| It's just a matter of symmetry~ | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 15:43 | |
| Al sinds Kenji het lokaal betrad en panisch begon te doen over alles wat asymmetrisch is, had Haru al een hekel aan hem. Veel te overdrijven, zo vond hij dat de volledig in het zwart geklede jongen zich gedroeg. Wat kon er nou zo erg zijn aan een paar dingen die niet geheel symmetrisch waren?
De band tussen Haru en Kenji word er niet veel beter op. Haru probeert Kenji telkens dwars te zitten door dingen asymmetrisch te maken, zodat hij weer flipt. Hierbij weet hij ook nog eens een groepje te werven die dezelfde mening hebben over Kenji. In hun ogen is de jongen gewoon een aandachtstrekker en maakt hier goed misbruik van. Kenji in de andere hand heeft geen zin om nog langer over zich heen te laten lopen en trommelt zelf ook een groepje bij een van mensen die hem wel geloven en de ware aard van zijn gedrag kennen.
Beide groepen hebben hun eigen herkenningsteken. Zo draagt Kenji’s groepje een zwarte band met drie halve strepen erop, net zoals Kenji’s haar. Haru's groep draagt niets.
Door de opkomst van deze groepen word er veel gevochten. De groepen kunnen elkaar niet uitstaan en maken veel ruzie met elkaar. Op het moment dat het echt te erg word, Kenji en Haru zijn elkaar weer in de haren gevlogen, komt [naam] er tussen om ze te stoppen en zorgt ervoor dat ze het uitpraten.
Ondanks dat de groepen hierna worden opgeheven en er een wapenstilstand is gekomen, blijft er nog steeds enige spanning hangen en af en toe komen er nog wel een kleine incidenten. Zal de sfeer ooit verbeteren?
Groepen: Kenji’s groep: Leader; Kenji Deputy; Wren Members; -
Haru’s groep: Leader; Haru Deputy; Sevelin Members; -
Gezocht; - Groepsleden van beide groepen. Mag iedereen zijn, Haru beslist over zijn groep. Ik over Kenji’s groep. - [Naam]; diegene die Kenji en Haru op het laatst uit elkaar haalt. Het liefst een leraar.
Eisen; - Actief - ABN - Redelijke tot goede posts maken
Vragen -> PB
Laatst aangepast door Kenji op zo okt 02 2011, 20:23; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 15:58 | |
| |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 16:26 | |
| Ja! Echt awesome :3 Mag Wren bij Kenji's groep horen? *voor de trendy band met streepjes* xD |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 16:28 | |
| Ik zet je erbij Wren, is het goed dat ik je als Deputy zet? Aangezien jij tot nu toe de enige bent die Kenji echt kent xD
|
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 16:37 | |
| |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 16:56 | |
| ''Wanna fucking die? If not, then join me.'' KOMOPMENSENNNNNDITWORDAWESOME
En nu ga ik echt xD |
|
| |
Sevalin .
PROFILEReal Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 18:32 | |
| Ik wil wel de deputy bij Haru's groep zijn. of anders groepslid. knokkuh<'3 |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 19:27 | |
| |
|
| |
Kid .
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ zo okt 02 2011, 20:22 | |
| Ik zet je erbij Sevelin ^^. Als Deputy dan? |
|
| |
Aphrodite .
PROFILEPosts : 21 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra/DuisternisKlas: 6e klasserPartner: You don't want me, love
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ ma okt 03 2011, 10:35 | |
| Je mah Kai als leraar zetten van Drew, maar je moet het zelf weten (a) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: It's just a matter of symmetry~ | |
| |
|
| |
| It's just a matter of symmetry~ | |
|