PortalIndexDeep inside me... (open) HpD5UwnDeep inside me... (open) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Deep inside me... (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Deep inside me... (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Yoki Zahn
Posts : 46
Deep inside me... (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Deep inside me... (open) Empty
BerichtOnderwerp: Deep inside me... (open)   Deep inside me... (open) Icon_minitimeza dec 05 2015, 21:25

Het was zwaar om aan de duistere kant te staan. Geen lach en niks goeds mogen doen. Soms deed het pijn om mensen angstig naar me zien te kijken. Bang dat ik zie iets aan doe. Mensen dachten dat ik slecht was. Iets wat totaal niet klopte. Sinds ik hier rond loop de school was ik geaccepteerd. Hier vonden ze mij niet eng.

Maar op een dag ondekte ik dat de duistere kant ook in mij leefde. Iets wat ik totaal niet kon beheren. Elke keer als ik die duistere kant werd besloot het ik om snel naar de dark forest te gaan. Het was een plek waar niemand zou zien wat ik werkelijk was. Een monster.

Op een dag was het weer zo ver. Onder de les voelde ik opeens een woede die zo sterk was dat ik alles om me heen haatte. Ik had nog op tijd het besef en rende snel de dark forest in. Net op tijd want ik voelde hoe de haat me over nam. Het liep naar een plas toe en bekeek zichzelf. Mijn witte haren waren ravenszwart geworden mijn ogen extreem rood en veranderen soms in kilke donkere zwarte gaten. Er lag een beangstigende grijns op me gezicht. Ik zag alles vanaf een afstandje gebeuren alsof ik een geest was. Ik hoorde voetstappen en dat deed de duistere kant van mij dus ook. Ik wou schreeuwen dat ze niet dichter bij moesten komen maar besefde me dat ik niet over me lichaam beschikte. Met alle kracht vechte ik tegen het duister en net voordat de persoon aan kwam was ik weer mezelf. Ik liet me zuchtend op de grond vallen en keek de persoon aan.

"Hi" was het enige wat ik met moeite uit kon brengen
Terug naar boven Ga naar beneden
Balder
.
.
Balder

Deep inside me... (open) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Alex
Posts : 5
Deep inside me... (open) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas:
Partner:

Deep inside me... (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deep inside me... (open)   Deep inside me... (open) Icon_minitimewo dec 30 2015, 12:09

"Alles in orde?" Bezorgd bekeek Balder de jongen op de grond. In zijn hand flakkerde een klein vlammetje. Niet dat het hier zo donker was, maar het vuur verspreidde een beetje extra licht. Hij had nooit erg van de duisternis gehouden en was hier dan ook zeer blij om.

Hij had geen idee wat hem hierheen gebracht had. Nieuwsgierigheid? Hij was nog maar zelden in dit bos hier geweest. Of misschien was het wel gewoon verveling. Hij had een vrij uur en er waren nu ook weer niet zo veel alternatieven op SSA dat hij iets anders te doen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Deep inside me... (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Gz; Just look inside
» And let me kiss you inside out.
» The beast inside
» Going Deep with Manon
» Who looks outside dreams, who looks inside awakens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-