PortalIndexmissing my friends.. [open] HpD5Uwnmissing my friends.. [open] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 missing my friends.. [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yuuki Asuna
.
.
Yuuki Asuna

missing my friends.. [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Asuna
Posts : 48
missing my friends.. [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and water
Klas: light & water magic
Partner: nog niemand

missing my friends.. [open] Empty
BerichtOnderwerp: missing my friends.. [open]   missing my friends.. [open] Icon_minitimeza sep 26 2015, 16:01

Een beetje doelloos liep ik door de dark forest. Ik was nu al dagen op zoek naar mijn vrienden maar ik kon ze niet vinden. Ik keek op naar de maan. Waar zouden ze zijn? Zou het goed met ze gaan? Duizenden gedachtes gingen door mijn hoofd heen. Opeens voelde ik iets zachts tegen mijn wang. Het was Lightningbolt,mijn havik, wie mij probeerde te troosten door me kopjes te geven. Ik glimlachte. Soms was hij net een kat.. Ik ging weer lopen toen ik iets achter ons hoorde. Het beviel me helemaal niet om hier te lopen,maar ik moest overal zoeken als ik mijn vrienden wou vinden. Yuno zou hier best kunnen zijn..met haar katten. Ik keek om mij heen. Maar er was niemand. "Krito?!! Yuno?!!" riep ik bezorgd. Geen antwoord. Ik zuchtte en probeerde mijn tranen binnen te houden,toen ik voetstappen achter me hoorde...en toen ik me omdraaide zag ik..

{sorry dat ik al heel lang niet meer online ben geweest.. Rainbow Sheep }
Terug naar boven Ga naar beneden
 

missing my friends.. [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Who needs friends anyway [OPEN]
» Missing my buddy.
» One Missing Thing~
» Goodbye my friends
» GZ || Friends for a Rebel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-