PortalIndexSavador opzoeken. HpD5UwnSavador opzoeken. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Savador opzoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimedi aug 10 2010, 22:57

Met snelle passen liep Diva door de gangen. Ze rende haast. Ze had Savador al een tijdje willen opzoeken maar het kwam er telkens niet van. Of zij had tevel huiswerk, of hij was nergens te bekennen. Maar nu had ze gehoord van een etagegenote dat ze net bij Savador vandaan kwam vanwege straf. Dat hield in dat als Diva snel was, ze Savador nog in zijn kantoor kon treffen. Het laatste stuk sprintte ze zelfs, bang om hem anders weer mis te lopen. Vlak voor de deur van Savadors kantoor bleef ze staan. Ze steunde met haar handen op haar knieën en hijgde even uit terwijl ze zichzelf fatsoeneerde. Naast het feit dat ze hem graag wou zien had ze hem ook nog iets belangrijks te vertellen. Toen het rood van de inspanningen een beetje weg waren en Diva's hartslag en ademhaling weer normaal klopte ze kalm driemaal op de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimedi aug 10 2010, 23:28

Met een nors gezicht ruimde Savador de papieren waarmee zijn bureau mee bezaaid was op. Nog niet eens zo heel erg lang geleden was er een leerlinge langsgekomen voor haar straf. Normaal gesproken vond hij dat juist één van de leukste dingen van het vermoeiende vak als hoofdmeester, maar dit kind was zo moeilijk geweest dat de lol er meteen vanaf was. Het had hem zelfs met een zwaar geërgerd gevoel achtergelaten, hoewel hij dat kind wel een flinke straf had opgedragen. De papieren stapelde hij op en ordende ze netjes door ze in zijn handen in staande positie tegen zijn bureau recht te tikken. De laatste dingen stopte hij in één van de ladekastjes zodat zijn hele bureau weer vrij was, op een lege wijnfles op de hoek na. Savador liet een kleine zucht ontsnappen en leunde met gesloten ogen achterover in zijn stoel. Hij was klaar voor vandaag. Eindelijk weer eens wat vrije tijd voor zichzelf. 'Saethion, pak even een nieuwe,' droeg hij zijn slang zonder zich naar hem om te draaien of zijn ogen te openen op. Saethion lag opgerold op het bed en gleed op dat commando naar de kast toe. Hij had dit kleine klusje al zo vaak moeten uitvoeren dat Savador niet eens meer hoefde te zeggen wat hij nodig had. Hij wikkelde zijn staart om de nieuwe fles wijn en haalde het voorzichtig uit de kast, net op het moment dat er driemaal op de deur geklopt werd. Savador liet een zacht gekreun uit ergernis horen en klakte daarna met zijn tong. Dacht je net vrijaf te zijn, kwam er weer iets tussen. 'Wat wil je?' sprak hij verveeld tegen de deur. Hij deed amper moeite zijn ogen te openen. Hij tastte met een hand achter zich tot hij het koude glas van de wijnfles tegen zijn vingertoppen voelde. Saethion kreeg een aai over zijn kop als beloning. Savador zette de volle fles op zijn bureau en richtte zich tegen zijn zin op om zich op de deur te richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimedi aug 10 2010, 23:37

Diva wachtte geduldig af tot ze hoorde of ze binnen mocht komen en bad in stilte dat Savador nog steeds in zijn kantoor was. Ze juichte van binnen toen ze zijn verveelde stem vanachter de deur hoorde. De duwde de klink naar beneden en stak haar hoofd even om de hoek van de deur. ''Begroeten we elkaar voortaan zo?'' vroeg ze met een brede grijns op haar gezicht. ''Ik kom gewoon langs omdat ik er zin in heb. Heeft u daar een probleem mee?'' vroeg ze daarna brutaal en op een opgefokte toon. Maar daarna grijnsde ze even. Ze kwam daarna binnen en sloot de deur zachtjes achter zich. ''Ik heb u gemist'' zei ze zachtjes met een kleine glimlach en weer op normale toon. Ze nam het hem niet kwalijk dat hij zo verveeld reageerd had. Waarschijnlijk was hij moe en had hij net een vervelende etagegenote gehad die hij op zijn kop had moeten geven. Dat was ook niet echt iets om daarna in een opperbeste bui te zijn. Maar, Savador was dat sowieso haast nooit. Al merkte Diva daar amper iets van als ze bij hem was. Ze hoorde het enkel van andere leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimedi aug 10 2010, 23:56

Savador wreef even met een hand de vermoeidheid uit zijn gezicht. Hij blikte tussen zijn bleke vingers door naar de deur toen die uiteindelijk openging, maar in plaats van dat hij de persoon begroette met een norse frons, verscheen er een grote glimlach op zijn gezicht. Alle stress en vermoeidheid leek direct zijn lichaam te verlaten bij het zien van Diva. Dat was ook niet meer dan logisch bij het versnelde kloppen van zijn hart. 'Alleen als het je aanstaat,' grapte hij grijnzend als antwoord. Hij trok even zijn wenkbrauwen op om haar quasi-verbaasd aan te kijken bij het horen van haar brutale toon. 'Helemaal niet. Begin jij nu ook al de houding aan te nemen van de overige brutale en verwaande nesten hier?' Savador was inmiddels opgestaan en liep met een brede glimlach naar Diva toe. 'Voor mij behoudt je je charmes altijd, maar toch ken ik je niet op een manier als deze.' Hij streek met een hand liefkozend door haar haar waarna hij zijn lippen zachtjes op de hare drukte. 'Waar is mijn prinses?' vroeg hij zacht onder het zoenen door. Toen hij uiteindelijk terugweek met zijn hoofd liet hij zijn handen om Diva's middel rusten, waar hij zacht met zijn handen over streek. 'Ik heb jou ook gemist,' zei hij zacht terug. Hij steunde een kleine tijd met zijn voorhoofd tegen het hare om het moment om haar alleen maar bij zich te kunnen hebben even in zich op te nemen. Hij had haar inderdaad gemist en een langere tijd naar haar verlangd. 'Vergeef me,' verontschuldigde Savador zich daarna zacht terwijl hij een hand glimlachend door Diva's lokken liet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 00:07

Diva grinnikte zachtjes op Savdors woorden. Toen hij op haar af kwam lopen keek ze hem even onschuldig aan. ''Is het dan geen traditie om hier op die manier binnen te komen?'' vroeg ze met een lichte grijns. Ze legde haar handen in zijn nek toen hij door haar haren streek. Ze sloot haar ogen en kuste hem terug. Ze keek hem even aan toen ze zijn zachte vraag tussendoor hoorde. ''In een hele diepe slaap. En ze heeft een knappe prins nodig om haar te wekken'' grijnsde ze zachtjes. Ze voelde even kort de rillingen over haar lijf gaan toen ze Savadors handen over haar middel voelde gaan. Ze had hem veel te lang moeten missen. ''Ik had eerder willen komen. Maar of mijn huiswerk werkte me tegen. Of u, omdat u dan nergens te bekennen was'' zei ze zachtjes terwijl ze hem vanonder haar zwarte lokken in zijn gouden ogen bleef staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 00:30

Savador moest even zacht lachen om Diva's woorden. 'Plaag me niet zo. Ik heb er al genoeg stress aan overgehouden. Je mag mijn plaats gerust voor een dag of drie innemen om te evenaren wat ik bedoel. De jeugd van vandaag weet niet meer wat respect inhoudt. Als ze alleen maar allemaal een voorbeeld aan jou konden nemen,' sprak hij zacht met de nadruk op 'jou', waarna hij een plagende tik op het puntje van haar neus gaf. Hij grinnikte zacht en omlijste Diva's gave gezicht met zijn handen. 'Gearriveerd,' fluisterde hij zacht in haar oor over haar woorden over een knappe prins. Savador keek glimlachend op haar neer en schudde zacht zijn hoofd bij haar volgende woorden. 'Schat, ik werk je nooit tegen en huiswerk moet nu eenmaal gedaan worden. Weet je dat dat leuke kleine diertje van je pootjes en genoeg ruimte in haar bek heeft voor een envelope? En mijn Saethion vind het niet erg om voor mij in beweging te komen. Als we het allebei dan zo druk hebben kunnen we minstens per post contact houden, nietwaar?' zei hij zacht terwijl hij de strelende handelingen bij haar middel vervolgde. Achter zich hoorde hij Saethion een verontwaardigd gesis uitslaan, maar negeerde het straal. 'We moeten minimaal eens per week iets van elkaar laten horen, dat verplicht ik ons. Ik kan moeilijk zonder je,' ging Savador liefkozend verder. Hij drukte Diva tegen zich aan en duwde haar met zachte dwang achteruit tot ze met haar rug tegen de deur stond. Zo kon hij makkelijk de deur op slot draaien. Hij wilde immers niet gestoord worden nu hij Diva weer in zijn armen kon sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 13:57

Diva bleef breed grijnzen toen ze Savadors woorden hoorde en hij daarna een tik op haar neus gaf. ''Nee bedankt. Ik hoor genoeg verhalen van mijn etagegenoten om te weten dat ik er verstandig aan doe hier niet op in te gaan'' zei ze zacht. Ze sloeg haar armen om Savadors nek en moest daar een beetje bij op haar tenen staan. ''Dan zou ik maar met m'n werk beginnen knappe prins van me'' grinnikte ze fluisterend in zijn oor waarna ze zachtjes en plagend even in zijn oorschelp beet. Ze keek hem weer aan toen ze zijn woorden hoorde. ''Dan zal ik haar wel eerst moeten africhten daarvoor als ik niet wil dat Eris de envelope onderkwijlt zoals ze nu elke avond met mijn kussen doet'' zei ze met een kleine glimlach. Even later voelde ze de deur in haar rug en hoorde even later de droge klik van het slot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 15:23

Savadors mondhoeken krulden om tot een tanden ontblootte glimlach. 'Nog altijd even verstandig, zie ik,' zei hij op een tevreden toon. Zijn hand ging strelend door Diva's glanzende lokken en streek ze zorgvuldig uit haar mooie gezicht. Hij sloot zijn gehele armen om Diva's middel toen ze hem bij zijn nek vasthield. Deels om haar wat steun te bieden, want ondanks dat Diva laatst iets van een groeispurt was ondergaan, was hij nog steeds groter. Savador kon alleen maar breed grijnzen bij de woorden die Diva in zijn oor fluisterde. Zijn plots op hol geslagen hart liet hem niet toe iets over zijn lippen te krijgen, en de zogenoemde slangen in zijn buik speelden ook behoorlijk hevig op. Toen het onderwerp over Eris ging, hervond hij zijn verloren moed om te spreken weer. 'Als ze je tot last is kan een harde aanpak wonderen doen. Dat dier is nog een welp. Als je het haar nu niet aanleert, leert ze het wellicht nooit meer,' zei hij glimlachend. Savador liet het onderwerp Eris varen en keek met een veelbetekende blik op in Diva's blauwe ogen nadat de klik van de op slot gedraaide deur door het kantoor weerklonk. Een glunderend grijnsje sierde zijn smalle lippen. 'Zal ik dan maar beginnen?' gaf hij grijnzend antwoord op haar eerdere woorden. Om haar terug te pakken voor wat ze eerder bij hem deed, beet hij haar zacht in haar oor terug, maar drukte er daarna wel een klein kusje op alsof hij zich wilde verontschuldigen. Savador duwde Diva zacht weer bij de deur vandaan, zodat ze alle ruimte hadden. Zonder pardon tilde hij haar het volgende moment op. Een arm ondersteunde haar onder haar knieholtes, de andere was onder haar oksels doorgestoken en ondersteunde haar rug. 'Kom,' zei hij zacht. Hij drukte een kus op Diva's wang en keek daarna glimlachend op haar neer. 'Laten we plezier maken.' Hij nam haar in zijn armen mee verder zijn kantoor in. Bij zijn bed maakte hij een streng ogend gebaar met zijn hoofd. 'Vort, Saethion. We hebben dit bed nu nodig.' Hij knipoogde daarbij even snel naar Diva. Met tegenzin kwam de grote paarsgeschubde slang in beweging en gleed een zacht lang gesis uitbrengend alsof hij een zucht slaakte, de bedrand af. Savador zette Diva zorgvuldig neer op het matras. 'Tenzij je ergens anders pleziert wilt worden voor de verandering?' vroeg hij grijnzend terwijl hij naast haar neerzeeg. Savador trok met wat spierkracht de kurk uit de wijnfles en schonk twee glazen tot de nok toe vol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 21:58

Diva grinnikte even om Savadors woorden. ''Eris is een klein meisje. Die zijn eigenwijs en koppig hoor'' grinnikte ze zachtjes. Ze hield er verder ook over op en sloeg haar armen om Savadors nek toen hij haar optilde. Ze grinnikte zachtjes toen hij Seathion van het bed af stuurde en de slang met veel tegenzin zijn meester gehoorzaamde. Diva legde bij Savadors grijnzende vraag een slanke vinger op haar gesloten lippen en deed net of ze nadacht. ''Hmm, ik vind het wel sneu voor Seathion dat hij nu moet wijken voor mij. Daarbij is verandering misschien voor een keertje wel leuk. Ik laat de keus aan u'' grijnsde ze uiteindelijk. Ze pakte een van de glazen wijn en nam een klein nipje ervan waarna ze met haar middelvinger rondjes maakte over de rand van het glas en daarmee een zuiver waterorgel geluid produceerde. Omdat het glas nog zo vol zat klonk de toon behalve zuiver ook erg hoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 22:37

Savador pakte zijn wijnglas en leunde met zijn benen over elkaar geslagen en zijn glas wat opgeheven wat achterover op zijn bed. 'Dat weet ik,' gaf hij nog zacht glimlachend als reactie op Diva's laatste woorden over Eris. 'Het is te hopen dat Asema niet zo'n handelbaar kind wordt als ze ouder is,' zei hij er glimlachend achteraan. Hij nam een slok van zijn wijn en ondersteunde zijn kin met een hand. Met een licht glunderende blik bleef hij half grijnzend naar Diva staren toen ze deed alsof ze nadacht. Hij wist niet precies wat het was, maar dat was één van de vele dingen die hij nu juist aantrekkelijk aan haar vond. Het amuseerde hem haar zo te zien. 'Waarom laat je mij voor het kiezen? Ik ben een oude, onoriginele vent,' bracht Savador op een quasi-verontwaardigde toon uit nadat Diva was uitgesproken. Er brak daarbij ook een kleine glimlach door, een dubbele aantoning dat het niet gemeend bedoeld was. Hij hield het glas aan zijn smalle lippen terwijl hij met zwak fonkelende ogen nadenkend voor zich uitstaarde. Hij mocht nu kiezen, maar wat zou hij zijn keuze laten worden? Savador schuifelde dichter naar Diva toe en sloeg een arm om haar schouders. 'Laten we eens iets geks doen, Diva. Wat dacht je van een luxe bezemkast? Of een leegstaande shuttle?' Hij lachte zacht om zijn eigen ideeën en drukte daarna een kus op Diva's wang. Het zou hem niet veel uitmaken waar ze het zouden doen, zolang Savador maar bij haar kon zijn was het goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 23:14

Diva steunde met een hand achter zich op het matras terwijl ze zo af en toe een slokje van haar wijn nam. ''Nee, laten we dan maar hopen dat ze meer op haar vader lijkt wat dat betrefd'' grijnsde Diva met een plagende grijns op haar gezicht toen Savador over Asema begon. Ze leunde een beetje tegen Savador aan toen hij een arm om haar schouder heen sloeg. ''Een luxe bezemkast nog wel'' grinnikte ze zachtjes. Ze liet de donkerrode wijn in haar glas rondwalsen en keek er naar. Maar ineens stopte ze en keek Savador met een ondeugende en tegelijkertijd uitdagende blik in haar ogen aan. ''Had u geen eigen shuttle gekregen van Heer Deshas?'' vroeg ze plots. ''Geeft wel een kick hoor, zo stiekem in een shuttle'' lachte ze daarna zachtjes. Ze probeerde het nog in te houden waardoor het meer als een soort geproest klonk. Haar ogen gleden even naar de slang. ''En dan kan Seathion gewoon zijn plekje op het bed behouden'' glimlachte ze naar de slang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimewo aug 11 2010, 23:53

Savador moest breed grijnzen om Diva's opmerking. Hij moest zijn wijn snel wegslikken voor hij zich er in verslikte door zijn zachte lach die daarna automatisch opkwam. 'Lieverd, alsjeblieft. Ik heb al moeite met mezelf.' Hij ging met zijn bovenlichaam wat dwars zitten zodat Diva beter tegen hem aan kon leunen. Terwijl hij een aantal slokken uit zijn glas nam, streek hij haar lokken met zijn vrije hand van haar scheiding af. 'Uiteraard,' zei hij zacht. Hij keek even zwijgend op Diva's kruin neer en legde zijn hoofd schuin te rusten op het hare. 'Niets moet aan luxueusheid tekortkomen voor een elegant persoon als jij.' Savador richtte zich weer op toen Diva hem een ondeugende en uitdagende blik schonk. Hij trok even zwak glimlachend zijn wenkbrauwen op bij die onverwachte reactie. Een moment later gleed er een vermaakte grijns over zijn bleke gelaat. 'Dat is een geweldig idee,' prees hij haar glunderend. Hij pakte Diva's hand op om er een kus op te geven. 'Precies wat ik in gedachten had.' Savador liet Diva los en stond op om zijn glas op zijn bureau te zetten. 'Hoor je dat, Saethion?' sprak hij de grimmige slang aan de voet van het bed glimlachend toe. 'Je krijgt de gelegenheid het bed voor jezelf te houden. Eens zien, wat moet er mee?' Savador liet zijn gouden ogen het kantoor doorspeuren. 'Wijn, glazen, sleutel..' Hij mompelde zacht in zichzelf terwijl hij de spullen bijeen zocht. 'En dit natuurlijk.. Ik heb er ook aan gedacht, schat. Tenzij je er nog een kind bij wilt hebben.' Hij wierp glimlachend een onuitgepakt pakje op het bed. Je hoefde niet diep na te denken om te raden wat erin zat. Savador sloot geopende kasten en lades af, ruimde hier en daar nog snel wat op. Daarna draaide hij zich glimlachend naar Diva om en hield een hand uitnodigend naar haar uitgestoken. 'Als jij gereed bent, dan ben ik dat ook,' zei hij zacht.

(moet ik een topic maken of wilde jij dat doen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimedo aug 12 2010, 00:26

(Doe jij maar, ik ben te lui xD)

Diva ging wat verzitten toen ze voelde dat Savador schuiner ging zitten. Dit gaf haar de mogelijkheid iets beter tegen hem aan te leunen. Ze nam nog een paar slokken van haar wijn terwijl ze naar Savador luisterde die zich daarna haar verslikte in zijn wijn. Ze voelde haar wangen lichtjes rood worden bij zijn woorden die daarop volgde. ''Vleierd'' grijnsde ze even al wist ze niet zeker of Savador die grijns kon zien. Ze glimlachte breed toen hij haar opwelling nog eens een goed idee vond ook. ''Ach ja, ik heb wel vaker goede ideeën'' zei ze nonchalant en nam nog een slok van haar wijn. Maar daarna grijnsde ze even. Ze keek even naar Savador die spulletjes bijeen zocht maar haar blik werd daarna getrokken door het pakje dat hij op het bed gooide. ''Geen zorgen, ik heb zo ook mijn eigen voorzorgsmaatregelen'' glimlachte ze. Misschien begon ze lichtelijk aangeschoten te raken. Over het algemeen had ze dat niet snel met wijn. Maar ze was sowieso makkelijker omdat ze na een lange tijd nu weer bij Savador was. Ze zette haar eigen glas ook weg en griste het ongeopende pakje nog van het bed voor ze Savadors uitgestoken hand aannam. ''Na u. U weet immers waar dat ding staat'' zei ze doelend op de shuttle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitimedo aug 12 2010, 00:42

(okee xD)

Savador had de verkleuring op Diva's wangen wel gezien, iets wat hem tot zijn grootste genoegen goed deed. Het was altijd leuk haar aan het blozen te krijgen. Hij kon zich nog herinneren dat hij vooral op het begin van de relatie er steeds veel moeite in stopte om die rode wangetjes weer eens te zien. 'Charmerend kind,' grijnsde Savador terug toen hij voor vleierd werd uitgemaakt. Tijdens het bijeen zoeken van de spullen gaf hij Diva plagend een aai over haar hoofd. 'Daar moet ik je gelijk in geven. Maar je haalde de woorden uit mijn mond. Grote geesten denken hetzelfde,' zei hij glimlachend zodat hij niet alleen Diva, maar ook zichzelf wat preesde. 'Ooh?' bracht Savador uit toen Diva zei dat ze zo ook haar eigen voorzorgsmaatregelen had. 'Die pillen van je?' Hij wachtte niet op antwoord maar nam Diva's hand aan en tilde haar lichtelijk overeind. 'Na mij,' stemde hij zacht met haar woorden mee in. Met in zijn ene hand Diva's slanke hand en in zijn vrije arm de wijnfles en hun glazen, loodste hij haar zacht mee naar de deur. Hij wierp Saethion nog een blik toe. Savador sloot daarna zorgvuldig de deur naar zijn kantoor af voor hij Diva meenam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Savador opzoeken. UTL8oxA PROFILE
Savador opzoeken. UTL8oxA MAGICIAN

Savador opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador opzoeken.   Savador opzoeken. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Savador opzoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Savador!!!
» A new one has come {Savador}
» De koelte opzoeken.
» Say hello! [+Savador]
» Savador?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-