PortalIndexForgeting everything. - Pagina 3 HpD5UwnForgeting everything. - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Forgeting everything.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Forgeting everything. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Forgeting everything. - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Forgeting everything. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgeting everything.   Forgeting everything. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 13 2009, 15:48

Maar Master, het is een hele oude vloek. Ik heb twee dagen lang in de bibliotheek lopen zoeken maar ik heb niks kunnen vinden. Niks'' riep Diva uit. ''Zelfs niet eens iets dat er een beetje bij in de buurt kwam. ''Het enigste wat ik in die tweede dagen heb gevonden is een bladzijde over magische kristallen en hun werking. EEN bladzijde Master. In een bieb vol boeken'' zei ze. Diva had het zoeken inmiddels opgegeven. Ze had zelfs het boek waar die bladzijde uitkwam niet kunnen terug vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador

Master Savador

Forgeting everything. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

BerichtOnderwerp: Re: Forgeting everything.   Forgeting everything. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 13 2009, 16:21

Savador keek grijnzend op Diva neer. 'Er zijn nog zat andere boeken in zat andere bibliotheken,' zei hij geruststellend. 'We hebben nog meer dan tien jaar om het uit te zoeken, Diva.' Hij streek een lok achter zijn oor en staarde zelfverzekerd in het vuur. Diva moest inmiddels al wel doorhebben dat hij zich altijd sterker en zekerder voordeed dan dat hij eigenlijk was. Maar één bladzijde in één boek in één bibliotheek was wel erg schaars, dat gaf Savador in gedachten eerlijk toe.
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Forgeting everything. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

BerichtOnderwerp: Re: Forgeting everything.   Forgeting everything. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 13 2009, 16:29

Diva keek ook even in het vuur. Toch leek deze bladzijde haar erg belangrijk. Als ze het boek kon vinden dat erbij hoorde dan zou ze vast verder komen met het zoeken naar een tegenbezwering. ''Misschien heb ik naar het verkeerde boek gezocht'' zei ze ineens. ''De bladzijde hoorde bij geen enkel boek in de bibliotheek. Maar toen ik in Madeline`s kantoor was zag ik daar veel meer boeken liggen. Het zijn waarschijnlijk vrijwel allemaal verboden boeken maar dit is dan ook geen allerdaagse spreuk. De bladzijde komt vast uit een van die boeken'' zei ze. Diva keek Master Savador aan. ''Ik kan daar niet zomaar komen, maar U kan dat wel'' zei ze tegen hem. Volgens het school regelement konden leerlingen enkel in het kantoor van Madeline komen: Als ze uit de les waren gestuurt, als Madeline had gevraagd of ze wouden komen of als er een noodgeval was. Maar leraren daarintegen konden naar binnen wanneer ze wilde.
Master Savador

Master Savador

Forgeting everything. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

BerichtOnderwerp: Re: Forgeting everything.   Forgeting everything. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 13 2009, 16:48

Savador krabde zich even nadenkend in zijn bleke hals en grijnsde toen. 'Ik zal er eens een kijkje gaan nemen... voor jou. Madeline is nu toch ziek, dus ik kan gerust mijn gang gaan,' beaamde hij. Hij beet echter wel op zijn tong en keek, ondanks zijn grote grijns, peinzend. Kale, Norwood en zelf Madeline wisten inmiddels van hem en Diva af. Als hij nog meer opschudding veroorzaakte door ongeoorloofd in Madeline's kantoor rond te neuzen kon dat het einde van zijn baan betekenen. Savador zou het maar over zich heen laten komen; hij deed het immers voor Diva, en voor haar wilde hij alles doen.
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud

Forgeting everything. - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Forgeting everything.   Forgeting everything. - Pagina 3 Icon_minitime

Forgeting everything.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-