PortalIndexTitelloos idee HpD5UwnTitelloos idee 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Titelloos idee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimeza okt 02 2010, 22:30

Misschien een idee het seizoen eens te veranderen?
Aangezien de zomer nu wel lang genoeg heeft geduurd en van het Midzomer feest en de zomervakantie waarschijnlijk toch niks meer van komt.

En is voor het herfstseizoen een evenement met het thema Halloween misschien wel iets? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimeza okt 02 2010, 23:48

Ooeeh, klinkt allemaal heel aantrekkelijk Ö
ik zeg; DOEN!!
Respect
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEPosts : 483
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimezo okt 03 2010, 17:28

ik vind het ook wel een leuk idee...

en het klinkt ook leuk ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimezo okt 03 2010, 17:30

Gaaf idee. Kan ik voor Anbu Kakashi gaan als Halloween outfit Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimezo okt 03 2010, 21:49

Om heel eerlijk te zijn was ik al een hele tijd geleden van plan om het seizoen te veranderen Savador.
Maar er zijn wat problemen betrefd het Portal. Ik wil er best even naar kijken maar ik weet niet of me dat nu wel gaat lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Savador
 
 
Master Savador

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimezo okt 03 2010, 23:45

Kennelijk is het helemaal goedgekomen heurr! :3

Wat het Halloween-evenement betreft.. misschien is het leuk om onder het gala door (als het een gala wordt?) optredens door de leerlingen of iets in die richting te laten geven of iets? Dat zou van alles kunnen zijn. Humm alleen is dan de vraag hoe je dat doet in een RPG se..
Misschien toch niet zo'n goed idee after all ;D

Iemand misschien betere? :3
Een gewoon gala met een Halloween-sfeertje eraan lijkt me namelijk nogal eentonig en saai.
Het is eigenlijk niets meer dan iets van een bal met engige kostuums. En aangezien we al een evenement met een bal hebben gehad.. een gala lijkt er nogal op.. en afwisseling is ook leuk. Kan ook de enige zijn die dat denkt.
Maar dat is mijn mening, 'fcourse.
*zeurt weer*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mizore

Mizore

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEPosts : 483
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimema okt 04 2010, 06:30

misschien een soort spooktocht door de bossen of een ander eng gebied snachts...


het is maar een ideetje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimema okt 04 2010, 13:34

Ik vind het idee van Mizore eigenlijk wel leuk klinken *ziet Saffie al geschminkt voor zich en een bijltje in zijn handen* :3.
En een bal is natuurlijk ook leuk, het slangen-pak-idee moet natuurlijk wel werkelijkheid worden. Het gehele evenement kan natuurlijk meerdere dagen in beslag nemen, zodat je ook meerdere dingen kan doen als het ware Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

avatar

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEPosts : 173
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, fire magic.
Klas: Stagiaire fire magic.
Partner: x

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimema okt 04 2010, 14:31

Op een van mijn vorige RPG sites, ook een academy, hadden we rond de tijd van halloween een soort 'schooluitje'. Dan werden de leerlingen verdeeld in groepen en werd je in de bossen gedropt, dan moest je net zo lang door het bos dwalen tot je het tentenkamp gevonden had. Dat tentenkamp topic werd dan aangemaakt door de admin, als de tocht lang genoeg geduurd had. Elk groepje had een apart topic.

De tocht en het kamp waren beiden ook helemaal in halloween thema, het verhaal was eigenlijk dat het een soort wedstrijd moest worden over welk groepje het eerst aan zou komen bij het tentenkamp, maar in werkelijkheid 'verdwaalde' iedereen zodat het een beetje leuk bleef om te spelen, en om te zorgen dat het niet meteen stil zou vallen.


Zo opzich klinkt het allemaal heel knullig, maar met een beetje fantasie kom je een heel eind xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimema okt 04 2010, 23:03

Humm.. dat van Mizore is ook leutig :3
Het idee van Lucy kan daarin mogelijk verwerkt worden, maar misschien krijgen we dan net zoiets als met het kamp (voor degene die er toen al waren, zelf in het topic zaten of weten waarover ik het heb). Dat het topic en daarbij het hele evenement gewoon geheel stil komt te vallen omdat een aantal mensen een paar keer posten en daarna gewoon de moeite niet meer nemen te reageren, terwijl ze dat wel op andere topics kunnen. En dat is jammer. Verpest het.

Naja bij nader inzien kan een traditioneel Halloween gala ook nog wel. Misschien is het dan leuk om dan aan het einde van het evenement iets van een prijs - bijv. een medaille/troffee/noem maar op - uit te reiken voor degene met het origineelste kostuum. Die prijs kan dan bijvoorbeeld onder de naam en avatar van degene in het stukje profiel komen te staan naast je post, of in het onderschrift :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mizore

Mizore

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEPosts : 483
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimedi okt 05 2010, 07:13

jaah daar heb je wel gelijk in saffie, ik blijf het jammer vinden dat het kamp stil is gevallen. Maar mischien komt dat door dat er zoveel mensen in 1 topic zaten. misschien werkt het beter als we dan zo'n wandel tocht in kleine groepjes met dus apparte topic's gaan doen. Want misschien is het kamp wel stilgevallen omdat ze zo iets hadden van ik wacht wel tot er meer gepost is dan poost ik.
( sorry van het zoveel misschien maar ik kan het niet met zekerheid zeggen xD )

maar een gala lijkt me ook wel leuk ^.^ mij maakt het opzich niet zo veel uit, ik doe er tog wel aan mee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimedi okt 05 2010, 07:38

Spooktocht lijkt me wel leuk, maar inderdaad kleine groepjes zou het handigst zijn.
Een gala is ook leuk.. Alles is leuk. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimedi okt 05 2010, 12:50

Ik heb het idee in de groep gegooid en we zijn er over gaan disscusiëren.
(Ja ja, we hebben een officiele opzet organisatoren groep. En we hadden de mazzel vandaag vrij te zijn of erg vroeg uit dus we hadden alle tijd om hierover te praten)
Hoe dan ook, na erg lang beraad zijn we het over een paar dingen eens geworden.

Ons plan was om het Gala en de speurtocht samen te voegen. Je begint dan een speurtocht door het bos in gropejes. Elk begint op een ander punt. En dan is het de bedoeling dat elk groepje om klokslag twaalf uur op een open plek in het bos is waar het Gala gehouden zal worden. Traditioneel in kostuums maar het is niet verplicht. Er zijn dan wel prijzen voor de mooiste kostuums enzo en, zoals Noah al voorstelde is dat een prijs in de vorm van een dingetje dat je in je onderschrift kunt zetten. Het zal ook een tijdelijke rang worden dus je naam krijgt een kleurtje (waarschijnlijk oranje).

Verder wil ik vragen aan de mensen die een Legendarische Magican spelen of ze tijd en zin hebben om een soort van act te bedenken en op te voeren tijdens dat Gala als vorm van entertainment. Uiteraard mogen ook leerlingen hieraan mee doen. Ik wil dan graag van iedereen die dat leukt lijkt een PB ontvangen want dan kan ik een soort progamma maken. Ook hiervoor wil ik een soort prijs maken al geldt die dan waarschijnlijk alleen voor de leerlingen en niet voor de Legendarische Magicans.

Ten slotte was ik van plan om met elk groepje dat zo'n speurtocht gaat doen een leraar of in elk geval volwassene mee te sturen. Misschien om zoiets te doen als op een bepaald punt in het topic bij een of ander ding aan te komen en dat je daar dan iets kunt doen of iets dergelijks. (Denk aan dingen als spookverhalen vertellen en dat soort dingen)

Als laatste wil ik vanaf het begin tegen iedereen luid en duidelijk zeggen dat hier wel voorwaarden aan vast kleven. Ik ben bereid om heel erg mijn best hiervoor te doen om er echt iets van te maken. Maar dan verwacht ik van iedereen volledige medewerking. Ik wens dus geen herhaling van het kamp evenement want als dat zo is heb ik niet eens echt zin om aan dit 'project' te beginnen. Laat dit even voor iedereen duidelijk zijn. Ik heb jullie steun ongelofelijk hard nodig om hier iets leuks van te kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Silvana

Silvana

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimedi okt 05 2010, 16:02

Het klinkt heel leuk.
En zoals het er staat lijkt het me niet dat het stil gaat vallen.
Misschien dat je voor jezelf moet beslissen of je mee kan doen en veel gaat posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimedi okt 05 2010, 16:13

Het klinkt allemaal erg gezellig!
één vraagje (voor nu dan :3); hoe wil je de kostuums beoordelen. Moet iedereen zo'n goed mogelijke beschrijving ervoor maken, of een afbeelding in elkaar knutselen of iets dergelijks?
De act voor de Legendarische Magicans lijkt me een heel leuk plan. Alleen jammer dat niet alle Legendarische Magicans online komen. Deshas is een van de weinige die vaak online komt...
Wat je ook kan doen voordat dit alles in de RPG start is (als uitbreiding op het spookverhaal idee) dat je een kleine wedstrijd houd van wie er het leukste, spannendste, gekste, creatiefste noem maar op, spookverhaal verzint. Dan word die als het ware voorgelezen op het moment dat alle groepjes weer bij elkaar zijn. Zo is er ook nog een tweede ding buiten de RPG wat er mee te maken heeft.
Ik zal mijn uiterste best als SSA-fan + SSA-leerlinge doen om het een leuk evenement te maken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Titelloos idee UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitimewo okt 06 2010, 00:04

Mizore schreef:
jaah daar heb je wel gelijk in saffie, ik blijf het jammer vinden dat het kamp stil is gevallen. Maar mischien komt dat door dat er zoveel mensen in 1 topic zaten. misschien werkt het beter als we dan zo'n wandel tocht in kleine groepjes met dus apparte topic's gaan doen. Want misschien is het kamp wel stilgevallen omdat ze zo iets hadden van ik wacht wel tot er meer gepost is dan poost ik.

Yap zoveel mensen in één topic is een no-no :3
Ik heb wel gemerkt dat het niet werkt. Je moet ook zoveel op elkaar wachten. Naar mijn gevoel was alleen het Kerstbal toen redelijk verlopen, maarja dat was ook het allereerste evenement. Gewoon kleinere groepjes inderdaad, dan moet het goedkomen.

Ik vind het nice hoe je het idee hebt opgezet, Lin. Open plek in het bos met lampionnen aan de bomen en uitgeholde pompoenhoofden met kaarsen die als verlichting moeten dienen. Kan het al voor me zien :3
Dat van de tijdelijke rang is ook leutig, moet je zeker doen!

Ephony schreef:
één vraagje (voor nu dan :3); hoe wil je de kostuums beoordelen. Moet iedereen zo'n goed mogelijke beschrijving ervoor maken, of een afbeelding in elkaar knutselen of iets dergelijks?

Ik denk dat gewoon in je allereerste post beschrijven wanneer het evenement van start is gegaan het beste is. Desnoods zet je er onderaan een link naar een bijhorend plaatje bij. Veel mensen deden dat toen ook bij het Kerstbal om de ander een beter beeld te geven hoe het pak/de jurk van hun karakter eruitzagen en stuff.
Als iemand zich geheel als vogelverschrikker heeft uitgedost, zal diegene bijvoorbeeld meer kans maken op de prijs dan iemand die alleen de moeite genomen heeft een heksenhoed op te zetten en niets meer dan dat. Om maar even als snel logisch voorbeeld te geven. :3
Je verhalenidee is ook wel pret en plezier. Bij het algemene deel van het forum kan er dan ergens een apart topic voor worden geopent, waar degene die willen hun broekplasverhaaltje kunnen plaatsen. Daarbij kan er ook een juryteam voor worden bij betrokken als dat niet teveel van het goede is, die de verhalen oordeelt en uiteindelijk met elkaar onderling bespreken welke naar hun mening de beste is. Maar dan moet daar ook voor gelden dat genoeg mensen er geïnteresseerd in zijn, lijkt me. Anders staat het topic er ook alleen voor een dooie hansworst.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Titelloos idee UTL8oxA PROFILE
Titelloos idee UTL8oxA MAGICIAN

Titelloos idee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos idee   Titelloos idee Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Titelloos idee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ik heb een idee, ik kan het geen naam geven, maar het is een idee
» [Idee] HTML
» idee
» Idee ;D
» Idee!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-