erg hoor~ xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 19:53 | |
| [size=11]Ik ben een tijdrekker n_n[/sizer] |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:00 | |
| - Azure schreef:
Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. Je sigh is echt leuuuuuuk <3 |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:03 | |
| - Elijah schreef:
- Azure schreef:
Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. Je sigh is echt leuuuuuuk <3 Fhaha~ We hadden het over iets heel anders, volgens mij~ |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:06 | |
| - Lesaiah schreef:
- Elijah schreef:
- Azure schreef:
Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. Je sigh is echt leuuuuuuk <3 Fhaha~ We hadden het over iets heel anders, volgens mij~ NOUEN D: Ik moest het je gewoon even vertellen. |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:12 | |
| - Elijah schreef:
- Lesaiah schreef:
- Elijah schreef:
- Azure schreef:
Nu wil ik heel snel al die topics doen, zodat ik dat plaatje kan gebruiken. Gemeen. Je sigh is echt leuuuuuuk <3 Fhaha~ We hadden het over iets heel anders, volgens mij~ NOUEN D: Ik moest het je gewoon even vertellen. Okaaay~ Die van jou is schattig~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:14 | |
| Pfft. Nu heb ik een jonge Al in mijn hoofd, die helemaal blij is met zijn konijn D: Ughe >o< Poor Mister Fluffypants. |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:15 | |
| DON'T SAY IT~ Nu krijg ik medelijden met Al~ |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:17 | |
| 8 minuten lang Marukaite Chikyuu aan horen o.o Dat is een leuke opgave xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|