|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:17 | |
| Maar hij is ook zielig ._. Zijn hele leven bij zijn familie was een hel, Enkel door de jaloezie van zijn zussen.
DUS HEB MEDELIJDEN. Maar trouwens, Al gaat toch zijn hele levensverhaal vertellen als hij ooit een keer dronken is XD |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:19 | |
| Jongens, ik heb zin in vanavond. |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:19 | |
| Oh nee, eerst wordt Les dronken. Dat is veel leuker~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:24 | |
| Rustig maar ;D Al wordt pas dronken als hij in die fase komt n_n Dan gaat hij de dingen verdringen op zijn manier ;D De ene na de andere fles achterover gooien en dus kortom; zuipen c: Dat is zijn manier van dealing with feelings >D |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:26 | |
| Ohoho, zuipen~ Als Mr. Mikhail eens teveel vodka zuipt... hehehe... heheheeeee >D *ziet Lesaiah al bang wegrennen* |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:27 | |
| - Noah schreef:
- Ohoho, zuipen~
Als Mr. Mikhail eens teveel vodka zuipt... hehehe... heheheeeee >D *ziet Lesaiah al bang wegrennen* Dan kan zelfs Belarus 'm niet meer tegenhouden xD |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:31 | |
| Jongens ik ga left4dead2 spelen D: Zombies neerknallen. |
|
| |
Karah .
PROFILEPosts : 48 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia / Puffoon Klas: 2th klas [Miss Katherine]Partner: No thank you very much 83
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:33 | |
| Eindelijk gepost met Karah ,33
Damnit ik heb mijn disney verslaving teruggevonden xD |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:35 | |
| Ik heb 1 post af met Kazuki :3 Halverwege de tweede. En dan nog drie topics met Klavier >< Wat een hel xD |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:35 | |
| @Al Dronken onder de douche, gnagna~
@Noah HEEEEEELP~
Blegh, familie komt zo. Maar ik ga eervol ten onder~ |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:36 | |
| @Quinty Okej ik wou voorstellen om samen een topic te doen maar dat doe ik maar niet aangezien je het al heel druk hebt.
Laatst aangepast door Elijah op vr nov 04 2011, 20:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Karah .
PROFILEPosts : 48 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia / Puffoon Klas: 2th klas [Miss Katherine]Partner: No thank you very much 83
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:36 | |
| Quinty je nieuwe setje is echt cute <33 Dat plaatje in het midden van je onderschrift is echt mooi =0 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:37 | |
| - Azure schreef:
- @Al
Dronken onder de douche, gnagna~ Bwhaha XD Al is echt opstandig als hij dronken is hoor ;D Dan is het van; Les; 'Ga douchen, je ziet er niet uit.' Al; 'Nee...' Les; 'Ik zei ga douchen.' Al; 'Make me.' En dan begint het duwen te trekken n_n |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:39 | |
| Ik vind eerlijk gezegd bijna iedereen zijn setje heel mooi :3
|
|
| |
Kazuki
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:41 | |
| - Karah schreef:
- Quinty je nieuwe setje is echt cute <33
Dat plaatje in het midden van je onderschrift is echt mooi =0 Dank je xD Ik ben niet helemaal tevreden erover, ik word gek van al die witte stukken >< Maar daar ga ik verandering in brengen 8D Ik denk dat ik in het weekend mijn topics met Klavier doe, dat ik vandaag met aan Kazuki ga knutselen xD |
|
| |
Karah .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:44 | |
| Haha prutsen in CS is nooit verkeerd 83
@Eillish: Lol ik ken dat plaatje! Dat had ik ooit gebruikt in Degree geloof ik :'D |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:45 | |
| Oke, ik kan nu twee dingen doen:
1. Een troller zijn en Noah's gedachten veranderen. Of 2. Noah laten gaan xD
*denkt diep na* *kraak kraak* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:46 | |
| - Noah schreef:
- Oke, ik kan nu twee dingen doen:
1. Een troller zijn en Noah's gedachten veranderen. Of 2. Noah laten gaan xD
*denkt diep na* *kraak kraak* Als je optie een pakt, doe je wat ik zou doen ;D Maar Alois zou er toch schijt aan hebben op het moment o3o |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:47 | |
| @Karah, ya do? *looks around*
Nee, ik heb het gewoon random van mijn ander carc gestolen :3 |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:50 | |
| Maar ik ben geen tijdrekker D: Ik ben te ongeduldig daarvoor xD Fuu, ik kan ook Noah gewoon laten flauwvallen x'D freakt Alois helemaal xD |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:52 | |
| Dat is ook een vorm van tijdrekken hoor XD In mijn ogen dan ;D |
|
| |
Karah .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:52 | |
| Ik had dat plaatje ooit gevonden op google toen ik het bestaan van DA en Zerochan nog niet kende |
|
| |
Kazuki
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:53 | |
| Luca's setje is zo adorable <333
Ik ben klaar met posten, nu Kazuki's setje aanpassen>D |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:55 | |
| *verzucht* wat had ik ooit gemoeten zonder Da of Zerochan? xD
En ja, Luca is setjeuh is Ubercuteeh |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 04 2011, 20:55 | |
| Fuu, je hebt gelijk >: U xD
Oh what to do, what to do? I need inspiration. *opent fanfiction.net* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|