Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:13
Nieduits. Ik moet eaan Grieeeeks. Maar ik ga Latijn kiezen *ziet een aantal personen juichen*
Yasmine .
PROFILEPosts : 20
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: They say I come from Razen/Fire... Klas: 3 Partner: Ahem?
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:15
onder een van hen mich :3
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:19
Ik haat Duits leren D:
Daichi .
PROFILEPosts : 208
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Full Razen // Fire Klas: 4e klas. Partner: Noo~
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:25
Nog gefeliciteerd
Even een vraagjeh, Zit hier ook iemand op Warrior Cats? Ik ben daar Mousefur
Seth.. .
PROFILEPosts : 952
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:29
Nope, ik zit daar niet ;P
Yasmine .
PROFILEPosts : 20
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: They say I come from Razen/Fire... Klas: 3 Partner: Ahem?
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:33
Wren schreef:
Ik haat Duits leren D:
Me 2 maar k lieft het gewoon een beetje Duits te praten zonder Duits wordt k te melig o.o En jullie willen niet dat ik te melig wordt >3
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:34
Zou ik Daichi zo maken als in de anime waar hij Rin speelt? Daar heeft hij namelijk zo'n epic karakter :'3
Dan bedoel ik dus dat als hij zijn zwaart tevoorschjn haalt hij allemaal blauwe vlammen om zich heen krijgt xD
Seth.. .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:44
Zijn karakter is epic ja <333 Als hij af is wil ik met hem meeten
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:48
LOL, thanks 8D Ik heb ook echt bakken vol inspiratie voor hem x3
Komt denk ik vooral doordat hij van een van mijn favoriete animes is ;3 Verder kan ik niet kiezen of Inuyasha of Naruto nou leuker vind
Seth.. .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 20:54
Ao no Exorcist is ook mijn favoriet <333 samen met No.6 want ik kan gewoon niet kiezen welke ik beter vind xD
ER MOET EEN TWEEDE SEIZOEN KOMEN VOOR ANE!
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 22:31
Owkee, Ik heb nu zijn voorsteltopic af :3
Wilt er iemand een topicje met mij? xD
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 05 2011, 23:31
Ik ben naar beddebak. Trusten SSA!
Avarice .
PROFILEPosts : 668
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Master Alvaro Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 13:38
En toen zat je anderhalf uur vroeger thuis, want Grieks viel uit
Romance .
PROFILE Real Name : Ro Posts : 2649
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: ~ Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 13:58
Lekker toch?? Ik moet nog lekker een uurtje scheikunde maken waar alles zo simpel is.. *zucht* Nu wel tenminste..
Ik ben eigenlijk best wel slecht. De laatste keer dat ik bij het onzin topic heb gekeken, was ik op pagina 14 en we zijn nu al op 42!!! Hoe slecht is dat wel niet??
Maar ja,, nu mama zich weer wat beter voelt en school wat lekkerder loopt kan ik mezelf weer half verliezen in SSA.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 14:22
Yey~ Spoort uw vriendeke ook eens aan. We moeten een zwaar ingewikkelde verhaallijn met de orcs krijgen, neh?
Wren .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 15:24
Jah! Dan wordt het pas echt leuk xD Engels viel uit
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 15:28
Bennu bezig met een onderschrift voor Les... Had weer een inspiratieboem
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 06 2011, 16:11
Die is echt heel mooi, Juud :3 Ook een supermooi plaatje, alleen wel jammer dat die 'L' door haar gezicht gaat :3
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.