MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 18:09
Sorry madame Judith, kan er weinig aan veranderen :c
@Sephiroth: Castiel is niet actief, er is nog geen enkele RPG-post geplaatst met dat account. Heeft hij/zij na een maand nog niets laten horen, dan kan die rang wat mij betreft vrijkomen en kan jij die eventueel vervullen. Mensen met interesse gaan natuurlijk voor inactieve accounts met een rang.
Sephiroth .
PROFILEPosts : 51
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duisternis en lucht Klas: Partner: veni veni venias ne me memori facias
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 18:10
Ik heb zeker interesse, zou heel mooi zijn, dus dat is gewoon eigenlijk de lessen observeren enzo zoals gewone stagaires in de klassen zoals in school?
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 18:15
Master Savador schreef:
Sorry madame Judith, kan er weinig aan veranderen :c
Achja, dan kan ik met Lez nog wat andere dingen doen. Had sowieso al een tweede lijn klaarliggen, nog niet helemaal uitgewerkt, maar ach. Ik ga van de week haar voorsteltopic ook opnieuw maken~ Doe ik meestal. Na een tijdje spelen met een karakter opnieuw doen. Dan ken je ze beter~
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 18:21
Ja, uiteraard Maar het is niet zo dat je met een stagiaire alleen in de RPG hoeft te posten als er een les aan de gang is en er verder niets mee doen. Dat lijken veel mensen hier waarschijnlijk te denken. Ofcourse mag je er vanzelfsprekend ook je eigen verhaallijnen mee ontwikkelen en buiten de lessen posten en stuff. Maar goed, dit is geen waarschuwing of iets dergelijks naar u toe hur c:
@Judith: Ik zou het werkelijk waar ook sneu vinden voor u als Rajiv vanwege inactiviteit van zijn rang moet worden gehaald ;x Als dat gebeurt hoop ik ook dat je tweede verhaallijn een succes mag worden en je niet met Les vast komt te zitten. Dat zou zonde zijn.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 18:23
Achja, shit happens. Life's a bitch then you die, that kinda stuff. Laat de aardappels niet aanbranden, btw. Anyway: Iemand goede plaatjes voor Les? Heb denk ik half zerochan al gezien.. Maar ik kan niet echt iets moois vinden.
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 19:38
Dinsdag ga ik mijn postje schrijven 8D Ben nu bij mijn opa in Enschede dus kom af en toe even kijken. ;D
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 19:40
Hey, Satoko~ Belgium heb ik voor Merle geclaimd~
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 19:41
okej dan verander ik hem snel 8D
Neneko .
PROFILEPosts : 67
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Gren // Wood Klas: 4e klas. Partner: You can only dream about it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 19:49
Ik ben weer helemaal in de Spice and Wolf verslaving. O.o Ik heb er dan ook ook net een BOEK van besteld, omg!
Ik zet misschien straks nog een paar tekeningtjes hierop~
Dante. .
PROFILE Real Name : Margelique n.n Posts : 407
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister, Klas: Partner: Single as fuck.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 20:06
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 21:02
THIS:
MADE ME DIE TODAY
Neneko .
PROFILEPosts : 67
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Gren // Wood Klas: 4e klas. Partner: You can only dream about it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 21:30
Baby Shiba is zo epic xD
Yay, heb net wat tekeningetjes gepost~ :3
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 23:12
JUNEEEEEE
Ik vind Spice and Wolf eigenlijk best saai met al dat gezever over handelen. Alleen Horo vind ik leuk En de intro
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 14 2011, 23:17
Ja zolang er bij jou geen bloedspetters en afgehakte ledenmaten in voor komen vindt meneer het saai 8D
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.