PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:24
Ik vind 'm leuk :3 Ziet er wel stoer uit met die kauwgum xD
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:25
Ben Claymore weer gaan kijken~ Blijft goed
Daichi .
PROFILEPosts : 208
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Full Razen // Fire Klas: 4e klas. Partner: Noo~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:26
AO NO EXORCIST<33 Meh loves ut :DD
Dat nummer is idd awesome. Ik ben helemaal weg van dit:
Ga straks misschien een post maken. 83
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Pedovador(SAFKE) Partner: I hope that you see right through my walls
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:29
Een wennertje die je de bloed onder de nagels vandaan haalt.. Dit wordt toch een stage... Kleuter juf wordt ik in ieder geval niet!
Wren .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:40
Lolz, succes! Dat had ik ook wel eens op de zorgboerderij waar ik stage liep :3 Daar hadden alle kinderen autisme in de een of andere vorm. Soms had je echt zoiets van; NEE, houd op xD Succes, Christa:3
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:44
Omg, ik heb net perongeluk een Off-topic post in de gamezone gezet,
FAAL D:
Ivar
PROFILEPosts : 24
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur/Razen Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:45
Wren schreef:
Lolz, succes! Dat had ik ook wel eens op de zorgboerderij waar ik stage liep :3 Daar hadden alle kinderen autisme in de een of andere vorm. Soms had je echt zoiets van; NEE, houd op xD Succes, Christa:3
Ja maar dat zijn ook de autisten die het wat zwaarder hebben. Na anderhalf jaar iemand te hebben gekend kwamen we er van elkaar pas achter dat we autisme hadden.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:48
Een anime~ Best wel coooooool~ En voor topic..Heb het een beetje druk. Misschien later~
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:51
*Google afbeeldingen* *Claymore*
Owjah, ziet er best gaaf uit 83
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:56
@Daichi: Ik wil wel een topic met u :3
@Ivar: Ja, dat is waar. Eigenlijk heeft iedereen wel iets van autisme, al is het bij sommige echt zo dat het als een aandoening gezien kan worden. Maar persoonlijk vind ik niet dat autisten 'anders' zijn, ze hebben alleen wat meer moeite met bepaalde dingen :3 En ze waren nog eens heel aardig ook
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:58
Yay :3
Begin jij? xD
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:06
Is goed :3 Ik stuur u de link wel ^^ Nog voorkeur voor een plaats?
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:07
Nee huwrr, doe maar ergens xD
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:12
Call me a sinner, call me a saint. Tell me it's over, I'll still love you the same.
Zus is met haar microfoon en versterker bezig, en dit zingt ze blijkbaar bij zangles... :'D
Avarice .
PROFILEPosts : 668
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Master Alvaro Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:13
Whaaha~ De mijne kan niet zingen, dus ik erger me er meestal dood aan..
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:15
Iedereen zegt dat ik kan zingen, maar daar twijfel ik nog sterk over xDD
R.I.P. Steve Jobs D:
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:15
Mooi is dat De kat heeft de niesziekte opgelopen, dat beest is 's avonds ook altijd weg van huis om met katten uit de buurt een onderonsje te maken. Nu moeten we een afspraak met de dierenarts maken maar die vent vraagt voor het verwijderen van één teek al vijfentwintig euro. v___________v
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:17
Omg, echt hè, Wij moesten ook iets van 75 euro betalen om een woestijnrat te laten inslapen Dx
Avarice .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Master Alvaro Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:18
Wij hoeven nooit naar de dierenarts. Die kat leeft waarschijnlijk nog met een halve poot. Of daar verdenk ik haar van..
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:19
Ja, dierenartsen zijn duur D: Ook bij inentingen en dingen Mijn zus en ik zingen ook heel vals xD Ik kan alleen zingen met m'n gitaar erbij :3
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:20
Yay, speel jij ook gitaar :3
Me too ;D Maar ik kan pas 1 liedje, Make You Feel My Love van Adele xD
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:21
Nee mijn zus en ik kunnen allebei wel redelijk zingen Fantastisch is anders 8D Maar je rent er niet gillend bij weg.
Hoop ik dan, voor Elodie en Lisanne die het bijna elke dag aan moeten horen en die ook meegaan als ik in Engeland bij een open-mic ga zingen
Avarice .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 17:21
Justine is een awesome zangeres, denk ik... Ik niet, ik kan alleen onderschriften maken~
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.