PortalIndexDawn of regret {Olivier} HpD5UwnDawn of regret {Olivier} 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dawn of regret {Olivier}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raaf

Raaf

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimezo feb 28 2016, 20:56

De beginnende lente kondigde voor haar ook een nieuw tijdperk van haar eigen leven aan, om de een of andere reden voelde het aan of er een beslissende periode voor haar lag. Langzaam maar zeker ebde de pijn van het afgelopen half jaar weg, ook al waren er dingen die nooit helemaal zouden verdwijnen.
Zacks gedrag was nog steeds een mystery voor haar en het zou er niet beter op worden, als ze hem ook maar een beetje kende. Ook haar schooltijd liep op een einde en dat gaf een zekere mate van rust in haar hoofd. Toch bleef de vraag bij haar hangen of ze werkelijk ergens anders iets kon betekenen dan bij een een squadron, waar niemand het iets kon schelen waar ze vandaan kwam en ze nooit lastige vragen zou krijgen. Maar zouden ze haar toelaten, met haar mentale instabiliteit?
Ze herinnerde zich de keer dat ze Zack hier opnieuw had moeten leren kennen, omdat hij op zijn hoofd was gevallen en alles vergeten was.

//Simoontje :smuch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier
.
.
Olivier

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimema feb 29 2016, 17:26

Olivier was niet zeker waarom hij dat hartje al meerdere malen had bekeken en niet op had gegeten. De tekst had hij opgeschreven, en dus kon het wel, maar hij deed het niet. De andere had hij al op, en hij wist ook van wie het was. Van een roodharige genaamd Tim. Een zachte grinnik verliet zijn lippen. Het was niet dat hij het snoephartje vies vond, maar echt lekker vond hij ze nu ook weer niet. Karamel was lekker naar zijn mening. Dus nu lag het hartje weer in het zakje met het lintje eromheen en de tekst ernaast op een blaadje. Eerst dacht hij dat het een anagram was maar hij had na een tijde lopen tobben toch besloten dat het meer leek op een, voor hem, onbekende taal. Een kleine zucht ontsnapte zijn lippen terwijl hij zich vanachter zijn bureau weg duwde en opstond. Hij moest zijn hoofd legen, even naar buiten. Niet meer nadenken over dat hartje en andere dingen. Het veroorzaakte hem hoofdpijn. Hij stapte in zijn zwarte sneakers en deed de veters los-vast waarna hij zijn jas aantrok en zijn kamer uit liep. Op zijn weg naar de grote deuren die naar buiten leidde, had hij besloten om naar het meer te gaan. Daar was het eigenlijk altijd wel stil en rustig, vandaar ook de naam quiet lake. Eenmaal buiten liep hij op een klein drafje naar het meer, terwijl hij zijn gedachten probeerde weg te houden. Met een hand wreef hij kort door zijn zwarte haren, wat het nog wilder liet staan dan het al deed. Hij kwam al vrij snel bij het meer aan en was verrast dat er al iemand was. Na even goed kijken kwam hij erachter dat hij dit zwartharige meisje kende. 'Raaf!' Sprak hij haar toe met een brede glimlach. Het was een glimlach die heel goed op zijn gezicht paste maar er op het moment niet hoorde. De jongen zat namelijk nogal in de knoop met zichzelf en voelde zich helemaal niet zo happy als hij zich voordeed. 'Wat een toeval. Jij ook hier?' ging hij verder. Eigenlijk was hij wel blij om haar tegen te komen. Zo kon hij alle andere gedachten uit zijn hoofd zetten. Hij wilde niet nadenken over dat hartje of over de vele knappe jongens op deze school. Nee Olivier wilde met een meisjes praten en zijn zoals alle andere jongens op deze school. Gewoon normaal en niet raar en mislukking van de natuur. Het feit dat hij zichzelf zo maakte als een zebra, of een okapi, met rode strepen verborg hij zo goed als hij kon. Niemand hoefde dat te weten. Het was hetzelfde als dat andere dat hoefde ook niemand te weten. Hij was voor de volle honderd procent géén zebra met rode strepen op zijn onderarmen en ook hetero.... not
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimedi maa 01 2016, 07:31

De zon scheen, en hoewel het toch nog vrij koud was, leek het een aangename temperatuur. Ze dacht er niet aan om haar jack uit te trekken, maar het was oké zo. Ze herinnerde zich de geboorte van haar broer Peter, ook al was ze toen pas twee jaar oud geweest. Iedere Dai heeft zijn eigen weersomstandigheden had haar vader gezegd. Daarmee bedoelde hij altijd nogal spottend op Raafs opvliegende gedrag wat hij wijde aan het feit dat er een onweer had gewoed bij haar geboorte, die de inwoners van haar stad nog lang bij had gestaan. Daarin stond Peter in contrast tot haar; hij was geboren in de zomer op een snikhete dag.
'Raaf!' Ze schrok zich kapot toen ze een stem achter haar hoorde. Half geërgerd draaide ze zich om. 'Wat een toeval. Jij ook hier?' Een glimlach die ze één keer eerder had gezien kwam op haar af. 'Muh, zo'n groot schoolterrein is het niet.' zei ze grinnikend. 'Olivier, was het toch?' Het viel haar op dat hij zich een beetje apart gedroeg, alsof hij zichzelf dwong om met haar te praten. 'Zo'n erge toeval is het dus niet.' vervolgde ze en knikte hem toe dat hij naast haar mocht gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier
.
.
Olivier

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimewo maa 02 2016, 23:06

Het meisje dat hij herkende als Raaf stond ook bij het stille meer en vrolijk riep hij haar naam. Ze leek er lichtelijk door te schrikken en draaide zich zowat geïrriteerd om. Waarna Olivier haar vertelde dat hij het toch wel wat toevallig vond dat hij haar hier tegenkwam. 'Muh, zo'n groot schoolterrein is het niet.' sprak het meisje met de ravenzwarte haren grinnikend en daar moest Olivier haar toch wel gelijk geven en dus knikte hij kort. 'Klopt maar het is toch wel toevallig dat jij en ik hier op dezelfde tijd op dezelfde plek zijn, niet?' sprak hij zelf ook zachtjes grinnikend. 'Olivier, was het toch?' vroeg ze hem daarna en hij glimlachte vrolijk. 'Ah, je weet mijn naam nog? Wat een eer! Ja klopt, klopt. Olivier is de naam.' En een klein lachje kon hij niet onderdrukken. 'Zo'n erge toeval is het dus niet.' ging Raaf daarna verder en Olivier maakte een instemmend geluidje. 'Klopt, klopt, maar alsnog..' sprak hij met een kleine grijns terwijl hij inging op haar uitnodiging om naast haar te komen zitten. Voor een kort moment keek hij haar aan met een glimlach voordat hij zijn ogen over het meer liet gaan. Zijn gedachten gingen nog even naar de verschrikkelijk vervelende blond harige jongen (met de naam Damian) die toch wel iets had wat Olivier steeds aan hem deed denken. Net als dat ene hartje in die taal die hij niet kende. Een kleine zucht ontsnapte aan hem en hij schudde zijn hoofd kort, keek daarna naar een rondvliegende libelle. 'Ben hier nog nooit geweest. Het uitzicht is zeker ... adembenemend.' klonk zijn stem op zachte toon terwijl hij zijn ogen nog even over het water liet gaan eer hij ze weer op het meisje liet rusten. 'Welke magie soort heb je eigenlijk? Als ik vragen mag?' vroeg hij haar nieuwsgierig terwijl hij zijn ogen even over haar heen liet gaan om ze daarna op haar gezicht te laten landden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimema maa 07 2016, 15:40

Vrienden maken had er nooit echt ingezeten voor haar, maar onder meer door het feit dat ze zelf aan het veranderen was, merkte ze dat het niet zo ingewikkeld leek als eerst. Olivier leek in elk geval een aardige knul. 'Klopt maar het is toch wel toevallig dat jij en ik hier op dezelfde tijd op dezelfde plek zijn, niet?' Ze knikte half, al vond ze het een nogal raar onderwerp om mee te beginnen. 'Ah, je weet mijn naam nog? Wat een eer! Ja klopt, klopt. Olivier is de naam.' Ze lachte, hij kon in ieder geval beleefd zijn. Ze schoof een stukje op in het geval dat hij naast haar wilde zitten. 'Ben hier nog nooit geweest. Het uitzicht is zeker ... adembenemend.' Hm, daar had ze zelf nooit zo over nagedacht. Raafs ogen waren het droge zuiden van Erd gewend, de
eerste keer hier had ze het dan ook te groen gevonden, maar ze merkte soms hoe het hielp om haar hoofd leeg te krijgen. 'Welke magie soort heb je eigenlijk? Als ik vragen mag?' Oliviers woorden deden haar opschrikken uit haar gedachten. 'Ik kom van Erd, uit het zuiden, maar mijn magie is nogal matig, dus zelfs in aardmagie blink ik niet uit.' Heel soms merkte ze wel eens dat haar emotie er sterke invloed op had, maar het kwam zelden voor dat het eruit spatte wanneer ze dat zelf wilde.

//foonpost :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier
.
.
Olivier

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimewo maa 09 2016, 17:57

Toen hij haar vertelde dat ze het bij het juiste einde had in verband met zijn naam, hoorde hij Raaf lachen. Het gaf hem een goed gevoel, dat hij iemand oprecht kon laten lachen. Hijzelf lachte nog maar heel weinig echt oprecht. Met een klein antwoord ('Klopt, klopt, maar alsnog..') over Raaf haar opmerking over dat het eigenlijk geen toeval was dat ze elkaar troffen, nam Olivier naast het meisje plaats. Voor een kort moment keek hij haar aan met een glimlach voordat hij zijn ogen over het meer lieten gaan. Zijn gedachten dwaalde lichtjes af waarna de jongen zich dwong om zich op haar en het hier en nu te richten.  'Welke magie soort heb je eigenlijk? Als ik vragen mag?' vroeg hij haar dus. . 'Ik kom van Erd, uit het zuiden, maar mijn magie is nogal matig, dus zelfs in aardmagie blink ik niet uit.' hoorde hij haar antwoord, dat ze ook in haar gedachten verzonken was en daardoor lichtelijk opschrok van zijn woorden dat merkte de zwartharige jongen niet. Olivier knikte bij haar woorden. 'Ik heb ook als hoofdmagie aardmagie, en ik ben opgegroeid op Nova en mijn tweede magie is luchtmagie al vind ik die nog moeilijk en heb ik bijna geen controle over mijn vleugels.' vertelde hij haar. 'Hey? Dit lijkt misschien een beetje random maar lijkt het je leuk om een keertje samen een drankje te doen?' vroeg hij haar daarna, terwijl hij zijn hoofd licht kantelde.

// kort en flut. sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimedi maa 15 2016, 15:57

'Ik heb ook als hoofdmagie aardmagie, en ik ben opgegroeid op Nova en mijn tweede magie is luchtmagie al vind ik die nog moeilijk en heb ik bijna geen controle over mijn vleugels.' Bij dat antwoord keek ze op. Dus de meeste airmagicians hadden vleugels? Ze wist dat Zack een vlaag van die magie had, niet zo apart dus dat hij dat ene geval uit zijn schouderblad had steken.
'Hey? Dit lijkt misschien een beetje random maar lijkt het je leuk om een keertje samen een drankje te doen?' Haar ene wenkbrauw trok heel langzaam en heel hoog op, ze draaide haar hoofd vaag in zijn richting en keek hem aan alsof hij plotseling in een giraffe was veranderd. 'Eh...verstond ik je goed?' Haar brein leek niet echt te willen verwerken wat er zojuist gebeurd was. De informatie was er, de vraag was duidelijk genoeg geweest. Even moest ze stom genoeg aan Zack denken, die waarschijnlijk had gedacht dat ze inderdaad alleen maar iets gingen drinken, maar Raaf was Zack niet, en niemand die helemaal goed bij zijn hoofd was, zou ooit haar hebben uitgevraagd.
Toen de stilte iets te pijnlijk werd, voelde ze een vlaag van de nood om hem te onderbreken. 'Eh...eh...tuurlijk, graag...?' Haar mond hing half open en ze vreesde dat haar wenkbrauwen nooit meer zouden zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier
.
.
Olivier

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimedo maa 17 2016, 18:13

Vrij random had hij Raaf gevraagd of ze het misschien leuk vond om samen een keer een drankje te doen. Langzaam draaide ze haar hoofd naar hem toe, één wenkbrauw hoog opgetild en een blik die stond alsof hij er ineens twee extra hoofden erbij had gekregen. Olivier liet zijn glimlach ala façade afzakken naar een vriendelijke glimlach terwijl hij haar aankeek. 'Eh...verstond ik je goed?' Als antwoord knikte hij een aantal keren voordat hij zijn kin iets ophief om daarna zijn hoofd lichtjes naar rechts te kantelen. De stilte was vrij lang en ongemakkelijk en Olivier stond op het punt om zich te verontschuldigen of... iets om de stilte te onderbreken, toen Raaf haar stem weer klonk. 'Eh...eh...natuurlijk, graag...?' De wenkbrauwen van het meisje met de zwarte haren konden niet hoger en haar mond hing nog half open. Olivier knikte een paar keer en toverde een over vrolijke op zijn gezicht. Hij hoorde zich nu vrolijk en trots te voelen, nu dat hij met een meisje iets ging drinken. Als hij dit maar lang genoeg vol hield, kwam alles goed, toch? De jongen krabde kort even aan het kleine litteken onder zijn oog. 'Ja?' sprak hij, licht lachend en hij ademde bijna opgelucht uit. 'Leuk, gezellig!' ging hij verder. 'Wil je morgen of uuhm over een paar dagen, als we beide tijd hebben, dan richting Oaks field gaan voor een drankje te doen?' kort haalde de jongen zijn schouder voordat hij zijn benen over elkaar deed om daarna zijn handen om de bovenste knie te wikkelen. Hij zag niets verkeerds in een drankje doen met een mooie meid als zij, al was er een fluisterend stemmetje (die de jongen bestempelde als zijn geweten) die het er daar niet compleet mee eens was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimezo maa 20 2016, 22:24

Langzaam wist ze de informatie in haar brein te vermalen, maar bepaald charmant zag ze er niet uit. Ook was er iets aan zijn toon dat haar dwars zat, alsof hij het niet meende. Maar goed, ze was dan ook nooit echt uitgevraagd, tenminste niet door iemand waarvan ze meende te denken dat hij haar ook maar een beetje leuk vond voor wie ze was. Ashid had haar altijd als zijn bezit behandeld en Rosh...tja Rosh was gewoon te goed voor haar geweest. Maar dat was dan ook geen serieuze liefde geweest, meer een bepaald medelijden dat hij had gehad voor dat kleine scharminkel dat hij ooit in de regen op straat had aangetroffen. Nu ze er opeens weer aan dacht besefte ze dat ze Zack nooit ook maar iets over Rosh had verteld, en gezien de kille houding die hij opeens tegenover haar had, was ze dat ook niet van plan.
Olivier leek erg opgelucht door haar antwoord. 'Ja?' Hij zuchtte bijna van verluchting. Dat gaf haar al weer het gevoel dat die verdachte houding verbeelding was geweest. Ze wist dat ze een reputatie had op school... 'Leuk, gezellig!' ging hij verder. 'Wil je morgen of uuhm over een paar dagen, als we beide tijd hebben, dan richting Oaks field gaan voor een drankje te doen?' Nogal overdonderd door die opeenvolging van beslissingen schudde ze even met haar hoofd. 'Ehm...morgenavond ben ik wel vrij...?' Ze krabde even in haar haren. 'Oaks field klinkt prima...ehm, zes uur?' Ze wreef over haar neus en keek even naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier
.
.
Olivier

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimeza maa 26 2016, 20:03

Hij had haar op een date gevraagd. Of nou ja, had gevraagd of ze ergens deze week een drankje met hem wilde doen. Dat viel onder het woord date toch? Ze leek lichtelijk overdondert maar het kwam misschien door de manier hoe hij alles er in één keer had uitgeflapt. Het was een opvolging van meerdere vragen geweest. 'Ehm...morgenavond ben ik wel vrij...?' sprak het meisje en ze krabde eventjes in haar ravenzwarte haren. 'Oaks field, klinkt prima...ehm, zes uur?' Ze krabde nu even over haar neus en keek kort naar de grond. 'Morgenavond, Oak's Field, zes uur' sprak hij haar idee na 'Klinkt als een prima plan' sprak hij opgewekt, nog steeds blij dat ze ja had gezegd. Hij hoopte zo erg dat hij hierdoor gewoon normaal zou kunnen zijn. 'Zal ik je ophalen en emh of zullen we samen naar oak's field lopen of umh zullen we elkaar zien in de Jolly jester of in de bokkenburcht?' vroeg hij Raaf daarna op een rustigere manier dan dat hij eerder had gedaan.

// flutjes. sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimedi maa 29 2016, 22:05

Het hele gedoe sloeg nergens op. Deed ze dit uit medelijden of omdat Zack had gemeend dat ze ook meer andere mensen moest ontmoeten. 'Morgenavond, Oak's Field, zes uur' sprak hij haar idee na 'Klinkt als een prima plan' Ze stonden allebei nogal nerveus tegenover mekaar en Raaf vroeg zich af of dit stiekem een grap was. Misschien was dit alles bedoeld om haar erin te luizen...
'Zal ik je ophalen en emh of zullen we samen naar oak's field lopen of umh zullen we elkaar zien in de Jolly jester of in de bokkenburcht?' Het antwoord op die vraag schoot misschien iets te snel binnen en daardoor klonk haar antwoord waarschijnlijk zo vaag. 'Nee! Ik bedoel ja...ehm...' Ze had nog even geen zin om met hem gezien te worden, alsof ze een pas getrouwd stel waren. 'Ik bedoel, ik wacht wel bij de Bokkenburcht.' Ze deed haar uiterste best om niet als een of ander schoolmeisje te gaan staan giechelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier
.
.
Olivier

Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitimevr apr 01 2016, 17:00

Vriendelijk had hij aan Raaf gevraagd of hij haar moest komen ophalen, of ze samen zouden lopen of dat ze elkaar zouden ontmoeten in de Bokkenburcht. Vrij snel antwoordde ze of, nou ja antwoord? Het was eerder wat gestamel maar Olivier keek er niet van op want hij had haar dan ook wel lichtelijk overvallen. 'Nee! Ik bedoel ja...ehm...' Rustig keek de jongen haar aan en hij beet onbewust kort op zijn lip. 'Ik bedoel, ik wacht wel bij de Bokkenburcht.' Hierop knikte hij. 'Dat is goed en daarom bood ik het ook aan.' sprak hij grinnikend en bedacht zich daarna dat die opmerking wat bot over zou kunnen komen. 'I..Ik bedoel dat het makkelijk is als we beide gewoon naar de bokkenburcht gaan inderdaad. Niet dat ik het zei omdat ik hoopte dat je dat zou kiezen..' Verwoed wreef hij over zijn voorhoofd. Of die opmerking het er beter op maakte, wist hij niet. Hij was zo nu en dan een flapuit, sprak zonder echt na te denken. Kort schraapte hij zijn keel en pakte daarna de hand van Raaf vast. 'Het was mij een genoegen Raaf, en ik kijk uit naar morgen.' Hierna drukte hij een kus op haar handrug om vervolgens haar hand los te laten en overeind te krabbelen. Weer glimlachte hij breed naar haar. 'Ik ga maar eens. Tot morgen!' Wuivend deed hij een paar stappen naar achteren en door middel een half rondje om zijn as te maken op zijn rechtervoet, draaide hij zich om. Met zijn handen in zijn zakken liep hij terug naar het kasteel. Eenmaal veilig binnen in zijn kamer zou hij zich afvragen wat the fuck hij in godsnaam aan het doen was en of het echt zo een goed idee was, als dat hij zichzelf eerder die dag had wijsgemaakt. Vast niet, maar hij moest het proberen. Hij ging op date met een meisje. Hij ging op date met Raaf.

// Olivier out~ not
Topic Finished/Closed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA PROFILE
Dawn of regret {Olivier} UTL8oxA MAGICIAN

Dawn of regret {Olivier} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn of regret {Olivier}   Dawn of regret {Olivier} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dawn of regret {Olivier}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» GOM Les { Olivier}
» Olivier Mira
» [Bijles Dans - Olivier]
» Castle of Glass || Olivier
» Olivier Sean Hewley

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-