PortalIndexJust came for a visit. HpD5UwnJust came for a visit. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just came for a visit.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nina
.
.
Nina

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimewo maa 16 2011, 22:44

Nina had zich, zoals gewoonlijk, weer flink in de watten laten leggen. Tenminste ze had het zelf gedaan. En dat was niet zonder reden. Hoewel het misschien wel zo over kwam. Maar sinds het bezoek met Savador had ze Wren eigenlijk niet meer gesproken, en ze moest haar verhaal kwijt. Ze had Wren wel in de les gezien, de les die voor Savador dramatisch eindigde maar voor Nina juist komisch. Nina deed het deels om Savador te starren. Ze wist dat hij zo'n beetje ogen overal had, en ze ging natuurlijk naar een andere etage, waar misschien nog wel leuke jongens zouden kunnen zijn. Ze had zich gestoken in een kort rood jurkje die met spagettibandjes op haar schouders bleven hangen. Blote benen, wat te koud was voor het jaar maar toch, en daaronder laag gehakte laarzen die tot haar knieën kwamen. Enigszins normaal maar toch ook weer niet. Met een brede grijns liep ze heupwiegend richting de etage waar Wren zich schuil hield. Haar hakkem maakte een zacht getik op de grond bij elke stap die ze zette. Nina's haar was al weer flink gegroeid, handig middeltjes daarvoor, en ze had het sluik om haar hoofd laten hangen. Een goede slag zat er in, iets wat Nina altijd had gehad, hoewel ze het ook vaak stijl droeg. Met een zwaai gooide ze de deur open. Ze had het rooster van Wren al eens bekeken en wist dat ze nu geen les had, hoewel Nina er toevallig nu een oversloeg, en dat was gym. Ergens waar ze een bloed hekel aan had, je zelf in het zweet werken. Met een zelfverzekerdere pas liep ze naar binnen, wat ogen van jongens op zich gericht, maar daar lette ze niet op. Ze keek meer uit naar een meisje met zwarte haren en niet al te groot, zowaar een vriendin van Nina, Als haar ouders dat eens zouden horen, dan nog geloofde ze hun oren niet. Toen ze Wren uiteindelijk zag riep ze opgetogen, "Wren!" Ze kreeg een glimlach op haar gezicht, die ze niet vaak erop toverde, en liep naar haar toe. Even een ongepast moment voor Nina, wat moest je doen als je een vriendin begroette. Ze besloot te wachten op Wrens reactie. Misschien een knuffel of iets, dat merkte ze vanzelf wel.

-- Denk wel duidelijk..
WRENNIEEE! :3 (maybe more later)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimedo maa 17 2011, 16:02

NIIINAA :3

Vanochtend had ze lang voor haar kast gestaan. Wat zou ze aandoen? Iets warms? Maar al haar leuke warme kleding had ze vorige week al aangehad, dat kon ze volgende maand pas weer aan. Je ging niet elke week in hetzelfde shirt lopen! Dan maar iets kouders. Wren had een legging aangetrokken en een lang t-shirt met halflange mouwen. Het had wel een soort zwartig-blauwe kleur en een print erop, voor vandaag was het wel genoeg. Toch geen speciale dag, dus. Haar rooster voor vandaag was net een gatenkaas; les, tussenuur, tussenuur, les, tussenuur, les, les. Vroeg opstaan voor drie tussenuren! Ja, dat lesje ertussen telde niet mee. Wren had geen zin gehad om huiswerk te maken, wanneer eigenlijk wel, dus was ze teruggegaan naar de Luchtmagicians-etage. Daar was nu ook niet veel te doen, maar met wat geluk kon ze een gesprekje aanknopen met Waylon of Romance, als zij geen les hadden. Die bleken dat echter wel te hebben, wat erin resulteerde dat Wren nu verveeld op de etage voor zich uit aan het staren was, verstopt in een stoel. Nou ja, verstopt. Ze was gewoon niet groot genoeg om boven de hoge rugleuning uit te torenen. Een stel jongens ging steeds harder praten, wat haar irriteerde, maar nog niet genoeg om de energie op te brengen er iets over te zeggen. Plots hoorde ze het geluid van hakken op de planken, een deur die open ging en het gesprek dat verstomde. Een meisje, eye-catcher. Dat kon niemand anders zijn dan.. Wren stond op net toen ze haar naam hoorde. Nina, geen twijfel mogelijk. Ze zag het meisje staan, in haar uitdagende rode jurkje en met het haar dat ze zich korter herinnerde. 'Nina!' riep Wren in één keer opgewekt terug. Ze had haar al een tijdje niet meer gezien, behalve met die geweldige les Vuurmagie. Ze liep snel naar haar toe, hoe begroette je iemand? Een knuffel? Vast niet verkeerd. Wren sloeg snel een arm om Nina heen en stond toen weer recht. 'Lekker even bijkletsen! Ik ga hier echt dood van verveling! Nog iets leuks meegemaakt, naast die les Vuurmagie?' vroeg ze direct maar, terwijl ze terugliep naar de bank om te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Nina
.
.
Nina

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr maa 18 2011, 08:00

Nina was op Wren afgelopen zodra ze haar zag staan. Omdat ze niet zo groot was had Nina haar nauwelijks opgemerkt in de stoel. Een glimlach sierde haar lippen, het was behoorlijk fijn om haar weer te zien. Ze merkte dat Wren haar begroette met een knuffel en Nina deed eraan mee. Ze grinnikte zachtjes om Wren en liep haar achterna. Ze ging naast Wren op de bank zitten. "Tsjaa niet veel leuks ofzo. Nogal bonje met Savador voor de les Vuurmagie." Zei ze schouderophalend. "Vandaar dat hij zo k*t deed in die les, maar ik pak hem nog wel eens terug. Op een moment dat hij het niet verwacht." Nina lachte zachtjes. Het was gewoon te idioot voor woorden wat hij allemaal had gedaan in die les. Voornamelijk tegen haar. Er kwam geen goed woord vanaf die les. En alleen zij was de sjaak. Maar daardoor, en door de ruzie eerder is Nina alleen maar meer gebrand om hem te treiteren. Hij verdiende het. En die keer in de les dat hij flauwviel had ze alleen maar geamuseerd kunnen lachen. Je kon zeggen dat hij gestraft werd om zijn daden. En dat gaf Nina een heerlijk gevoel, hoe fout het ook was. Nina trok haar benen op de bank. "En, jij nog wat leuks gedaan?" Ze glimlachte. Ze zou zo wel in alle geuren en kleuren vertellen wat er was gebeurt in het kantoor van Savador. Maar ze liet Wren nog even nieuwsgierig zijn. Dat kon geen kwaad. En trouwens. Nina was ook erg benieuwd naar wat Wren allemaal had gedaan. Nina had enkel in haar vrije tijd wat zitten flirten met menig man. Maar dat ging hier ook al snel vervelen. Ze waren allemaal zo afwachtend. Iets waar Nina niet goed tegen kon. Zij zag meer in actie. Niet heel stijfjes blijven staan en afwachten. Maar helaas. Zo waren de meeste op SSA juist wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr maa 18 2011, 17:25

Wren glimlachte en knikte toen Nina naast haar ging zitten en wat vertelde. 'Ja, die gast moest jou de hele tijd hebben! Ik zat wel te lachen toen hij onderuit ging,' grijnsde ze. Hij zat continu op Nina te vitten, zelfs zonder dat ze iets deed. Om eerlijk te zijn, die les waren ze nog best rustig geweest. Praten met Bellingar was nu niet bepaald.. fout ofzo, maar met Savador wist je maar nooit. 'Je had groot gelijk, hij zat echt te zeiken om niets,' vond Wren. Die gast ging nog last van hen krijgen, al was het maar om zijn eigen gedrag. Dat kon gewoon niet, al was het lastig er iets aan te veranderen. Wren liet haar arm over de bankleuning hangen en draaide wat, zodat ze Nina aan kon kijken en met haar mee kon lachen. 'Niet veel interessant, al heb ik laatst wel een lollig gesprek gehad met een jongen op deze etage. Ik weet niet of je hem gezien hebt, groen haar en een bril, maar die heeft hij niet altijd op. Ook van Puffoon en zijn moeder is de ontwerpster van Stellamode! Ik bedoel, dat is het populairste kledingmerk op Puffoon! Ik zat hem echt aan te staren toen hij dat zei, maar het is wel waar, ik heb het even gecheckt,' vertelde Wren in één keer maar. Ze was niet zo goed in flirten, maar gesprekken met jongens kon ze wel voeren. Voor de rest had ze de laatste tijd niet zoveel interessants uitgevoerd.. 'En een jongen, Tomari, heeft me wat geholpen met Vuurmagie omdat ik hem geholpen had met Luchtmagie,' vertelde ze er nog bij. 'Hij heeft echt vage vleugels, omdat hij Lucht en Aardmagie heeft. Daarom zijn ze van een soort gruis ofzo,' eindigde ze. 'Maar vertel, wat gebeurde er bij Savador?' Nu was Wren wel nieuwsgierig, al zou het vast geen happy story zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Nina
.
.
Nina

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimeza maa 19 2011, 16:50

Nina haalde grijnzend haar schouders op. Ach, die man was gewoon niet goed in zijn hoofd. Nina´s ogen schoten echter open bij het horen van een of andere jongen. Ze grinnikte. Groen haar een een bril. Klonk alleen al als een soort, nerd. Maar als Wren hem leuk vond. Kon ze misschien meteen haar helpen. "En.. Vind je hem wat? Misschien kan ik je meteen wat tips geven?" Nina stak even haar tong uit. Wren ging verder. Tomari kende ze. Hij had haar geholpen na het gesprek met Savador. En samen hadden ze geoefend met hun magie. Nina knikte. "Hij heeft mij min of meer weten te kalmeren na het gesprek met Savador. Ik was zo boos. Maar je hebt dus geoefend met je vuur magie?! Wat goed!" De vraag van Wren had Nina al lang voelen aan komen. Dus begon ze met vertellen. "Nou ik kwam daar aan in mijn gebruikelijke kleding, waarschijnlijk té bloot voor die man." Nina rolde even met haar ogen. "Maar hij had mij al verwacht. Wat bleek dus. Alles stond in het dossier. Van mijn zwangerschap tot het drugsgebruik. En daar wilde die man even over praten. En ik was er iets te nonchalant over. Ik weet toch wel wat er in staat en wat ik heb gedaan, en dat is niet altijd goed geweest. Nou en toen begon hij over dat ik moest oppassen wat ik hier deed en blablabla. En toen begon hij dingen te zeggen waardoor ik iets te boos werd. En voor ik het wist schold hij me uit voor van alles en nog wat." Nina slikte even. Ze wist nog precies wat hij allemaal had gezegd. En die woorden herhaalde ze toonloos. "Toe maar, ga maar snuiven, steek maar naalden in je arm en slik gerust al die troep door. Laat je iedere avond maar over een tafel leggen om je keer na keer te laten bezwangeren, wordt maar flink dronken. Ik zou er niet eens een vinger voor hoeven uit te steken, de Raad over Onderwijs en Leerplicht zal je al snel genoeg in een tehuis plaatsen voor moeilijk handelbare kinderen waar je iedere dag ongelukkig kan wenen, drinken en bedvogelen met je medepatientjes tot je jezelf mentaal helemaal gesloopt hebt. Geniet van je lijden en zonden zolang je er nog plezier in denkt te kunnen hebben, meisje, maar kom niet op je knietjes bij mij sobben als je het hoogtepunt bereikt waarop alles voor je in elkaar stort. Medusa, wat heb ik toch een medelijden met dat kind van jou om zo'n godvergeten afgebatste sloer als moeder te hebben." Nina kneep haar ogen even tot spleetjes. "En toen barstte de bom bij mij. Misschien beter als ik het niet deed. Die man heeft zitten lachen niet normaal. En dus omdat ik een minder perfect leven heb als al zijn perfecte leerlingetjes, moest hij mij hebben tijdens die les. Maar die man is nog niet van me af, zolang ik op deze school zit niet in ieder geval." Nina grinnikte even. Ze had alles er in een keer uit gegooid. Maar nu ze het er uit had gegooid vond ze het goed zo. "Maar vertel. Die jongen van de etage.. Ik wil alles weten." Ze grinnikte zachtjes naar Wren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimezo maa 20 2011, 14:16

Wren knikte, blij dat Nina begreep dat vuurmagie echt lastig voor haar was. Nina was een soort van blij voor haar, wat wel goed voelde. Wren ging even wat verzitten en concentreerde zich op Nina, die ging vertellen van de waarschijnlijk ietwat traumatische ontmoeting met Savador. Ze kon zich niet voorstellen dat die vent ook maar één aardig woord tegen Nina gesproken had. Ze knikte even toen Nina alles kort samenvatte. Hoop gezeur, dat was altijd zo. Maar om Nina boos te krijgen moest je toch wel iets ergs zeggen. Wren hapte even naar adem toen Nina de woorden begon te herhalen. Wat? O my god. Had Savador dat gezegd? Nina uitgemaakt voor iemand die leefde van drugs, vriendjes en die mentaal op instorten stond? Wren wist even niet wat ze moest zeggen. Nee. OMG. Wren staarde Nina even aan. 'O my god. Dat is echt zo.. zo.. Nee, hij gaat echt merken dat wij op deze school zitten! Asociale..' Dat was toch ongelooflijk, zo'n zak van een hoofdmeester. Hoe hij ooit op die positie gekomen was, was voor haar een raadsel. Nee, hij was nog niet van hen af, dat kon ze beloven. Nina leek niet van plan er te lang bij stil te staan. Gelukkig was ze niet iemand die erom ging huilen, daar wist Wren heel slecht raad mee. Nina was geïnteresseerd in haar gesprek met Waylon. 'Alles? Ik weet niet eens alles,' grijnsde Wren. 'Maar goed, hij heet dus Waylon en hij zit in de zesde. Hij zat hier op de bank en ik ben er zomaar naast geploft, ik had geen zin om iets anders te doen. Toen zijn we een beetje gaan praten, gewoon over dingen als familie en zo, weet je wel. Zijn ouders zijn best wel rijk, hij heeft geen broers of zussen.. Hij heeft me een stoer t-shirt gegeven voor m'n broer en voor mezelf. Even denken.. O, ja, hij ging nog koffie en chips voor ons halen, dus ik hoop dat ik niet teveel aangekomen ben. En hij heeft thuis een sportzaal!' Wren stopte even om na te denken. 'Dat was het wel zo'n beetje. Weet je genoeg?' lachte ze naar Nina. 'Kom maar op met je tips!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Nina
.
.
Nina

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimedo maa 24 2011, 21:51

Ergens kon Nina het niet bevatten dat ze alles er uit had gegooid. Maar Tomari durfde ze niks te zeggen en Wren was waarschijnlijk de enige die ze een beetje kon vertrouwen. Toch trok ze onverschillig haar schouders op. Ze grinnikte om de opmerking van Wren. "Die man weet niet wat hij in mij los gemaakt heeft. Maar daar komt hij nog wel achter. Zijn dagen zijn bijna geteld hier." Siste Nina zachtjes. Daarna lachte ze schijnheilig naar Wren alsof ze niks gezegd had. Vervolgens kreeg Nina een hele woorden stroom over de jongen van de etage, Waylon. Ze grinnikte bij het zien van Wrens gezicht. Het grijnzen tot het lachen. Nina keek haar met een schuin hoofd aan. "Oke.. Laat me het eens op een rijtje zetten. Hij is rijk, zit in het zesde, geen broers of zussen, heeft een t-shirt aan je gegeven en hij ging eten en drinken voor je halen.." Nina keek even bedachtzaam, en wreef, zoals alleen mannen dat kunnen, over haar kin. Met pret oogjes keek ze Wren aan. "Vind je hem leuk?! Ik bedoel, wie laat er nou zoveel los over zichzelf, en wie onthoud dat allemaal?" Nina grinnikte en keek Wren ondeugend aan.. "Want als dat zo is.. Moet je echt alles op alles gooien! Vertel maar wat je wilt weten!" Nina grijnsde. Ze kon makkelijker de tips geven als ze wilde weten wat Wren wilde weten. In plaats van in het wilde weg maar wat roepen. Vragend keek Nina naar Wren terwijl ze wat speelde met haar jurk.

--mss is het leuk als die Waylon langs komt? Of vind je dat niet leuk.. Moet je zelf maar even kijken wanneer.. En of hij wil Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr maa 25 2011, 16:04

- Ow, leuk idee Very Happy Ik zal hem wel pb'en ^^ -

Nina was waarschijnlijk echt van plan wraak te nemen op Savador. Groot gelijk had ze! Waar die man haar allemaal voor uitgemaakt had, het was gewoon respectloos en tactloos. Zelfs rebelse kinderen hadden gevoelens en die hoefden niet per se gekwetst te worden. Dat zou hij wel moeten weten, als persoon die op nummer 1 van de roddellijst stond. Zelfs zijn collega's hadden het over hem. Maar nee, hij begreep niemand, niet eens zichzelf. Lekker voor hem, misschien werd het hem nog wel eens teveel en eindigde hij als een wrak met een burn-out. Ze lachte even vrolijk terug naar Nina toen die instemde met haar gedachtes en daarna schijnheilig glimlachte. 'Inderdaad, dat gaat hij nog merken.' Dit zou voor hem de laatste rustige les Vuurmagie zijn. Nina luisterde stil naar haar verhaal over Waylon. O, stom! Ze vergat nog wat te vertellen. Iets wat Nina wel interessant zou vinden. Misschien kon ze haar wel helpen, dat zou wel handig zijn. Wren had niet zo gek veel ervaring met dates en jongens. Het meisje naast haar keek haar met pretlichtjes in haar ogen aan, na serieus over haar gezicht gewreven te hebben. Wren keek lachend even naar haar hand, die op haar eigen been lag. 'Nou.. ik denk het wel,' opperde Wren voorzichtig. 'O, ik moet je nog wat vertellen! Dat vergat ik er even bij te zeggen, maar je wilt het vast wel weten,' grinnikte ze. 'Ik ga er heel snel achter komen of ik hem nu wel of niet leuk vind; we gaan volgende week naar Puffoon, winkelen enzo,' zei Wren, terwijl ze weer even naar de grond keek. 'Vertel, hoe kan ik een beetje leuk enzo overkomen? Ik heb echt geen ervaring met date-achtige dingen!' riep Wren, gespeeld wanhopig. 'Maar even serieus, hoe kan ik nu een hele dag leuk en aardig overkomen, dat lijkt me zo moeilijk! Vragend keek ze Nina aan, voor haar was zij wel een beetje 'de expert'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Nina
.
.
Nina

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr maa 25 2011, 16:29

Nina grinnikte. Die man wist niet wat hij binnen had gehaald, maar dat zou hij snel merken. Nadat Wren min of meer toegaf dat ze hem leuk vond grinnikte Nina. "Er voor gaan!" Zei Nina direct. Ze glimlachte toen Wren nog wat door vertelde. Nina's ogen werden groot bij haar bekentenis. Ze grijnsde breed naar Wren. "Volgens mij ben jij een geboren minnares. Als je het zo snel voor elkaar krijgt." Nina grinnikte. "En ik bedoel, een jongen zo ver krijgen om te gaan winkelen.. Petje af voor je Wren. Dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen." Lachte Nina nu. Nina dacht even na. Hoe kon je leuk over komen. Hoe vaak had Nina dat wel niet gedaan. Maar de vraag was of dat ook zou werken bij Wren. "Wat ik deed was gewoon lekker uitdagend kleden en af en toe lekker een flirterige blik over de persoon heen glijden.. Maar.. Het kan alleen als het een beetje bij je past. In jou geval zou ik iets leuks aan trekken, wat bij hem ook in de smaak zou vallen, en af en toe een grapje of een flirt actie is niet erg.. En verder.. Gewoon lekker zijn wie je bent. En ik zou zeggen, laat heb de eerste stap maken, tenzij het te lang duurt." Nina gaf haar een knipoog. Maar wat ze zei was toch ook zo. Je moest 9 van de 10 keer gewoon lekker je zelf blijven. En een beetje over the top mocht ook wel.. "Je mag best een beetje over the top gaan.. Maar ik ken hem natuurlijk niet.. dus ik zou ook niet weten of het wat voor hem is.." Nina keek bedenkelijk. Het was makkelijker te zeggen als ze hem kende. "Wat denk je dat hij het prettigst vind?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr maa 25 2011, 20:18

- Hij reageert als hij tijd heeft Smile -

Nina gaf direct een positieve reactie, wat Wren wel blij maakte en enigszins geruststelde. Het betekende toch dat ze een kans maakte, niet? Was dat zo? Ja, dat kon best! Ze kon van twee scholen afgetrapt worden en een grote bek hebben, dus ze kon ook op een 'date' en spontaan doen. Nina had ondertussen een enorme grijns op haar gezicht gekregen. Een geboren minnares? Klonk best.. vreemd, maar ook wel grappig. Wren grinnikte even. 'Het verbaasde mij ook! Meestal willen jongens dat niet,' lachte ze. 'Het heeft vast iets te maken met dat z'n moeder modeontwerpster is,' zei ze, even een vage, bedenkelijke gezichtsuitdrukking makend. Ze luisterde aandachtig naar Nina's tips. Gewoon lekker jezelf zijn en wat leuks aandoen.. 'Dat moet wel lukken hoop ik,' bedacht Wren. Misschien moest ze Nina meeslepen naar haar kledingkast, om wat uit te zoeken? Nou, was dat niet een beetje heel erg overdreven? 'Oké, bedankt. Kijk, jij geeft nu nuttig advies! Als ik zoiets aan m'n moeder ga vragen lacht ze me eerst uit en dan geeft ze een paar vage tips,' grijnsde Wren. Aan Nina had je wat. 'Ik weet niet precies, maar hij zij ook dat ik gewoon mezelf moest zijn en dergelijke, dus dat lijkt me wel het beste advies. Weet je, ik dacht, ik doe een legging aan met een gelaagd rokje en gewoon een leuk shirtje. Zoiets kan toch wel?' Het was één van de beste combi's die ze in haar kast had liggen, dus.. Plots bedacht ze zich iets, en boog wat naar Nina toe. 'Het zou nu toch wel erg zijn als hij me hoorde praten,' grinnikte ze. Stel je voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Waylon
.
.
Waylon

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEPosts : 50
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht // Puffoon
Klas: 6e
Partner: I do believe in us, do you?

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr maa 25 2011, 21:01

-- Je gaf me de perfecte timing om binnen te komen vallen. Whaha

Vanuit zijn, o zo saaie les, liep Waylon richting de etage. Hij zuchtte. Die stomme leraren ook met hun kilometers hoge stapels huiswerk. Dat zouden ze eigenlijk eens moeten afschaffen. Met een omweg liep Waylon terug. Hij glipte eerst langs de aula om een stuk fruit mee te nemen die hij onder weg op at. Vervolges ging hij de trappen op naar de etages. Zwaaide de deur open, liet zijn tas op de grond vallen en liep door naar het keukentje via een deur er naar toe. Daar zorgde hij voor een glas cola die hij in een teug leeg dronk. Hij horde wat stemmen uit de woonkamer, zoals gewoonlijk de meiden die over kleding hadden. Alleen hoe langer hij luisterde, en hoe beter, hoe meer hij een stem begon te herkennen. Hij sloop richting de twee(toevallig allebei zwart harige) meiden toe en merkte al snel op dat het meisje met de lange zwarte haren Wren was. Hij ging achter haar staan, zonder dat ze hem op kon merken, en deed zijn hand voor zijn mond naar het andere meisje, als teken dat ze stil moest zijn. "Hoe erg zou het zijn?" Grinnikte hij terwijl hij tegelijkertijd met zijn hand over haar bol wreef waardoor haar haar in de war kwam zitten. Hij schoof naast haar op de bank. Hij richtte zich even op het andere meisje. "Hallo! Ik ben Waylon." Hij glimlachte vriendelijk. "Maar ik neem aan als ik het zo hoorde dat je dat al door had." Hij kneep even in de been van Wren, als teken dat hij het wel grappig vond. Hij vond het zoiezo al een eer als iemand het over hem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina
.
.
Nina

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimedi maa 29 2011, 14:53

- Ooow wat leuk! =D

Nina grinnikte naar Wren. "Zijn moeder is mode ontwerpster. Beter kan je het niet treffen Wren!" Grijnsde Nina. Het zou wat zijn. Dat je moeder mode ontwerpster was. En zeker als vriendin van de zoon van een modeontwerpster(^.^) kon het toch haast niet beter, zou je denken dan. Nina gaf haar nog wat advies en grinnikte om de opmerking van Wren. "Ik weet het zeker!" Nina moest even lachen om Wren. Ze kende het ook als ze het aan haar moeder zou vragen. Die zou zeggen dat ze moest afwachten en dat ze wat netjes aan moest doen, van die oubollige tips. Maar gelukkig wist Nina wel beter, al leken de jongens hier op school zich er niet veel van aan te trekken. De enige die had gehapt was Bellingar, en dat kwam misschien ook wel alleen maar doordat hij het zelfde karakter had als Nina. Nina grinnikte. "Tuurlijk kan dat. Je kan het toch altijd nog bont maken door een shirtje aan te doen met een laag uitgesneden decolleté of een rokje lekker kort. Maar jij moet het zelf bedenken. Het is immers jou date en niet die van mij." Nina glimlachte vriendelijk. Ze trok haar jurkje even recht toen Wren weer wat zei. Achter uit een keukentje kwam een jongen lopen, behoorlijk lang, groen haar. Dat moest waarschijnlijk wel die Waylon zijn. Nina knikte even, zowel als antwoord op het gebaar van de jongen als de opmerking van Wren. "Ik denk dat hij dat al heeft gedaan" Zei ze nadat ze de jongen met de groene haren had horen praten, eerder reageren op de opmerking van Wren. Hij stelde zichzelf al snel voor als de berichtte Waylon. "Aangenaam. Ik ben Nina." Jammer dat hij van Wren was, want hij was inderdaad een stuk. Iemand waar Nina wel het een en ander mee wist te doen. Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Wren, dus waande Nina dat beeld snel uit haar hoofd. Jammer. Ze keek even naar Wren. "Dat klopt inderdaad." Zei Nina met een vrolijke stem op de opmerking van Waylon. "Ik ben al veel over je te weten gekomen." Hoewel dat eigenlijk wel mee viel, wilde Nina eigenlijk meer Wren een rood hoofd bezorgen, gewoon omdat het wel toepasselijk was. Niet vanwege de vervelende redenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimedi maa 29 2011, 19:38

-- Waah :3 --

Nina gaf nog een paar tips, over kleding en dergelijke. Wren grinnikte een beetje, zulke kleding had ze wel, maar durfde ze nauwelijks aan te doen. Op de een of andere manier stond het haar niet echt. Dat was dan wel weer jammer; als ze Nina zo zag lopen, wilde ze ook best wel eens van die dingen aan. Misschien moest ze een keer met Nina gaan winkelen, die wist vast wel wat haar wel of niet stond. Of ze hadden op Razen gewoon betere kledingwinkels. In gedachten verzonken merkte Wren pas dat Waylon eraan kwam toen ze voelde dat haar haren danig door de war gedaan werden en toen ze twee opmerkingen hoorde. Waylon plofte naast haar in de bank en Nina stelde zich voor. Ze wist voor één keer even niets meer te zeggen en keek naar Nina die een opmerking maakte. Nou! Ze hoopte dat ze niet erg rood werd.. 'Nou, dan kennen jullie elkaar ook weer,' wist ze uiteindelijk toch te zeggen. Hoefde zij hen niet meer voor te stellen, toch? Wren begon een beetje aan het touwtje van haar mouw te frunniken. Eigenlijk had ze Nina willen porren, maar dat viel een beetje teveel op. Snel begon ze naar een ander onderwerp te zoeken, al koste het meer tijd dan ze gewild had. 'Nog iets leuks meegemaakt?' vroeg ze toen maar aan Waylon, om iets te zeggen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Waylon
.
.
Waylon

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEPosts : 50
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht // Puffoon
Klas: 6e
Partner: I do believe in us, do you?

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr apr 01 2011, 15:32

Waylon glimlachte naar de reactie van het andere meisje. Waylon keek even vanuit zijn ooghoeken naar Wren. Nina bleek ze dus te heten. "Aangenaam Nina." Hij bekeek Nina eens goed, hij kon er niks aan doen, mannelijk instinkt. Een prachtmeid om te zien, echt waar. En dan in die kleding, dat kon niet missen. Maar tegelijkertijd wist Waylon dat dat soort meisjes vaak niet te vertrouwen zijn. Hoewel, misschien op sommige gebieden wel.. Maar op sommige gebieden ook dus totaal niet. Waarschijnlijk een meisje dat aandacht van de jongens nodig had om te leven. "Is dat zo?!" Grijnsde hij, terwijl hij even naar Wren keek. "Ik hoop dat het niet te saai was, mijn leven is namelijk niet zo heel boeiend." Grinnikte hij. Hij ging even verzitten zodat hij de beide damens in de gaten kon houden. Hij glimlachte even naar Wren. Hij merkte dat ze stil was. Haar vraag echter deed hem grinnikte. Opvulling. "Neu, niet echt. Eerder de saaie lessen en dat soort gedoe. Huiswerk, je kent het wel." Hij tuitte eventjes zijn lippen. "En hebben jullie nog iets leuks gedaan? Of eerder een beetje bankhangen?" Hij voelde zich ergens niet zo heel erg op zijn gemak. Hij ging met zijn ogen van Nina naar Wren. Twee bloedmooie meiden maar waarschijnlijk ook zo verschillend. Nina bleek in opperbeste stemming. En Wren was wat stillen. Waylon had niet echt het idee hoe hij zich moest gedragen. Het voelde alsof hij midden in een diepgaand gesprek binnen was gekomen, en de nieuwe opstart leek erg moeilijk..

-- Pfff.. Zo vervelend als je een project in 3 weken af moet hebben met intervieuws, film en dan ook nog gewone lessen. Sorry! Beetje erg druk
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina
.
.
Nina

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimevr apr 15 2011, 22:15

Nina glimlachte enkel naar Waylon. Het was misschien toch wel heel erg jammer dat hij van Wren was, in ieder geval, bijna, want als ze het zo bekeek zou dat niet lang meer duren. "Tsja, ik heb genoeg boeiends gehoord hoor." Grapte Nina zachtjes. "Zeg maar gewoon een beetje heel erg lekker bankhangen." Nina trok haar strapless(was het wel strapless) even wat omhoog en glimlachte charmant. Ze kon er niks aan doen, je kon het instinct noemen. "Roddelen, meidendingen voornamelijk. Behoorlijk gezellig." Grinnikte Nina. Ze keek even naar Wren. Het leek een totaal ander kind dat daar zat. Waarschijnlijk kwam het door de verliefdheid. Ze had even geen idee wat ze wel en niet kon doen bij die jongen, aangezien ze niet haar instinct haar gang kon laten gaan. Ze liet haar gedachten even gaan. En zoals wel vaker kwam die gedachten op haar kleine baby, Alice-Falicity. Nina zuchtte onmerkbaar. haar blik werd war strakker naar een punt getrokken, Een vogel dat vrolijk in de boom zat, wat bij een nestje waar net op dat moment, alsof het zo moest zijn, de kop van een kleintje. Nina wende haar blik vrijwel gelijk weer terug op Waylon en Wren. "Duss.." Nina keek even naar Wren, Hopend dat zij even kon inspringen, iets wist te zeggen, want nu klonk er een trilling in haar stem. Sinds een aantal dagen wist ze haar gedachten even van zich af te zetten, maar alleen al het aanblik van die vogel met haat kleintje deed Nina;s knieën al knikken, haar hart verlangen en haar gedachten op hol slaan. Het liefst zou ze nu, op dit moment, op willen staan en weg gaan, huilend op haat bed ploffen en zich verlopig niet meer laten zien. Maar zo was Nina niet. Ze slokte de brok in haar keel weg, knipperde met haar ogen om de tranen weg te knipperen.

~ sorry voor de extreem late reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimeza apr 16 2011, 17:36

Ze gedroeg zich nu anders dan normaal en dat irriteerde haar. Wat moest Nina nu wel niet denken? Waarschijnlijk dat ze verliefd was. Nou ja, dat was ook wel waar, maar toch.. Waarom moest ze zo obvious doen?! Waylon keek haar grijnzend aan, na Nina begroet te hebben. Haar brein draaide op volle toeren om een interessante vraag te verzinnen, zodat ze niet merkte dat Waylon naar Nina en naar haar keek, terwijl ze ondertussen haar best deed zijn antwoord naar iets nuttigs te vertalen. Werkelijk, ze had echt wat nodig om de stiltes die vielen op te vullen! En volgende keer naar Nina gaan om te praten, dan hoefde ze niet bang te zijn hem tegen te komen.. Hoewel het ook niet zo erg was. Wren hoorde Nina een grapje maken, gelukkig, een soort van redding. Ze moest Nina hierna maar eens bedanken, al voelde ze wel een lichtelijk jaloers gevoel toen Nina naar Waylon bleef kijken. Het hoorde bij haar, dat hield ze zichzelf maar voor. Straks werd ze nog een jaloers kreng! Ja, dag, niet naar Nina. Even hoorde ze een trilling in Nina's stem. Waarom? Instinctief begon Wren het gesprek een beetje over te nemen, ook vanwege Nina's blik. Ze zag er.. even lichtjes aangedaan uit, hoewel je haar daarvoor waarschijnlijk beter moest kennen. 'Dus,' nam ze de draad van het verhaal op. 'We hebben inderdaad alleen maar wat op de bank gehangen en geroddeld,' bevestigde Wren. Ze voelde zich alweer iets vertrouwder en haar iets luidruchterige persoonlijkheid begon aan een come-back. 'Weet jij nog iets om over te roddelen? Nina en ik zijn daar dol op,' grinnikte ze. 'Trouwens,' zei Wren, terwijl ze naar Nina keek, 'heb je al gehoord over die naschoolse activiteiten? Ik ging er naar eentje toe, naar het koken. Ik moet nooit meer zo scheel kruisjes zetten, maar goed. Weet je wie het koken leidde?' Ze keek even alsof de wereld verging, maar wachtte niet echt op antwoord. 'Savador! Serieus, ik dacht echt dat hij me ging verdrinken in een pan met kokend heet water.. Maar het is goed afgelopen,' vertelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Waylon
.
.
Waylon

Just came for a visit. UTL8oxA PROFILEPosts : 50
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht // Puffoon
Klas: 6e
Partner: I do believe in us, do you?

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitimedi apr 19 2011, 19:08

Voor Waylon kwam Nina maar over als een raar mens. Ze keek weg, zei amper wat en bekeek hem, ja hij had het wel in de gaten. En daarbij leek ze ineens sentimenteel te worden. Was er soms wat gebeurt. Haar trilling in haar stem was Waylon duidelijk op gevallen, maar Wren nam het alweer over. Hij glimlachte vriendelijk. Gewoon wat geroddeld, typisch meisjes als je het hem vroeg. Typisch meisjes. Hoewel jongens het wellicht ook wel een deden was het toch anders. Waylon bedacht even wat hij voor roddels had, maar niks bijzonders. Wellicht weinig die weten wie het zijn waar hij wel een roddel over had. Trouwens, wat zat hij nou te denken aan roddelen. Hij was toch echt geen meisje ofzo. Met een schuin oog keek Waylon naar Wren. Koken, jakkes. Daar moest hij niet aan denken, dat deed Betty wel, de kokkin. Dat was totaal niet voor hem weggelegd. Hij grijnsde bij het antwoord dat Wren zelf al gaf. "Gelukkig heeft hij dat niet gedaan, wat moest ik anders doen volgende week?" Hij grijnsde. Hij had behoorlijk zin in die week. "En.. uhm.. Nina, ben jij nog wat wezen doen als naschoolse activiteit? " Vragend keek hij haar aan. Überhaupt al bijna bang om iets te vragen. Zo leek ze. Hij glimlachte vriendelijk naar haar. Waarna hij zijn ogen weer op Wren richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just came for a visit. UTL8oxA PROFILE
Just came for a visit. UTL8oxA MAGICIAN

Just came for a visit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just came for a visit.   Just came for a visit. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just came for a visit.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just a visit
» Uncertain visit
» unexpted visit
» The welcome visit [ Eres ]
» Paying A Visit~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VII - Air Magicians Dormitory-