PortalIndexMine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: HpD5UwnMine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Blue.
.
.
Blue.

Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: UTL8oxA PROFILEPosts : 76
Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/Fire - Puffoon/Air
Klas: 1ste klas
Partner: Geen

Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: Empty
BerichtOnderwerp: Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D:   Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: Icon_minitimedo jul 28 2011, 13:30

Aarzelend keek Blue in de spiegel. Niet alleen had ze haar naam veranderd van Donova naar Blue zodat haar vader haar nooit zou kunnen vinden, ook haar haren waren veranderd. Ze had ze permanent blauw laten kleuren en langer laten groeien. Ze vond het wel een mooie verandering. Het was weer eens wat anders. Grijnzend keek ze even naar haar spiegelbeeld, waarna ze zich omdraaide, een kam pakte en door haar haren begon te kammen. Het was best een mooi gezichtje geworden. Scorpi zou wel opkijken als hij de nieuwe Donova zou zien. Maar nu heette ze Blue. En daar kon ze zich ook het beste aan houden, anders zou haar vader en haar rottige stiefmoeder haar alsnog vinden. Ja, dat mens had haar vader afgepakt, proberen te verbeteren en Blue buitengesloten. Maar Blue was weggelopen. Ze wou niet als vuil behandeld worden. Haar vader durfde immers niet meer tegen het mens in te gaan. Stomme Miranda. Ze had alles verpest. Ze had alles voor iedereen gewoon verpest. Ze kon er niet tegen dat haar vader meer van Blue hield dan van zichzelf. En Blue kon er niet tegen dat haar vader er ook maar aan gedacht had om Miranda haar zin te geven en haar ergens op straat te dumpen. Iedereen zou vast bedenken dat het een grapje was van Blue. Want wie wou zijn eigen dochter nu dumpen op straat, omdat dat moest van zijn eigen vrouw? Nou ja, haar vader dus. Blue begreep het niet. Ze had zich altijd aangepast aan de regels. Oké, ze kon niet nalaten dat ze boos was geworden en vaak met deuren smeet, maar deed iedere tiener dat niet? Ze was heus niet de enigste. Ze zuchtte en keek naar haar lange, blauwe lokken. ‘Nou hier moeten we dus maar mee door.’

Rustig liep ze de trap af. Sinds die laatste keer was ze Scorpi ook niet meer tegengekomen. Jammer. Hij miste een hoop kinderachtige pret als hij er niet bij was. Ze grinnikte toen ze de aula inkwam. Er zaten er nog maar een paar. Spaghetti! Jum-jum! Als een bezetene begon ze te rennen en pakte ze een dienblad. Ze schoof die naar de kantinejuffrouw toe, die ongeïnteresseerd op haar kauwgom zat te kauwen. ‘Voor mij een dubbele portie!’ zei Blue lachend en de vrouw keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan, maar Blue keek haar grijnzend terug aan. ‘Zo vrolijk in de morgen?’ zei de vrouw hoofdschuddend, maar toch glimlachend. ‘Zeker. Als ik spaghetti zie, dan krijg ik automatisch een goede bui,’ zei Blue en ze keek de vrouw aan, die lachend wat opschepte. ‘Mijn!’ zei ze en ze rende richting een tafel, waar net twee anderen wouden gaan zitten. Die gingen hoofdschuddend weg en namen de andere tafel, naast haar. Blue begon snel te eten.


- Iedereen welkm! -
Terug naar boven Ga naar beneden
Xanxus

Xanxus

Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: UTL8oxA PROFILEPosts : 12
Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, Light.
Klas: None, I'm an Advisor.
Partner: Solitude is my company.

Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D:   Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D: Icon_minitimedo jul 28 2011, 20:29

"Ik sta er op dat ik op zijn minst een heerlijk broodje van jou krijg..." sprak een geïrriteerde stem met lichtelijke adelheid in zijn stem. Een vrouw keek de kater met paarse vacht die op de toonbank stond zeer vaag aan. "Tja, een pratende kat? Is dat zo raar?" sprak hij verder. Hij zuchtte. "Nou sorry voor het storen, dan pak ik het zelf wel..." sprak hij. Hij liep richting een stel broodjes en wilde er een pakken maar voor dat hij ook maar eentje vast had kreeg hij al een pollepel richting zijn kop geslingerd en vloog hij van de toonbank af. Hij kwam moeizaam weer overeind en brabbelde wat vloekend Novaans. "Potverdorie, ik ben wel de adviseur van de Legendarische Magician Eric..." sprak hij mopperend. Hij zag nog net een meisje met blauwe haren weghollen met een heerlijke pasta. Heerlijke bolletjes. Heel onopvallend volgde hij haar. Als je er bij stond zou het eigenlijk zeer opvallend zijn. Hij liep naar het bankje tegenover haar en sprong er op. Heel sneaky kwam zijn kop langzaam boven het tafelblad gerezen. Met toegeknepen ogen staarde hij naar het een het zelfde balletje dat op haar rand lag. Zijn gespleten staart ging kalmpjes heen en weer. Alsof hij een kat was die op jacht was. Hij wilde toeslaan op het mometn dat er een vork in prikte. "Tsk..." mompelde hij teleurgesteld. Met zijn ogen op een andere die dichter bij lag bij hem keek hij strak naar het bolletje. Misschien zou dit niet gaan werken, ze had hem namelijk weer eerder dan hem. Rustig sprong de kater op de tafelblad en ging rustig liggen. "Jongedame, je zou het vast niet erg vinden om met mij een heerlijk gehaktballetje te delen?" sprak hij vriendelijk maar met één duidelijk doel. Zijn zwarte kijkers strak op Blue gericht en wachtend op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm hungry! Food! You said food? Where? Where? Oh, over there!
» ~Can i have some food?~|| Rhine||
» Trackin' Food. ( LES )
» [SP-Missie] Food for the Brave
» So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-