PortalIndexWaarom? - Pagina 2 HpD5UwnWaarom? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Waarom?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 16:29

Ryuu genoot nu van Sapphire's macht over water, terwijl ze haar hond, Lola, drinken gaf. Ryuu keek even op toen ze weer opschrok en haar vraag stelde. Hij glimlachte en schudde zijn hoofd. "Ik heb genoeg aan wat je me eerder hebt gegeven." Tatsu stond nu op en begon te praten, dit was de eerste keer sinds een lange tijd. "Graag." Het klonk alleen veel minder menselijk dan eerder. Hij klonk nu meer zoals hij hoort te klinken, als een hond. Ryuu schoot in de lach van dit fenomeen. "Het ziet ernaar uit dat Lola een goede invloed op je heeft, Tatsu." Tatsu lette niet op Ryuu en ging er weer bij liggen. Hij opende zijn mond, en liet zijn perfect verzorgde en stralende gebit zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 17:02

Sapphire zag Ryuu glimlachen en zijn hoofd schudden. ''Ik heb genoeg aan wat je me eerder hebt gegeven'', zei Ryuu en Sapphire glimlachte. 'Natuurlijk, wat jij wenst', zei ze met een sierlijke buiging en ze lachte. "Graag'', zei Tatsu en Sapphire verbaasde zich weer over het feit dat deze hond kon praten. Nou ja, op Starshine Academy kon tenslotte alles. Sapphire stuurde uit een beker het water naar Tatsu die zijn mond had geopend. Tatsu had een opmerking van Ryuu genegeerd en omdat Sapphire beleefd wou zijn, onderdrukte ze haar lach en zorgde dat het water zorgvuldig Tatsu's mond in gleed. Toen het bekertje leeg was keek ze een beetje bedenkelijk. 'Sorry, het bekertje is leeg, maar als je nog meer wilt, zal ik wel een nieuwe halen', zei ze en ze keek hem nu vragend aan. Ondertussen was ze weer gaan zitten. Ze had een bekertje zien staan, die afgelegen was en niemand gebruikte, dus als deze hond wou, dan gaf ze wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 17:28

Tatsu schudde zijn hoofd heen en weer en liep wat dichter naar Lola en ging naast haar liggen, met zijn hoofd richting de baasjes. Ryuu was onderhand bijgekomen van zijn lachbui en aaide Tatsu wat over zijn kop en glimlachte warm naar hem. "Het was maar een geintje, jongen." Hij keek vervolgens naar Sapphire. "Weet je waar ik zin in heb? Een appel." Hij veegde de achterkant van zijn schouder en toverde opeens een appel tevoorschijn. "Wil je een hapje?" Zei hij en nam eerst zelf een hap. Hij hield hem vervolgens voor zich uit, richting haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 17:37

Sapphire zag dat Tatsu's hoofd schudde en ze gaf een korte knik. Tatsu liep naar Lola toe en ging bij haar liggen. Sapphire keek naar Lola die haar oren schattig heen en weer bewoog. Het was maar een geintje, jongen'', zei Ryuu en Sapphire glimlachte even. "Weet je waar ik zin in heb? Een appel'', zei Ryuu en voor Sapphire kon antwoorden, toverde Ryuu al een appel vanaf zijn schouder tevoorschijn. Sapphire keek even verbijsterd maar liet het er toen maar bij zitten. ''Wil je een hapje?", vroeg Ryuu en hij nam zelf een hap. Toen hield hij het haar kant op. Sapphire nam het aan, zette haar tanden erin en nam een hap. Ze gaf hem toen terug terwijl ze een bedankwoord mompelde dat er niet zo beleefd uitkwam. Sapphire kreeg hierdoor een lachbui, waardoor er stukjes appel uit haar mond vlogen. Och, dat had zij weer! Ze slikte met moeite de rest door en keek naar de appel stukjes. 'Ik ben weer erg in mijn trance', zei ze met een rood hoofd en ze gaf de stukjes aan Lola die ze opat. Ze smakte erbij. 'Wat zijn we toch netjes, hè Lola?', vroeg Sapphire die een lach niet kon onderdrukken. Lola keek haar aan en kwispelde een keer met haar staart. Ze gaf Tatsu toen een lik over zijn neus. Sapphire pakte een bekertje water en maakte het binnen een paar seconden een heel ijs klomp ervan. 'Weet jij misschien wanneer we vrij hebben en naar huis mogen?', vroeg Sapphire, denkend aan haar zieke oma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 18:17

Ryuu zag Lola Tatsu likken en dacht terug toen hij Tatsu voor het eerst vond op Shadra. Hij hield van helemaal niets vrouwelijks, en vooral niet andere honden. Hij was tenslotte een Shadraan. Toen Sapphire een glas water bevroor blaasde hij een vlam ernaar toe, die het ijs dusdanig smolt dat het een hartje leek. Hij begon te denken na haar vraag. Hij trok zijn hoofd even schuin. "Als het goed is mogen we elke Kerstvakantie en elke Zomervakantie. Maar het kan ook zijn dat we de andere vakanties ook naar huis mogen. De andere vakanties zijn de herfstvakantie en de voorjaarsvakantie." Hij deed zijn hoofd weer recht. "Maar als het goed is mag je altijd weg door geval van nood. Bijvoorbeeld problemen in de familie of medicinale hulp nodig hebben die alleen op 1 van de planeten te verkrijgen is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 18:33

Ryuu blies een vlammetje naar haar ijs en het werd een soort hartje, wat Sapphire wel schattig vond van hem. Zijn hoofd ging schuin en Sapphire bloosde omdat ze het zo leuk vond passen bij hem. "Als het goed is mogen we elke Kerstvakantie en elke Zomervakantie. Maar het kan ook zijn dat we de andere vakanties ook naar huis mogen. De andere vakanties zijn de herfstvakantie en de voorjaarsvakantie'', zei Ryuu waardoor Sapphire aan het denken gezet werd. Dan was het niet lang meer! Gelukkig! Zijn hoofd ging weer recht en Sapphire keek hem even aan. ''Maar als het goed is mag je altijd weg door geval van nood. Bijvoorbeeld problemen in de familie of medicinale hulp nodig hebben die alleen op 1 van de planeten te verkrijgen is'', zei Ryuu en Sapphire vroeg zich met grote ogen af of Ryuu misschien wist dat haar conclusie was getrokken bij haar oma. 'Niks bijzonders hoor. Ik krijg alleen de laatste tijd nachtmerries waarin ik mijn oma dood op de grond zie liggen', zuchtte Sapphire even en ze staarde verdrietig naar het bekertje. 'Maar hé, dat gebeurd vast niet!', zei ze toen optimistisch en Lola kwispelde even. Sapphire trok een gekke bek naar Lola en Lola keek met een schuin kopje naar haar. Ze deed haar ogen scheel en Lola gaf een lik over Sapphire's neus. Sapphire lachte en aaide de hond vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 18:47

Ryuu begon zich te concentreren en deed iets wat hij nog nooit had gedaan. Hij bestuurde een ander element, zijn tegenstelde element, zelfs. Hij bevroor het ijs weer helemaal, zodat het niet te snel verder zou smelten. Ryuu dacht aan Razen en hoe lang hij daar niet was geweest. Nadat hij op Shadra woonde was hij meteen hierheen gekomen. En Tatsu had nog nooit Razen gezien. Eigenlijk wou hij met Tatsu terug, maar tegelijkertijd wilde hij bij dit meisje blijven. "Ik neem aan dat je in de vakantie naar je oma gaat?" Hij draaide zijn hoofd naar beneden, maar bleef naar haar kijken. "Zou ik met je mee kunnen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 19:54

Opeens veranderde Ryuu het water in ijs, waarop Sapphire hem bewonderend aankeek. Ze had nog nooit gehoord van een Raziaan die Cassiatische krachten had. "Ik neem aan dat je in de vakantie naar je oma gaat?", zei Ryuu en Sapphire knikte. 'A-Als ze is gestorven, heb ik in ieder geval afscheid kunnen nemen', zei ze dapper. Ryuu draaide zijn hoofd naar beneden, maar zijn ogen bleven op haar gericht. "Zou ik met je mee kunnen?", vroeg hij en Sapphire's hart bonkte snel. 'Heel graag zelfs!', zei ze enthousiast. 'We hebben een logeerbed. Maar als je ergens anders nog een huis hebt, of ergens anders wilt slapen, dan moet je het maar zeggen', glimlachte ze. Vanbinnen juichte ze. 'Ik uh...', zei ze en ze krabde even zenuwachtig aan haar hoofd. 'Weet alleen niet of we te laat zijn, voor... Ja, jeweetwel wat ik bedoel', zei Sapphire. Ze wou niet huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 20:21

Ryuu worp zichzelf over de tafel en ging naast Sapphire zitten. Hij deed zijn arm om haar heen en probeerde haar een beetje te troosten. "We zijn niet te laat. Dat kan niet..." Vervolgens probeerde hij haar op te vrolijken met een grapje. "...Ze moet mij nog ontmoeten." Zei hij met een kleine glimlach. Daarna begon hij weer met troosten. "Het komt wel goed, oke?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimema okt 18 2010, 20:28

Het volgende moment, in een waas van tranen, zag Sapphire dat Ryuu zich over de tafel wierp en een arm om haar heen deed. Ze werd getroost en daar was Sapphire wel gelukkig mee. ''We zijn niet te laat. Dat kan niet...", zei Ryuu, waar Sapphire simpel op antwoordde: 'Alles kan.' .''..Ze moet mij nog ontmoeten'', grapte hij en Sapphire lachte door haar tranen heen. Ze gaf hem lachend een por. Ze werd weer getroost. "Het komt wel goed, oke?", zei hij. Sapphire keek even in zijn ogen, heel diep en knikte toen. 'Oké sergeant', zei ze in een poging om hem aan het lachen te brengen en ze droogde ongemerkt haar tranen. Ze legde haar hoofd op Ryuu's schouder en zuchtte even verliefd. Verliefd?? Ja, verliefd! Lola sprong op Sapphire's schoot en gaf haar een lik, omdat zij het verdriet ook had opgemerkt van haar bazin.

- Sorry, verkeerd geformuleerd: Sapphire is in een romantische bui, ik in een melige xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19 2010, 17:38

Ryuu liet een kleine lach los en begon weer terug te denken aan Razen. Hij keek even naar Tatsu. Hij was van een echte Shadraan verandert in een pure Raziaan. Hij zou het leuk vinden, maar er was iets wat hem in de weg stond. Hij moest en zou bij het meisje van zijn dromen zijn, als ze hem nodig had. "Hoe zou het daar zijn?" Vroeg hij onwetend hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19 2010, 17:46

Een klein lachje hoorde Sapphire van Ryuu en ze grijnsde even. Het was een tijdje stil en net toen Sapphire die stilte wou verbreken, begon Ryuu te spreken. "Hoe zou het daar zijn?", zei Ryuu en Sapphire keek hem even onbegrijpend aan. Waar had hij het over? 'Uh.. Sorry. Ik heb geen idee waarover je het hebt', zei Sapphire een beetje schuldig. Ze staarde naar Lola en Tatsu. Lola kefte even en gaf Tatsu nogmaals een lik. Sapphire rook de geur van Ryuu en grijnsde even. Die geur zou ze nu altijd bij zich houden. Sapphire wierp een blik naar beneden en zag dat het masker van Ryuu helemaal doorweekt was door het bloed. Toch een grote wond! Het was even stil. 'Nou ja... Ik heb niet echt veel meegemaakt, behalve gisteren een schijngevechtje met Master Shong. Die man is een lastige om te verslaan! Uiteindelijk lagen we uitgeput op het gras', zei Sapphire vrolijk. Ze wreef over haar wang met haar vingers en ontdekte zwart spul. Gatver! Haar mascara nu ook nog uitgelopen! Sapphire probeerde het zo goed mogelijk te verwijderen terwijl Lola geamuseerd toekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19 2010, 18:25

Ryuu keek even verbaasd toen ze zei dat ze niet wist waar hij het over had. Had hij dat nou echt hardop gezegd? Hij hoorde haar aan over haar gevecht met Master Shong en merkte dat ze met haar mascara aan het kloten was. Hij pakte een gescheurd deel van zijn colbert uit zijn zak en gaf die aan Sapphire. Vervolgens stond hij op en liep de aula wederom uit. "Ben zo terug." zei hij, voordat hij vertrok. Toen hij terug kwam had hij een nieuw colbert aan en een nieuw masker. De wond leek wel verdwenen, aangezien er op dit masker geen bloed te zien was. Hij wist het zelf niet, maar hij had een magische kracht van supersnelle regeneratie. Hij ging weer naast Sapphire zitten en deed alsof hij nooit weg was geweest. "Shong... Hij is die Cassiaanse leraar toch? Met dat unieke haar?"

Tatsu werd, wederom, door Lola gelikt. Voor het eerst sinds hij zindelijk was kwispelde hij weer met zijn staart. Hij keek even naar Lola en sprong vervolgens op de tafel, terwijl Ryuu wegliep. Hij gooide zijn borst vooruit en trok 1 voorpoot omhoog. Hij voelde geen drang meer om te praten, dus dit was zijn manier van zeggen; 'Ik heb nu de leiding.' Hij deed zijn poot omlaag en ging rustig zitten. Nog steeds met zijn borst vooruit en zijn kin omhoog. Hij wachtte rustig op de tafel af tot Ryuu terugkwam en hij sprong weer naar beneden. Nadat hij naar beneden sprong gaf hij Lola een lik en ging rustig naast haar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19 2010, 18:32

Sapphire en Lola zagen vervreemd aan hoe Tatsu op de tafel sprong nadat Ryuu had aangegeven dat hij even weg was. Zijn borst ging vooruit en een voorpoot ging omhoog. Lola keek naar Sapphire. Zou deze hond bedoelen dat nu Ryuu weg was, hij de leiding had? Sapphire proestte het uit maar hield zich echter koest toen Ryuu terugkwam. Ze veegde de zwarte strepen weg. "Shong... Hij is die Cassiaanse leraar toch? Met dat unieke haar?", vroeg Ryuu en Sapphire knikte. 'Ja... Hij is echt wel een leuke leraar. Hij is heel aardig en helpt ons vaak met magie en zo. Hij glimlacht dan ook vaak tijdens gevechten door, om wat we kunnen, geloof ik. Nou ja, ik vind hem wel tof', besloot Sapphire haar verhaar over Master Shong. 'Ik ben eerste leerjaar, dus erg onervaren. Nou ja, ik kan wel grappige trucjes met draaikolken en zo, maar that's it!', lachte ze. Ze sloeg haar arm om hem heen, gewoon, omdat ze het wel leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 19 2010, 18:47

Ryuu begon een beetje te lachen en knipperde 3 keer met zijn ogen. Hij stuurde het water met zijn ogen, vanuit de kraan zijn mond in. "Dit is een van de dingen die je in je derde leerjaar leert." Hij volgde snel op met een trucje waar hij een bijna perfecte kopie maakte van Sapphire, uit water, wat hij vervolgens bevroor. "Ik leer deze dingen natuurlijk zelf niet, ik heb het vak Watermagie vorig jaar al weten te laten vallen. Maar als je een bionisch oog hebt dat zowel Raziaans bedoeld is, als Shadraans ontworpen, dan wil het nog wel eens andere elementen kopiëren." Hij glimlachte warm, want dit was helemaal niet de reden dat hij dit kon. Hij had op Shadra ZELF upgrades gemaakt in zijn oog, waardoor hij magie die hij ziet meteen zelf ook kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20 2010, 07:04

- Oké, dikke sorry! Ik weet dat je me gisteravond een tijdje online hebt gezien, ik was de pc vergeten uit te zetten. Ik heb nog wel school, ben halve Vlaming, weet je nog? En heb dus wiskunde, dus daarmee dat ik 's avonds niet online kon komen. Ik moet 's ochtends om halfzeven opstaan, dus daarmee dat ik om negen uur ga slapen -

''Dit is een van de dingen die je in je derde leerjaar leert'', zei Ryuu toen hij met zijn ogen water stuurde en Sapphire keek met een ongeloofwaardige blik naar hoe hij daarnet het water in zijn mond stuurde. Hij bevroor het water vervolgens. "Ik leer deze dingen natuurlijk zelf niet, ik heb het vak Watermagie vorig jaar al weten te laten vallen. Maar als je een bionisch oog hebt dat zowel Raziaans bedoeld is, als Shadraans ontworpen, dan wil het nog wel eens andere elementen kopiëren'', zei Ryuu en Sapphire keek hem aan. Dat was nog is cool! 'Stoer hoor!', zei ze en je kon zien dat ze het echt geweldig vond. Sapphire bewoog haar vinger ritmisch over het bekertje en een kleine draaikolk kwam tevoorschijn. 'Ik ga altijd naar het Stille Meer als ik over veel dingen moet nadenken of als ik mijn frustratie wil laten opbouwen', zei Sapphire een beetje dromerig. De arm die ze om Ryuu had liet ze zakken en ze legde haar hand op zijn been. Steeds sneller maakte ze rondjes en uiteindelijk stopte ze. 'Maar met ijs moet ik uitkijken. Ik beheers het nog maar pas en ik ben vaak genoeg op het randje van mijn dood ontsnapt omdat iets mislukte', grijnsde ze. 'Als anderen er geschokt mee zijn kan ik er wel mee lachen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20 2010, 16:41

Ryuu keek rustig naar het bekertje terwijl Sapphire er draaikolkjes in maakte. Toen ze stopte keerde hij zijn hoofd naar haar. Hij keek weer zo wazig als normaal. Niks ongewoons dit keer. "Ik bezoek je wel een keer, bij het stille meer. Kunnen we aan je kracht over ijs werken." In tegenstelling tot normaal kopiëren, kon hij, door zijn hoge IQ en zijn aangepaste oog, alles wat hij zag kopiëren EN perfectioneren. Als hij Sapphire bezig zou zien, zou hij haar misschien tips kunnen geven. Hij keek even gefascineerd naar Sapphire en Lola. Het was maar dagen geleden dat zijn innerlijk vuur geen een Cassiaan in de buurt zou laten. En kijk nou, In een tijdsduur van minder dan een week is hij van puurbloed Raziaan naar gebalanceerde elementenmeester gegaan. Hij kon al alle elementen gebruiken, maar hij heeft het nog nooit gedaan, tot nu.


Laatst aangepast door Ryuu op wo okt 20 2010, 16:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20 2010, 16:49

"Ik bezoek je wel een keer, bij het stille meer. Kunnen we aan je kracht over ijs werken'', zei Ryuu en Sapphire grijnsde. Ze liet haar tong over haar tanden gaan en keek toen naar Lola. Lola keek echter naar Ryuu. Die ogen! Sapphire smolt helemaal weg van de schattige blik van Lola. 'Dat vinden wij niet erg hè, als Tatsu en Ryuu komen kijken'?, vroeg Sapphire met een glimlach en een knipoog naar Lola. Lola beantwoordde het met een schuddend kopje en Sapphire boog zich over Ryuu heen en aaide Lola. Lola sprong op en gaf haar een lik over haar neus. Sapphire zette zich weer terug recht. Geïnteresseerd keek ze naar Ryuu. Ze wendde haar blik echter snel af, omdat Ryuu het misschien niet zo leuk vond, wat Sapphire wel kon begrijpen, alhoewel zij eeuwig bekeken zou willen worden door Ryuu. Maar dan was het grote kans dat ze iets geks deed. 'Je moet er wel aan wennen dat ik soms ongelooflijk onhandig ben als je naar me kijkt. Zoals met dat bekertje water', grijnsde ze en ze onderdrukte een lachbui. Arme Ryuu, hij had een bekertje water over zijn hoofd gekregen omdat Sapphire naar hem keek en struikelde. Sapphire stond op en ging op Ryuu's schoot zitten. 'Hmm.. Zit goed', zei ze uitdagend en ze keek hem aan met fonkelende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20 2010, 16:57

Ryuu keek haar diep in haar ogen aan. Hij was een moment zo stil, dat het wel leek alsof hij verdronken was in die ogen. Al snel leek het weer alsof hij gewoon aan het staren was en vervolgens trok hij zijn masker voor de zoveelste keer vandaag naar beneden, terwijl hij dit normaal nooit deed. Hij bond zijn armen om Sapphire heen en trok haar iets dichterbij. Hij deed net zo uitdagend terug. "Maak het jezelf maar comfortabel, je zult er vaker zitten." Tatsu leunde onderhand met zijn voorpoten op de tafel om te kijken wat er allemaal gaande was en liet zichzelf vallen om stiekem te lachen, na Ryuu's opmerking.


Laatst aangepast door Ryuu op wo okt 20 2010, 17:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20 2010, 18:00

Ryuu keek haar diep in haar ogen aan en Sapphire leek wel te verdrinken in die ogen. Zijn masker trok haar naar beneden, wat Sapphire op nieuwe, gekke ideeën bracht, maar bij Ryuu zou ze het niet zo snel durven uitvoeren, bang voor zijn reactie. "Maak het jezelf maar comfortabel, je zult er vaker zitten'', zei Ryuu en het klonk uitdagend. Sapphire giechelde terwijl ze hem even over zijn wang aaide. 'Volgens mij ben ik verliefd', zei ze en ze keek hem terug uitdagend aan. 'Of toch niet', plaagde ze hem. Ze keek hem toen even bedenkelijk in de ogen aan, ging naar voren en drukte haar mond op de zijne. Ze opende haar mond en liet haar tong naar binnen glijden. Lola's oren bewogen heen en weer terwijl ze verwonderd naar haar baasje keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20 2010, 18:19

Ryuu masseerde Sapphire's tong met zijn eigen. Hij had nooit gemerkt hoe lang zijn tong eigenlijk was, aangezien hij nooit het verschil tussen zijn tong en een ander's tong zag. Hoe deed namelijk nooit zijn masker af. Hij was wel een fanaat van KISS dus hij vond het eigenlijk wel gaaf, dat zijn tong even lang was als hun gitarist. Hier dacht ie eigenlijk maar een fractie van een seconde aan, aangezien hij zich al snel realiseerde dat hij op het moment aan het zoenen was met het meisje van zijn dromen. Tatsu sprong al snel omhoog om weer te kijken wat er aan de hand was en zag Ryuu en Sapphire zoenen, dus hij besloot om rustig Lola een lik te geven. Tijdens de zoen bond Ryuu iets om Sapphire's nek. Het was een Cassiaanse ketting, die hij samen met Tatsu vond. Het was het bewijs dat Tatsu's originele baasje een Cassiaan was. Hij had deze opgehaald toen hij zijn nieuwe colbert aan ging doen.

-Ik moet nu naar Tae Kwon Do. ik ben pas rond 8 uur klaar en rond half 9 terug. Als je er dan nog bent, tot dan, zo niet, tot morgen.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 20 2010, 19:25

Ryuu's tong gleed over de hare en Sapphire sloeg haar armen om hem heen. Dit moment was prachtig. Perfect. Geweldig. Super. Cool. Lola keek met grote ogen naar wat hun baasjes aan het doen waren. Lola kreeg een lik van Tatsu en zij kefte opgewonden. Ze gaf hem enkele terug en duwde haar neusje in zijn vacht. Sapphire voelde dat iets om haar nek gebonden werd. Ze zou dadelijk wel zien wat het was, maar omdat haar vingers tintelden, had ze het gevoel dat het met Cassiaans te maken had. Als dat zo was had ze een Cassiaanse ketting en een Raziaanse ketting. Dat gaf haar een veilig gevoel. Haar tong gleed ritmisch om de zijne heen. Dit wou ze al sinds de gymzaal. Ze was echt geïnteresseerd in deze jongen. Zo geïnteresseerd dat ze zelfs verliefd was. Tegen haar oma zei Sapphire altijd dat verliefdheid niets voor haar was en dat ze nooit iemand zou krijgen. Oma had altijd het tegendeel gezegd en die was nu bewezen. Tijdens de zoen gingen Sapphire's handen even door zijn haren en rond zijn nek. Uiteindelijk omarmde zij zijn nek. De zoen was al erg lang bezig en Sapphire genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith
.
.
Faith

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21 2010, 13:41

Faith liep de aula in na een vermoeiede ochtend. Zachtjes zuchte ze. Ze keek even rond in de aula en zag het opvallende roze haar van Sapphire. Faith glimlache. Ze zag Sapphire dan wel van de achterkant net boven haar uit zag ze het haar van Ryuu, in ieder geval dat dacht ze. Faith stapte er op af. Trok, zonder het echt door te hebben haar jurkje recht. Hoe dichterbij ze kwam hoe meer ze voelde dat ze niet echt op het goede moment kwam. Hee... oow, Faith werd rood, volgensmij kom ik erg ongelegen. Faith draaide zich om en wilde aanstalte maken om weg te lopen. Dit had ze niet verwacht. Zachtjes giechelde ze in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21 2010, 17:00

Hun tongen gingen nog steeds over elkaar heen toen Sapphire opeens een stem hoorde. ''Hee... oow'', zei Faith en Sapphire keek verschrikt op. ''Volgens mij kom ik erg ongelegen'', zei Faith en Sapphire giechelde. Ze hoorde Faith ook giechelen. 'Nee joh! Blijf maar! We euh...', zei Sapphire, die overduidelijk een big smile en een rood hoofd had gekregen, even hulpzoekend naar Ryuu keek. 'Waren iets te... Uh... Innig bezig', hakkelde ze. Sapphire giechelde en vond zichzelf stom. Even keek ze hulpzoekend naar Ryuu en toen hulpzoekend naar Faith. Het was duidelijk dat Sapphire haar tong kwijt was geraakt, nadat Faith hun gezien had. Lola kefte en keek geamuseerd terwijl zij zich tegen Tatsu aandrukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 21 2010, 17:26

Tatsu zag voor het eerst in een lange tijd een blije Ryuu. Tuurlijk, hij had altijd een glimlach, maar blij was hij bij lange na niet. Hij voelde Lola zich tegen hem aan drukken en het leek hem wel leuk om een grapje uit te halen, dus hij liet zichzelf vallen. Ryuu zag Sapphire hulpzoekend kijken en fluisterde rustig naar haar met een kleine glimlach. "Misschien is het een goed idee om nu van me af te gaan." Hij keek naar Faith en glimlachte warm. "Kom erbij!" hij keek even in de verte. "Oké, dat klonk verkeerd." Zei hij terwijl hij in de lach schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Waarom? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Waarom? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom?   Waarom? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waarom?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Waarom een ring?
» School? Waarom ik?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-