PortalIndexNieuw...  HpD5UwnNieuw...  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nieuw...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shemoa

Shemoa

Nieuw...  UTL8oxA PROFILEPosts : 27
Nieuw...  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra - Duister, Heeft ook kennis van vuur - magie.
Klas: 2e Klas, Mentorleerling van Master Savador
Partner: I don't need one...

Nieuw...  Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw...    Nieuw...  Icon_minitimedo nov 04 2010, 17:12

Sapphire had een van de trappen aangewezen... Maar of dit de goede trap was, was ook maar de vraag. Ze liep nu nog steeds de trap op. En had nog geen deur (of mens) gezien. Alleen een stenen, bruine muur, die rond omhoog ging. Net zoals de trap, die ging ook, rond, omhoog. Af en toe verscheen er een rond gat, een raampje. Waardoor er een beetje licht naar binnen viel. Niet veel, maar dat hoefde ook niet van Shemoa. Ze was de duister gewend, en ze zou niets liever willen. Ze betwijfelde wel, of ze de goede trap was opgelopen... Shanira liep een paar treden achter haar, ze was moe. Shemoa stopte even, om Shanira, haar te laten inhalen. Shanira viel plat neer op de treden, bij Shemoa's voeten. 'Sta op...! Ik ga je niet dragen, als je dat maar denkt! Ik ben ook moe, weetje!' Snauwde ze chagrijnig naar haar hond. Ze zag hoe Shanira verschrikt opstond en verder liep. Algauw kreeg Shemoa spijt. Ze bedoelde het niet zo... Alleen... Opeens hoorde ze Shanira luid blaffen… Waren ze d’r, eindelijk? Met een klein sprintje, sprinte Shemoa het laaste stukje naar de deur. Dit moest wel, de deur zijn naar de Shadra – Etage. Anders was ze de fouten trap opgelopen… Dat zou ook niet al te prettig zijn. Voorzichtig, legde ze haar hand op de deurklink neer, die koud aanvoelde. Shemoa was erg zenuwachtig, dat was goed te zien. Met een snelle beweging, opende ze, de deur en stond in een grote ruimte. Met drie aparte kamers… Vast een voor de jongens, meiden en een badkamer, of iets in die richting. Shanira, leek opeens niet meer moe te zijn… Vrolijk rende ze, Shanira, de ruimte in, waar allemaal verschillende jongens en meiden liepen en zatten… Allemaal van dezelfde thuisplaneet… Shadra. Shemoa daar in tegen stond versteend, aan de grond genageld… Niet wetend, wat te doen of zeggen….

[Sorry, voor titel. Wist niets xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Nieuw...  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Nieuw...  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Nieuw...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw...    Nieuw...  Icon_minitimedo nov 25 2010, 14:38

Jadira kwam net boven aan toen ze het meisje zag staan.''Hallo?Is er iets?''vroeg ze berzorgd. Ze zag dat het meisje van haar planeet kwam en daar was ze erg blij mee. Maar op heel de etage liepen mensen rond van haar planeet,van Shadra. ''Hallo?Kun je praten?''vroeg ze grinnekend,wat een stomme vraag. ''Ik ben Jadira, ik ben nieuw en jij volgens mij ook of niet?''ze wachtte tot het meisje andtwoord gaf,maar ze leek wel versteend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nieuw...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw vak, nieuw lokaal, nieuwe leraar
» Nieuw.
» Nieuw
» Net nieuw.
» Nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-