PortalIndexReturn HpD5UwnReturn 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Return

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zhilo
.
.
Zhilo

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Return Empty
BerichtOnderwerp: Return   Return Icon_minitimezo jul 11 2010, 11:17

Na lang weggeweest zijn liep Zhilo door het Duistere Bos met iets in zijn rugzak zitten. Het stak er uit omdat het er niet echt in pastte. Hij liep naar de school toe maar onderweg voelde hij een kille windvlaag. Er was iemand die hem achtervolgde. Hij wist niet wie maar hij lette er niet op want het boeide hem niks. Even later was hij aan de rand van het bos maar, hij zag een schim. Het was degelijk een mens.

(Hij is ook veranderd, vrolijker en zijn haren zijn bruin. Ook draagt hij i.p.v. alleen zwart ook kleuren van de regenboog 8D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimezo jul 11 2010, 13:16

Kalm liep Felicia rond door het duistere bos en ze was met de dagen wat dikker geworden. Haar ogen sloot ze dan ook even en ze vroeg zich af waar Deshas nu eigenlijk was. Ze had niet door dat ze iemand volgde en dus liep ze gewoon verder. Haar ogen sloot ze weer even kort, om vervolgens dan nog dieper het bos in te gaan. Het feit dat ze hier vaker zat wist ze zelf niet, maar iets zei haar wel dat ze in het bos moest rond lopen. Misschien vond ze hier wel een metgezel die haar kon helpen en ze keek dan in het rond. Toen ze een jongen in de verte opmerkte keek ze hem even nijdig aan. Ja, ze zou niet vriendelijk doen tegen anderen die ze niet kent. Na een lange tijd hoorde ze opeens een geluid in de verte en een normaal mens zou niet verder gaan. Alleen haar kon het even niet schelen en dus liep ze maar in de richting van het geluid. Een demonisch dier was niet ver van haar en aan de rode ogen te bespeuren was het niet een dier van in het bos. Het was een demonisch paard en deze had een oog op Felicia gekregen. De naam van het paard was Esmantria, maar dat vertelde het dier enkel aan degene die haar kon berijden. Felicia stond nu oog in oog met het dier en ze keken elkaar diep in de ogen aan. Verbaasd van het dier bleef Felicia gewoon staan en Esmantria steigerde dan ook hoog. Eerder als teken van bedreiging dan wat anders, maar vreemd genoeg deed het dier haar niets. Of tenminste nog niets, wie weet wat het dier allemaal kan doen bij haar. Hierbij bleef Felicia nu juist erg rustig en ze wachtte dan ook af wat het dier van plan was met haar. Ookal moest ze opletten voor de kindjes in haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimezo jul 11 2010, 16:50

Zhilo was nogsteeds opweg naar de Academy, maar toch werd hij een beetje moe van het rennen daartoestraks. Hij ging zitten tegen een boom en haalde uit zijn tas een boek. Het was een boek over de ''Vanguarden''. Hij was al op de helft ervan, en snapte meerendeel. Hij las dus dat de ''Vanguarden'', tovenaars waren waarvan hun duistere magie levend is geworden. De groep Vanguarden beschermde dus de tovenaars die de duistere magie gebruikte. Zover hij het weet geloofde hij er niet in. Hij stond weer op en net toen hij Shadow Teleport wou gebruiken hoorde hij een paard. Zijn broer had een paard en dit geluid herkende hij, hij was aan het steigeren. Hij liep richting het geluid en toen hij vlakbij was sprong hij razendsnel op een tak in de boom. Vanuit daar zag hij een meisje en een paard. Maar geen normaal paard. Een demonisch paard, wat bleek. Hij gebruikte ''Blacking Me'' en werd een schaduw, maar omdat het Duistere bos donker was valde hij niet op. Hij wachtte dus nu rustig af wat de twee gedaantes van plan waren. Of tenminste, een van de gedaantes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimezo jul 11 2010, 17:44

Het demonische paard bleef steigeren en ze keek dan ook met haar vuurrode ogen naar Felicia. Waarom het paard haar nou net wilde was niet zeker, aangezien enkel Esmantria het wist. Toch maakte dat niet de angst los bij Felicia, want ze was wel al meer gewend om angst te hebben. Hoewel ze liever niet wilde dat het dier zou aanvallen ivm haar kindjes die ze verwachtte, maargoed even keek Felicia in het rond om te zien of ze alleen was met het dier. Het dier kwam dichter naar haar toe nadat het weer op de grond stond met 4 poten. Nouja de hoeven waren nogal vreemd voor een gewoon paard te zijn. Toch weerhield dat haar niet om een ontsnappingsweg te zoeken. Dit om toch maar te voorkomen dat het demonische paard haar zou aanvallen. Helaas hoorde het dier wat geluid en haar rode ogen keken recht naar een boom. Daar had ze iets gehoord en ze steigerde dan ook weer. Na een tijdje kwam ze toch dichter richting Felicia en haar hoeven raakte bijna aan haar. Dit deed Felicia even schrikken, maar echt angst had ze niet om het dier. Het leek wel of de twee aangetrokken werden door elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimema jul 12 2010, 12:35

Zhilo sprong uit de boom en keek naar het meisje en het demonisch paard. Hij keek naar het paard die vlakbij het meisje stond die haar bijna met de hoeven raakte. Hij keek weer naar ze en het leek erop dat het paard haar wou aanvallen, dat dacht hij dus ook en was razendsnel voor het meisje gaan staan. ''Stop..'' zei hij zacht tegen het paard. Wat bleek, het paard ging voor me staan. ''Ehm, mag ik je vragen, waarom vielde het paard je aan? Of zag ik het verkeerd..?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimedi jul 13 2010, 13:01

Felicia deed toch maar een stap achteruit en ze sloot even kort de ogen. Voor een tijdje wreef ze over haar buik en het paard schraapte met haar hoef op de grond. Nouja als je het wel een normaal hoef kon noemen. Ineens schrok het dier zich van de jongen en de oren van haar waren dan ook plat in de nek. Toen Felicia haar ogen opende en de jongen opmerkte keek ze hem even kort van top tot teen aan. "Uhm hoe moet ik dat weten?" Vroeg ze dan aan hem, al kon je zien dat ze hem niet vertrouwde. Helaas steigerde Esmantria weer en haar hinnik was een hels geluid. Het leek wel of haar kaken kraakten terwijl ze dat deed. Het was dan ook een demonisch paard dat ondood was. Ja haar manen en staart waren dan ook anders, nouja nu waren het gewone manen maar normaal zouden het zwarte vlammen zijn. "Ik weet niet wat het dier van me wil." Zei Felicia dan iets rustiger tegen hem en ze keek naar het paard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimedi jul 13 2010, 15:47

''Tja..'' zei hij. Het paard begon helaas weer te steigeren en maakte dus ook een Hels geluid.
''Misschien, kan het zijn dat ze je ''aardig lijkt'', en je mee wil nemen..'' zei hij een poosje later. Hij mompelde ''Ichirra'' en zijn arm, werd een demonisch lichaamsdeel met een grote klauw. ''Voor als het gevaarlijk wordt, he-he.'' zei hij en glimlachde naar haar. Hij stond nogsteeds tussen het meisje en het paard. ''Mijn naam is Zhilo, Aangenaam. Als we hier uitkomen, dan herken ik je tenminste, dus, hoe heet mevrouw?'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimedi jul 13 2010, 16:36

Felicia keek naar de jongen, maar dan keek ze naar het paard. Deze leek zich bedreigt te voelen door de jongen en ze snoof dan ook even diep. Daarna stond ze weer op beide benen, hoewel haar vuurrode ogen de jongen in de gaten hield. Felicia keek verbaasd naar de jongen zijn arm, maar verder gaf ze er geen aandacht aan. Toen hij wat zei keek ze weer naar hem en ze knikte even kort. Kort daarna hoorde ze de jongen zijn naam, die ze dan ook herhaalde in haar hoofd zodat ze die niet zou vergeten. "Ik ben Felicia." Zei ze dan ook rustig tegen hem en ze sloot even de ogen. Het dier deed een paar stappen naar achteren, waardoor het dan opeens weer verdween in het niets. Verbasd keek ze het dier na en dan keek ze naar de jongen. "Ok dit was een vreemde ontmoeting met dat dier. Ik wist niet dat zo'n paarden bestonden, nouja enkel in boeken heb ik erover gelezen denk ik. Argh ik herinner me het niet eens meer." Zei ze dan ook wat nijdig, al was het laatste eerder wat gemompel tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Return UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Return UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitimedi jul 13 2010, 16:53

''Aangenaam dus.'' zei hij. Kort daarna verdween het paar. Toen opeens begon ze over een vreemde ontmoeting met het dier en dat ze niet wist dat ze bestonden enzo, ook hij wist er niks over. Zijn arm begon weer normaal te worden en ze keek achterom. Ze zag eruit als iemand uit Shadra. ''Was je op weg naar de school?'' vroeg hij. En hij keek even rond of er niet meer beesten waren. ''Iniedergeval, ik wel.'' zei hij kort daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Return UTL8oxA PROFILE
Return UTL8oxA MAGICIAN

Return Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return   Return Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Return

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Return
» Aressuka's return//Open
» The return of Nightstalker --[Ludwig]
» A return Master Savador isn't gonna be happy with!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-