|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 19:35 | |
| Oke...hij is enkel sadistisch, zwaar manipulatief en heeft twee familieleden vermoord en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar gek is hij echt niet hoor Als je hem gek noemt dan... dan Is je char eerder een optimist of een pessimist? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 19:37 | |
| Een pessimist, maar ze is niet depressief xD gewoon cynisch En Dominic is helemaal niet gek O: *duikt weg*
Dierenactivist of jager? |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 19:38 | |
| Jager.
Maar ik weet zeker dat Dominic best aardig is als je hem beter kent ^^
Is je char bot/grof? |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 19:42 | |
| Ja heel erg zelfs :3
Is jou char vaak vrolijk? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 19:49 | |
| Nee, ze is zo'n chagrijnig kreng xD Maar dat is ook wel eens grappig~
Is jouw char onhandig? |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 19:56 | |
| Nee, nou ja zo af en toe wel...
Heeft jou char manieren en gebruikt hij/zij die ook? |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 20:01 | |
| Soms. Ligt er maar net aan in welke stemming ze is en welk persoon er voor haar staat xp
Heeft jou char een ochtendhumeur? |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 20:04 | |
| Soms.
Is jou char vaak chagrijnig? |
|
| |
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 22:22 | |
| Alleen als hij z'n zin niet krijgt xd
Vind jou char momenteel iemand aantrekkelijk? |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 22:25 | |
| Nee, nog niet Butshewillsoon Als je char een been zou breken, wat zou hij/zij dan de hele dag doen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 22:36 | |
| door het ritueel iemand anders zijn/ haar been ook breken.
Als je char een beste maatje heeft, wat zou hij/zij met diegene doen? |
|
| |
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen di jan 24 2012, 22:50 | |
| Zielig doen zodat hij aandacht krijgt van jongens en meisjes (aa)
Zou jou char eerder op een zonvakantie gaan of een skivakantie? |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 09:39 | |
| Zonvakantie! Wren houdt niet van botbreuken xD
Wat doet jouw char bij mensen die hij/zij haat? |
|
| |
Ivy .
PROFILEPosts : 250 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood/DarkKlas: 2ePartner: Daddy always said ,If boy's don’t like you they are gay.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 09:46 | |
| Negeren, geen aandacht aan besteden en zo af en toe een lelijke bek trekken. Heel veel roddelen want ze houd daar zelf totaal niet van, maar om een leuke roddel te verspreiden Bij welke snack kan jou char de handen niet van afhouden (:? |
|
| |
Kuroh .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 12:10 | |
| Een heerlijk snoepje. -like wren >D-
Slechtste eigenschap van je char? |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 12:39 | |
| WHAHAHAHAHAHAHA Oke, die is mooi (: God heeft ze die wel :') Ze is in mn kop een perfect persoontje... hahaha Slecht misschien niet, maar als je haar boos maakt(voornamelijk als man zijnde) kan ze nog wel eens erg fel uit de hoek komen en je kleineren tot je er bij neer valt. > Wat is er in het leven van je char dat je char nog wel eens over wilt doen, maar dan goed... |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 12:57 | |
| Alles..
Heeft jou char wel eens iets gedaan wat hem/haar altijd al heeft dwars gezeten? |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 13:30 | |
| Uhm O: Savador niet vermoorden? Nah, ze had haar vader nog willen zien voor hij overleed :3
Zou je char zijn/haar [achter]naam willen veranderen? |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 13:41 | |
| Ja, heel erg graag!
Zou jou char zijn leven geven om dat van zijn ouders te redden? |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 14:05 | |
| Voor haar ouders.. waarschijnlijk wel, behalve als ze haar ervan gaan overtuigen dat zij verder moet leven~
Houdt je char van dieren? En zo ja, van welke? |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 14:06 | |
| Ja, dieren die twee verschillende kanten hebben. Niet goed zijn maar ook niet slecht zijn.
Is jou char goed met andere mensen? |
|
| |
Master Damian
PROFILEPosts : 210
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 21:05 | |
| Jaah je kunt zeggen dat ze een innerlijk een halve Novaan is terwijl ze eigenlijk een volbloed Shadraan is ;'D
Wat zou je char doen als hij of zij een liefdes brief van het leukste meisje of de leukste jongen van de hele school kreeg? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 21:08 | |
| Hmm...die ermee chanteren waarschijnlijk. Of nee, eerst een korte affaire en dan destroydestroydestroy ^^
Heeft je char een vreemde gewoonte/tic en zo ja welke? |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 21:10 | |
| Nou het is niet echt een tic oid maar hij heeft wel een nogal frans accent x3
Wat zou jou char doen als iemand van hetzelfde geslacht iets voor je voelt? |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen wo jan 25 2012, 22:03 | |
| Afwijzen, ze heeft het niet op relaties.. :3
Wat wil je Char graag nog bereiken in zijn/haar leven? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen | |
| |
|
| |
|