PortalIndexForget the past HpD5UwnForget the past 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Forget the past

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sevalin
.
.
Sevalin

Forget the past UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Forget the past   Forget the past Icon_minitimeza nov 06 2010, 23:15

Na gelach, elkaar plagen en elkaar een beetje uitdagen met Xalina, was nu Sevalin alleen, hij zat op een klein hout bruggetje, met zijn voeten in het water. Hij dacht aan hoe het vroeger was, en hoe geweldig zijn moeder was, voordat ze stierf. Sevalin had zijn mp3 bij zich, en zette een liedje aan, van een bandje dat niet zang, alleen muziek maakte, waar naar zijn moeder altijd luisterde. (
Spoiler:
) Hij zelf genoot er ook van, en hij keek naar het water, hij zag in zichzelf een beeld van zijn moeder. Een paar tranen liepen over zijn wangen. ''Mam, ik zal je nooit vergeten.'' mompelt Sevalin zacht, terwijl hij het hangertje aan zijn ketting vast hield. Een ketting die hij van zijn moeder kreeg. Sevalin trok nu zijn shirt uit, en legde die neer, bovenop de MP3. Hij sprong nu in het water met zijn korte broek, en kwam een paar seconde later boven. Het water was erg koud, maar dat boeide hem niks. Sevalin trok zich omhoog en ging weer op de rand zitten, terwijl hij zijn haren schudde, dat er wat water uit vloog. Hij ging daarna liggen, met zijn handen onder zijn hoofd als steuntje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Forget the past UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitimezo nov 07 2010, 09:37

Zhilo kwam ook op het brug aangelopen, hij vond namelijk die muziek ook mooi. Hij zag Sevalin, een oude vriend van hem. ''Hey Sefa.'' zei hij toen zo gewoon mogelijk, en hij ging naast 'm zitten.''Ik ben weer terug.'' zei hij toen, alsof het niks was, en maakte van zijn hand een vuist. ''Box.'' zei hij, iets wat ze vroeger ook altijd deden, als ''groeting.''


Laatst aangepast door Zhilo op zo nov 07 2010, 09:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Forget the past UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitimezo nov 07 2010, 09:49

''Hé, Zeke.'' antwoordde hij. Zhilo noemde Sevalin altijd al Sefa of Sef, en Sevalin noemde Zhilo vaak Zeke. Ze kende elkaar al vanaf de tijd in ''De normale wereld'' (voor degene die dat niet wisten)
''Ah, fijn, ik ben ook pas teruggekomen. En ik vind 't al meteen geweldig hier.'' zei hij toen. Hij gaf vervolgens Zhilo een box, en vervolgde: ''En waarom? Een meisje.'' zei hij toen opschepperig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Forget the past UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitimezo nov 07 2010, 10:06

''Oh, en welke meid dan?'' vroeg hij nonchalant. Hij stond op en keek naar zijn shirt, en zag een raar bobbeltje erin zitten, hij trok het shirt omhoog en zag de MP3, die hij snel pakte, hij zocht naar een paar liedjes en jup, er stond wat cools op. (Niet schrikken! Lied) Hij zette het op, en deed een rocker na door met z'n haren te schudden en al. Hij stond nu momenteel op twee handen en ging heen en weer, en probeerde mee te zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Forget the past UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitimezo nov 07 2010, 10:29

- Vet lied xDD

''Gaat je niks aan.'' zei hij zo snel mogelijk, alhoewel, hij schoot in de lach toen Zhilo gek ging doen, Sevalin stond dan ook op en ging ook naast hem op twee handen staan. ''Je kan niet zingen!'' zei hij toen, terwijl hij zijn blij richtte op de handen van Zhilo, het leek ernaar dat hij ging vallen.
''Niet vallen hé!'' vervolgde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Forget the past UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitimezo nov 07 2010, 12:06

- XP

''Jij ook niet hoor.'' antwoordde hij nors. Wat wel waar was, is dat hij bijna viel. Snel maakte hij een koprol voorover en deed zijn voeten in het water. Iets wat hij heel lang niet meer heeft gedaan. ''Hoe gaat 't met je magie?'' vroeg hij uit nieuwsgierigheid, misschien had hij wel iets nieuws geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Forget the past UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitimezo nov 07 2010, 13:40

Ook Sevalin deed een koprol naar voren. ''Weet ik.'' antwoordde hij. Hij kreeg ''n vraag binnen. ''Ik ben in de leer met iets nieuws, door schaduwen te gebruiken.'' vervolgde, hij pakte uit zijn meegenomen tas een handdoek, en droogde zich af, vervolgens trok hij zijn shirt aan, en deed hij zijn MP3 in zijn vest, die hij vervolgens ook aandeed. ''En met jouw magie?'''' vroeg hij. ''En als je iets nieuws geleerd hebt, duel?'' vroeg hij toen onverschillig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Forget the past UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitimezo nov 07 2010, 13:48

''Oh, cool. Als je dat onder de knie hebt, leer 't mij ook.'' zei hij toen. ''Ik heb niet veel nieuws geleerd, alleen, als het een echt, harde battle laat ik maar zeggen, krijg ik 'n transform. Jij had toch ook 'n transform? Dan heb ik wel zin in een battle, in het Duistere Bos, goede plek voor Shadranen. vervolgde hij, en hij liep al met z'n lange jas richting het duistere bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Forget the past UTL8oxA PROFILE
Forget the past UTL8oxA MAGICIAN

Forget the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget the past   Forget the past Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Forget the past

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'll try to forget my past. [&TÁRI]
» Forget it!
» I will never forget it, though..
» |open| Hey moon, please forget to fall down.
» I never forget you ║ Yosh

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-