Kijito schudde zacht aan de schouder van het meisje, maar ze reageerde niet. Wat nu? Was er iemand in de buurt? Ze hoorde de voetstappen van Master Norwood nauwelijks tot hij naast haar stond en vroeg wat er was gebeurd. 'Ik.. ik heb geen idee,' stamelde ze, ongerust en wat geschrokken. 'Ik zag haar net pas, ze zakte op de grond..' Het was al heel wat voor haar dat Norwood rustig bleef en het lokaal opendeed. Hij liet eerst zijn spullen, die op de een of andere manier niet gevallen waren, zich neerleggen, maakte een opmerking over haar etui en tilde het meisje op. 'Eh, ja.. bedankt,' antwoordde Kijito, terwijl ze Norwood volgde. Het kwam toch wel goed met haar? Afwezig pakte ze haar etui en propte het in haar tas. Straks vergat ze het nog. Ze wilde de rits van haar tas dichtdoen, maar het kleine bedeltje dat aan de rits van haar etui hing zat danig in de weg. Ze deed met wat moeite haar tas weer open, gooide het bedeltje in de diepte en deed haar tas weer dicht. Master Norwood legde het meisje neer, zorgde dat er een vogeltje tevoorschijn kwam dat direct wegvloog. Waarnaartoe? Stil ging ze bij de tafel zitten waar het meisje op lag. 'Het komt toch wel goed met haar, Master?' vroeg ze twijfelachtig.