MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ vr jul 15 2011, 20:00
Dit spul was echt vies! Waarom wilde iedereen het hebben? Kijito nam zich voor voorlopig geen slok meer te nemen. Het voelde ook zo vreemd.. Alsof alles iets vertraagde. Nou ja, dat zou wel aan de vermoeidheid liggen, toch? Dus keek ze wat rond, naar een meisje dat liep te roken en een beetje rond schreeuwde. Er kwamen nog meer mensen, die haar gelukkig niet zagen of niet wilden zien. Behalve dan.. die blonde jongen. Hij kwam naast haar zitten en vond het niet zo'n goed idee. Kijito liet hem het flesje afpakken. Was dit dan geen frisdrank? Ze had een vragende frons op haar gezicht, maar de jongen was alweer weg voordat ze echt iets kon zeggen. Goed, dan niet meer drinken. Zelfs het kleine beetje alcohol begon haar al naar haar hoofd te stijgen, zodat ze zonder reden een beetje giechelig werd. Ze kon het nog inhouden en keek maar weer verder. Er was ook nog een jongen - die net de andere jongen omhelst had - waar een meisje bij was komen staan. Iedereen leek iemand te vinden, behalve zij. Ach ja, dat had ze altijd al gehad.. Kijito keek naar de grond. En als er iemand naar haar toekwam wist ze toch niets te zeggen. Behalve als andere mensen iets te vertellen hadden. Misschien moest ze zo maar frisdrank gaan halen, hoewel ze hoogstwaarschijnlijk de enige was die dat ging drinken. Ach wat.. dan werd ze in ieder geval niet dronken.
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Pedovador(SAFKE) Partner: I hope that you see right through my walls
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ vr jul 15 2011, 23:09
Don’t judge me on how I look, but on how I am inside.
Oke, misschien was het echt niet slim om te komen. Maar het voelde zo goed. Die joint alleen al. In combinatie met alcohol. Maar het was heerlijk om zo nu en dan te doen. Ze giechelde weer een om zijn woorden. "Zeker goed! Maar weetje.. Ik heb het al maaaaanden niet gerookt. En weetje, dan is het nog best wel een beetje… uhm… hihi… Dan komt het soms wel een beetje hard aan, zegmaar. Zoiets, of zo." lachte ze hem toe. Ze trok inmiddels de joint weer uit zijn handen en stopte hem tussen haar lippen. Een grote hijs volgde. Heerlijk, genieten was het. "Jongen... hihi,, Laat ze lekker.. HE! WIL JE OOK?" kierde ze naar een van die eerstejaars. "Ze krijgt toch niet.” Grinnikte ze naar Bell. Niemand mocht zomaar aan haar jointjes zitten. Want dan waren ze al helemaal verkeerd bezig. En in deze staat wilde je geen ruzie met Nina. Een giechel kwam even uit haar mond. Ja je kon zeggen dat hij al goed zat. Een slok volgde en een ‘aaaaaah’ geluid kwam uit haar mond. Ze had even gezwaaid naar Ace maar gelijk haar hoofd lachend omgedraaid. “Ik keb hem.. Van de kookles van Savador.” Nu begon ze te lachen. Ze voelde de lippen van Bell langs haar wangen strijken. “Neeejoh. Bellie, lieverd, ik red me wel. En anders is er altijd nog wel iemand. Trouwens, hij denkt aan me!” Giechelde. Weer draaide ze zich om naar Ace om hem te wenken, maar haar oog belandde op een heel ander persoon. Even bleef ze roerloos zitten. Daarna draaide ze zich weer om naar Bell “Nou ja zeg! Ben ik nu al aan het halisu.. halusi, halusioseren?” Nina keek even vragend naar Bell. “Daar staat hij verdomme.” Ze keek terug en zag hem nog steeds staan. Nu echter met het meisje naast Ace in gesprek. “Ik halusioseer echt niet!” Een glimlachje kwam om haar mond te staan. “Lieverd, ik.. uh.. ben zo terug.” Ze duwde de joint en drank in zijn handen en stond wat moeilijk op. Botste nog tegen het een en ander aan onder het gemompel; “Kijk toch lekker uit!” Vrijwel heel aangekomen glimlachte ze naar de drie. “Hoi.” Zei ze enkel met een stemverheffing. Ze grinnikte even waarna ze bijna omviel. Oké ze was niet helemaal helder meer. Stond niet meer goed op twee benen. Maar ach. Ze viel tegen Ace aan toen een gelach uit haar mond kwam. Iets serieuzer zei ze tegen Mitsu: “Sorry..” een hik tussen door..”ik.. uhm.. ik reageer niet zo.. uuuuuuh.. goed op mijn joint?” Nog een huk volgde waarna ze een soort knorrend lachje liet horen. Ze draaide zich even om naar Bell en zwaaide. “Dat.. is een hele goede vriend van mij.” Grinnikte ze even. Ze draaide zich weer om naar Mitsu, waarbij ze zojuist zijn gesprek gigantisch was binnen gevallen. “Maar niet zo goed als jij het bent.” Ze boog een stukje naar voor om op fluisterende toon. “Hij weet niksssss...” grinnikte ze waarna ze voorover viel, tegen Mitsu aan. “Misschien moet ik maar gaan zitten.. Ik ben een beetje lichtjes in mijn hoofd.” Ratelde ze terwijl ze met haar volle gewicht tegen Mitsu aan hing. “Wat… Moet… Je… Nou… Met mij?! Ik snap dat niet hoor.. Kijk MIJ nou...” Nina zuchtte dramatisch. Door haar joint kreeg ze wel vaker sneller stemmingswisselingen. Van vrolijk naar verdrietig, van boos naar opgewekt etc. Ze keek even op naar Mitsu. “Waarom lijkt iedereen nu zo lief?”
Alles komt er nog al verdraaid uit,, maar had geen zin om het helemaal uit te typen.. En daarbij.. ze is al verder dan ik had verwacht.. EN SORRY ELO.. Dat Nina weg loopt xD Maar je kan er vast wel iets leuks van maken =D
Mitsu .
PROFILEReal Name : Mitch Posts : 429
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie Klas: Miss Eres class Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ za jul 16 2011, 01:07
What would happen if an unstopable force will hit an immovable object?
Mitsu zijn ogen schoten kort naar Nina, hij kon het niet laten om zijn gehoor wat toe te spitsen. Met moeite kon hij haar horen. Hij zuchtte toen hij merkte dat ze iets op had. Dat was dus die sigaret werkelijk. Hij sloot zijn ogen kort om zich in te houden, als ze hem niet zag was er neits aan de hand. Hij verbrak zijn gehoor en keek naar Romance die nog stilletjes bij Ace stond. Ace had nog niet gereageerd. Ineens hoorde hij voetstappen naderen. Wankelend, dat was beter het woord. Mitsu keek over zijn schouder naar de persoon die naderde. Het vuur dat knetterde op een afstand gaf Nina kort een oranje gloed. Hij zuchtte kort onhoorbaar. Ze liet zich kort hangen aan Ace. Hij keek haar even kort aan. Zijn blik vestigde toen zich op Romance wachtend op een mogelijke reactie. Deed even alsof Nina er niet was. Voor hem was ze er ook niet, dit was een ander persoon, Nina II. Onder invloed van alcohol en drugs. Hij zuchtte kort nogmaals. Hij hield er niet van om haar zo te zien. Het maakte zijn beeld van haar lichtelijk kapot. Echter, hij had beloofd achter haar te staan wat ze ook deed. Hij kon het haar amper sterk afraden dit te doen. Ineens sprak ze tegen hem. Hij keek haar met een strakke blik aan. Ze bood haar excuses aan. En een verklaring voor haar gedrag. Hij beet kort zijn kaken op elkaar, maar verborg dat beter dan zijn ogen. Die haast boekdelen spraken. Al wist hij niet of Nina het op kon maken in haar toestand. Als je wist dat je er niet goed op reageerde, waarom rookte je het dan uberhaupt. hapte Mitsu haar toe in zijn gedachten. Toch hield hij zich zo kalm mogelijk. Haar worden deden hem wat ontspannen. Ook Ace wist niets. Ineens viel ze tegen hem aan. Bijna automatisch legde hij zijn armen om haar heen. Zo zou ze niet verder vallen en voelde ze zich misschien veiliger. Mitsu zuchtte kort. Mitsu bleef echter eigenwijs staan en hield haar kalm overeind. "Wat ik met jou moet kan ik soms geen antwoord op geven..." sprak hij kalm. Zijn blik was niet meer zo strak en zijn ogen waren weer vriendelijk geworden. Zijn stem was misschien een beetje plagend maar het was wel serieus. "Al helemaal niet in deze situatie..." sprak hij zachtjes tegen haar. Mitsu zuchtte bij haar woorden. "Effect van de drugs, Nina..." sprak hij kalm en hield zijn armen gewoon om zich heen. "Excuseer mij even..." sprak hij tegen Romance en Ace. Hij gaf Ace nog een vriendelijke knik en liep toen met Nina mee op een afstandje van de rest af. Met zijn magie maakte hij een soortgelijke boomstam die bij het hout stonden. Legde Nina er rustig op neer. Hij ging naast haar zitten en legde haar hoofd tegen zijn schouder. Hij glimlachte kort. "Nina, waarom begin je eigenlijk met die drugs. Het maakt je kapot..." sprak hij zachtjes. "Als het gaat om mij..." sprak hij kort. "Dan moet je die dingen niet oproken. Ik ben een vriend om wie je bent. Vrolijk of niet...' sprak hij kalm en glimlachte. Hij legde zijn hoofd tegen die van haar. "Wat moet ik soms ook met je..." sprak hij en glimlachte even. "Je bent soms zo onvoorspelbaar, en toch blijf je mijn aandacht houden..." sprak hij kalm en grinnikte even. Hij streek met zijn linkerhand over haar rechterhand en glimlachte.
Ѧ Love and hate lay close together Ѧ
Finbar .
PROFILEPosts : 504
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: - Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ za jul 16 2011, 09:58
Megurine
They said don't try to change the world You're just a girl So it's..me against the world today I'm gonna do it my own way
De grijns op haar gezicht was bijna breder dan haar gezicht zelf. Dus niet alles was veranderd. Er waren nog steeds mensen die het in zich hadden om gewoon een kampvuurtje te stoken. Er waren dus nog steeds mensen die zich niets van leraren aantrokken. Die gewoon lekker hun zin doordreven, zonder ook maar straf te vrezen. Haar soort mensen. Het soort mensen dat liever zelf plezier had dan dat ze aan regels dachten. Zelfs al waren die regels logisch. Niemand kon wat tegen een beetje plezier inbrengen. Zelf had ze dit ook wel eens gedaan, maar lang niet vaak. Een of twee keer, schatte ze zelf. Vrolijk liep ze op het schijnsel van het vuur af. Haar hoofd, waarvan de haren ondertussen bijna op de grond hingen, hield ze een beetje scheef, en de grijns was niet van haar gezicht te krijgen. 'Ik zie dat er ook nog mensen zijn die wel weten wat ze van school moeten maken.' merkte ze droogjes op, om te laten merken dat ze er was. Ze was nogal moeilijk te missen, met haar bos roze haar en enorme gitaar op haar rug. Waarom ze dat ding meehad, wist ze zelf ook niet, maar er was vast wel iemand die gedacht had aan muziek. Kon ze daar mooi bij helpen. Muziek. Het leek wel alsof haar hele leven nog steeds om muziek draaide, terwijl dat eigenlijk niet eens meer zo was. Eigenlijk ging haar leven nu om woudmagie, maar daar moest ze nog even aan wennen. Luchtmagie was heel anders in de omgang, en eigenlijk gebruikte ze het nog meer dan haar woudmagie. Maar ach, ze zou er aan moeten wennen. En misschien kon ze later nog weer opnieuw beginnen met de band. 'Maar wat is een kampvuur zonder een beetje muziek?' vroeg ze vrolijk, aan niemand in het bijzonder. Iedereen leek druk bezig, maar er zou vast wel iemand antwoorden.
Megurine Luka
Ellia .
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ zo jul 17 2011, 03:23
Och och, als de jongens van de bende toch eens zouden zien waar Ellia nu was beland, zouden ze haar hier acuut wegslepen. Dit waren echt van die no-no types... Types die nauwelijks het woord alcohol wisten te spellen, types die als kleffe stelletjes tegen elkaar aan hingen en elk moment leken te kunnen gaan flikvlooien. Bah, als de toekomst van de rest van deze avond er ook zo uit zag, zou ze snel vertrekken. De aanblik hiervan motiveerde haar nou niet bepaald om zich er gezellig tussen te voegen als de spontane meid die ze was. Dit waren echt van die types die ze nooit een blik waardig gunde wanneer ze ze tegen het lijf liep. Het was in haar ogen dan ook bijna lachwekkend om te zien hoe bijna iedereen hier bier dronk. Bier was echt zo een drankje wat zij dronk toen ze dertien was. Nu was het eigenlijk net limonade, daar werd je toch nooit aangeschoten van? Laat staan dronken. Een echte drinker, dronk rum. Het zuipen van bier was hetzelfde als het zuipen van pis, stelletje wijven. Maar dat had ze eigenlijk wel kunnen verwachten op zo een school. Niet iedereen had van die harde gewoontes geleerd zoals zij, dat was iets wat ze gewoon moest leren te accepteren. En dat was op het moment zo moeilijk zonder er geïrriteerd van te raken. Een diepe zucht loslatend uit haar longen en uitgeademd via haar neus kwam ze van de boomstam af. Haar gestalte liep in voor haar doen trage passen uit de schaduwen van de boom gecreëerd door het licht van het vuur. Tijd om te zoeken naar haar favoriete drankje, dat zou die irritaties en ergernissen deze avond vast wel wegspoelen. En zo niet, dan kon ze altijd nog weggaan. Tijdens haar kleine, korte wandeling naar de voorraad drank schoot er opeens een felle kleur in haar gezichtsveld. Een kleur die ervoor zorgde dat haar benen stopte met bewegen en haar stil liet staan. Een kleur waar ze van kinds af aan eigenlijk al een bloedhekel aan had. Een kleur werkelijk zo zoet, dat haar tanden bijna wegrotte bij de aanblik alleen al. Al bijna kokhalzend, nog voordat ze het echt scherp gezien had, draaide ze haar hoofd de kant op naar waar ze de roze flits gezien had, haar nieuwsgierigheid ondanks de walging toch aangewakkerd. Ze wilde weten of ze het goed gezien had, of ze niet gek geworden was –wat voor haar eigenlijk niet eens zo vreemd zou zijn, hier in deze zooi-. Maar nee, ze had haar hoofd nog niet eens voor een halve slag gedraaid, of ze had het gedaante al in haar vizier. Een meid met roze haren… Wow, als zij zo een haarkleur had zou ze zich meteen kaalscheren. Hoe keek dat mens in de spiegel zonder meteen haar eigen ogen uit te krabben!? Met dat kapsel was ze bijna een levende, verbeterde versie van Barbie. En zij maar denken dat ze bijna alles gezien had door haar gereis. Het was voor het onderwerp muziek dat het zuurstok-mens haar aandacht had weten vast te houden, anders was ze weer heel hard doorgelopen. Muziek, op zo een avond? Ellia hield van muziek, ze verdiende er immers haar geld mee, maar op deze avond? Ze vond het eigenlijk wel prima zo, zonder muziek. Het geknetter van het vuur dat de brandstof opbrandde en op de achtergrond de zachte, maar toch niet ongehoorde geluiden van de natuur. Dat gaf juist de warme sfeer. Muziek zou het meteen weghalen en de hele zooi veranderen in een mislukte disco. Maar verder ging ze er maar niet op in. Een hele discussie beginnen over twee verschillende meningen zou toch wel uitlopen op een wellusnietus-spelletje. Ze zou er wel wat van zeggen als het echt nodig was, bijvoorbeeld wanneer er kleffe kampvuurliedjes werden gezongen, of wanneer er popmuziek opgezet werd. Zij als echte rocker was echt allergisch voor die genres. Dan kreeg ze het gevoel alsof haar trommelvliezen uit elkaar scheurde en begonnen te bloeden. Het onderwerp verder negerend draaide ze zich weer volledig terug naar haar doel en liep ze verder, naar haar bestemming toe. Tijdens de nog korte tocht draaide ze haar hoofd naar het vuur toe, de prachtige vlammen bekijkend. Verder lette ze niet op wat er aan de andere, momenteel blinde kant van haar omgeving gebeurde, alsof ze het volledig vergeten was. Straks liep ze weer zo een zuurstok tegen het lijf. Nee, dan keek ze toch liever naar het vuur dat in sierlijke slagen op het hout danste. Een niet al te harde, maar toch stevige botsing werd als duidelijk signaal door haar zenuwen gejaagd, waarna ze een vaag geluid hoorde. Het geluid van een glazen fles gevuld met vloeistof, op de grond gevallen. Gevallen, maar niet gebroken, omdat het werd opgevangen door het gras. Toch werd de vloeistof die erin zat verspild en ontsnapte het via de opening, waar het zich op de grond verspreide. ‘Oh fuckberries!’ vloekte ze niet al te bescheiden. In een soepele draai richtte ze zich naar de persoon waar ze tegenaan gebotst was toe. ‘Mijn fout. Ik haal wel een nieuwe voor je , reageerde ze nonchalant. Je zou het bijna verrassend kunnen noemen hoe Ellia op het moment reageerde. In de meeste gevallen zou ze de persoon gewoon negeren, of een mep verkopen, mocht ze een verkeerd humeur hebben. Maar dit was puur eigen belang. Op deze manier zou ze wellicht met iemand in een gesprek kunnen raken, wat de avond wellicht interessanter zou kunnen maken. Daarbij, was ze toch al onderweg om iets te drinken voor haarzelf te halen. Iets voor een ander halen was een kleine moeite. Eén keer lopen, voor twee personen. Daar kon ze verder ook geen punt van maken.
Woehoe, flutpost. Aangesprokenheid is vrij. Wie vriendjes wil worden met Ellie en zich verveeld, reageer er maar gewoon op.
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ zo jul 17 2011, 14:20
Wren had gehoord over het kampvuur, waar ze eerst niet naartoe had willen gaan. Maar bij nader inzien.. Het klonk wel gezellig, er was gratis drank en Nina was er ook. Dus misschien kon ze het met haar nog gezellig maken. Plus dat leraren niet mochten komen; geen kans om Savador tegen het lijf te lopen. O, ze haatte die man, echt waar. Vandaar dat het wel fijn was dat hij er zeker weten niet zou zijn. Trouwens, zo ver lopen was het nu ook weer niet.. Wren had Siri achtergelaten en was alleen naar het kampvuur vertrokken. Als ze al getwijfeld had dat ze het niet zou vinden, dan waren die twijfels nu weg. Het vuur was gemakkelijk te herkennen, evenals de silhouetten van mensen die ze misschien wel, misschien niet kende. Ze zag Nina die er niet helemaal stabiel uitzag, aangezien ze tegen iemand aanviel. Verder herkende ze Bellingar, maar echt veel mensen kende ze niet.. Misschien dat ze nu mensen zou leren kennen? Ach ja, waarom niet. Een meisje met felroze haar riep iets over muziek, wat Wren negeerde. Walgelijk, roze.. Drinken, oké. Dat was er gelukkig. Wren pakte een flesje bier. Ze hield er eigenlijk niet van, maar zin om iets anders te halen had ze niet. Frisdrank was trouwens.. verschrikkelijk, dus dan zou ze het wel met bier doen. Haar blik gleed naar het vuur. Vuur.. Ze werd er nog steeds bang van. Haar maag trok zich onbewust samen en ze pakte snel het dichtstbijzijnde flesje, waarna ze zich omdraaide, een paar stappen deed.. en recht tegen iemand aanbotste. 'Oh, fuckberries!' De fles bier die ze vast gehad had was op de grond gevallen en helemaal leeg, aangezien ze de dop al verwijderd had. Wren keek wat chagrijnig omhoog, naar het langere meisje dat nonchalant voorstelde dat ze wel een nieuwe kon halen. Wren had eerst pissig willen reageren, maar besloot dat nu in te houden. Ze haalde in ieder geval iets nieuws. 'Oké.. Bedankt dan,' reageerde ze, nu nog weinig geïnteresseerd. Dit was de zoveelste persoon die langer en gespierder was dan zij. Moest ze nog steeds onder de indruk zijn? Ze liep met het meisje een stukje mee naar de tafel en besloot zich voor te stellen. 'Ik ben Wren, trouwens.'
-Ellia, Wren komt je stalken >D-
Laurens .
PROFILEPosts : 388
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon ~ Lucht magie. Klas: 5e @Norriesmentorklas Partner: You don't have to be cool, to rule my world ♪
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ zo jul 17 2011, 17:01
Stevig hield hij Ephony haar hand vast in de zijne, bang alsof hij haar kwijt zou raken zodra hij deze los zou laten. Grote kans dat dat ook gebeurde. Ephony was duidelijk zichzelf niet meer de laatste tijd. Ze was niet meer zo vrolijk, verlegen en onhandig zoals ze vroeger was. Ze was lusteloos en saai, en hij had werkelijk geen idee waardoor het kwam. Het lag niet in zijn karakter om snel de schuld naar zichzelf toe te trekken, maar de laatste tijd begon hij zich toch af te vragen waaraan het lag. Lag het aan hém? Had híj iets fouts gezegd? Hij had wel vaker mee gemaakt dat een meisje opeens de periode voordat ze het uit wilde maken zich opeens totaal anders ging gedragen. Maar dit, Ephony haar gedrag, dit was anders. Ergens kon hij voelen dat het niets met hun relatie te maken had, maar toch maakte het hem onzeker. Wat nou als het wel daaraan lag? ‘Natuurlijk heeft het zin Eph!’ Zei hij met een gemaakt opgewekte stem. Als ze op zou letten zou ze het horen, maar hij wist zeker dat Ephony het in deze staat niet zou opmerken. Hij was niet goed in liegen, niet goed in zijn ware gevoelens verbergen. ‘Een kampvuur met de juiste mensen is áltijd leuk. Muziek, drank en gezelligheid. Volgens mij kan jij dat ook wel gebruiken,’ Hij keek opzij, keek naar Ephony. Al snel keek hij weer weg, alsof hij de aanblik die hij zag, de troosteloze blik in haar ogen, niet wilde zien. Hij wist zelf ergens ook wel donders goed dat dit niks met hun relatie te maken kon hebben. Ephony kampte met een veel groter verdriet, een verdriet waar ze hem buiten liet. Hij had werkelijk geen idee hoe hij er mee om moest gaan. Haar ernaar vragen? Dat had hij natuurlijk al gedaan, vaker zelfs. Maar Ehpony draaide hem erom heen. Ze sloot hem buiten van haar verdriet, en hij wist nou niet of ze dit deed specifiek vanwege hem of dat er andere achterliggende redenen waren. De enige rol die er over bleef voor hem, was er voor haar zijn. Dus dat deed hij. En hij deed er zo hard mogelijk zijn best voor om het zo goed mogelijk te doen. Dit kampvuur kwam dan ook uitstekend uit. Ephony kon wel wat afleiding gebruiken, dacht hij zo. Zodra hij voelde hoe de greep rond zijn hand verstrakte kneep hij een keer zachtjes in haar hand, als geruststellend gebaar. ‘Kom op, zo'n kampvuur overleef je heus wel,’ mompelde hij. ‘Je gaat er heus niet dood aan,’ Probeerde hij haar met een glimlacht te helpen herinneren. Maar toen hij naar haar omkeek en een grimas zag in plaats van een glimlach, vertrok zijn eigen gezicht ook. De laatste tijd leek hij niks goeds meer te kunnen zeggen, zelf niet wetend dat zijn woordgebruik haar juist alleen maar deed denken aan haar verdriet. Hij keek weer voor zich uit, fronste in zichzelf. Eenmaal bij de plek aangekomen kwam er toch weer een lichte glimlach te voorschijn, had er zelf ook zin in gehad. Hij zwaaide naar Sam, zwaaide naar Romance en de andere die hij kende en trok vervolgens Ephony naast zich op een nog vrije boomstam. Hij liet haar hand los en legde zijn arm in plaats hiervan om haar schouders heen, trok haar tegen zich aan. Een gebaar dat bijna beloofde dat hij haar deze hele avond niet meer los zou laten.
Luca .
PROFILEPosts : 708
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ ma jul 18 2011, 00:25
Ze staarde naar het flesjes dat ze krampachtig haar hand had geklemd. Wat nu? Ze had weer eens niet nagedacht, maar het was ook zo dom om hem weer terug te zetten. Misschien als niemand haar zag… Dan kon niemand het ook vreemd vinden. Ze ging op haar tenen staan, keek schuw om zich heen. Ze zakte weer omlaag, bleef met grote ogen kijken naar de jongen die naar haar grijnsde. O nee, hij zag haar. En hoe. Nu kon ze het niet terugzetten, verdorie! Het was ook altijd wel wat. Waarom dacht ze nou nooit na; dan zou haar leven een stuk gemakkelijk zijn. Maar ze was nou eenmaal de slimste niet, eerder de naïefste. Maar dat deed er nu niet toe. Ze glimlachte enkel nogal vaagjes op zijn woorden, snapte ze niet echt. Gewillig liet ze het flesje uit haar handen pakken. ‘Je mag me ook naar mijn slaapkamer brengen als ik gewoon nuchter ben hoor,’ merkte ze op met een frons op haar voorhoofd, natuurlijk weer zo onwetend als was. ‘Het lijkt me wel gezellig.’ Op dat gebied was ze nogal zwakjes. Ze snapte het gewoon niet, want niemand had het haar ooit geleerd. Het zou haar wel vergeven worden als men haar verleden wist, maar daar deed ze altijd nogal vaagjes over; wat haar moeder betreft. Ze ratelde meestal aan een stuk door over haar broers, was altijd erg trots op ze; net zoals een moeder zou zijn. Dankbaar knikte ze naar hem wanneer hij haar het flesje terug gaf. ‘Maar wacht,’ probeerde ze zijn aandacht weer te trekken, ze had wel doordat hij nu allang ergens anders was met zijn hoofd. ‘Wat is je naam eigenlijk?... Want als ik die niet weet kan ik je niet roepen,’ merkte ze op, grijnsde terwijl ze een frons op haar voorhoofd had. Maar een grimas was het niet. Ze was slecht in grimassen trekken, haar glimlachjes waren altijd kinderlijk en oprecht. Het was ook wel zo logisch dat ze bar slecht was in liegen en dat dus ook maar liever vermeed.
Ze staarde weer naar het flesje in haar hand. Ze was er nu wel van op de hoogte dat er alcohol in zat. Hoe vaak had haar vader dat wel niet gedronken toen haar moeder er niet meer was? Te vaak. Het was zelfs vervelend, en het zorgde ervoor dat zijn adem stonk. Ze werd nu niet meer gehinderd door de dop, maar door het feit wat de vloeistof allemaal kon aanrichten als ze hem eenmaal door haar keel zou laten glijden. Ze schudde haar hoofd. Als ze langzaam zou drinken zou er niets gebeuren. Ja, ze was eigenlijk nog minder jarig. Maar wat kon het voor kwaad? Het was niet zo dat er de kans bestond dat ze alcoholiste was. Ze kneep haar ogen dicht, bracht het flesje naar haar lippen en nam er een teug van. Ze trok een gezicht bij het proeven van de bittere smaak. Ze slikte het snel door. Knipperde met haar ogen. Hè bah, dat smaakte gewoon ranzig. Ze snapte niet waarom iedereen het zo lekker vond. Als alcohol altijd zo vies smaakte, hoefde ze het niet meer te hebben. Welke vorm het ook had; wijn, bier… Het was allemaal vies. Maar het was zo dom om het weg te gooien. Dan maar heel langzaam en treuzelend opdrinken, en er verder niet meer aan denken. Als ze met iemand zou praten, zou ze toch afwezig raken en het niet eens meer proeven. Misschien was dat wel de reden dat al die anderen het niet vies vonden; ze dachten er vast niet aan, dronken gedachteloos. Een vreemde geur drong zich in haar neusgaten. Ze wist niet of ze het vies moest vinden ruiken of lekker. Ze kon het eigenlijk niet plaatsen. Ze draaide haar hoofd, was nieuwsgierig naar wat de geur had veroorzaakt. Een paar nieuwe mensen. Een meisje, met een of ander… Ding tussen haar vingers. Ze kneep haar ogen tot spleetjes, het leek niet op een sigaret; die dingen had ze zo vaak gezien op Shadra. Het was iets anders, maar er kwam wel rook vanaf. En het had overduidelijk een paar eigenschappen van een gewone sigaret, maar het was er geen. De geur en het uiterlijk klopte in sommige wegen niet met elkaar. Ze bleef eventjes afwezig kijken, nam treuzelend een paar slokjes van het biertje; walgde nog steeds van de smaak. Ze wou weten wat die geur was. Uiteindelijk nam ze een besluit, liep op het meisje af. Ze stond bij andere mensen. Maar onder het lopen werd haar aandacht getrokken door een van de jongens waar ze bij stond. Had hij nou blauw haar?... Dat was ook wel apart. Ze had nog nooit iemand met blauw haar gezien. Door haar afwezigheid struikelde ze over een steentje; dat verborgen lag in het gras. Ze zette een stap naar voren, wou haar evenwicht bewaren. Maar daarbij lette ze niet op het half volle flesje in haar hand. De inhoud ervan vloog door de lucht; richting de jongen. Met grote ogen keek ze toe. ‘Ow nee,’ wist ze met over haar lippen te krijgen, omdat ze geen adem meer in haar longen had. Ze had letterlijk alles uit dat flesje over hem heen gegooid, zonder dat het haar bedoeling was. Snel ging ze weer recht staan, ging voor hem staan. Met een schuldige blik keek ze hem aan. ‘H-Het spijt me zo,’ verontschuldigde ze zich. ‘Zal ik het voor je schoon maken?’ bood ze aan. Het was het minste wat ze kon doen; vooral omdat ze water magie beheerste. Maar ze wou eerst zijn toestemming hebben, wie weet zou ze hem alleen maar nog bozer maken… Want hij had wel het recht om boos op haar te worden naar haar onhandige gedoe.
* Jeej voor Marjolijns domme gedrag 8D Even voor de duidelijkheid; degene waar ze zo handig bier overheen gooit is Mitsu. IK MOEST D: Ik ga geen namen noemen, though.
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ ma jul 18 2011, 20:49
Ze hield haar mond op Laurens zijn tegensprekende woorden, wist dat hij gelijk had. Maar haar zorgen waren niet dat ze geen lol zou hebben, meer dat ze alles voor de rest zou verpesten. Maar een enkele blik op zijn entousiaste houding en zijn lachende gezicht deden toch haar mondhoeken zwakjes omkrullen, en ze wist dat hij weinig hoefde te doen om haar verder over te halen. Als hij het werkelijk zo graag wilde dan zou ze waarschijnlijk elke oceaan over varen voor hem. Toch zakte de glimlach weer weg, richtte ze haar ogen op het vuur en de mensen er omheen. Het was waarschijnlijk beter als ze zich in een hoekej zou verstoppen tussen een paar boomstammen in en zich vol zou proppen zodat er geen mogelijkheid was van denken of praten. Alles om de huilbuien - die gelukkig nu minder kwamen. Waarschijnlijk gewoonweg omdat ze te moe was om te huilen - tegen te gaan en iedereen zo min mogelijk in de weg te lopen. Haar ogen schoten naar Laurens toe toen ze onbewust haar eigen hand had aangespannen. Hopeloos probeerde ze op zijn woorden te glimlachen, maar dat enkele woordje deden haar ogen weer prikken en gaf haar ademhaling een onregelmatig tempo. Zodra hij weg keek schoten haar ogen neer, om wild knipperend de opkomende tranen weg te duwen en te dwingen alles behalve over haar wangen te rollen. Gewillig, zonder haar ogen op te slaan naar Sam of enige bekende zakte ze neer op de boomstam naast het karretje met drank dat Bellingar zo zorgvuldig bij elkaar gesprokkeld had en hierheen gebracht. Dankbaar voor zijn gebaar trok ze haar knieën op en kroop ze voorzichtig tegen hem aan. Haar hoofd tegen zijn schouder en haar ene arm afgezakt zodat hij op zijn been lag. De doffe, grijsblauwe ogen gleden opzij naar de kar, om hier toch enigszins nieuwsgierig haar ogen op te richten. Haar hoofd kwam omhoog, om met een vage glimlach haar ogen te vestigen op de zak. 'Zeg Lau, als jij nou eens een paar stokken gaat zoeken?' vroeg ze zachtjes, haar normaal zo'n levendige stem bleef afgezwakt. Het was iest om Laurens toch nog eens de lol te laten belven waarop hij hoopte. Ze kwam omhoog om met haar hand naar de zak marsmellows te graaien en deze omhoog te houden naar Laurens. Aangezien ze niet op zijn antwoord hoefde te wachten - het waren marsmellows in een combinatie met Laurens; dat was altijd een ja - trok ze hem al open om meteen te worden verwelkomt door de zoete geur van de zachte blokjes in de zak. Hoewel het honger gevoel ontbrak was een van de marsmellows al gauw in haar mond verdwenen, om op te kijken en Laurens te zoeken. Marsmellows, het brachten leuke herinneringen met zich mee. Hoewel het op dat moment nogal stressend was geweest, was het moment als ze er nu aan terug dacht toch iets waardoor haar hart sneller begon te kloppen zolang ze niet aan de periodes daarna dacht.
Bellingar .
PROFILEPosts : 177
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Savador Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ ma jul 18 2011, 22:41
Zijn geelgroene ogen kregen de warme charme weer terug bij de simpele woorden van het meisje. Hij kon het werkelijk amper geloven, maar haar toon gaf wat roet in het eten. Heerlijk en ontwetend, een cadeautje die hem persoonlijk in zijn schoot werd geworpen. Het gaf hem de taak om haar goed op te leiden, van een schone witte lei iets fantastisch te maken. 'Dat zou ontzettend gezellig worden,' beantwoorde hij haar woorden met de scheve en aantrekkelijke glimlach om met zijn duim even langs haar wang te strijken. 'Bellingar Cruentus,' draaide hij zich nog even om toen hij weg liep en ze hem na riep. Even later had hij zich geïnstalleerd op het bankje naast de eerste jaars, om daarna te worden vergezeld door Nina. Met een geamuseerde glimlach bleef hij toe kijken hoe Nina bleef ratelen. Zijn arm was rond haar middel gegleden; deels zodat ze niet spontaan om zou vallen en deels omdat hij gewoon Bellingar was en graag lichamelijk contact zocht met vrouwen. Zijn lippen hadden iets te liefelijk langs haar wang gestreken waarbij hij naar haar woorden luisterde. Grinnikend tilde hij zijn hoofd op, gewoonweg omdat haar woorden erop basseerde dat er iemand was die aan haar zou denken. Ze had hem duidelijk gemaatk dat ze even solitair was als een straatkat, en hij kon zich haar nou niet echt in een relatie vinden. Toch volgde hij haar blik toen ze aanduidde dat hij er werkelijk stond. Blijkbaar was ze er zelf even verbaasd over, wat enigszins zijn aandacht trok. Zijn ogen gleden naar de mensen aan de overkant, maar doordat Nina niet erg duidelijk was geweest had hij nog steeds geen idee met welke jongen Nina nu weer zat te flikflooien. Zij in een relatie zag hij nou werkelijk niet voor zich, dat zou het zelfde zijn als hij met een vaste vriendin of met een huisdier. Op het volgende moment had hij twee bierflesjes in zijn hand en de joint om nu naar haar heen en weer gaande achterwerk te kijken toen ze van hem vandaan liep. Iets wat hij toch wat minder vond. 'Hee,' klonk het wat teneergeslagen, had zijn wenkbrauwen gefronst maar merkte dat zijn aandacht getrokken werd. Tijd om op onderzoek uit te gaan, aangezien Nina een perfecte tweede Sheena was voor het geval hij zich verveelde. Kalmpjes stond hij op, om het schattige en onwetende projectieltje te bekijken hoe ze voor hem naar het zelfde groepje liep. Zijn lichaam schoot in ee nreflex naar voren toen hij zag hoe ze haar evenwicht verloor op een onverklaarbare simpele manier. Zijn vrije hand, die niet gevuld was met twee bier flesjes en de joint gleed om haar middel om zijn goed getrainde arm er omheen te slaan voordat ze geheel tegen de blauwharige jongen aan viel die al werd vergezeld door Nina's gewicht. 'Marjolijn toch. Dat is ook nog eens een geslaagde openingsmove en zin,' grinnikte hij vrolijk naar het meisje waarbij hij zijn arm weer rond haar middel los liet en vrolijk op haar neer keek. 'Goed idee, voordat de vlekken erin blijven. En het kan ontzettend stinken, geloof mij,' gaf hij de goede raad, had zelf genoeg vlekken gemaakt om te weten hoe het kon stinken, en hoeveel zorg de wassers in zijn huishouden hadden overgehouden aan zijn feesten en vlekken in de banken. Zijn hand wam zachtjes rond Nina's schouder te liggen om haar met een voorzichtige kracht op haar benen te zetten. 'Kom op, anders raak je straks zelf nog zijknat,' even zakte hij door zijn hurken om de twee flesjes op de grond neer te zetten en de joint uit te drukken. 'Hier, denk niet dat je me nog zo aardig vind als ik deze nu weg gooi,' kalmpjes alsof het niets was propte hij de joint terug in haar zaktoen hij er zeker van was dat het niet meer brande en hield zijn arm om Nina's schouders. 'Zeg, lief, volgende keer doen we dit soort dingen maar met z'n tweeën ofzo. In het openbaar ben jij in deze toestand niet zo.. geschikt,' grinnikte hij terwijl hij vrolijk op haar neer keek en haar tegen zich aan hield zodat ze niet zou omvallen. Zijn vinger tilde haar kin op om haar goed aan te kunnen kijken. 'Niet zo sip kijken, anders ga ik gemeen zijn,' glimlachte hij haar zachtjes toe.
Miiitch, is het erg als ik hier en daar wat veranderd heb? Komt door Manderijn
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ di jul 19 2011, 13:01
De tranen liepen over haar wangen terwijl ze snikken onderdrukte. Ze veegde met de rug van haar hand langs haar wangen en las de laatste regels van het hoofdstuk dat haar het best was bijgebleven opnieuw en opnieuw. ‘Daarbij verbaasde ik mij minder over Giacomo’s tranen dan over de verwijdering die ik voelde, bijna alsof wij bij elkaar vandaan werden gezogen. Hier liet ik los en werd gered. Ik nam afstand. Ik deed het. Zo onnozel is het niet. Toen ik wegliep hoorde ik achter me Rijgerbos briesen van opluchting dat de hele bezoeking achter de rug was en het hun eindelijk werd vergund hun lusten eens bot te vieren.’ Ze wilde het bijna door de kamer smijten. Hoe kon het mogelijk zijn dat na zo lang, altijd verliefd op elkaar te zijn geweest, al wás ze helemaal verminkt met littekens, ze niet samen kwamen? Ze smeet het maar hard in het kussen dat naast haar op de bank lag zodat het geen schade zou oplopen. Ze veegde met haar vingers onder haar ogen langs om haar uitgelopen mascara weg te halen en liep met een teleurgesteld gevoel naar de keuken. Was het zo’n fantastisch boek, moest het zo rottig eindigen. Ja, het was onwijs mooi en ja, de ik persoon was gelukkig geweest. Dus? Ze haalde haar neus op en pakte met trillende handjes een glas water. Het moest maar eens terug naar de bibliotheek. Dan zou ze er niet constant aan herinnerd worden hoe tragisch het leven kon zijn. Ze slikte nogmaals moeilijk en deed nogmaals haar wangen af, ditmaal met haar mouw. Uiteindelijk liep ze weer terug naar de woonkamer om het boek op te pakken. Ze was er gisterochtend in begonnen, nu was het al uit. Het was onwijs goed geschreven, misschien moest ze maar meer van hem lezen. Misschien moest ze dit boek ook aan Sam en Eph aanraden. Maar voor ze duidelijk kon bedenken hoe ze dat ging doen gingen haar gedachten al met haar aan de loop. Wat zou hij aan het doen zijn? Zou hij zitten studeren? Zou hij in de bieb zijn als ze daarheen ging? Wie weet. Voor ze de deur uit liep keek ze naar de spiegel naast de deur. Oh. Ze had de hele dag zitten lezen, zich niet fatsoenlijk aangekleed en haar haren niet geborsteld. Ze zuchtte, ze wilde niet zo onfatsoenlijk in de bieb aankomen, eigenlijk wilde ze helemaal niet onfatsoenlijk rondlopen als er een kans bestond dat ze Sam zou tegenkomen. Met een klein glimlachje op haar lippen liep ze de trap op naar de meisjesslaapzaal. Nog steeds maar drie bedden bezet, hoewel het wel gezellig was dat ze nu niet meer alleen lag. ‘Seems like everybody’s breaking up, throwing their love away.’ Zong ze zachtjes voor zich uit, terwijl ze een borstel door haar moeilijke haren haalde. Snel schoot ze een legging, een topje en een lange spijkerstofkleurige blouse erover aan, die net lang genoeg was, dat hij over haar kont en kruis heen kwam. Ze deed een beetje mascara op en een dun lijntje oogpotlood. Waarom? Vroeg ze zichzelf af, ze gebruikte zelden oogpotlood. Ze lachte zichzelf uit onderweg naar beneden, met het boek in haar hand. Vlak voor ze de deur opentrok kon ze het niet laten om nog even een blik op de fullbody spiegel te werpen. ‘Oh.’ Hmm. Topje is een beetje klein geworden. Beetje laag uitgesneden. Ze boog voorover om te kijken of ze veel inkijk had. Hmm. Whatever. Ze bewoog onverschillig met haar wenkbrauwen, had geen zin om nog iets anders aan te gaan trekken. Voor ze goed en wel zich omgedraaid had naar de trap viel er door het raam haar al een vuurkleurig licht op. Als Novaanse hoefde ze daar niet lang over na te denken, deze keur licht kwam alleen van grote vuren. Waarom was er een groot vuur buiten? Nieuwsgierig keek ze naar buiten, zag dat het op het grasveld was. Enkele gestalten bevonden zich rond ’t vuur. Na enkele seconden spotte ze bekenden. Sam! Ze drukte haar neus tegen het raam aan om het zeker te weten, maar ze dacht daarbij ook Bellingar, Lau en Eph te herkennen. Sam was onmiskenbaar, misschien ook wel omdat elk detail van zijn uiterlijk in haar hoofd geprent zat. Ze huppelde bijna de trap af, haar hart meehuppelend in haar borst, sneller dan haar voeten. De trap leek veel te lang terwijl ze steeds sneller ging lopen. ‘You know how to appreciate me, I must stick with you, my baby.’ Het liedje bleef maar in haar hoofd hangen, ze wist ook niet waarom. Éíndelijk kwam ze beneden aan, en in een vlotte pas liep ze naar de deur. Nu kon ze beter niet meer huppelen, anders zouden mensen haar waarschijnlijk heel vreemd aankijken. Alhoewel, ze huppelde wel vaker over de gangen. Ze werd wel vaker vreemd aangekeken. Het boek dat ze onder haar arm geklemd had compleet was ze vergeten. Haar schoenen knerpten over het grind van het paadje, terwijl ze steeds beter het geluid van het vuur kon horen. Het vrolijke, gezellige knisperen en de stemmen die erbij hoorden. Een kampvuur dus. Van een afstandje herkende ze al wat stemmen, sowieso Sam. Haar hart bonkte in haar hoofd, haar keel, haar handen. Zodra ze door iedereen gezien kon worden keek ze even verlegen naar haar veters; was toch blij dat ze die had gekocht bij het schoolreisje, de pianoveters. Daarna keek ze op, keek iedereen even aan en glimlachte kleintjes, hoewel ze groter glimlachte naar vrienden. Uiteindelijk kwam ze bij Sam, die ze als laatste aankeek. Ze keek hem niet langer aan dan de rest, maar wel anders. Mensen die haar niet goed kenden was het niet opgevallen, en mensen die haar wel goed kenden ook maar misschien. Ze zouden ook kunnen denken dat ze het zich verbeeldden. Maar haar blik werd wel degelijk even wat warmer, wat nadrukkelijker, wat sprekender. Ik hou van je. Ze smeekte haar telekinetische krachten, die ze overduidelijk níét bezat, om dit naar hem door te seinen. Op dat moment besefte ze zich pas dat ze dat hem nog nooit verteld had. Dat ze van hem hield. Waarom niet? Haar blik bleef afwezig op het vuur hangen. Was ze daar niet aan toe geweest? Durfde ze die woorden nog niet over haar lippen te dwingen in angst een stilte te veroorzaken? Ze ademde eenmaal diep in en keek toen weg, keek rond waar er nog plaats was om te zitten, naast iemand die gezellig was om naast te zitten. Ze herkende wel een hoop mensen, maar met wie kon ze hier nou goed omgaan? Eigenlijk alleen Bellingar, Eph, Sam en Lau. Maar Sam durfde ze niet naast te gaan zitten, dat ging vast fout. Ze besloot uiteindelijk maar gewoon wat te drinken te gaan pakken. Ze rommelde wat in de kar tot ze een flesje groende Breezer had gevonden en besloot toen maar gewoon alleen te gaan zitten, als een van haar vrienden goed aanspreekbaar was zou ze vanzelf op staan om ze te gaan begroeten. Na een aantal slokken dwaalde haar blik onbewust af naar Sam, hoewel ze dat niet eens door had. Misschien verraadde haar versnelde hart haar, maar om te zien zou ze net zo goed in de verte kunnen zitten staren als naar Sam. Haar gedachten dwaalden terug af naar haar boek. ‘Kut.’ Ze legde het op haar schoot, nu pas beseffend dat ze dat nog bij zich had. Kut, het moet heelblijven. Misschien toch maar aan Sam in bewaring geven zo.
Higuys. Nee, niet laat. Terug van vakantie ;D Bellingar komt naar Myst toe; dus de rest mag even op afstand blijven. [a]
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ di jul 19 2011, 16:33
- Ik ga Roxas mee proberen te slepen 8D -
Iedereen vond iemand om tegen te praten, mee om te gaan, of een andere bezigheid. Er liepen mensen tegen elkaar op, er vielen mensen om.. Kijito snapte eigenlijk niet helemaal wat de lol ervan was, maar ze moest wel lachen. Misschien kwam het door de alcohol? Voor iemand die nog nooit bier op had was een half flesje best wat. Zeker als je gevoelig was voor dat soort dingen. Het blonde meisje giechelde een beetje, al had ze het niet helemaal door. Ze zat hier vriendloos, maar toch vond ze het leuk.. Vaag. Kijito merkte dat ze weer een beetje dorst begon te krijgen; misschien was het tijd om het advies van de blonde charmeur op te volgen. Dat wilde zeggen, op naar de keukens om frisdrank te jatten! Dat gaven ze haar vast wel mee, ze liep immers nog recht. Toch? Kijito stond op, voorzichtig. Kijk, het ging nog helemaal goed! Ze was alleen giechelig, druk en übervrolijk geworden. Dat kon ze wel verbergen voor de koks.. Maar.. het was wel een eind weg, de Academie. Had ze wel zin om daarnaartoe te lopen? Plots stelde een meisje met roze haar voor om muziek te gaan maken of iets dergelijks. Bij deze woorden was voor Kijito de knoop doorgehakt; ze kwam hier zo wel terug, als de muziek alweer gestopt of helemaal geweigerd was. Op naar de keukens dan maar. Zo moeilijk was het niet geweest! Met één fles sinas en één fles cola in haar handen kwam ze de keukens weer uit, met een glimlach op haar gezicht die niet zo voorzichtig was als normaal. Hé.. daar liep iemand. Nu nog? Die had dan ook niets te doen. Kijito dacht dat ze diegene herkende. Was dat.. was dat Roxas? O! Dan hoefde ze niet meer alleen te zijn! Normaal zou ze ontzettend verlegen worden, wel naar hem zwaaien maar verder.. Nu kwam spontaan het idee in haar op om hem mee te slepen naar het kampvuur. Werd het daar toch nog leuk. Kijito stopte eerst één fles onder haar arm, zodat ze een hand vrij had. Daarna liep ze naar hem toe en pakte zijn hand vast, zodra ze zeker wist dat hij het was. 'Kom je mee?' zei ze, net nadat ze was gaan lopen.
- Roxas? :3 -
Mitsu .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie Klas: Miss Eres class Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ di jul 19 2011, 18:53
Mitsu stond nog steeds wat met Nina van de groep afgezonderd. Stond samen met haar naast een bank die hij had gecreëerd en hij sprak kalm tegen haar. Op de achtergrond klonk een gitaar. Die gevolgd werd door een rustig gezang van een vrouw. De vriendengroep van Mitsu had een acoustische gitarist en een zangeres en door een vrolijk kampvuurlied te zingen hielden de ze de sfeer hoog. Mitsu daarentegen keek kort naar Bellingar. Zijn ogen gingen toen weer naar Nina. Hij legde kort twee armen in een omhelzing om haar heen en legde een hand op haar achterhoofd om te laten merken dat het goed kwam. Die drugs zou uitwerken. Hij keek op toen hij voestappen hoorde naderen. Hij zag een meisje naderen en voor hij het wist struikelde ze en maakte ze zijn hele shirt vies. Hij beet zijn kaken op elkaar. Zo'n ongeluk weer? Mitsu glimlachte krampachtig en legde zijn hand kort op haar schouder. "Geen zorgen, hij is gemaakt van plantenmateriaal, ik kan het met mijn magie schoon krijgen." legde hij uit. Hij liet zijn handen tegen elkaar. Verwijd de vezels, maak ze breder en snel kleiner, zodat het vocht er uit valt! sprak hij toe in zijn gedachten. Mitsu opende zijn ogen. Zag dat de alcohol er uit viel. Hij haalde opgelucht adem. Het was een keer goed gegaan. Echter, op het moment dat Mitsu richting Nina draaide scheurde zijn shirt in tientallen stukken en stond hij met een ontbloot bovenlijf op het veld. Het was redelijk afgetraind, dus daar maakte hij zich geen zorgen over. "Fukonaa!" sprak hij en deze knikte. In een flits van licht was hij weg. Mitsu keek op toen een volgende nummer ingezet werd, een romantisch nummer. Mitsu glimlachte en keek toen op. Bell had ineens zijn plek naast Nina terug gevonden. Hij beet zijn kaken op elkaar. Nu hij toch wat afgezonderd was kon hij gelijk uitleggen hoe hij er over dacht. Nog een korte flits en Mitsu kreeg een shirt naar hem toegeworpen. Mitsu bedankte zijn vriend nog en trok het shirt uit. Negeerde Marjolijn verder. Hij liep met kalme passen richting Bellingar. Zijn hand vond nogal wat ruw de plek op zijn schouder en hij trok de arm van Bellingar van Nina af. Dwong hem wat naar achteren zodat er een ruimte tussen Nina en Bellingar zat. Hij stond tussen de twee in. "Het is alsof jij de opdracht hebt gegeven..." sprak hij zachtjes. Zijn ogen gesloten en zijn kaken op elkaar. "Maar dat terzijde..." sprak hij. "Laat ik je even wat vertellen, Bellingar...." sprak hij. De naam haast spottend. "Ik heb niet graag dat iemand spelletjes speelt met een vriendin van mij. Een goede vriendin van mij..." sprak hij kalm. "Liefde, tsk, je ziet het als een spel..." sprak hij. "Maar wat het werkelijk is..." sprak hij en voor hij het wist had Mitsu Belliganars kraag vast en een zwaard tegen zijn keel. Niemand merkte het op, het kon ook niet anders het was niet meer dan een illusie. Hij liet Bellingar ruw los. "Het is niets meer dan een zwaard..." sprak hij. Mitsu keek naar Nina die ineens een schede op haar rug had. Mitsu en Bellingar ook. Hun waren niet de enige, iedereen had ineens een zwaard op zijn rug gebonden. "Ja, je ziet het goed..." sprak Mitsu kalm. "Ik heb het zwaard als teken van de liefde genomen, om je wat uit te leggen..." sprak hij kalm. Hij trok het zwaard van Bellingar uit zijn schede en hield het naast die van hem. "Zo, wel een beetje bebloed, maar verder..." sprak hij kalm. "Je valt meisjes aan, gebruikt ze, en laat ze liggen om hun wonden te likken..." sprak hij kalm en keek hem aan. Duwde de zwaard tegen zijn keel. "Je weet, een zwaard kan je verdedigen..." sprak hij kil. "Maar het kan zich ook tegen je keren..." sprak hij en haalde snel en krachtig uit waardoor de helft van Bellingar's keel door leek te snijden. Hij zou echter geen grijnsje pijn voelen, noch zou hij werkelijk verwond zijn, het bleef immers een illusie. De rest liep rustig door, het was een illusie die alleen hun drieën kon zien. "Je zwaard is dof, doffer dan die van mij. Want weet je..." sprak hij. "Eens, zal het zwaard tegen je worden gebruikt..." sprak hij. Kalm keek hij naar Nina, hij wist dat zij dit alles ook kon zien. "Dat terzijde..." sprak hij. "Deze zwaarden zijn zilver..." sprak hij. Hij wees naar het koppel dat zong en gitaar speelde. Zijn vrienden gingen helemaal op in het romantische nummer en keken elkaar ondertussen diep in de ogen. "Zie je dat zwaard op de rug van die jongen?" sprak hij kalm en vragend. "Het is niet zilver zoals die van ons..." sprak hij kalm. "Het is goud!..." sprak hij. "En dat van haar ook..." sprak hij. "Ze gebruiken een en dezelfde zwaard om elkaar te beschermen, om voor elkaar te vechten..." sprak hij. "Jij gebruikt je zwaard om spelletjes met meisjes te doen waar je amper recht op hebt..." sprak hij. "Maar laat me je dit vertellen Bellingar." sprak hij. "één! Ik ken personen zoals jou. Twee, ik ken de effecten die het op langere termijn heeft! Drie! Je neemt het niet aan, en gooit het in de lucht. Vier! Het zwaard zal zich tegen je keren en voor een eenzaamheid zorgen die zelfs een snee in je keel overtreft..." sprak hij kalm en zacht. "En vijf! Laat me niet een keer meer tot vijf tellen..." sprak hij kil. Zijn teken rond zijn oog leek paars op te gloeien bij ieder woord dat hij killer sprak. Mitsu zuchtte. "Zo, mijn preek zit er op..." sprak hij. "En je ego is groot genoeg om dit kampvuur nog een jaar lang door te laten branden, dus ik weet dat je dit niet aanneemt, en ik weet dat je gewoon bij Nina probeert te komen." sprak hij. "Maar laat ik dit voorop stellen. Wie met mijn vrienden een spelletje speelt, speelt met mij een spelletje. En degene die met mij een spelletje spelen, kan de bal recht in zijn gezicht verwachten..." sprak hij kalm, ijzig kalm. Hij keek daarna naar Nina. De zwaarden op ieders rug vervaagde en rustig liep Mitsu naar Nina. "Ik moet terug naar Romance en Ace. Alsjeblieft, wees voorzichtig met hem. Rather, ik heb liever dat je met mij mee gaat dan dat je hier met hem achter blijft..." sprak hij kalm om haar de keuze te laten. Zou ze naar Bellingar lopen? Of gaat ze met hem mee? Het was haar keus, en hij zou er hoe dan ook op reageren.
-zow alle frustratie in Mitsu is er uit, nu is het alleen maar resten op een beslissing -
(Alsof je uberhaupt namen zou hoeven noemen, Marjo, dat kan ik met gemak zelf invullen. Al helemaal toen je zei dat je 'moest'!)
Luca .
PROFILEPosts : 708
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ do jul 21 2011, 23:30
Het was duidelijk dat ze iets niet goed deed, dat voelde ze gewoon. Maar ze wist niet wat, en dat zorgde voor de nodige frustratie. Ze vond het leuk om nieuwe dingen te leren, van haar fouten te leren. Maar als haar niet werd uitgelegd wat ze fout deed en hoe ze het kon veranderen; kon ze weinig veranderen en zou ze de fout dus blijven maken. En zijn bewegingen maakten haar in de war. De enige keren dat iemand anders over haar wangen streek, met een vinger… Rug van hand, noem maar op wat; was als ze huilde. Als iemand haar tranen weg veegde. Maar ze huilde niet, zover ze wist. Toch? Nee, ze huilde niet. Waarom deed hij het dan? Met een frons op haar gezicht keek ze hem aan, wist niet zo goed wat ze nou moest doen. Ze opende haar mond, wou haar naam ook zeggen; maar het was al te laat. Daar stond ze dan. Ze slaakte een zucht oké; niet erg. Ze kende nu tenminste zijn naam, handig. Nu moest ze nog ervoor zorgen dat ze hem niet door de war haalde met die tweeling… Broer. Het bleef vreemd. Als ze ze nou beter kende; dan kon ze ze onderscheiden aan hun trekjes. Maar ze kende ze amper. Ach, ze zou die Bellingar nog wel gaan lastig vallen met vragen; een gewoonte die ze met trots droeg. Ze stond er bekend om; om haar gesprekspartners te overladen met vragen over hun magie; zelfs als ze deze zelf al beheerste. Misschien iets te leergierig? Wie weet.
Geschrokken hapte ze één keer naar adem bij het voelen van een arm die zich om haar middel sloot, ervoor zorgde dat ze niet tegen die jongen opviel. Toen ze haar evenwicht weer voldoende terug had gevonden keek ze met grote ogen naar de dader. Ze keek hem ietwat beledigd aan. Ze had ook prima zelf haar val kunnen breken; zo onhandig en onnozel was ze nou ook weer niet. Haar lichaam was genoeg getraind om dat te kunnen. Ze was hier immers beland door haar trainingen, maar dat terzijde. ‘Dank je,’ murmelde ze binnensmonds, keek weg. Ze vond het niet leuk als anderen haar ‘hielpen’ met wat voor soort manier ook als ze weer eens onhandig deed. Ze vond het al erg genoeg dat ze onhandig was, dus laat staan dat anderen moesten helpen. Maar al die geërgerde gedachtes verdwenen door een vraag; hoe wist hij haar naam? Weer die frons op haar gezicht. Hoe had hij… Sam. Sam had haar naam gezegd in zijn bijzijn. Maar natuurlijk! Daarom wist hij haar naam. Daarom had hij er ook niet naar gevraagd. Eventjes goed nadenken en dan wist ze de antwoorden op die vragen wel, fijn. Haar enige reactie was dat ze haar schouders ophaalde. Moest hij weten. Dan hielp ze hem wel niet, ze kende hem niet eens, wist zijn naam niet eens. Oké, het was wel zo beleefd om iemand te helpen als je deze eventjes nat had gemaakt met bier. Maar alsnog; hij sloeg haar aanbod af. Dan niet. Nonchalant gooide ze het lege flesje in het vuur, wist niet waar ze het anders zou moeten laten; en ging er dom genoeg vanuit dat het wel zou smelten. Ze sloeg geen acht meer om al die andere mensen, ze wist niet meer zo goed wat ze moest doen en was moe. Weer met haar marcherende pas liep ze naar een boom toe, ging erachter staan zodat niemand haar zou kunnen zien. Leunde er eerst tegen met haar rug, zakte vervolgens door haar benen zodat ze ertegenaan zat. Ze sloeg haar armen om haar buik, trok haar benen een beetje op en leunde met haar achterhoofd tegen de boom. Ze slaakte een zachte zucht en sloot haar ogen. Dat was het effect dus van een beetje alcohol op haar; niet genoeg om dronken of aangeschoten te worden. Ze werd er enkel moe van. Net zoals koffie; daar werd ze juist rustig en slaperig van. Niemand kon haar zien… Of ja, vanaf het kampvuur niet. Ze zouden verder moeten lopen; en dan zouden ze nog eens goed moeten kijken. Of het toevallig op moeten vallen. Het duurde niet lang of ze was al weg; te moe. Ze had een lange dag achter de rug; training, studie en dan ook nog eens dit. Het was genoeg, ze zou hier wel slapen. Niemand zou er iets op tegen hebben, en zijzelf ook niet. Dus waarom die moeite nemen en helemaal terug lopen naar de slaapzaal?
* Derp. Eventjes zo, omdat ik morgen op vakantie ga voor drie weken en ik niemand op wil houden (; Later mag iemand haar wegslepen; godmod maar beetje. Maar deze persoon is al bepaald, dus de rest blijft van Manderijn af, grrr >U
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Pedovador(SAFKE) Partner: I hope that you see right through my walls
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ vr jul 22 2011, 11:00
Don’t judge me on how I look, but on how I am inside.
Wat giechelend en slapjes op haar benen stond Nina tegen Mitsu aan geleund. Ze luisterde maar half naar wat hij zei. Ze ratelde liever zelf door, en giechelde er wat op los als ze zin had. Wat hij met haar moest kon ze ook niet beantwoorden. Ze was immers in een bepaalde levensstijl geraakt. "Ja ja, dat weet ik ook wel.. Alleen het is af en toe zo lekker. Snap dat dan!" Kwam er zeurderig uit. "En daarbij... ik had het al maanden niet gerookt." Dat kwam er nogal trots uit.. Ze was er ook werkelijk waar trots op geweest.. Ze luisterde naar zijn woorden over haar beginnen met drug. Nina slikte even. Op het moment misschien wel helderder dan ooit. “Mitsu. Ik ben ooit met de verkeerde mensen om gegaan, dat moet je weten. Je komt in een sleur waar je moeilijk uit komt. En ja het was stom. Maar op dat moment was het mijn levensstijl. En doordat ik het vaak heb gerookt…” Nina zuchtte. Haar hoofd nog steeds lichtjes aanvoelend. Als ze zo niet zou gaan zitten zou ze omvallen. En hard ook. Ze stond immers al wankel op haar benen. Ze grinnikte kort. “Misschien komt het wel doordat ik zo onvoorspelbaar ben, dat je aandacht wordt getrokken. Elke dag is weer anders.” Ze grinnikte even toen Mitsu zich ineens omdraaide. Haar steun viel weg waardoor ze bijna omviel maar een andere hand hielp haar omhoog te blijven. Ze draaide zich om en keek in de ogen van Bellingar. Ze glimlachte naar hem. Hij had zijn hand om haar schouder gelegd, stond nog steeds met de twee biertjes en de joint die langzaam opbrandde. Ze zag hem even bukken om het op de grond neer te zetten. Mitsu was immers bezig met dat andere meisje, dus even de aandacht verdelen kon makkelijk. Ze voelde hoe hij de joint in haar zak deed en glimlachte ze vrolijk. “Misschien is dat wel de beste idee. Ben een beetje lichtjes in mijn hoofd ja. Moet er gewoon weer aan wennen.” Grinnikte ze. Ze voelde hoe haar hoofd lichtjes omhoog getild werd door zijn vingers. “En wat voor gemeens is dat dat?” Ze schrok echter bij het horen van een soort vloekende kreet naast haar. Haar hoofd draaide zich om naar Mitsu die ineens met een ontbloot boven lichaam zag. Fronsend keek ze hem aan. Het volgende moment stond ze al te wankelen omdat de arm van Bellingar ruw van heer werd weg gehaald, Mitsu tussen beide ging staan en Nina dus, zonder steun, alleen stond. Een beetje verbaasd keek ze van Mitsu naar Bellingar. Fronsend en wankelend, alsof ze elk moment kon vallen. Wat ook gebeurde toen ze de woorden van Mitsu hoorde. Het kwam waarschijnlijk door de drugs dat ze het niet snapte. Dus vol verwarring besloot ze te gaan zitten op de grond. Verbaasd keek ze op naar de twee jongens. Zo verschillend van elkaar, maar op de een of andere manier gaf ze om hen beide. Even keek ze het soort gevecht aan. Het gekke was alleen dat ze ineens iedereen zag met zwaarden. Nu geloofde ze pas echt, ze was aan het hallucineren. Het kon niet anders. “Wa..Wa.. Wa..” Verder kwam ze niet. Ze had nog nooit zulke kille woorden uit de mond van Mitsu gehoord. Ze werd er haast bang van, mede door de drugs en de alcohol. Ze dacht dat ze helemaal gek werd. Voorzichtig sloeg ze haar armen om haar knieën heen. “En nou zijn ze opeens weg.. Wat is dit?” Ze keek op naar Mitsu die naar haar kwam toe lopen. De woorden die hij zei kwamen langzaam binnen, en in haar hoofd gingen ze heen en weer. Mitsu, Bellingar, Mitsu, Bellingar, Mitsu, Bellingar… Alsmaar heen en weer. Ze keek dan ook van de een naar de ander. Fier stond ze op, niet dat ze zich zo fier voelde, en keek naar de twee jongens. Hier ging ze zich niet aan wagen. Ze wilde niet de oorzaak zijn van een ruzie of iets dergelijks. Ze stak haar neus in de lucht en draaide zich om. Hoewel ze dacht dat ze recht liep, liep ze wankel de andere kant op van de twee jongens. Geen idee naar wie ze liep, maar naast een willekeurig persoon ging ze zitten. Staarde wazig naar het vuur terwijl ze haar hoofd voelde bonken. Alles te fel werd en ze haar ogen sloot. Ze had bijna moeite om recht te blijven zitten..
Vul zelf maar in naast wie ik ga zitten.. Als je überhaupt wil dat ik naast je kom zitten xD
Bellingar .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Savador Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ vr jul 22 2011, 15:00
Met een glimlach had hij neergekeken op Nina, geamuseerd door de staat waarin ze nu verkeerde en elke beweging en woordenwaterval die daaruit voortkwam. Maar zijn hoofd schoot om toen er plots een hand op zijn schouder werd geplaatst en hij ruw werd weg getrokken bij Nina. Met opgetrokken wenkbrauwen en een arrogante, vragende blik op zijn gezicht keek hij naar de blauwharige jongen. Hij bleef de jongen enkel aanstaren, zijn rug recht en zijn houding haast statig terwijl de blik in zijn ogen genoeg zei. Waar hij het over had wist hij niet, waarschijnlijk zag die jongen spoken op plekken waar zelfs de meest fantastische en creatieve geest ze niet uit kon halen. Langzaam kwam de geamuseerde tint in zijn groengele ogen, sloeg hij zijn armen losjes over elkaar om de nonchalante houding naar boven te laten komen. Met een diepe zucht maakte hij duidelijk dat hij werkelijk niet op deze preek zat te wachten, had zijn blik afgericht naar het kampvuur om nog net het fatsoen te hebben om te blijven staan, niet dat de jongen zijn aandacht had. Zijn hoofd schoot weer om, zijn armen nog over elkaar toen de jongen plots dichterbij was gekomen. Met een gefronste blik keek hij neer op de jongen, waarna zijn ene wenkbrauw optrok en hij hem sarcastisch aankeek. Meende hij dit nou echt, wilde hij hem echt doen te geloven dat hij voor haar zou vechten. 'Ja hehe, dat zie ik ook wel,' grinnikte hij geamuseerd bij de woorden van de jongen. Vermoeid wreef hij met zijn duim en wijsvinger in zijn ooghoeken om ze daarna even op het botje van zijn neus te laten staan. 'Dude.. wat wil je hiermee bereiken?' zuchtte hij geïrriteerd, sloeg zijn armen weer over elkaar en bleef hem verveeld aankijken terwijl hij door mompelde over dingen waar hij niet eens de moeite voor ging doen om te begrijpen of te volgen. Weer voelde hij niets toen het zwaard naar hem toe kwam, vestigde zijn blik op Marjolijn die weg gewaggeld was en bleef haar even volgen. Totaal niet geïnteresseerd in het praatje van de jongen voor hem die blijkbaar de taak van liefdesheld of cupido op zijn schouders had genomen. 'Gozer, denk nou even na. Nina is zelf de gene geweest die zich op mij heeft geworpen. Ze heeft je zeker nooit verteld wat er op de bank op de etage is gebeurd,' glimlachte hij hem geamuseerd aan, zijn ogen donker bij het feit dat hij hem deze keer niet als de bad guy kon aanwijzen. Nina was zelf de gene geweest die hem zowat besprongen had, hij had haar alleen geholpen haar spullen naar boven te brengen. 'En daarbij doet iedereen uit vrije wil lekker wat hij of zij wilt. Ga me nou niet zeggen dat je zelf niet zelf hebt gezien dat Nina naar míj toe kwam. Kom op jochie, word wakker uit die droom wereld van je,' grijnsde hij hem toe, zijn ego inderdaad te groot om hierdoor geschaad te zijn. Hij leefde zoals hij wilde, was gelukkig op de manier waarop hij het deed. Hij deed niets bij mensen tegen hun wil, dus fout zat hij niet. 'Ach gut, hij kan tot vijf tellen. Zijn we nu klaar? Dan kun je zien dat je lieve vriendinnetje die al veel meer ervaring heeft dat jou je nu keihard negeert en weg loopt,' de grijns speelde op zijn gezicht. 'Klaarblijkelijk ben je gewoonweg bang dat, als ze zou moeten kiezen, ze voor mij kiest in plaats van jou. Anders zou je je kleine zelfvertrouwen nu niet proberen te vergroten met deze preek. Maar als je me uitdaagt dan zal ik die uitdaging met genoegen aannemen, als ik mezelf nu mag excuseren,' met een hand die rustig op de schouder van de blauwharige jongen zijn schouder klopte draaide hij zich grinnikend om, stak zijn handen in zijn broekzakken en liep fluitend weg. Terwijl hij weg liep greep hij zijn bier flesje mee, geen enkele zorg die op zijn schouders hing of door zijn gedachtes heen ging. Met een kalme tred liep hij langs een paar mensen heen, totdat zijn blik op de groene bekende haren vielen. Myst nam net plaats op een lege boomstam, wist dat hij zijn volgende afleiding had gevonden. Hij kon haar moeilijk alleen laten zitten, zo harteloos was hij niet [8D]. Stilletjes liep hij achterlangs naar haar toe, om zich naar voren te buigen en zijn lippen bij haar oor te laten hangen. 'Zeg me nou niet dat je die werkelijk mee hebt genomen,' weerklonk zijn zachte stem verbaasd, had eigenlijk iets anders willen zeggen maar zijn ogen waren op het boek gevallen. 'Myst, wilde je hier nou echt gaan lézen?' ongelovig bleef hij naar beneden kijken, zijn ogen op het boek gericht en zijn hoofd nog vlak naast die van haar. Met een paar soepele stappen zakte hij uiteindelijk naast haar neer op de boomstronk om met zijn lege hand het boek van haar schoot af te graaien en ernaar te staren. 'Dat men zich met lettertjes kan vermaken,' zuchtte hij mompelend, was duidelijk geen liefhebber van lezen en boeken. Met een flauw handje wierp hij het boek weer terug op haar benen, draaide zijn hoofd om haar glimlachend aan te kijken. 'Goedenavond lief,' begroette hij haar uiteindelijk zoals het hoorde, sloeg zijn arm om haar schouder heen en nam een slok van zijn drinken. 'En wat vind je van het vuur?' vroeg hij glimlachend, zijn arm ontspannen over haar schouders heen, zijn eigen ogen ook op het vuur gericht om nog een slok te nemen.
Blablablaaa ~
Mystralic Ere Oud-Lid
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ vr jul 22 2011, 15:55
Ze nam nog rustig wat slokjes van haar drinken voor het haar opviel dat Bellingar en iemand die ze van de lessen als Mitsu kende, met elkaar in gesprek waren. Alhoewel, het leek meer erop alsof Mitsu een monoloog hield waarin hij Bellingar een levensles leerde. Ze onderdrukte een lach. Bellingar wist precies wat hij deed. Voor de volle honderd procent. En hij was niet zo onnozel als Mitsu hem blijkbaar inschatte. En hij wist ook hoe hij meisjes achterliet. En het kon hem niks schelen. Dat was misschien een van de weinige punten die Mitsu helemaal correct had. Het was niet dat Myst goedkeurde wat Bellingar deed, absoluut niet. Maar ze vond het ook niet geheel zijn schuld. Meisjes die behoefte hadden aan een knappe, charmante en lekkere one-night-stand, die moesten zeker op Bellingar ingaan. Maar het was vanaf het begin al duidelijk dat dát zijn bedoeling was. Misschien nog een tweede of een derde nacht, wellicht een hele vakantie, maar als hij je zat was dan was hij je zat. Hij liet meisjes zich niet inbeelden dat hij hun hele leven lang hun prins zou zijn, hij was wel eerlijk. Hij bedroog nooit meisjes, omdat hij vanaf de eerste seconde precies zijn bedoelingen liet blijken. De meisjes die, derhalve zijn duidelijke aanwijzingen, alsnog zijn hart probeerden te winnen, waren ronduit dom. Bellingar zat vol liefde, vol passie, maar hij wilde zich niet binden. Alhoewel ze het daar ook niet mee eens was, kon ze zich het ook wel voorstellen. Het was zijn manier van genieten van het leven. Mannen die verschrikkelijk christelijk zich aan het ‘ik houd van mijn meisje’ principe vasthielden had ze ook niks tegen, integendeel zelfs. Dat kon prachtig en heerlijk romantisch zijn. Maar Bellingar was een tiener en zag overal precies lopen wat hij wilde, een leuke avond. Nina had hem gewoon die kans een keer geboden waardoor hij haar nu wel mocht, een wie weet haar nu tot een tweede nacht probeerde te verleiden. Want hij kon zich blijkbaar niet inbeelden dat ze het onplezierig had gevonden, wat Myst ook geen grote kans leek. Bellingar had een flink ego, maar ze had ook wel het idee dat het ergens op gebaseerd was. En dat was prima, want het werkte in zijn voordeel. Bellingar was een pure levensgenieter die precies wist wat hij wilde en dat goed duidelijk kon maken. Ze hield van hem zoals ze van een vriend hield, niets meer, niets minder. Ze mocht hem om wie hij was. Dat betekende niet dat ze altijd zijn acties goedkeurde, maar hij bedroog geen mensen en dat was een van zijn sterke punten. Al met al mocht ze hem wel. Hoe irritant hij haar ook probeerde te verleiden om hem ook een nachtje uit te proberen, want hij moest inmiddels toch wel weten dat ze daar geen interesse in had. Wie weet maakte dat voor hem de uitdaging juist groter, maar ze wilde hem graag als goede vriend houden en ze wist niet voor de volle honderd procent zeker of dat zo zou blijven als ze ooit toegegeven had. Want de kans dat ze nú toe zou geven was miniem, gezien ze met heel haar lichaam naar iemand anders verlangde. Uiteindelijk leek Bellingar de situatie prima te handelen, dus keek ze weer weg. Afgeleid dwaalden haar ogen naar het boek, en ze grinnikte in zichzelf om de gelijkenissen tussen Giacomo Casanova en Bellingar. Ze mochten dan niet voor de volle honderd procent overeen komen, maar ze hadden twee duidelijke overeenkomsten: 1) Ze waren womanizers, 2) Ze bedrogen geen vrouwen. Nooit hebben ze een illusie gewekt van iets wat ze niet zouden geven, beiden niet. Ze was net hierover aan het nadenken toen ze plots een paar lippen bij haar oor voelde. Aan de reactie van haar hart kon ze al vertellen dat het niet Sam was, dus ze hoefde zich geen zorgen te maken om hoe ze over zou komen. Toen ze Bellingars stem herkende grijnsde ze. ‘Het was niet de bedoeling. Het heeft zich aan mij vastgekleefd en heeft toen niet meer losgelaten.’ Inmiddels had ze haar hoofd naar hem omgedraaid en keek met vrolijke ogen naar hem op. ‘Nee, ik heb het al uit, en bovendien is deze breezer te lekker om hem te morsen over een boek.’ Toen hij het van haar schoot pakte keek ze ernaar in zijn handen, zag hoe onwennig hij het vast hield. Ze lachte zacht om zijn zuchtende opmerking. ‘Iedereen zo zijn interesses.’ Ze leunde tegen hem aan toen hij zijn arm om haar heen sloeg, en grinnikte voor ze nog een slok nam. ‘Goedenavond, mijnheer.’ Ze richtte haar ogen in het vuur en glimlachte. ‘Het is gezellig, het schept sfeer. En jaja, jij hebt het vast gemaakt als je het zo vraagt.’ Ze grijnsde. ‘Goed gedaan.’ Ze keek hem even aan voor ze haar ogen weer op het vuur richtte. ‘Wat je trouwens zei, over lettertjes, ik denk dat dit boek, als een uitzondering, zelfs jou in enige mate nog wel zou kunnen vermaken. Veel dingen van jezelf herken je er waarschijnlijk in.’ Ze keek weer naar beneden voor ze het open sloeg en er in bladerde. ‘Ik zal je wat dingetjes voorlezen, niet te veel, ik beloof het. Achteraf mag je zeggen of het je meer heeft vermaakt dan welk ander boek dan ook, behalve iets waarvan ik niet wil wéten dat je het gelezen hebt.’ Ze keek hem even streng aan voor ze met haar vingers over de regels gleed en haar ogen focuste op de letters. Haar stem werd iets formeler, iets afstandelijker wanneer ze voorlas. "Mijn uitdaging is het hart van een vrouw te winnen." "Heel loffelijk,' spotte ik, 'En? Wil het nogal lukken?" "Tot nu toe? Vrijwel zonder uitzondering.” Ze bladerde door naar vrijwel het einde, voor ze verderging met voorlezen. ”Het moment waarop wij van illusies afscheid nemen is altijd hartverscheurend,” zegt hij medelevend, “maar in dat verdriet ook heb ik altijd een grote schoonheid gevoeld.” Ze keek hem aan. ‘Het gaat erom dat wanneer mensen zichzelf een illusie inbeelden die nooit door een ander aangegeven is, die beter verbroken kan worden. Zoals meisjes die werkelijk een toekomstige man in jou zien.’ Ze grinnikte zachtjes, voor ze weer terug bladerde naar het begin. “Geen van de vrouwen die ik heb gekend heb ik ooit onrecht aangedaan.” Ze bleef naar het boek staarde terwijl ze nu met haar eigen stem verder praatte. ‘Daarmee bedoelt hij nooit een vrouw dingen beloofd te hebben die hij niet kon waarmaken. Lijkt hij niet op jou, Bellingar?’ Ze keek met een serieuze blik naar hem op. ‘Waar Mitsu jou van beschuldigd is eigenlijk onzin. Niet één keer heb jij een meisje verleid met het beeld dat jij voor altijd de hare zou zijn, voor zover ik weet. Altijd zijn jou bedoelingen van het begin af aan duidelijk geweest. Eigenlijk praat hij onzin. Nina weet precies waar ze mee instemt als jij haar vraagt mee naar boven te gaan. Die Mitsu heeft gewoon ongeluk dat hij van een meisje houdt dat niet binnen zijn kaliber valt, denk je niet?’ Ze glimlachte naar hem en wachtte op zijn antwoord. Ze vergat om verder naar het boek te vragen, te graag wilde ze haar gelijk krijgen.
Mitsu .
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ za jul 23 2011, 20:17
Mitsu keek strak naar Bellingar hield zijn praatje en keek hem toen strak aan. Zijn reactie, begrijpelijk weer zo'n praatje om zich er onder uit te lullen. Tuurlijk zou hij er niet van schade. Mitsu kende hem niet super, maar zelfs een idioot kon het laten zien. Mitsu zweeg wilde er hevig op in gaan maar hield halt bij de laatste zin. Had Nina zich in zijn handen geworpen. Zijn vinger die hij beschuldigend wilde wijzen balde zich tot een vuist en hij zweeg kort. Liet zijn hand zakken en keek richting Bellingar. "In dat geval..." sprak hij zachtjes. "Kan ik je niet beschuldigen..." sprak hij. "Maar mocht ik merken dat Nina ooit gebroken wordt door jou, op wat voor manier dan ook. Dan zal ik je vinden..." sprak hij bars. "En als ik het niet doet, dan doen 'zij' het wel..." sprak Mitsu. Hij stak zijn handen in zijn zakken. Zag Nina opstaan en ergens willekeurig gaan zitten. Ze koos geen van beide. Beter dan dat ze helemaal niets koos. Rustig liep hij naar de vrienden en glimlachte. Ineens kwam er een bekend deutje. Samen met zijn vrienden zongen ze als een koor verschillende nummers. Mitsu zou de rest van de avond met zijn vrienden zuipend door brengen, zo zou hij hooguit de sfeer nog wat omhoog halen samen met de vrolijke liederen.
Bellingar .
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ do jul 28 2011, 15:10
Hij had instemmend geknikt op haar woorden waarom ze het boek bij zich had, zag zelf geen andere reden waarom iemand anders voor de lol met een boek zou rond wandelen. Veel te zwaar en slaapverwekkend, niets voor hem. Nu hij naast haar zat en gezellig en warm zijn arm om haar heen had geslagen hield hij zijn aandacht bij het boek. Grotendeels om haar te plagen, zichzelf te vermaken en zijn biertje op te drinken zonder dat hij voor zich uit hoefde te staren. Hoewel, sommig uitzicht was nou ook weer niet al te slecht. Met een brede grijns keek hij haar lachend aan toen ze hem terug kaatste over het vuur. 'Tuurlijk, wie anders? Denk je dat ik die schijtluis van een Sam het vuur aan laat steken? Dan komen we niet verder dan een enkel brandend houtblokje. Nu fikt het lekker, en komt er tenminste wat warmte van af,' nonchalant bleef hij grijnzend naar het wild brandende vuur, goedkeurend alsof een trotse vader naar zijn zoon keek. 'Voor mij?' weerklonk het opeens oprecht verbaasd op Myst haar woorden, staarde haar al even ongelovig aan toen ze zei dat dit boek misschien toch wel iets voor hem was. Hij had wel enige zelfkennis, wetend dat Nearvus de interesse voor boeken en lettertjes had geërfd van hun ouders. Wat nutteloos richtte hij zijn ogen op de kaft van het boek, alsof deze Myst haar woorden zou instemmen. Enigszins begon zijn nieuwsgierigheid wel op te spelen door haar woorden, had een lichte frons op zijn gezicht toen ze het boek open sloeg. 'Oke,' mompelde hij instemmend, leunde naar haar toe om enigszins mee te kunnen lezen en liet zijn arm verder om haar schouders heen glijden. In stilte bleef hij luisteren, had de energie gevonden om zich er even op te concentreren, liet zijn ogen afglijden terwijl ze de kleine dingen voorlas. Langzaam kwam er een grijns op zijn lippen, begon hij het komische ervan in te zien. 'Ach, misschien klopt het enigszins wel,' haalde hij nonchalant zijn schouders op om daarna zijn ogen op haar te richten en een grijns op zijn lippen te krijgen. 'De meeste meiden hebben al gauw genoeg door waarop het uitloopt. En ik vind het belachelijk dat ze denken dat ik enkel van hun ben. Het is niet mijn schuld als ze dat in hun hoofd halen,' de grijns was weer weg gezakt en zijn ogen voor zich uit gericht. 'Nina stortte zich op mij,' grijnsde hij lachend, zijn ogen afwezig waarbij Myst wel zou weten waar zijn gedachtes waren. 'Hij heeft een ander soort houden van. En ik vind het sneu dat hij daarmee moet leven, aangezien het mij oer en oer saai lijkt,' sprak hij verder, staarde naar de grond voor zijn voeten met de geconcentreerde blik wat aangaf dat hij wel degelijk nadacht terwijl hij sprak. 'Niets voor mij, maar dat is verder zijn probleem,' die Mitsu, zoals hij blijkbaar leek te heten, moest zelf weten hoe hij zijn leven zou indelen. Maar hij had niet het recht hem te gaan vertellen wat hij wel of niet moest doen, alleen Bellingar zelf had dat. 'Casanova,' sprak hij haast respectvol, alsof het zijn eeuwige meester zou worden. Het had zijn interesse wel gewekt, maar zeker of hij er iets mee ging doen wist hij niet. De naam klonk wel lekker, en nu hij er iets meer over wist vond hij de gozer wel aardig. Ook al had deze misschien nooit bestaan, of was hij al lang dood. 'Maar genoeg over boeken,' in een seconden was hij weer omgedraaid, keek Myst glimlachend aan met een energieke uitdrukking op zijn gezicht. 'De nacht is jong, het vuur brand en ik ruik nu een stuk lekkerder dan voorheen,' klonk zijn stem overdreven poëtisch waarbij hij zijn bierflesje in de lucht stak en het na keek. 'Laat Casanova rusten, zijn afstammeling zit naast je,' grijnsde hij ontspannen, had zijn ogen weer op haar gericht en bracht zijn gezicht dichterbij. 'Laten we het gezellig maken,' met de schuine glimlach op zijn lippen had hij zijn gezicht te dichtbij gebracht voor een vriendschappelijke blik. 'Ook niet benieuwd hoeveel meisjes er strakjes naar boven gedragen moeten worden?' grinnikte hij haast opgetogen terwijl hij weer wat afstand nam en om zich heen keek naar de aanwezige mensen.
Hoop dat je er wat aan hebt Don, hoofd is leeg...
Ellia .
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ do jul 28 2011, 18:07
Dank en sorry voor de late reactie Wren. Maar ik had het nogal druk en kreeg het niet echt voor elkaar om een redelijke post in elkaar te zetten. Ik hoop dat dit iets is waar je wat mee kan.
Nog voordat de woorden van het meisje tot Ellia doorgedrongen waren had ze zich alweer naar de drankvoorraad toe gesneld. Een andere reactie had ze eigenlijk ook niet verwacht. Aangekomen bij de tafel en kar met de kratten waar de voorraad drank opgeslagen stond pakte ze het eerste het beste flesje bier die ze kon vinden. Met een soepele, beheerste polsbeweging draaide ze de dop eraf, die ze vervolgens op de tafel gooide, waar nu al een hele verzameling flessendoppen lag. Alsof het een zak afval was duwde ze het nog redelijk koude flesje in de handen van Wren. Niet te geloven dat ze die slappe troep in haar handen hield. Hoe kon je zoiets drinken!? Hoofdschuddend, vastgegrepen in haar concentratie tijdens de zoektocht naar haar eigen drankje rommelde Ellia wat verder aan de flessen die allemaal waren meegebracht en neergezet. Sommige waren halfvol, sommige waren nog niet eens open gemaakt en andere waren leeg, gewoon weer teruggezet. Voornamelijk waren het bierflesjes die ze tegenkwam, of andere slappe zooi. Zoals rosé en witte wijn. Het was haar nog een wonder dat ze geen frisdrank tegen was gekomen. Nog verstrikt in haar concentratie en lichtelijk opbouwende ergernissen, omdat ze niet meteen vond wat ze zocht, hoorde Ellia de nieuw gesproken worden van het meisje aan. ‘Ellia,’ stelde ze zichzelf kortaf voor als reactie, op een norse, geconcentreerde manier. Waarom stelde iedereen zich hier meteen voor, zonder dat je ernaar vroeg? Zoveel vreemde gewoontes hingen er hier. Dat was eigenlijk alleen nog maar meer bewijs dat Ellia nog zo enorm veel te leren had. In alle ongeduldigheid en ergernissen begon ze steeds harder op haar tandenstoker te bijten. Ga me godverdomme niet vertellen dat ze het niet hebben, dacht ze, al lichtelijk kwaad aan het worden. Ze zouden toch wel rum hebben? Of moesten ze hier echt nog alles over alcohol leren? Net toen Ellia op het punt stond om een zooitje flessen uit ergernis het vuur in te smijten, zag ze de glazen fles, gevuld met een geelbruine vloeistof staan, bijna helemaal achterin op de kar, onopvallend achter de andere flessen staand. Ah! Daar stond het dus verstopt. Je kon het bijna hebberig noemen op de manier waarop Ellia de volle fles tussen de anderen vandaan graaide. Meteen voelde ze hoe druppels water tegen haar hand aan kleefde, waaruit ze kon concluderen dat de fles al een tijdje uit de koeling was. De fles voelde zelf ook niet al te koud meer aan. Het was iet wat teleurstellend, maar het was te verwachten bij de hitte van het enorme vuur. Ze dronk haar rum liever ijskoud, omdat de smaak dan gewoon veel beter was. Maar ach, zonder ijs zou ze de avond ook wel doorkomen. Ze was in elk geval niet verplicht om die slappe zooi die de rest ook dronk te drinken. Zoeken naar een glas deed ze niet, ze dronk bijna nooit uit een glas. Dat was toch alleen maar onhandig, zeker als je zo een drinker als Ellia was. De hele tijd weer opnieuw dat ding bijvullen. Dat was toch pure tijdverspilling als je gewoon de gehele bron bij je kon houden? Dan hoefde je tenminste niet steeds heen en weer te blijven lopen. Met een vluchtige beweging viste ze met haar vrije hand haar tandenstoker uit haar mond, die ze opborg in de zak van haar mouwloze spijkerjack. Met een tevreden gelaat op haar gezicht zette ze de opening van de glazen fles aan haar lippen, om de eerste, brandende slok naar binnen te werken. Zodra het brandende gevoel tot in haar slokdarm goed te voelen was trok ze het ding weer bij haar lippen vandaan en ontsnapte er een tevreden, diepe zucht uit haar mond. De eerste slok was altijd het beste. Zelfs nu de vloeistof niet helemaal meer koud was, was het nog prima te drinken. Met haar achterste leunde ze tegen de rand van te tafel, om vanaf deze afstand alles een beetje te bekijken ten onderzoeken. Ze kon door al door slechts naar sommige te kijken al inschatten wie er morgenochtend vroeg last zou hebben van vreselijke hoofdpijn. Enkelingen waren zelfs nu al aardig onder invloed van wat ze op hadden. En de avond was pas begonnen! De aanblik was bijna om te janken. Waar was ze in godsnaam beland!? ‘Dit is gewoon zielig,’ mompelde ze tegen zichzelf, tussen het nemen van een nieuwe slok door. ‘Ik hoop niet dat jij ook zo snel al vertrokken bent door een klein scheutje alcohol?’ vroeg ze aan Wren, haar aanwezigheid naast haar nog niet vergeten. Mocht het gebeuren dat Ellia een verkeerd antwoord van Wren kreeg, zou ze gewoon weglopen. Ze had er geen zin in om rond te hangen met zo een meid die straks al uitgeteld op de grond zou liggen. Ze vond het al erg genoeg dat ze het van zo dichtbij aan moest zien. Voor even bleef ze Wren nog aankijken, waarna ze haar blik weer afwende en haar ogen zich weer richtte op het kampvuur met de dansende schaduwen eromheen. Schaduwen van mensen die allemaal bezig waren met hun eigen ding, of met elkaar. In hun bezigheden zocht Ellia naar iets vermakelijks om naar te kunnen kijken. Maar ze kon in al haar eerlijkheid niet zeggen dat er veel soeps tussen te vinden was. Het uitzicht bestond voor nu eigenlijk zowat alleen maar uit half-dronken pubers en kleffe stelletjes die naar Ellia haar mening veelte intiem bezig waren in het openbaar. Waarom leek alles hier op deze school om liefde en lust te draaien? Dit was werkelijk om te kotsen. Ze was hier gekomen voor het kampvuur en de gezelligheid, niet om uitzicht te hebben op massale vrijpartijen!
Mystralic Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ za jul 30 2011, 00:20
Myst rolde met haar ogen bij de afwezige blik van Bellingar, duidelijk met hoofd ergens waar hij zich nu niet ging bevinden. Ze keek licht onder de indruk naar zijn gezichtsuitdrukking terwijl hij zijn blik liet zakken, hij deed zowaar zijn best om een fatsoenlijk gesprek op gang te houden. Hij moest haar toch wel mogen, bedacht ze zich met een glimlach. Ze lachte vrolijk toen hij de naam herhaalde, vooral met de eer en trouw in zijn stem, die overduidelijk gespeeld was. Toch vond ze het leuk Bellingar met een boek geïnspireerd te hebben, dat was een flinke opgave voor iemand zoals hij. Niet dat hij dom was, maar gewoon geïnteresseerd in andere dingen. Ze grijnsde toen hij subtiel een poging deed de lettertjes weer te laten rusten; het was overduidelijk niet zijn vakgebied. Ach, ze had altijd Eph en Sam nog om over diepgaande literatuur te praten. Hoewel, met Sam praten was moeilijk. Behalve als ze in gezelschap waren, dan was het makkelijker. Als ze alleen waren hadden ze moeite van elkaar af te blijven, juist omdat ze dat zo zelden waren. Het leven was moeilijk. Ze keek vrolijk naar hem terug, waarbij ze de laatste slokken breezer achterover sloeg. Ze trok een wenkbrauw naar hem op terwijl ze gedachteloos het flesje naar haar voeten op de grond neerzette. ‘Hmm. Ik denk dat ik na die aanranding van vorige keer jou altijd met die geur blijf associëren, helaas.’ Ze grijnsde met ondeugende naar hem, hoewel de lichte irritatie om de ongemakkelijkheid met Sam er ook wel in te zien was. Ze wilde net ertegenin gaan; Casanova was dan wel een Raziaan maar zeker niet van het Cruentus gelacht, toen hij plots nogal dichtbij kwam. Ze leunde iets achterover met haar hoofd, maar kon een lichte grijns ook niet onderdrukken. Hij bracht zijn woorden alsof hij haar in een groot geheim spel betrok en om een of andere reden beviel dat haar wel. Ze wist zelf prima waar haar grenzen lagen; zijzelf zou niet in het spel betrokken raken. ‘Eigenlijk veel benieuwder hoeveel daarvan jij er gaat gebruiken voor je eigen behoeftes; misbruik maken van hun eigen niet zo aardse staat.’ Ze keek hem provocerend aan, benieuwd of hij verontwaardigd of afwimpelend zou reageren, of haar compleet zou verbazen. Ze haalde diep adem toen hij haar weer iets meer ruimte gaf, en keek heel onopvallend even over het vuur naar Sam. Haar ogen kruisten voor een seconde de zijne en vulden zich met pijn, over de afstand, en het verlangen dat ze naar hem voelde. Als je maar weet dat ik liever naast jou zou zitten. Toch kon ze niet ontkennen dat ze het ook leuk vond om naast Bellingar te zitten. Ze mocht zijn levensgenietende houding en zijn manier van ‘vriendelijk zijn’ wel, zolang ze hem op de geschikte afstand kon houden. Ze kon heel meisjesachtig zenuwachtig reageren als hij iets te dichtbij kwam, maar dat zou waarschijnlijk ieder meisje bij Bellingar hebben. Hoe perfect je vriend ook was, niemand kon ontkennen dat Bellingar op zijn manier ongelooflijk charmant kon zijn. Ze richtte zich weer tot hem en glimlachte vrolijk, hoewel ze ook wat afwezig keek. ‘Wil jij een blikje Rosato voor me pakken? Anders is Prosecco ook goed.’ Daarna stond ze op en liep ze om het vuur heen. Naar Sam. Het was onbewust iets duisterder aan deze kan van het vuur, een manier van zelfbescherming. Zodat niemand haar lippen kon zien bewegen, kon lezen wat ze zei. Bam. Façade weg. Ze sprak zo zacht dat ze niet eens zeker wist of hij het kon horen, hoewel haar houding heel alledaags was, om niet vreemd op anderen over te komen. ‘Heb je dit al gelezen?’ Ze hield het boek omhoog. ‘Het is onwijs mooi. Slopend, hartverscheurend, en stom, maar onwijs mooi.’ Ze kon zichzelf zo lekker dom tegenspreken in zijn bijzijn. ‘Kan je het bij je houden? Ik ben onhandig genoeg om het hier kwijt te raken en de bieb is nu niet meer open.’ Het viel ook absoluut helemaal niet op dat ze heel snel, heel subtiel, even met haar vingers over zijn arm streelde toen ze het boek in zijn schoot neerlegde. Haar ogen schoten even naar Bellingar, die al onderweg terug was naar hun boomstronk. Ze wierp Sam een zwak glimlachje toe en keek hem oprecht aan. ‘Sorry.’ Voor alles. Voor dit. Vervolgens draaide ze zich om, om grijnzend weer terug naar Bellingar te lopen en het blikje uit zijn handen te stelen. ‘Dankuwel, mijnheer. En, nog idiote plannen voor vanavond, voor je compleet misbruik gaat maken van je eigen feest?’ Ze legde haar hand op zijn schouder en ging met twinkelende ogen naast hem zitten.
Bellingar .
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ za jul 30 2011, 21:47
Met een warme lach gooide hij zijn hoofd in zijn nek om Myst daarbij vrolijk wat dichter tegen zich aan te trekken. 'Geef toe, ik ruik nu een stuk lekkerder,' grijnsde hij haar naar haar, om overdreven vragend zijn hals haast in haar gezicht te duwen. Merkte niets op van haar irritatie, het kwam ook totaal niet in hem op dat mensen geheim zo'n soort relatie zouden hebben. Al hoewel het plaatje hem misschien wel zou bevallen, op andere manieren. Al even grijnzend had hij zijn gezicht dichterbij gebracht en met zijn schuine glimlach gesproken. 'Hee, ik dacht dat we net hadden afgesproken dat ik dat soort dingen niet deed. En het is niets leuk als ze er half dood bij liggen.. heb je er geen bal aan,' murmelde hij het laatste alsof hij het al mee gemaakt had, zijn ogen schuin afgewend. Rustig had hij weer wat afstand genomen om de menigte door te kijken. Hij zou enkel zijn bedoelingen zo laten door schijnen omdat hij anders weer problemen achteraf zou krijgen, iets waar hij totaal geen zin in had. Als hij door liet schijnen wat hij wilde, dan zouden de meiden erop reageren die het, of eerder hem, aankonden en zouden problemen of gezeik naderhand achter wegen blijven. 'Hmm?' keek hij haar vragend aan, om daarna om te kijken naar de drankkar en wat twijfelend te kijken. 'Nou vooruit,' rustig stond hij op om er uiteindelijk rustig heen te lopen en tussen de bier flesjes en andere drank te zoeken naar het gewenste flesje. Hij draaide zich uiteindelijk om en rechtte uiteindelijk weer zijn rug. Hij had haar niet verwacht, dus keek hij wat verbaasd op haar grijns neer toen ze het blikje uit zijn handen pakte. 'Hmm,' reageerde hij bedachtzaam op haar en ging weer zitten om bedachtzaam voor zich uit te staren. 'De nacht is al gevallen,' hij hief zijn nu lege bierflesje op naar de met sterren bezaaide hemel die voor hem werd gevuld met de omhoog dwarrelende vuurvonken. Langzaam zette een grijns op zijn lippen waarbij hij zijn ogen op de hemel gericht had. 'En ik zit vol energie,' draaide hij zijn hoofd met een onheilspellende grijns om. Het flesje was uit zijn handen verdwenen, zijn bovenlichaam draaide zich in een snelle vaart om waarbij zijn armen zich om haar bonden en haar achterover duwde van de boomstronk af. Met een brede grijns en zijn blonde lokken die naar achter waaide viel hij met haar mee, half over haar heen gedraaid waardoor hij boven op haar lag maar zijn benen nog half op de boomstronk laten. 'Zullen we samen idioot doen?' fluisterde hij haar grijnzend toe, het licht afgeschermd door zijn hoofd waardoor het oranje licht om zijn hoofd viel. Zijn lichaam tegen die van haar en zijn gezicht dichtbij met de warme schuine glimlach op zijn lippen. 'Of had je andere plannen?' vroeg hij haar met opgetrokken wenkbrauwen, bewoog niet om haar ruimte te geven weg te kruipen.
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ zo jul 31 2011, 15:52
'Ellia,' stelde het meisje zich kortaf voor. Ze zag er ook niet uit alsof ze anders zou hebben gereageerd, om eerlijk te zijn. Wren pakte het flesje aan, wat nog lekker koud was, hoewel dat maakte dat het voelde alsof haar handen eraan vast gingen vriezen. Ze nam een slok en keek toe hoe Ellia tussen de andere flessen graaide en er sterker spul tussenuit haalde. Hé, hadden ze dat hier ook? Nieuwsgierig keek Wren naar wat het spul was, aan het etiket te zien was het rum. Ellia leek het geweldig te vinden en eigenlijk had Wren nog niet zoveel ervaring met sterke drank. Haar ouders wilden niet dat ze iets met meer dan 14,5% alcohol dronk, of zoiets. Niet dat ze het nog nooit gedaan had, maar het betekende toch dat ze het minder gedaan had. Bier, dat mocht ze wel drinken van haar ouders, die gelukkig niet zo streng waren. Ellia leunde ergens tegenaan, terwijl Wren bleef staan. Ze had totaal geen zin om verder te lopen en te kijken hoe een dronken Nina vastzat in een ruzie tussen Bellingar en die vage gast. Ze kon er toch niet mee helpen, dat was een keuze die haar vriendin zelf moest maken. Ze liet haar blik over de mensen glijden, blij dat ze beter tegen alcohol kon dan de gemiddelde leerling hier. Van een kater zou ze voorlopig nog geen last hebben! De mensen waar Wren vroeger mee omging, die nu nog op Puffoon waren of in de jeugdgevangenis, waren ook niet vies geweest van alcohol of zelfs wat drugs. Niet dat iemand hier dat wist, maar ze was niet van plan dat te gaan vertellen aan de eerste de beste dronkaard die ze hier tegenkwam. Ja, er waren hier veel dronken mensen, maar dan nog. Ellia mompelde iets alvorens ze tegen Wren begon te praten. Zo snel vertrokken? Wren liet een kort, smalend lachje horen. 'Als die mensen nu eens wisten wat echt drinken was en niet na één biertje doen alsof ze alles zijn..' vond ze, waarna ze nog een slok nam. 'Zo te zien kun jij ook wel ergens tegen,' merkte ze op tegen Ellia.
Nearvus .
PROFILEReal Name : Mies Posts : 111
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wind magie Klas: 5e Partner: a book is good enough.
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ ma aug 01 2011, 21:02
Nearvus keek rustig rond terwijl hij verder slurpte aan zijn flesje bier. Bellingar was duidelijk druk bezig met het dronken meisje waarvan bell de joint van had over gepakt. Er waren al wat meer mensen bij gekomen en iedereen had wel iemand die ze kende en een gezellig gebabbel klonk er al snel. Het sfeertje wat er hing was fijn en prettig. Een jonger meisje kwam naast hem zitten en vroeg hem of het erg was dat ze hem stoorde. 'U stoort me helemaal niet mejuffrouw.' en gaf haar een knipoogje. Met zijn lege hand greep hij een flesje tussen zijn benen uit en deed de dop er met een luchtmagie trucje af en bood het haar aan. Ze hoefde het niet perse aan te nemen als ze niet wilde. Dan gooide hij deze ook weer achterover en zat hij niet als een aso met twee flesjes bier in zijn hand. Daar had hij zo'n hekel aan. Iemand die dan twee flesjes bier vast hield. Het zag er zo onfatsoenlijk uit. 'Vermaak je je hier een beetje?' vroeg hij om een gesprek maar te starten. Hij richtte zijn ogen weer op het licht knetterende vuur terwijl hij naar het antwoord van het meisje luisterde.
[sorry dat het zo kort is....]
Antonio .
PROFILEPosts : 29
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/Fire Klas: 5e Partner: -
Onderwerp: Re: Kampvuur ~ ma aug 01 2011, 21:21
Dorah keek grijnzend opzij. ‘Dat is dan al erg mooi, want waarschijnlijk zit ik hier heel de avond bij je. Kan ik er wat aan doen dat ik blonde jongens vriendelijker vind uitzien,’ zei ze en ze haalde haar schouders op, maar grijnsde wel plagend. Ze bekeek hem vanuit haar ooghoeken. Hij was niet lelijk, integendeel zelfs. Hij was gelukkig niet dronken, dus dat was dan weer wat minder om zich zorgen over te maken. Ze keek opzij naar het biertje. ‘Ah, lekker,’ zei ze en ze nam het aan. ‘Dankjewel. Meteen al een vriendelijk iemand op mijn eerste dag, ik ben een geluksvogel,’ mompelde Dorah en ze grinnikte even, waarna ze even door haar eigen, korte, blonde lokken ging. Ze hield van die lokken en verfde het soms, om gewoon eens even wat anders te hebben. Als iemand vrienden met haar werd, moest diegene daar wel aan denken. Dat ze regelmatig met gekleurd haar durfde rond te lopen. Ze zette het op een zuipen en sloeg algauw flink wat drank achterover. Dit zou haar morgen bezuurd worden. Maar morgen was niet vandaag, dus dat zat ook wel weer goed. Ze keek opzij naar de jongen, wiens naam ze nog niet wist. Maar dat zou niet lang duren. Het zou asociaal van haar zijn om in deze post haar naam niet te zeggen. Ze grijnsde even en sloeg nog een beetje achterover. ‘Zo’n reis naar Starshine maakt je helemaal loom. Dan kom je op zo’n grasveld en zie je een kampvuur en een wereld van lekkernijen en drank gaat voor je open,’ grinnikte ze, aangezien ze nog een paar marshmallows had zien liggen. Ze pakte er gewoon eentje uit de zak, who cares? Ze griste een marshmallow, nee, eigenlijk twee en pakte twee stokken, waarna ze de marshmallows eraan vastprikte.
‘Maar om je vraag in precieze vorm te beantwoorden – ik had het net deels een beetje gedaan, maar ach, een breder antwoord maakt mensen nu eenmaal meer blij – ik vermaak me inderdaad zeer goed. Zeker nu ik iemand heb ontmoet die me ook nog eens een drankje aanbiedt. Dat kom je immers niet veel tegen,’ zei Dorah en ze grijnsde even, waarna ze een stok – die voor de jongen naast haar bedoeld was – neerlegde voor hem. ‘Als ik jou was, zou ik die stok gauw gaan beheersen, aangezien je marshmallow in het vuur ligt,’ zei ze droog. Wat was ze toch ook een droogkloot. Ze pakte haar eigen stokje en bewoog haar marshmallow vlakbij het vuur. Eigenlijk hield ze helemaal niet van die prut, ze had eerder zin om het naar iemand te gooien die de boel aan het verpesten was. Maar zo te zien was er daarvoor nog niemand. Ze keek opzij naar de jongen. ‘Als je iemand ziet die jij erg vervelend vindt, moet je het zeggen, ik heb zin om marshmallows te smijten naar de sfeerverpester,’ zei ze en ze grijnsde even. ‘Maar goed, ik ben nogal asociaal, ik heb mezelf niet eens voorgesteld, alhoewel een jongen naar mijn weten altijd eerder begint, maar goed, ik vergeef je voor deze keer,’ zei ze bijdehand en ze stak haar hand uit naar de jongen. ‘Ik ben Dorah, met een ‘h’ op het einde, dus niet die Dora van Go Dora, of hoe dat programma mag heten, maar Dorahhh,’ ratelde ze en ze haalde diep adem. ‘Maar je kunt het gewoon op Dorah houden,’ grijnsde ze en als teken van interesse, keerde zij haar lichaam naar hem toe.
- Hopelijk krijg je hier een volle inspiratie van -
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.