PortalIndexMijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen HpD5UwnMijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Olivia
.
.
Olivia

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Empty
BerichtOnderwerp: Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen   Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Icon_minitimema feb 20 2017, 13:43

Hallo allemaal, ik dacht ook eens te tonen door welke dieren ik wordt omringd :p

Eerst simpel: 4 katten (als je denkt dat dat veel is, ik heb er ooit 16 gehad, allemaal straatkatten wel)
zwart, lang haar: Plush:
Grijs, met wit, enige man in huis: Snoopy:
Tijger, enige die buiten mag: Bijoux:
2 jaar geleden toegekomen tijger: Filoux:

Dan mijn twee draakjes :3 Even kleine uitleg bij de namen, Wij hebben speciaal een jongetje en een meisje genomen, niet om te paren, gewoon één voor mij en één voor mijn vriend. Nu wat blijkt dat het geslacht omgekeerd is XD Maar de namen hebben we gehouden.
Toen we ze zijn gaan halen, ongeveer 2 maandjes oud:
Vrouwtje Mushu:
Mannetje Lulu:

Als laatste:
Veel mensen die mijn verhaal volgen of een topic met mij hebben zullen al gemerkt hebben dat Olivia nogal gehecht is aan een Duitse Herder, genaamd Siegmund. Er is een verhaal achter die naam. Toen ik 5 jaar was heb ik een bruine labrador leren kennen. Die was van een winkeleigenaar, maar hij kon buiten liggen en liep nooit weg. Zo klein als ik ben, altijd zot geweest van honden, ging ik er altijd naartoe en we hebben sindsdien een band opgebouwd. Nu bijna 3 jaar geleden is die overleden... Nu nog heb ik verdriet als ik aan hem moet denken, want hij was toch 16 jaar een deel van mijn leven. Hij heeft wel een lang en mooi leven gehad Smile
De echte Siegmund:

Ziezo, nu nog de extra
Ik ben een paar jaar geleden naar Mauritius gereisd, een speldenkop eilandje naast Madagascar. Daar heb je een park met dierentuin en wat weet ik nog allemaal en daar heb ik de volgende ervaringen meegemaakt:
Cheeta zegt goeiendag:
Leeuwin in boom:
aaike leeuwin:

Tadaaa dat is dus zotte ik :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Kraven
.
.
Kraven

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen   Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Icon_minitimezo mei 07 2017, 22:13

Weet je zeker dat Snoopy een echte kat is? het lijkt me eerder een vampier met die tanden die je duidelijk ziet zitten? XD

Wat leuk dat je trouwens zo dichtbij de wilde dieren kon en mocht komen. Ik heb tot nu toe enkel een wild konijn uit een val kunnen bevrijden en een valk verzorgd tot de dieren ambulance langs kwam. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen   Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Icon_minitimedi mei 09 2017, 14:45

Ja Snoopy is inderdaad ons vampiertje xP wel pijnlijk als je er per ongeluk tegenkomt met je hand xD
En oh das ook wel leuk Very Happy was toch niet zo 'n val met die pijnlijke tanden aan toch? Heb onlangs een documentaire gezien over Engelse stroopers en omg die vallen zijn erger dan ik dacht Sad
Oh en vind roofvogels zo machtig Very Happy ik heb eigenlijk ook een foto naast een Amerikaanse arend xD van op Castlefest twee jaar geleden xP en ik heb ook ergens een foto met een uil xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Kraven
.
.
Kraven

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen   Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Icon_minitimedi mei 09 2017, 23:20

Ja dat ken ik, ons Bea hier thuis is net zo'n vampier. Ze is heel lief, maar soms kruipt die naak kat zowat in je, Hahaha. Maar ja welke kat doet dat niet. hihihi.

Ja dat kunnen hele gevaarlijke zijn, maar ik kijk meestal meer naar overleving documentaires. Daar leer je ook weer van en die gebruiken soms ook vallen. Roof vogels zijn ook prachtige dieren. Wij hebben heel lang hier in de buurt een Oehoe gehad zitten. Maar die is mogelijk eens weg gevlogen. Hij zat vaak genoeg in de bomen in het bosje dat we nog geen 500 meter bij ons vandaan hebben liggen. Het zijn pracht beesten, zo statig ook. Ik droom er nog wel van er eentje op de arm te mogen houden. Met handschoen natuurlijk. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA PROFILE
Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen UTL8oxA MAGICIAN

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen   Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mijn beestjes en kennismakingen met een cheetah en leeuwen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mijn lot?
» Mijn foto's :D
» Mijn dierentuin ( ͡° ͜ʖ ͡°)
» In mijn lokaal
» mijn vader ????

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dieren-