PortalIndexnet nieuw HpD5Uwnnet nieuw 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 net nieuw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shima
.
.
Shima

net nieuw UTL8oxA PROFILEPosts : 146
net nieuw UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: De mentorklas van Master Salvador
Partner:

net nieuw Empty
BerichtOnderwerp: net nieuw   net nieuw Icon_minitimema aug 02 2010, 17:29

Shima komt verlegen met kleine en langzame stapjes de gymzaal binnen, ze tikte zachtjes op de rug van de meester die in het midden stond. ' Hallo, is dit gym ?' vroeg ze verlegen met een zachtte stem aan de meneer zodat niemand het kon horen, behalve de meneer die vlakbij haar stond. 'want ik moet bij gym zijn en ik ben net nieuw' ze keek een keer snel naar de meneer en wachtte toen op andwoord, ze had zich al wel voor de zekerheid omgekleed in gymkleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

net nieuw UTL8oxA PROFILEPosts : 139
net nieuw UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

net nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: net nieuw   net nieuw Icon_minitimema aug 02 2010, 18:55

Master Rude legde iets uit aan de aanwezigen leerlingen, maar draaide zich om toen ze zachte tikjes op zijn schouder voelde, rustig draaide hij zich om en keek in de groene, heldere ogen van een leerlinge, die verlegen vroeg of dit gym was. Master Rude glimlachte, en zei: "Dit is gym ja, welkom..." zei hij, toen hij naar de gymkleding keek. Hij had haar hier nog nooit gezien, behalve het feit dat Rude niet altijd boven in de torenkamer was, had hij haar nergens gezien. "Ben je hier nieuw?" Vroeg Master Rude zachtjes tegen de leerlinge, Met zijn ooghoeken naar de klas gericht. Hij Draaide zich weer om naar de klas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shima
.
.
Shima

net nieuw UTL8oxA PROFILEPosts : 146
net nieuw UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: De mentorklas van Master Salvador
Partner:

net nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: net nieuw   net nieuw Icon_minitimema aug 02 2010, 22:55

Shima keek naar de gespierde grote man voor zich, dit was dus de meester, hij zag er best wel eng uit, ze begon te blozen 'ja ik ben hier nieuw' zei ze zachtjes. 'wat moet ik nu doen' vroeg ze verlegen, ze voelde zich best wel dom, ze dacht na, dit is gym, dus moet ik denk ik bij de rest gaan staan, maar dat durfde ze niet echt, toch keek ze de meester aan. 'ik ben trouwens Shima, had ik dat al gezegd?' ze werd een beetje zenuwachtig, die ijzige stilte vond ze niet erg aangenaam 'en wie bent u?' vroeg ze verlegen en zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



net nieuw UTL8oxA PROFILE
net nieuw UTL8oxA MAGICIAN

net nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: net nieuw   net nieuw Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

net nieuw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw vak, nieuw lokaal, nieuwe leraar
» Nieuw!
» Nieuw.
» Nieuw
» Nieuw...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-