PortalIndexmijn slaapplek? HpD5Uwnmijn slaapplek? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 mijn slaapplek?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Daisuki
.
.
Daisuki

mijn slaapplek? UTL8oxA PROFILEPosts : 72
mijn slaapplek? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, luchtmagie
Klas: eerste
Partner: who needs those childish boys

mijn slaapplek? Empty
BerichtOnderwerp: mijn slaapplek?   mijn slaapplek? Icon_minitimezo jan 02 2011, 04:30

Daisuki opende de deur naar de Air magican etage, hier zou ze dus verblijven de komende tijd dat ze op Starshine zou zitten. Ze sleepte haar koffer naar binnen en plofte eerst even neer op een van de stoelen. Die koffer was toch achteraf iets te zwaar geweest zei Daisuki tegen zichzelf, maar daar had ze na aankomst niks meer aan kunnen doen, ze beheersde haar magie nog nauwelijks, een koffer laten zweven was dus al moeilijk, laat staan die dan ook nog eens voor je uit bewegen. Hoe zouden de slaapzalen er eigenlijk uit zien vroeg ze zichzelf nu af, maar ze was eigenlijk bang om te testen en de verkeerde deur te hebben en dan meteen op haar eerste dag te moeten sterven van schaamte tegenover jongens die misschien nog aardig waren ook, niet dat ze nu echt op zoek was naar een relatie, maar ze wou haar eigen ruiten niet in gooien voor later, ten slotte zat ze hier nog wel een paar jaar. Nou ja, ze zou nu eerst even rusten en als ze dan een meisje een van de deuren in of uit zou gaan dan zou ze wel gaan kijken en een plekje op de slaapzaal voor zichzelf claimen
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens
.
.
Laurens

mijn slaapplek? UTL8oxA PROFILEPosts : 388
mijn slaapplek? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon ~ Lucht magie.
Klas: 5e @Norriesmentorklas
Partner: You don't have to be cool, to rule my world ♪

mijn slaapplek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn slaapplek?   mijn slaapplek? Icon_minitimezo jan 02 2011, 12:45

Met zijn handen wrijvend over zijn gezicht kwam hij ongegeneerd alleen in jogginsbroek de trap afwaggelen. De enige die hij hier zou tegen kunnen komen waren Ro of Eph, en die hadden hem nu wel vaak genoeg in alleen boxer meegemaakt. Vandaar dat hij de moeite voor nu niet genomen had een shirt aan te trekken, was nog veels te lui. Hij kwam net uit de jongensslaapzaal, net uit bed. Een kleine gang, en recht tegenover hem had een deur zich bevonden naar de meisjesslaapzaal. Maar in plaats daarheen te gaan liep hij de trap af naar beneden, naar het woonkamer gedeelte van de puffoonetage. Nog maar halfwakker, en zo geheel slaapdronken, liep hij door naar het kleine keukentje om hier een glas sap voor zichzelf in te kunnen schenken. Had het kind wat in de stoel zat, en echt nog helemaal onbekend voor hem was, nog geen eens opgemerkt. Pas later, toen hij naar de banken in de buurt van het haardvuur wilde lopen, keek hij opeens met een ruk op. Zijn glas al half opgeheven, omdat hij er eigenlijk net een slok van wilde nemen. Zijn blik flitste over haar heen. Blonde haren, grijsblauwe ogen, iets kleiner. Allemaal uiterlijke kenmerken die hij gelijk matchte met die van Eph, .. maar ondanks deze overeenkomsten, leek ze helemaal niet op Eph. Langzaam ontstond er een frons, zijn blik vragend. ‘Ehm, hoi.’ Zei hij uiteindelijk tegen het meisje wat opgekruld zat in de stoel. Hij liep weer verder, plofte tegen over naar neer op de bank en maakte het hemzelf gelijk gemakkelijk door een kwartslag te draaien en met zijn benen gelijk heel de bank in beslag te namen. ‘Puffoons?.. ben je nieuw?’ Vroeg hij haar, alsof hij in eerste instantie dacht dat ze eigenlijk op de verkeerde etage zat, en daarna pas de optie bedacht dat ze nieuw was. Zijn blik was vriendelijk, open en standaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuki
.
.
Daisuki

mijn slaapplek? UTL8oxA PROFILEPosts : 72
mijn slaapplek? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, luchtmagie
Klas: eerste
Partner: who needs those childish boys

mijn slaapplek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn slaapplek?   mijn slaapplek? Icon_minitimezo jan 02 2011, 20:03

Daisuki was blijven kijken naar de trap die naar zowel de jongens als de meisjeszaal liep, kijkend of er iemand van links of rechts zou komen, toen er uiteindelijk een kwam keer ze op er kwam iemand van rechts, met een ontbloot bovenlijf... Daisuki keek snel naar beneden in schaamte, ze bloosde, dat wist ze zelf ook wel, ze was het dan ook niet gewent dat een jongen slecht in jogingbroek zomaar rond liep. Daisuki keek pas weer op toen ze begroet werd door de jongen "Ha.. Hallo" zei ze verlegen, normaal was ze al wat verlegen, maar als het een jongen was die zich op deze manier presenteerde dan had ze er al helemaal last van dat ze snel verlegen was. Ze wist ook heel goed dan ze nog steeds rood was, maar daar was nu weinig aan te doen en geen antwoord geven zou al helemaal onbeleefd zijn. Daisuki knikte bevestigend naar de jongen toen hij vroeg of ze nieuw was "Net aangekomen" zei ze zacht, maar duidelijk te verstaan terwijl ze op haar koffer wees. De jongen leek in elk geval aardig, genoeg zodat ze niet uitgelachen zou worden omdat ze bloosde, of dat hoopte ze in elk geval
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens
.
.
Laurens

mijn slaapplek? UTL8oxA PROFILEPosts : 388
mijn slaapplek? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon ~ Lucht magie.
Klas: 5e @Norriesmentorklas
Partner: You don't have to be cool, to rule my world ♪

mijn slaapplek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn slaapplek?   mijn slaapplek? Icon_minitimema jan 03 2011, 18:11

Vaagjes krulde zijn mondhoeken om in een lichtglimlachje. Het zien van haar roodgekleurde wangen hadden diet doen ontstaan. Zijn lippen perste zich lichtjes op elkaar bij het horen van de hakkelende begroeting, arm kind. Aha, net nieuw dus. En aan haar reacties te zien was het blijkbaar dus geen goed idee meer om enkel in broek rond te lopen. Ach, ze wende er maar aan. ‘Net?’ Klonk het ietsjes verbaasd vanaf zijn kant. Zijn blik schoot richting de koffers waarnaar ze wees, blikte vervolgens weer terug. ‘Ah, I see,’ Mompelde hij zachtjes. Domdom. ‘Al een gesprekje met Master Savador gehad? .. Het schoolhoofd,’ Wist hij veel, misschien wist ze geen eens wie Savador was. ‘Ik raad het namelijk sterk af,’ Zijn mondhoeken krulde lichtjes om, vriendelijk bedoeld. ‘Naja.. Ik wil je wel aanbieden om een rondleiding te geven door onze geweldige etage, maar volgens mij is de weg wel makkelijk te vinden.’ Hij grijnsde het meisje nu toe. ‘De trap op naar boven toe: Rechts is de jongensslaapzaal, Links de meisjes.’ misschien was dat wel fijn om te weten. ‘Je hebt zo'n plek uit tien bedden om uit te kiezen,’ Als het er niet meer waren. ‘Daar,’ hij wees naar een gesloten deur beneden, ‘Is de badkamer, en daar 't keukentje,’ wijzend naar het kleine keukentje. ‘Wel leuk dat je er bent,’ Zijn glas nu alweer leeg, had hem ondertussen leeggezopen. ‘Weer iets meer leven op onze uitgestorven etage. Nog even en we moesten ons hier gaan voortplanten om ons soort bestaande te houden hier op SSA.’ Babbelde hij nu droogjes een beetje door. ‘Alhoewel, misschien moeten we 't alsnog doen. Ik ben de laatste man,’ Hij zette grote ogen op, alsof dit besef opeens tot hem doordrong. Vervolgens keek hij opzij naar het nieuwe meisje, ‘Wil je me helpen? Het is puur voor Puffoon.. ’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen om vervolgens opeens een gigantisch grote grijns te voorschijn te laten komen. ‘Grapje,’ mompelde hij er maar achteraan, voordat ze echt verkeerde dingen ging denken. ‘Ik vraag Eph wel,’ Voegde hij er nog aan toe alsof het puur een grapje was dat hij háár om hulp vroeg. Hij drukte zichzelf nu overeind, liep terug naar de keuken om zijn glas weg te zetten. ‘Wil je iets drinken.. eh.. hoe heet je eigenlijk?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuki
.
.
Daisuki

mijn slaapplek? UTL8oxA PROFILEPosts : 72
mijn slaapplek? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, luchtmagie
Klas: eerste
Partner: who needs those childish boys

mijn slaapplek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn slaapplek?   mijn slaapplek? Icon_minitimedi jan 04 2011, 03:28

Daisuki keek de jongen aan die haar vroeg of ze al een gesprek had gehad met Master Savador, ze vroeg zich een moment af wie dat was maar de jongen voegde er al aan toe dat hij het schoolhoofd was, ze schudde haar hoofd van niet en kreeg toen het advies om dat ook niet te doen. De jongen leek serieus genoeg, maar Daisuki vroeg zich af waarom, was het schoolhoofd er niet meestal om de leerlingen te helpen? In elk geval wees de jongen haar aan waar alles was en vertelde haar dat de etage vrij uitgestorven was. De jongen begon toen over het 'voortplanten van hun soort' Daisuki werd vuurrood van schaamte toen hij haar vroeg, ondanks dat ze wel kon zien dat het een grap was. Dit bevestigde de jongen daarna ook meteen waarna hij ook zei dat hij Eph wel zou vragen, Daisuki wist nou niet meer of ze hem serieus moest nemen, waarschijnlijk niet, maar toch. De jongen liep de keuken in en vroeg haar of ze wat te drinken wilde en hoe ze heette "Wat sap alsjeblieft. Ik heet Daisuki, en hoe heet jij?" vroeg ze terwijl ze gelijk zijn vraag beantwoorde. Ergens in haar hoofd duizende het gesprek van de jongen en het feit dat hij alleen in zijn joggingbroek liep nog, maar dat gevoel zakte gelukkig al af, ze zou hier nog wel even blijven zitten praten als de jongen dat ook jou. Ze zou zometeen wel kijken of zo een mooi plekje uit kon zoeken of de slaapzaal, volgens de jongen was er in elk geval genoeg plek. Toch hoopte ze ergens dat er nog iemand van Puffoon was geweest, dan had ze meteen kennis kunnen maken met meer mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



mijn slaapplek? UTL8oxA PROFILE
mijn slaapplek? UTL8oxA MAGICIAN

mijn slaapplek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn slaapplek?   mijn slaapplek? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

mijn slaapplek?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mijn lot?
» Mijn verhaaltjens
» In mijn lokaal
» mijn vader ????
» Mijn wraak!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VII - Air Magicians Dormitory-