PortalIndexForget it! HpD5UwnForget it! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Forget it!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caer

Caer

Forget it! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 37
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas:
Partner: Man is a clever animal, who behaves like an imbecile

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Forget it!   Forget it! Icon_minitimezo feb 05 2012, 18:34

Een grijns sierde het gezicht van Axes die de omgeving goed in zich opnam terwijl hij over de brokken steen heen liep. Hij glimlachte toen hij zag dat hij weer verkeerd gelopen was. Hij liep altijd verkeerd, niet dat het erg was, het was juist fijn. De meeste mensen lieten hem dan met rust omdat die niet zo dom waren de verkeerde weg te nemen. Hij liep naar een grootte steen toe die gevaarlijk wiebelde toen Axes erop kroop. Axes veegde een groot deel van de sneeuw weg en ging erop liggen. Hij sloot zijn ogen en concentreerde zich op zijn ademhaling. Hij had het nodig zodat hij zijn zelfbeheersing onder controle had. Drie keer per dag. Had de psychiater gezegd. Eerst was Axes er fel op tegen geweest maar op de een of andere manier deed hij toch wat de oude man had gezegd. Hij haalde nog eens diep adem. Liet al de lucht zijn longen weer ontsnappen en zijn ogen vlogen nog geen seconde later open. Hij glimlachte en vouwde zijn handen in elkaar om er vervolgens met zijn hoofd op te gaan liggen. Hij keek naar de grijze wolken die voorbij dwaalde. Ineens viel zijn oog op iets zwarts wat cirkelend naar beneden kwam. Het was een zwarte raaf die bijna perfect naast het hoofd van Axes lande. 'Heey jongen, kom je me gezelschap houden?' hij streek de raaf over zijn kopje en glimlachte. Roman was de enige vriend die Axes had. Hij vond het niet direct erg, eerder prettig. Axes was gewoon graag alleen, op jonge leeftijd had hij al voor zichzelf moeten zorgen. Hij had simpel weg nooit anders gedaan. Hij keek het diertje recht aan en wende zich toen af om weer naar de lucht te kijken. Roman spreiden zijn vleugels en vloog weer op. Axes volgde de vogel niet met zijn blik. Die bleef wel in de beurt, net zo lang tot Axes zou zeggen dat Roman weg moest gaan of hij naar de school terug ging. Hij zuchtte nog eens en sloot opnieuw zijn ogen. Op de een of andere manier was hij rustig, al zei iets hem dat daar snel verandering in zou komen. Hij dacht meteen aan Valentijnsdag. Het stond al bijna voor de deur en hij had nog niemand gevraagd. Zou hij wel moeten gaan? Hij lachte even schel en schudde zijn hoofd. Waarom zou hij eigenlijk gaan? Niemand zou met hem willen en hij met niemand. Hij deed zijn ogen weer open en ging rechtop zitten. Hij keek vanaf de hoge steen rond en zag iemand richting de steen lopen. Hij hield zijn hoofd iets schuin en meteen schoten zijn ogen vuur. Hij had een hekel aan andere die zonder pardon op zijn gebied kwamen. Oke, dit was niet direct zijn gebied maar voor nu wel! Hij volgde de gestalte en keek een beetje verbaasd toen Roman op zijn schouder kwam zitten. 'Laat me raden, je bent niet van plan weer te gaan vliegen?' het kwam er een beetje geïrriteerd uit. Als wijs van antwoord schudde de raaf zijn veren uit en nestelde zich extra goed in de huid van Axes. Axes was eraan gewend om de klauwen van het diertje in zijn schouder te voelen prikken. Gelukkig. Hij volgde met zijn blik de gestalte weer en ging rechtop staan. Hij keek geen moment weg. Na een tijdje, toen de jongen in de beurt was riep hij bits: 'Wat doe jij hier?! Dit is geen plek voor types zoals jij!' hij keek de jongen nog steeds strak aan en hij merkte dat ook Roman de jongen niet los liet met zijn kraal oogjes. De grijns die over het gezicht van Axes liep was overduidelijk een triomflach.


Only Nagisa
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse
.
.
Alphonse

Forget it! UTL8oxA PROFILEPosts : 158
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magic
Klas: Master Laurent.
Partner: You said you didn't want to see me get hurt, so does that mean you closed your eyes when I cried?

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimezo feb 05 2012, 19:01

Langzaam liep hij over afgebroken stukken steen die met een witte laag waren bedekt, ooit waren die stenen deel van de academie het twede gebouw ervan hij vroeg zich af wat ze daar dan eigenlijk deden en of ze dan nu geen ruimte-tekort zouden hebben. Ach. Hij keek naar boven, de wolken trokken langzaam voorbij.. Hij zag een zwarte vogel over de lucht zweven, een raaf, waarschijnlijk vloog die maar ergens heen maar zouden die niet allang weg moeten zijn? Hmm. Hij had geen verstand van vogels en pijnigde zijn hersens er alleen maar mee om er aan te denken. Nu hij alleen was dacht hij aan het Rozenbal, o wat was het toch een populair onderwerp de afgelopen dagen, hij zou toch alleen gaan, maar iniedergeval niet met iemand waar hij verliefd op was en dat zou ook niet zo snel gebeuren, echt dat zou nog eeuwen duren. "Kou?" een zwarte pup met gele ogen kwam op hem afgerend. Hij zorgde voor Kou en gaf hem vaak eten, al was hij niet echt van hem al moest hij wel toegeven dat Kou de eerste zou zijn met wie hij naar het Rozenbal zou gaan. De pup sprong tegen hem op en blafte een paar keer. "Kou je moet echt weer terug gaan, dit is geen plek voor jou" hij duwde de pup weg en gaf hem een aai over zijn bol, toch volgde hij hem nog. Nagisa draaide zich om en maakte een gebaar dat hij weg moest gaan.. Staar. De pup sprong alleen weer tegen hem op. Agh zoveel kwaad kan hij ook niet doen. 'Wat doe jij hier?! Dit is geen plek voor types zoals jij!' Ah. Hij liep naar de jongen toe, een raaf. Misschien was het die raaf van daar net wel. "Wat voor type ben ik dan? Sorry, maar ik heb geen kaartje op me geplakt met een 'type' er op" hij glimlachte hem sluw toe met zijn ogen gesloten, ja, dít soort mensen mocht hij niet. "En waarom moet je weten wat ik hier doe? Ben je verliefd op me ofzo?" hij grijnsde en opende zijn ogen, misschien kon dit nog wel is leuk worden. Al zou die jongen ook hem is boos kunnen maken, misschien, hij maakte liever zijn woorden dan zijn handen vuil als hij er toch geen reden voor had. Het mocht ook niet zo worden als vroeger, gelukkig wist niemand hier daar wat van en ze zouden het ook nooit weten. Hij wist al dat dit soort mensen ook op deze school zouden zitten, maar hoe meer mensen, hoe gekker ze zijn hoe leuker je schoolleven is, meestal. Want voor Mei was alles slecht afgelopen.. God. Hij wou het gewoon vergeten, voor die tijd was het altijd leuk met zijn vrienden, maar ook dat wou hij vergeten, alles. Al wist hij zelf maar al te goed dat hij niet kon wegrennen van het verleden. Oops. Hij was bijna de jongen tegenover hem vergeten, hoe zou hij eigenlijk heette? Hij deed de moeite niet om het te vragen, hij zou waarschijnlijk toch niet antwoorden. Hij wreef even in zijn handen en blies erin voordat hij ze weer in zijn zakken stopte, Kou was ondertussen gaan zitten ergens op een steen maar hij besteedde er verder geen aandacht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caer

Caer

Forget it! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 37
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas:
Partner: Man is a clever animal, who behaves like an imbecile

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimema feb 06 2012, 15:10

"Wat voor type ben ik dan? Sorry, maar ik heb geen kaartje op me geplakt met een 'type' er op" Axes keek even naar Roman die nog altijd op zijn schouder zat. 'Hoor je dat nou Roman, meneer hier denkt dat we gek zijn.' hij was niet van plan de jongen zomaar met rustig te laten, o nee, deze jongen hier zou nog een zware dag krijgen. "En waarom moet je weten wat ik hier doe? Ben je verliefd op me ofzo?" een lach was onmogelijk tegen te houden. Axes keek de jongen kwaad aan en zei langzaam: 'Aawww, heeft meneer zo een eigen dunk dat hij denkt dat de hele wereld om hem draait?' Hij boog zijn hoofd iets en keek de jongen doordringend aan. Zijn cyaan blauwe ogen keken de jongens strak en vol haat aan. Hij sprong behendig van de steen af. Roman vloog iets op en ging daarna weer op Axes schouder zitten. Axes merkte dat Roman niet meer op de jongen letten. Hij volgde de blik van de vogel en grijnsde breed. 'Is dat jouw hond?' hij grinnikte en knikte naar de plek waar een jonge hond stond. Het was een mooi diertje maar daar dacht Roman duidelijk anders over. De vogel ging verzitten en Axes wist dat hij wachtte tot zijn baas de aanval zou goed keuren. Axes wilde deels wel dat Roman zou doen wat hij van plan was maar deels ook niet. Wat had die hond gedaan? Hij kon er ook niks aan doen dat het zo een dom baasje had. Axes keek de jongen nu eens aandachtig aan en beet op zijn tong om te voorkomen in lachen uit te barsten. 'Maar goed, je vroeg me waarom ik wil weten waarom jij hier bent?' zijn gezicht vertrok tot een hatelijk masker en knikte naar de lucht: 'Ten eerste omdat ik hier al was en ik niet graag gestoord word. Ten tweede omdat je Roman van stuur maakt..' dat laatste zei hij op het moment dat de zwarte raaf op zijn schouder ongeduldig heen en weer begon te wiebelen. Hij stak zijn hand uit en Roman wipte er op. Met een felle beweging trok Axes zijn arm weg waardoor de vogel opvloog. Hij besteedde er verder niet erg veel aandacht aan. Als Roman die pup niet mocht, kon iemand als Axes dat moeilijk de kop in drukken. Bovendien als er iets met de pup zou gebeuren was het de schuld van de jongen. Hij was zo stom geweest om hiernaar toe te komen.

tikje flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse
.
.
Alphonse

Forget it! UTL8oxA PROFILEPosts : 158
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magic
Klas: Master Laurent.
Partner: You said you didn't want to see me get hurt, so does that mean you closed your eyes when I cried?

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimema feb 06 2012, 16:06

Hij plofte neer op een steen en leunde met zijn voorhoofd op zijn handpalm, zijn vingers staken zijn blonde haren wat omhoog. Had hij maar nooit gedacht dat hij hier wel een goede slaapplaats zou kunnen vinden, de boom in het grasveld was daar veel beter voor. 'Hoor je dat nou Roman, meneer hier denkt dat we gek zijn.' Ja, je bent gek. Dát is wat hij wou zeggen want in zijn ogen was het een gek. Maar dan op een andere manier dan hypere gekko's. Hij gaf geen antwoord op wat hij zei. 'Aawww, heeft meneer zo een eigen dunk dat hij denkt dat de hele wereld om hem draait?' Even fronsde hij en verdween de grijns van zijn gezicht, al was er daarna geen grijns of frons meer over. "Tuurlijk niet. De wereld draait al om de zon." hij zuchtte en verwachtte weer een tegenspraak zoals je eigenlijk altijd wel doet tegen iemand die je niet mag, of 'haat'. De jongen sprong op, hij had geen idee waarom zitten was toch echt veel fijner in zijn ogen. 'Is dat jouw hond?' Hij keek even naar Kou, naar de onbekende jongen en daarna naar de raaf die hij eerder Roman noemde. "Nee, ik geef hem alleen eten en soms volgt hij me." En hij vond het prima dat Kou dat deed, tenzij hij nou echt irritant zou lopen springen enzo. De raaf begon ongeduldig heen en weer te lopen en bewegen, misschien was Kou wel de oorzaak daarvan. 'Maar goed, je vroeg me waarom ik wil weten waarom jij hier bent?' Hij kwam er nog op terug ook, agh. "Ja, dat klopt." 'Ten eerste omdat ik hier al was en ik niet graag gestoord word. Ten tweede omdat je Roman van stuur maakt..' Volgensmij begon hij boos te worden, of eigenlijk was hij dat waarschijnlijk al heel de tijd. "Als je nou stil geweest was had ik de moeite niet gedaan hier heen te lopen. En volgensmij is het Kou die Roman vanstreek maakt, sorry maar daar kan ik niks aan doen. Die pup blijft me volgen." Kou blafte en had Roman waarschijnlijk ook al door. Hij stond op en keek naar Kou die op het punt stond tegen de jongen op te springen, Nagisa hurkte en sloeg zijn armen om de pup heen, hij verlosde iets waardoor alleen zijn handen nog op de pup zijn borst waren. "Geen raafjes pesten, Kou" hij glimlachte met gesloten ogen naar de pup die nog een beetje aan het dansen was en uit zijn greep probeerde te ontsnappen. Na een tijdje werd de pup wat kalmer al bleef Nagisa hem nog steeds vasthouden, just in case. Bovendien zou die jongen echt boos worden als Kou druk werd, althans dat dacht hij. En veel zin had hij niet in een ruzie of gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caer

Caer

Forget it! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 37
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas:
Partner: Man is a clever animal, who behaves like an imbecile

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimema feb 06 2012, 16:18

"Als je nou stil geweest was had ik de moeite niet gedaan hier heen te lopen. En volgens mij is het Kou die Roman van streek maakt, sorry maar daar kan ik niks aan doen. Die pup blijft me volgen." Axs rolde met zijn ogen. 'Je meent het..' mompelde hij. Hij grijnsde toen hij merkte dat Roman boven hem vloog en cirkels draaide. De jongen hurkte neer bij de hond toen die speels gedrag begon te vertonen en hij zei tegen de zwarte pup: "Geen raafjes pesten, Kou" of de jongen probeerde Axes uit te dagen of hij was gewoon zo.. Anders. Axes leunde tegen de grote steen aan en zuchtte diep. Wat moest hij hier nou mee. De jongen leek niet erg agressief, eerder dodelijk saai. Hij sloeg zijn hoofd naar achter en keek naar de zwarte raaf die steeds lager kwam te vliegen. Het leek wel of hij elk moment in duik vlucht kon gaan al wist Axes dat Roman daar nog even mee zou wachten. Hij had de vogel al een tijdje en de twee waren de beste vrienden. Ze konden elkaar bijna eng goed aanvoelen en als de een iets wou wist de ander dat al meteen. Hij zuchtte nog eens en keek de jongen weer aan waarna hij bits vroeg: 'Hoe heet je?' hij had geen idee wat hij zou moeten doen. De jongen was echt saai, trouwens als hij hier nog lang zou staan zou hij nog wel eens in slaap kunnen vallen. Hij keek de jongen recht in de ogen aan en schudde langzaam zijn hoofd. Hij had een groot verleden. Axes sloot zijn ogen en bewoog langzaam op de wind. Hij opende zijn ogen en meteen stond hij weer dood stil. Wachtend tot de jongen voor hem iets zou gaan zeggen.

het word er niet beter op.. Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse
.
.
Alphonse

Forget it! UTL8oxA PROFILEPosts : 158
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magic
Klas: Master Laurent.
Partner: You said you didn't want to see me get hurt, so does that mean you closed your eyes when I cried?

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimema feb 06 2012, 16:44

'Je meent het..' Hij had geen zin daarop te antwoorden, hij had ook niet veel meer van hem verwacht want in zijn ogen was hij niet een bepaald sociaal persoon. Hij liet Kou los, gaf hem een aai over zijn bol en ging daarna weer rechtop staan. Nagisa had niet veel anders verwacht, Kou sprong tegen de jongen op en begon druk te blaffen naar de raaf die rondjes vloog boven z'n hoofd. Al was hij er misschien niet zo blij mee zou het iniedergeval een stuk minder stil en saai zijn hier. Die stilte was prima, meestal als hij alleen was en niet met een of ander persoon dat hij vandaag pas ontmoet had en een slechte indruk op hem had gemaakt. 'Hoe heet je?' Hij had niet verwacht dat zijn naam nog gevraagd zou worden, maar eerlijk gezegd wou hij ook zijn naam weten. Het heeft ook geen zin om iemand als 'de jongen' aan te spreken want daar zijn er zoveel van. "Nagisa. En jij?" Het zou wel degelijk nuttig zijn om gelijk zijn naam te vragen inplaats een halve eeuw later. Hij liet zich tegen een groot rest-stuk van de ruïne vallen die niet heel ver van hem vandaan stond. Hij keek naar boven, de wolken waren redelijk grijs geworden sinds hij hier was gekomen. Het kwam niet volledig onverwacht, enkele sneeuwvlokken dwarrelde langzaam naar beneden, het ging niet hard, gelukkig niet. Maar hij zat er nou ook niet voor te springen voor die koude sneeuw. Het liefst zou hij nu gewoon weglopen, maar dan zou alles weer zo saai worden en nu had hij tenminste iemand om mee te 'praten', nee hij ging liever weg hier al wou hij toch eerst de naam van hem weten. Zeker nu hij ook al zijn naam wist. Hinata Nagisa, al zei hij enkel Nagisa het had toch geen nut hem te vertellen dat zijn Familienaam Hinata is, hij vroeg er niet om en zou er ook niks aan hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caer

Caer

Forget it! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 37
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas:
Partner: Man is a clever animal, who behaves like an imbecile

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimedo feb 09 2012, 14:55

"Nagisa. En jij?" Axes schudde met zijn hoofd. Sommige mensen waren vreemd. Deze jongen, Nagisa of zo iets dergelijks, had eerst zich terug getrokken en nu was hij ineens de goddelijkheid zelve. 'Axes.' langzaam begon het te sneeuwen en Roman daalde neer. Axes keek naar Kou die vrolijk heen en weer sprong. Ach waarom ook niet? Wat had die hond gedaan? Hij kon er niks aan doen dat Nagisa zo.. Irritant was. Axes hurkte neer en gaf de pup een aai oer zijn kop om vervolgens weer echt te gaan staan. 'Het is wel een mooie hond.' hij sloot zijn ogen en mompelde zo zacht dat Nagisa het niet kon horen: 'Al es zijn baas waardeloos.' Roman lande op de schouder van Axes en meteen staken de klauwen van het dier weer in zijn schouder. Axes grijnsde en keek naar Nagisa. 'Maar ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag!' wat Nagisa ook zou gaan zeggen, Axes zou weten wat hij hier deed. Goedschiks of kwaadschiks. 'Wat. Doe. Jij. Hier?' je hoorde de pauzes overduidelijk. Axes begon zijn geduld een beetje te verliezen. Nagisa zou moeten oppassen. Als Axes deze vraag nog vaak zou moeten stellen kon het wel eens erg fout aflopen. Heel erg slecht. Nog een grijns overspoelde het gezicht van Axes. Dit kon leuk worden, of het werd een hel.. Hij volgde de blik van Roman en merkte dat die nog steeds gericht was op de nu hupsende pup voor hen. Als Nagisa nog een fout zou maken, dan zou het nog onmogelijk zijn de raaf tegen te houden. Roman hield er net zo min als zijn baasje van om gecommandeerd te worden.

sorry voor de late reactie en het kleine postje
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse
.
.
Alphonse

Forget it! UTL8oxA PROFILEPosts : 158
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magic
Klas: Master Laurent.
Partner: You said you didn't want to see me get hurt, so does that mean you closed your eyes when I cried?

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimeza feb 11 2012, 13:32

Hij heette dus Axes. Hij had er zin in om zich uitterekken en te gapen, maar iets hield hem tegen. Blijkbaar had Axes het niet op hem, want tegen Kou was hij wel aardig. Daar was hij dan nog wel blij mee. "Je kent me niet. Of ben je zo'n iemand die allemaal 'roddels' gaat verzinnen over iemand die je niet kent?" Agh, het heeft geen zin iemand zoiets wijs te maken zeker niet iemand als hem. Heel langzaam sprak hij de komende vraag uit, moeilijk, vast heel moeilijk om gewoon te praten. "Boeit dat? Ik heb je al verteld dat je die mond van je had moeten houden als je alleen wou blijven. Maargoed, wat mij betreft vertrek ik." eindelijk had hij een kans om te vertrekkken toch wachtte hij op de reactie van Axes. Hoe graag hij er ook niet op zou reageren. Het was saai hier, koud en hij zat opgeschept met iemand die chagrijnig was. Dat soort mensen waren het laagste 'soort' van deze planeet. Het liefst zou hij hem wijsmaken wat voor idioot-gedrag hij wel niet vertoonde maar dan zou hij te veel woorden aan hem verspillen, aan iemand die hem toch zou negeren. Zucht. Hij richte zijn blik maar op Kou die druk aan het rond dartelen was en soms tegen Axes aansprong, waarschijnlijk mocht hij hem wel. Agh, zo zijn dieren, de grootste bitch kan nog de beste dierenvriend zijn. Althans.. Het zou wel kunnen, of Kou was gewoon een gekke hond oke dat was ook zo. Hij wou echt de warmte opzoeken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Caer

Caer

Forget it! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 37
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas:
Partner: Man is a clever animal, who behaves like an imbecile

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitimedi feb 14 2012, 15:47

"Je kent me niet. Of ben je zo'n iemand die allemaal 'roddels' gaat verzinnen over iemand die je niet kent?" Axes rolde even met zijn ogen. Jep, precies zoals hij had verwacht.. "Boeit dat? Ik heb je al verteld dat je die mond van je had moeten houden als je alleen wou blijven. Maar goed, wat mij betreft vertrek ik." het klonk.. Traag. Axes zuchtte en sloot zijn ogen. Het was maar goed dat hij net nog de ademhaling oefeningen had gedaan, anders was het waarschijnlijk niet zo goed afgelopen.. En dat was nog zacht uitgedrukt.. Axes liet zich op een van de stenen vallen waardoor Roman een stukje opvloog om vervolgens achter zijn baas te gaan zitten. 'Weet je..' begon Axes. Hij had helemaal geen zin om energie aan deze jongen te verspillen.. Hij was alles behalve interessant.. 'Wat had je dat gedaan als ik niets had gezegd? Ik neem aan dat je dan toch wel hierheen was gekomen..' de spottende ondertoon was gewoon duidelijk te horen. Het was een onmogelijkheid die niet te horen. Axes verloor zo langzaam aan zijn geduld maar dat was alles behalve te merken. Een kleine grijns sierde het gezicht van Axes bij het horen van Nagisa's antwoord. Axes zetten zijn handen op de steen en klom er weer op. Hij gromde wat naar Roman die vervolgens op vloog en boven Nagisa rondje bleef vliegen. Het enige wat Axes zou oefen te doen was een signaal door geven aan de zwarte raaf en Nagisa zou weten dat hij iets fout had gedaan. Nu Axes hoger zat als Nagisa was er weinig waar hij zelf bang voor hoefde te zijn. Tenzij de jongen ineens magie tegen hem zou gaan gebruiken.. Maar de jongen zag er lui uit. Axes sloot zijn ogen en de griezelige grijns rond zijn mond verbreedde toen hij Roman een keer hoorde kraaien. Het begon verleidelijk te worden.. Nu alleen nog niet het goede moment. Axes opende zijn ogen en keek Nagisa aan. 'Maar je wou vertrekken?' de grijns verdween en Axes' blik werd ineens ijzig. Alsof hij een leeuw was die zijn prooi al bijna te pakken had. 'Net nu het zo gezellig word.. Wil jij vertrekken? Dat gaat zomaar niet!' meer zei hij niet. Hij moest eerst weten hoe Nagisa hier op zou reageren. Deels hoopte Axes dat Nagisa fout zou reageren waardood Roman eindelijk weer is wat te doen zou hebben. Zijn lippen krulde weer op, wachtend op het antwoord wat hij hoopte te krijgen.

Excuses voor de late reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Forget it! UTL8oxA PROFILE
Forget it! UTL8oxA MAGICIAN

Forget it! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget it!   Forget it! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Forget it!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» forget the things
» Trying to forget who I was
» I never forget you ║ Yosh
» Forget the past
» [❤] Let's drink and forget.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-