PortalIndexReturn HpD5UwnReturn 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Return

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 14:30

Sevalin loopt nu uit een donkere grot tussen de Oude Ruïnes, hij is groter dan eerst. Hij kijkt nu rond en daarna naar de school. ''Hopelijk hebben ze me niet gemist, na de klassentrip. mompelt hij en gaat nu zitten op 'n rots. ''Ik heb ze in de steek gelaten, iniedergeval, degene die ik kende. Hopelijk accepteren ze me nog.'' mompelt hij vervolgens, en hij staat op en trekt zijn mantel af. Ook zijn lichaam is anders, en met rare patterns erop.


Laatst aangepast door Sevalin op vr nov 05 2010, 15:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 15:39

Ace was rustig de Oude Ruïnes aan het verkennen, Dit was de eerste keer dat hij hier ooit was. Hij keek op toen hij beweging zag, maar maakte zich niet te veel zorgen. Hij hield wel een scalpel gereed, voor het geval dat. Hij liep naar waar hij iets of iemand zag bewegen en zag een man, die er, voor zijn gevoel, wel normaal uit zag. Hij keek door de snee van zijn hoed naar de man terwijl de rest van zijn hoed zijn gezicht bedekte. Hij keek op naar de man en zei met een iets duisterdere stem dan normaal. "Goedendag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 15:45

''Hallo.'' antwoordde Sevalin terug, die nu opstond en wreef over een grote snee, die schuin over zijn arm heen gaat, met een donkere binnenkant. Hij keek 'm nu aan,, terwijl de wind door zijn haren heen gaat. Die man leek in orde te zijn. ''Ik ben Sevalin, en jij?'' zei hij terwijl hij een van zijn voeten draaide, om voor het geval dat, de volle lading te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 16:32

Ace liet de scalpel in zijn zak los en haalde zijn, door een witte handschoen bedekte, hand eruit. Hij hield zijn hand uit naar Sevalin. "Mijn naam is Asuyataru Acciaio, maar de meeste noemen me Ace." De hoed ging wat omhoog, waardoor Ace zijn warme glimlach te zien was.
"Aangenaam."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 19:37

Hij nam de hand aan, en schudde het 2 keer. ''Asuyataru Acciaio, leuk kennis met je te maken, ik ben Sevalin.'' zei Sevalin simpel en liet zijn hand los. ''Ik ben van Shadraanse afkomst, en ik beheers de zwarte magie, oftoewel de duistere magie van Shadra, en de vuurmagie van Razen, en jij, Ace?'' sprak hij vervolgens terwijl hij rond keek, en 'm daarna bestudeerde van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 21:01

Ace deed zijn hand terug in zijn jaszak. Hij bekeek Sevalin van top tot teen, zoals hij zelf werd bekeken. "Net als jij, ben ik van Shadraanse afkomst. Alhoewel, ik ben geboren en getogen op Razen. Hierdoor beheers ook ik zowel de duistere magie van Shadra als de vuurmagie van Razen." Hij pakte de scalpel die hij eerder had voorbereid uit zijn jaszak. "En ik ben ook met dit handig stuk ontledingsmateriaal getraind." Hij deed hem in zijn binnenzak en deed zijn hand wederom in zijn jaszak. "Ben je nieuw hier op school? Ik heb je volgens mij nog niet gezien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 21:06

''Leuk.'' zei Sevalin en glimlachte. ''Een Scalpel zie ik, erg scherp ding.'' zei hij vervolgens. Daarna drong de vraag of hij nieuw was, door de oren van Sevalin. ''Technisch gezien wel, ik ben lang weggeweest, dus ik ben nieuw voor de meeste, die hier pas gekomen zijn, of na mijn vertrek. En, ben jij nieuw?'' antwoordde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimevr nov 05 2010, 23:50

Hij nam plaats op een brok van de oude ruïnes en haakte zijn vingers in elkaar. Hij hield zijn armen tussen zijn benen en keek naar Sevalin. "Dit is mijn eerste jaar op deze school, maar door mijn ervaring en mijn leeftijd ben ik meteen in de 5de geplaatst." Hij sloot zijn ogen, draaide zijn hoofd omhoog en opende ze richting de lucht. "Het is wel mooi hier, vind je niet?" Zijn zicht gleed langzaam van de lucht naar Sevalin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 10:30

''Aha, het 5de dus.'' antwoord Sevalin, terwijl hij even rond keek. Hij richtte zijn blik, kort daarna weer op Ace. ''Het is wel mooi hier, jammer genoeg zijn het ruïnes.'' zei hij toen. ''Achja, slaap je op de Raziaanse, of op de Shadraanse etage?'' vroeg hij toen, terwijl hij een paar passen naar voren deed, en vervolgens Ace aankeek, met 'n kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 14:27

Ace keek naar Sevalin met een wenkbrauw omhoog. "Nou, ik slaap meestal op het dak, onder de sterren. Maar mijn kamer is op de Raziaanse etage, want daar voel ik me wat meer thuis. Ik ben nog nooit op Shadra geweest, de enige reden dat ik de magie kan is omdat mijn vader het me van jong's af aan heeft geleerd." Hij bekeek Sevalin van top tot teen. "En jij? of moet je nog kiezen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 14:38

''Aha, ik slaap op de Raziaanse.'' antwoord hij op zijn vraag, terwijl hij een beetje speelt met een roze kleurige vuurbal, een combinatie van vuurmagie, en de duistere magie. ''Zeg Ace, waarom slaap je eigenlijk op het dak?'' vroeg Sevalin uit nieuwsgierigheid, terwijl hij de roze kleurige vuurbal op de grond smeet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 15:51

Ace draaide zijn hoofd weer naar de lucht en bedacht zich even waarom hij eigenlijk zo erg van het dak hield. "Nou ja, ik heb altijd van de duisternis gehouden, en de Raziaanse kamers zijn altijd verlicht, dus zit ik vaak in de oneindige duisternis van de nacht, op het dak. En ik heb de sterren ook altijd als familie gezien." Ace bedacht zich even waarom hij zowel van de duisternis als de sterren hield, maar daar had hij geen antwoord op, het zat gewoon in hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 15:58

''Dat is dan wel speciaal, vind ik dan.'' antwoord Sevalin. ''Heb je nog hobby's, zoals trainen, slapen, voetballen..'' somt Sevalin op, die zich ook af begint te vragen, wat zijn hobby's eigenlijk zijn. Uit verveling schiet Sevalin een grote vuurbal op 'n rots af, die nu zwart kleurt. ''Sorry, uit verveling ga ik magie gebruiken, maar niet op jouw of de rest van Starshine hoor.'' vervolgt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:00

Ace keek even naar de zwarte rots en keek vervolgens naar Sevalin. "Meestal ben ik aan het trainen, af en toe fysieke training, maar grotendeels magie. Ik ben nog steeds aan het werken aan een paar combinatie's tussen vuurmagie en duistere magie. Niet per se voor trucjes..." Zei hij, terugdenkend aan wat Sevalin eerder deed met een roze vlam. "...maar tijdens een gevecht." Hij keek opeens met een wat geschrokken blik naar Sevalin. "Weet jij toevallig hoe dat moet? Vuurmagie en duistere magie mixen voor het doel van offensief of defensief? Of misschien allebei tegelijk.?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:15

''Aha.'' zei Sevalin aandachtig luisterend. ''Mixen lukt wel, binnen een week heb je het onder de knie, maar een meester erin ben ik ook niet, ik weet niet hoe je het defensief gebruikt, ik kies meer voor offensief.'' zei hij toen kalm, terwijl hij Ace aankeek. Hij liep een paar passen naar voren, en keek naar een eenzame rots. ''Ik laat je wat zien.'' zei Sevalin kalm, en liet wat offensieve aanvallen zien op de rots, waarvan nu een deel verbrand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:53

Ace keek met grote interesse naar de aanvallen die Sevalin hem liet zien. Nadat Sevalin klaar was dacht hij even aan Master Savador. Hij was als het goed is ook een Shadraan, maar hij gaf lessen vuurmagie. Maar als nieuwe hoofdmeester zou hij het waarschijnlijk te druk hebben. Hij keek naar Sevalin's schaduw. "Kijk eens naar je schaduw. Dit heb ik een tijdje geleden bedacht." Ace schoot een vlam in de vorm van een pijl in zijn eigen schaduw die vervolgens uit Sevalin's schaduw kwam, en net voor hem verdween. "Dat is de enige die ik tot nu toe geperfectioneerd heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:04

Sevalin draaide zich om, en zag dat de pijl uit zijn schaduw kwam en voor zijn gezicht verdween. ''Wauw, Ace, wil je me dat leren, dan leer ik je mixen.'' zei hij toen, terwijl hij zijn hand uitstak om de deal te maken. ''Deal, or no deal?'' zei hij toen kalm. Hij glimlachte. Misschien werd Ace wel een vriend van 'm, want veel vrienden had Sevalin achteraf gezien niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 19:00

Ace pakte Sevalin's hand met zijn eigen. "Deal!" zei hij met een warme glimlach. Hij stond op en wees naar zijn eigen schaduw. "Zoals je zelf al waarschijnlijk weet worden schaduwen wel vaker gebruikt voor transportatie in Shadraanse magie. Het moeilijke hier is, de schaduwen hebben geen connectie. Om deze te creëren moet je de ondergrondse schaduwen gebruiken, en vervolgens een bovengronds uitgangspunt vinden. zoals bevoorbeeld een ander persoon's schaduw. Als je deze connectie eenmaal hebt gelegd is het een kwestie van het vuur erdoorheen bewegen alsof het lucht is." Hij wees naar een rots en een rots er tegenover. "Kijk, hier is een voorbeeld." Hij schoot in de schaduw van de ene rots een veel wildere vuurbal af, in plaats van een vuurpijl, zoals eerder. Die kwam uit de andere rots' schaduw en raakte die. Hij keek naar Sevalin. "Probeer het maar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 19:12

Met 'n glimlach op Sevalin's gezicht. ''Ik weet dat schaduwen wel vaker gebruikt voor transportatie in Shadraanse magie. Ikzelf gebruik het ook, maar dan met vuur.'' zei hij toen, en richtte zijn blik de schaduwen die hij ziet. Hij strekte zijn arm en stak hem in de lucht, en hij hield zijn hand open, kort daarna kwam er een zwarte bal tevoorschijn en die gooide hij in een schaduw. Maar wat er gebeurde, halverwege richting de andere schaduw schoot de bal tegen iets aan, waardoor er een gat kwam, halverwege. Uit nieuwsgierigheid liep Sevalin naar het gat, en blaasde de rook weg met vuur. Hij keek in het gat maar ook het gat was vol met rook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 21:11

Ace kwam erbij staan en ging wachten tot de rook was weggegaan uit het gat. Misschien was het een beginnersfout en bleef de bal gewoon haken in de ondergrondse schaduw, maar na wat hij had gezien wat deze man allemaal kon betwijfelde hij dat. Hij keek even naar Sevalin en keek weer terug in het gat. Hij ging op 1 knie, om iets beter te kunnen zien, maar zag nog steeds alleen maar rook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Return UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimeza nov 06 2010, 21:59

''Volgens mij is het gewoon een steen ofzo hoor.'' zei Sevalin toen hij naast Ace ging staan. ''Of ik maakte gewoon een fout, maar wat ik wel zeker weet, is dat die rook voorlopig nog niet weg is, dat duurt nog wel een paar minuten.'' vervolgde hij. Hij keek even in het gat, maar wendde zijn blik kort daarna op een rots, waar hij een paar gemixte vuurballen afschoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Return UTL8oxA PROFILE
Return UTL8oxA MAGICIAN

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Return

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Return
» Aressuka's return//Open
» The return of Nightstalker --[Ludwig]
» A return Master Savador isn't gonna be happy with!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-