Hum. Voorsteltopicsheet even uitproberen. Meningen?
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova || Light Klas: || I teach Light Magic || Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
Onderwerp: Re: Postsheet zo okt 16 2011, 16:34
Cute :3 Een beetje wit, maar ik weet niet of dat erg is xD Ik vind het mooi :3
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Postsheet zo okt 16 2011, 16:37
Ik vind dat juist wel mooi, dat strakke en met die lichte kleuren Alleen had ik de naam misschien iets anders gedaan. De letters vind ik wat onduidelijk. Maar dat is mijn smaak maar ofcourse.
Aidan
PROFILEPosts : 358
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/fire Klas: Partner: My love is gone without a trace
Onderwerp: Re: Postsheet wo nov 09 2011, 19:34
whoepsie,foutje >.<
postsheet verplaatst
Laatst aangepast door Aidan op zo nov 20 2011, 20:58; in totaal 2 keer bewerkt
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Postsheet wo nov 09 2011, 20:08
Ooh die is zeker wel stoer. Jammer dat ie er niet helemaal op past in je postsheet though ;c
Ace.. .
PROFILEPosts : 350
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire & Darkness Klas: Master Savador Partner: LOVELESS
Onderwerp: Re: Postsheet ma sep 17 2012, 00:30
Hoe is de nieuwe Postsheet voor Ace geworden? Ik weet dat het gewoon de oude is met een nieuwe achtergrond en een nieuwe kleur tekst, maar persoonlijk vind ik dit mooier, en geeft het een veel kalmer en een meer rustgevend gevoel
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.