PortalIndexSome like me, some don't. Choose a side. [Kailee] HpD5UwnSome like me, some don't. Choose a side. [Kailee] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimevr aug 07 2015, 22:03


Het was laat in de middag, de zon stond al laag aan de hemel en er stonden enkele wolken aan de hemel. De warmte van de zon zou weldra zijn verdwenen wanneer zij helemaal onder was. Dan zou alles kouder worden, donker en iets wat nacht genoemd werd. Sommige mensen hielden van het kille donkere duister en zijn monsters. Het onbekende en het altijd tasten naar onzekerheid op een zwakke brug. Anderen bleven liever in het licht met zicht op warmte en zekerheid. Een stevige ondergrond waar je niet aan hoefde te twijfelen. Goed en slecht, licht en donker, ying en yang. Balans in de wereld tussen twee verschillende werelden. Het was altijd moeilijk om het écht te begrijpen, toch erg leuk om over na te denken. Een van die jongens die er veel over nadacht was iemand van wie je het niet zou verwachten..nadenken. Misschien voor de buitenwereld erg impulsief en ongeleid, een waagals die geen gevolgen van zijn acties zag. Toch vond hij zelf vaak dat mensen hem daar in onderschatte, want het enge was juist dat hij precies wist aan welke touwtjes hij moest trekken. Met vlijmscherpe ogen van een sluwe vos, plus een haaiengrijns vol leedvermaak maakte Drake zich tot een jongen waar je voor moest oppassen. Hij had er namelijk geen moeite mee om mensen tegen elkaar op te spelen, om iemand slachtoffer te laten worden van pesterij terwijl hij op de achtergrond aan de knoppen zat. Met een simpel belletje en een kleine roddel kon hij laten geloven dat iemand iets had gedaan. Die gene zou in een oogwenk opeens in de problemen zitten. En Drake? Als een kraai genietend op een tak toekijken naar de show. Humans are so funny to play with. Met de altijd zwarte jas, witte randen er op en voor de rest zwart gehulde kleding was hij als een schim in het kasteel. Hij hield van spelletjes en genoot van het leven op zijn specifieke manier. Manipuleren vond hij heerlijk en graag zat hij soms gewoon rustig te luisteren naar de geruchten in de grote zaal. De dagelijkse roddels hielden je gemakkelijk op de hoogte. Nu Drake een tijdje weg geweest van de school, viel de situatie echter in zijn nadeel. Het was meestal zo dat Drake alles wist van iedereen, maar nu er nieuwe mensen waren en dingen waren veranderd die hij nog niet allemaal voor zichzelf had onderzocht, wist hij minder. Dat irriteerde hem terwijl hij rustig door de tuinen liep. Zijn hoofd werd altijd heerlijk rustig van deze plek. Zelfs als hij dacht aan het moment dat hij hier ooit een valentine date had gehad met dat onkruid van een Xavier, wat nogal..vreemd was verlopen. Waarom was hij precies bij hem terecht gekomen? Drake schudde zijn hoofd even met een grinnik en speelde in zijn hand met zijn vertrouwde switchblade. Dat was tenminste iets wat nooit veranderde en iets waar hij altijd op kon vertrouwen. Hij klapte het uit, in, uit tot het hem iet wat verveelde. Uiteindelijk besloot hij op een muurtje te gaan zitten, half in gedachte keek de jongen voor zich uit. In de verte zag hij dat er iemand aan kwam lopen, er verscheen een glimlach op zijn gezicht door de herkenning. Hij had zijn ellebogen op zijn knieën staan, daartussen zijn mes vast waar hij nog steeds mee speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimedo aug 13 2015, 20:38

Je kon makkelijk zeggen dat Kai een paar slechte nachten achter de rug had. Slecht is dan nog een redelijk normaal woord ervoor. Voor hem waren ze de hel geweest. Hij voelde zich al de hele week moe maar erg veel slaap kon hij nog altijd niet krijgen. De vorige dag was hij al doodmoe geweest doordat hij 's nachts geen oog dicht gedaan. Het was zo erg dat hij maar zijn schrift uit de lade gehaald had en weer begonnen was aan een fragment voor Kaney. Kaney zou hem ooit nog wat doen voor de doodsaaie brieven, als je ze zo kon noemen. Nee, nooit in zijn leven zou hij het een dagboek noemen, dagboeken waren voor hopeloos verliefde tienermeiden. Ironisch genoeg kon je door twee woordjes in die zin te vervangen het redelijk naar Kai omdraaien. Die 'hopeloos' zou hij weglaten of vervangen door een minder overdreven woord en die 'tienermeid' was eerder een 'tiener...' euhm... 'tienerdude'. Maar hij was bezig over Kaney die hem er wat voor zou doen. Niet dat hij dat echt kon, ingebeelde vriendjes van vroeger vermoordden meestal niemand. Nou ja, die 'meestal' kon je gewoon weglaten in de voorgaande zin, dan was die nog correcter. Zijn nacht werd dus vol geschreven. De dag die op die nacht gevolgd had, was lang en saai geweest doordat hij doodmoe was. Hij voelde zich de laatste maand zo lui en ongemotiveerd om nog iets te doen. En op zijn slechtste dagen kreeg hij op de vreemdste momenten toch zin om te gaan dansen. Meestal had dat wel iets te maken met die verrekte zo gezegde vlinders in z'n buik. Hij was zo verward door alles dat er gebeurde. Door het leven. Door de wereld. The world is wrong. Maar hij kon er niets aan veranderen, dus moest hij zich maar leren aanpassen. De kerel was die dag opgestaan met hoofdpijn, wetend dat hij de dag ervoor misschien net een glas te veel op gehad had. Met toegeknepen ogen had hij zich door zijn kamer verplaats, op zoek naar een broek en een T-shirt. Hij had nieuwe kleren nodig deze waren zo goed als allemaal wel op een manier stuk. Maar opnieuw had hij weer amper geld. Met een zucht had hij dan toch maar wat aangetrokken en was zijn kamer uit vertrokken. Het was al redelijk laat in de namiddag, dus weer eens had hij een hele dag verspeeld aan binnen zitten en mokken. Typisch. Hij nam zichzelf voor om vanaf dan terug meer moeite gaan doen. Hij zou zich niet meer zo laten hangen. Hij had een hemd aan. Wel ja, niet echt een hemd, het was een combinatie iets tussen een hemd en een jas. Het was eigenlijk gewoon een zomerjas van hemdstof gemaakt. Het hield hem warm, ook al was het warm genoeg met dit zomerweer. Toch had Kailee de jas/het hemd aangedaan omdat hij dan zakken had waarin hij zijn handen kon steken. Dus met zijn handen in zijn zakken gestoken keek hij een beetje rond zodra hij zich van de school verwijderd had. Plots wou hij nog een keer naar de Kovomaka's Gardens. Het schoot plots zijn hoofd binnen en hij stemde in met z'n eigen idee. De Kovomaka's Gardens waren altijd een leuke plek als je wou nadenken of even weg wou zijn van mensen. De kerel zette cours naar de tuinen.

Hij beet op zijn lip bij het zien van de kleurijke bloemen die hem aan Puffoon deden denken. Ze deden hem ook aan zijn moeder denken, maar zat die nog wel op Puffoon, nu met haar nieuwe vriend? Hij hoopte van wel, als ze het huis op Puffoon verkocht zou hij gewoon alle connecties met z'n gezin afsluiten. Niet dat er nog veel waren nu zijn moeder toch 24/7 kwaad was op hem, en zijn vader en broer zag hij niet veel doen nu ze al zoveel jaren onder de grond staken. Kailee slikte een krop in zijn keel weg en liep verder om niet na te denken. Een beetje in de verte zag hij een figuur zitten, en al snel herkende hij het figuur dat op het muurtje zat. Er verscheen ook een glimlach op zijn gezicht terwijl hij nu richting de kerel liep, maar de glimlach vervaagde toen hij dacht aan verschillende dingen. Hij ging naast Drake op het muurtje zitten en steunde ook zijn ellebogen op zijn knieën, maar hij legde zijn hoofd in zijn handen in plaats van dat hij met een mes speelde zoals Drake deed. Hij wreef over zijn gezicht en lichtte zijn hoofd toen op. Hij rechtte zijn rug een beetje en keek opzij naar de jongeman. "He, Drake", begroette hij hem. Hij keek weer voor zich uit, zijn gedachtend kort afdwalend, net zoals zijn ogen die hun weg over de bloemen en planten heen zochten naar de lucht om in te schatten hoe laat het was en hoe lang de zon nog op ging blijven. "Dat is ook weer even geleden", zei hij. Zijn ogen bleven even gefixeerd op de zon, maar toen hij vlekken ging zien besloot hij zijn ogen neer te slaan. Hij wou niet blind worden. Maar nu had hij wel gezien dat de zon redelijk laag hing. Het zou geen uren meer duren voor het nacht werd. De gedachte aan de nacht deed hem huiveren. Weer een nacht waarin hij op z'n bureaustoel kon zitten met zijn benen op de bureau of op het bed, starend naar de muur. Hij kwam terug tot zichzelf en haalde een hand door zijn haar. "Alles goed met je?" Hij keek weer naar de kerel naast zich. Hij had Drake echt al even niet meer gezien, zelfs niet in de gangen, hij vroeg zich af waar hij gestoken had. Een dubbel gevoel kroop in zijn maag toen hij nog een keer opzij keek naar de kerel. Hij mocht Drake, hij had hem geholpen toen met Dice en daar was Kai hem dankbaar voor, maar hij had van Ryan ook gehoord wat de dude met de donkere haren gedaan had. Daardoor zat het hem een beetje moeilijk. Hij wist nu niet meer zo zeker wat hij van Drake vond. Het lag ingewikkeld. Zonder dat hij het zelf merkte verliet een zucht zijn lippen. "Waar heb jij uitgehangen?" vroeg hij met een lach.

OOC: Hoop dat je er wat mee kan~ Oh de ironie van de titel met Kai's twijfel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimeza aug 15 2015, 19:42


Drake keek voor zich uit langs het pad in het park. De bloemen en prachtige kleuren waren een prachtig gezicht en Drake moest ook wel toegeven dat hij het mooi vond. Vooral nu het warme licht van de ondergaande zon er op stond kon hij het niet laten om toch wel tegenover zichzelf toe te geven dat hij de natuur een mooi iets vond. Als klein kind had hij vaak in de boom in hun achtertuin gezeten. In de boom diep in het bos weg gestopt. De enige in hun huishouden die die plek kende was Zean. Hij had er zo vaak gezeten, bang, alleen en verlaten. Huilend tegen de muur gedrukt tot nachten achter elkaar met enkel het eten van de bessen in de struiken. Niemand behalve Zean die dan wist waar hij was. Waarom? Als hij daar was, dan was hij niet thuis en alles was beter dan thuis. Zijn gebroken kinder ogen die altijd rood stonden van slaap gebrek en vermoeidheid. De blauwe plekken en gekneusde soms gebroken botten, dan kon hij bijkomen, hoefde hij daar niet te zijn bij dat monster. Het koude hout van de boomhut, de gure wind en vreemde wezens in het woud. Het was het allemaal waard. De switchblade tussen zijn vingers was als een verlenging van zijn hand, zolang had hij het al en vond de jongen het fijn om bij zich te hebben. Nu hij naar het pad keek waar de bomen overheen hingen zag hij iemand verschijnen die hij herkende en daardoor glimlachte Drake vriendelijk naar de persoon die bij hem kwam zitten. Het was Kailee en Drake mocht de gast graag, aangezien hij erg veel lol had gehad toen met Dice. Nog steeds kon Drake er lol om hebben en vanaf dat moment had hij Kailee als een goeie gast gezien. De jongen zag er erg moe uit en dat bevestigde hij meer door met zijn ellebogen in zijn knieën te zitten en zijn hoofd in zijn handen te laten rusten. Toen Kai zijn rug rechtte klapte Drake zijn Switchblade in en stopte het in zijn jaszak terug. "He, Drake" hoorde hij de jongen zeggen. ''Eyo Kai.' Zei Drake terwijl hij ook voor zich uit keek en even over zijn neus wreef door jeuk. "Dat is ook weer even geleden", Drake haalde een hand door zijn zwarte haren en haalde even zijn schouders op. ''Inderdaad. Tijd gaat snel als er veel gebeurt.'' zei de jongen wat droogjes, hij trok zijn jas goed en keek Kai even aan. "Alles goed met je?" Drake grijnsde en was een soort verbaasd. Het was namelijk een doodnormale vraag die iedereen vaak bij het openen van een gesprek stelde. Echter was het bij Drake het geval, dat hij de vraag bijna nooit hoorde. Mensen hadden de ene keer gelijk de opening van een scheldpartij omdat hij weer ergens iets had gedaan. Een sneer door een van zijn eigen opmerkingen. Enkele keren een zwijmel zin van een meisje, maar echt oprecht geïnteresseerd vragen hoe het echt met Drake ging? Bijna nooit. Daarom schraapte Drake zijn kin en keek weg, na een kleine stilte gaf hij antwoord. ''Goed.'' was zijn antwoord. Kort, niet echt vol uitbarstingen of energie. Het was de nomale goed, omdat iedereen dat altijd zei. Op het moment ging het ook niet slecht met Drake hoor, het ging prima. Alleen Drake was nou niet echt iemand die snel praat over hoe híj zich voelt, het gaat meestal over een ander en wat er in iemand anders zijn hoofd omgaat omdat hij dat interessanter vind. Daarom: ''En met jou?'' zei de jongen vriendelijk. Hij voelde hoe de wind door zijn haren werd gegooid en het bewoog als het gras dat op het veld lag. "Waar heb jij uitgehangen?" vroeg Kailee met een lach. Drake lachte terug en keek de lucht in. ''Ik? Hm, wat kan ik zeggen. Ik had wel zin in een vakantie, dus heb toen een shuttle gepakt en ben voor enkele weken naar Razen gegaan. De hoofdstad is erg druk en je kunt er in deze tijd van het jaar interessante dingen krijgen.'' zei Drake met een glimlach. ''Hayden is daar gebleven, dus daarom is zij nu helemaal niet meer op school.'' Natuurlijk liet de jongen weg dat hij zijn beste vriendin erg miste en soms aan haar dacht. Drake verveelde zich snel, zij ook en daarom hadden e veel aan elkaar qua lol trappen. Gelukkig had Drake Hunter nog waar hij zijn tijd mee kon doorbrengen, Drake kon daar veel waarde aan hechten. ''Nog wat gebeurd toen ik weg was?'' vroeg Drake nieuwsgierig naar nieuwe weetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimezo aug 16 2015, 13:06

Natuurlijk was hij in eerste instatie blij geweest om Drake daar te zien zitten. Een glimlach vormde zich op zijn lippen terwijl hij naar de kerel toe liep. Hij ging naast hem op het muurtje zitten. Hij mocht Drake wel, maar wat hij van Ryan en Alyssa gehoord had zorgde ervoor dat zijn glimlach toch wat een schim werd op zijn gezicht. Hij zette zijn ellebogen op zijn knieën en liet zijn hoofd in zijn handen rusten. Het voelde alsof hij zo in slaap zou kunnen vallen. "He, Drake", begroette hij de jongeman naast zich. ''Eyo Kai.'' Ze keken beiden voor zich uit. "Dat is ook weer even geleden", ging hij verder en keek naar de zon om te schatten hoe laat het was, maar hij moest wegkijken omdat hij niet blind wou worden. ''Inderdaad. Tijd gaat snel als er veel gebeurt.'' De blauwharige jongen knikte. Drake had gelijk. Dagen, weken, maanden, ze gingen allemaal zo snel als er veel gebeurt. Hij merkte beweging op vanuit zijn ooghoek, Drake die zijn jas goed trok, maar hij bleef nog even voor zich uit kijken. Hij haalde een hand door zijn haar en keek toen richting de jongen. "Alles goed met je?" De grijns op Drakes gezicht viel moeilijk te missen, en hij kon het niet helpen maar er even om te fronsen. Hij snapte niet goed waarom het zo grappig was voor Drake. De kerel met de donkere haren wreef aan zijn kin en keek weg, dus keek Kailee ook weer voor zich uit. ''Goed.'' Het klonk niet geweldig overtuigend, maar Kai geloofde hem wel. Het leek in ieder geval toch alsof hij zich goed voelde en alsof het goed ging. ''En met jou?'' Kailee haalde zijn schouders een beetje op. "Mijn gezicht zegt genoeg, denk ik", antwoorde hij. Hij had geen zin om een hele uitleg te doen, en ook omdat hij dan dingen moest vertellen die hij liever niet vertelde. En al helemaal niet aan een Burned, want zelfs al leek het verre van koek en ei tussen hen, hij zweeg liever over bepaalde dingen zodat het niet door ging naar een ander. Zijn gezicht zei ook effectief genoeg. Hij zag er nog steeds niet heel erg slecht uit, maar hij zag er wel duidelijk moe uit. Hij had wallen onder zijn ogen en het litteken aan zijn lip viel feller op nu zijn lippen bleker waren. En dan daarbij kwam dat hij nog gewicht verloren was, wat hij zich niet kon veroorloven. Hij dacht dat hij goed op weg was naar tweeënzestig kilogram, maar nu woog hij nog maar zo'n zestig kilogram, en dat was dus wel te weinig voor iemand van een meter vijfentachtig. Eetstoornis noemde zijn moeder het, maar wat wist zij er ook van. Ze wist helemaal niets buiten die visuele cirkel waar ze in zat. Die cirkel die het niet toeliet om Kai te vergeven. "Waar heb jij uitgehangen?" had Kai met een lach gevraagd, toen hij besloten had niet meer verder na te denken over hoe het ging. Nadat de kerel teruggelachen had sprak die: ''Ik? Hm, wat kan ik zeggen. Ik had wel zin in een vakantie, dus heb toen een shuttle gepakt en ben voor enkele weken naar Razen gegaan. De hoofdstad is erg druk en je kunt er in deze tijd van het jaar interessante dingen krijgen.'' Kai knikte kort. ''Hayden is daar gebleven, dus daarom is zij nu helemaal niet meer op school.'' Hayden. De jongeman moest denken. Hij had van haar gehoord en hij wist hoe ze er uit zag, maar hij had nooit een gesprek met haar gevoerd, dus hij wist niet of het jammer was of niet dat ze niet meer op school was. "Aah, zo", reageerde hij dus, omdat hij geen beter antwoord kon verzinnen. ''Nog wat gebeurd toen ik weg was?'' Kai beet even nadenkend op zijn onderlip en keek een beetje naar de lucht, maar haalde toen zijn schouders op en keek naar Drake. "Niet bijzonder veel", zei hij eerlijk. Wel, er was waarschijnlijk een hoop gebeurd, maar niet veel speciale dingen waarvan hij wist. "Dices uiterlijk is helemaal veranderd", begon hij, maar hij dacht niet dat het Drake echt wou zou schelen wat Dice was of had. "Maar ik weet niet." Hij lachte kort en draaide even aan het ringetje in zijn neus. "Er is een nieuwe leerkracht aangekomen, verder niet echt veel gebeurd, denk ik." Hij wreef door zijn ogen. "Het 'speciaalste' dat er gebeurd is, is dat ik het oude buurmeisje van m'n tante tegengekomen ben, en dat onze vriendschap nog steeds hetzelfde was als vroeger. Alyssa, ze kent je al." Hij wist wat Alyssa verteld had, maar het zorgde er toch niet voor dat hij een hekel had aan Drake. Breakups en shit waren gewoon een deel van het leven, toch. Want het leven was gewoon shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimezo aug 16 2015, 17:36


De twee jongens zaten naast elkaar op het muurtje, allebei in gedachten en vermoeid. Toch was Kailee er zwaarder aan toe, duidelijk te merken en Drake bedacht zich dat dat ook wel een reden zou hebben. Ze spraken niet heel erg veel, maar toch hing er niet een ongemakkelijke sfeer, het was erg rustig. Drake vond deze stemming wel prima, eindelijk eens iemand die niet tegen hem schreeuwde of drukte liep te maken om het meest onzinnige. Geen Zean die aan zijn kop zeurde dat hij meer van dit of dat moest, aangezien hij evengoed nog verslavingen had. Niet een heftige ruzie met Ryan die nooit zou toegeven en Drake natuurlijk ook niet, dus die ruzies konden ontvlammen in lange discussies vol haat en razernij. Elkaar uiteindelijk in de haren vliegen en niet eens weten waarom de ruzie was begonnen. Toch die haat, die razernij kwam vaak bij Drake vandaan.. dat gezicht van Ryan ette automatisch Drake zijn nekharen overeind, als een wolf die zijn neus optrekt en begint te grommen. Drake vroeg zich af of het ooit zou kunnen veranderen, het moeilijke was alleen dat hij dan bij zichzelf moest beginnen. Hij moest het zelf loslaten, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan."Mijn gezicht zegt genoeg, denk ik", Drake keek Kailee even aan, zag de vermoeidheid rond zijn ogen. Het blauwe half opgeschoren haar stond hem goed en Drake herkende hem er altijd meteen aan. ''Yeah, daar heb je inderdaad gelijk in. Zware nachten achter de rug?'' even later vertelde Drake waarom hij weg geweest was en waar. Het was niet iets wat hij hoefde te verbergen, er gingen meerdere mensen op vakantie de afgelopen periode. Hij zag het begrip bij Kailee en Drake knikte bevestigend. Daarna vroeg Drake zelf naar wat hij gemist had op de school en of er nog iets gebeurd was. In eerste instantie had Kailee er niet veel over te vertellen, maar later bleek hij toch wat te weten. Drake luisterde. "Dices uiterlijk is helemaal veranderd", Drake fronste even. ''Redscarf? Hoe, is hij naar de plastisch chirurg geweest?'' grinnikte Drake, die nu nieuwsgierig was geworden. "Maar ik weet niet." Kailee lachte kort en draaide even aan het ringetje in zijn neus. Drake zag het en vroeg zich af, zelf had hij geen piercing of tatoo. Dat hoefde hij ook niet per se, hooguit ooit een kleine tattoo dan.  "Er is een nieuwe leerkracht aangekomen, verder niet echt veel gebeurd, denk ik." Drake kreeg een plezierige glinstering in zijn ogen, grijnsde en keek Kailee aan. ''Altijd leuk, een nieuwe leraar die mij nog niet kent. Wij moeten eens samen een les doen, dat word geniaal.'' sprak de jongen. Drake was een plannetjes smeerder en al gelijk begon hij te edenken hoe hij er achter kwam wie die persoon was, hij moest waarschijnlijk even naar het leraren bord lopen. Des noods vroeg hij het aan Norwood. Een docent die hij als een van de weinigen wel mocht en meer als zijn mentor zag dan Saf. Hij keek voor zich uit en begon met zijn vingers tegen elkaar te raken, pink tegen pink, ringvinger tegen de ander enzovoort terwijl hij opnieuw Kailee hoorde. "Het 'speciaalste' dat er gebeurd is, is dat ik het oude buurmeisje van m'n tante tegengekomen ben, en dat onze vriendschap nog steeds hetzelfde was als vroeger. Alyssa, ze kent je al." Het eerste moment wat hij vertelde vond Drake leuk en hij was oprecht blij voor Kailee. Echter toen hij de naam Alyssa hoorde stopte hij abrupt met zijn vingers tegen elkaar te tikken. Ze stonden nu allemaal tegen elkaar en Drake zijn gezicht stond serieuzer, in een seconden was het zelfs even donker geworden. Maar al snel sloeg de meester in maskers het van zich af. ''Alyssa? Ja.. die ken ik wel.'' sprak Drake recht voor zich uit kijkend. De jongen stond nu op met zijn gezicht wat vetrokken. ''Je zult wel, goed bevriend met haar zijn als ik het zo hoor.'' Drake had het gevoel dat Kailee nu wel meer wist over Drake en hoe ging hij nu reageren. Als hij Drake niet meer leuk vond, was hij toch allang weg gegaan? Toch beviel het de jongen niet en keek hij weg. Zijn handen sloeg hij langs zijn zwartwitte jas om de aarde er weg te halen van het muurtje. Daarna stapte hij op de grond. ''Je kent haar beter dan dat je mij kent. Je zult niet veel goeds over me gehoord hebben waarschijnlijk.'' Drake stond met zijn rug naar Kailee, kijkend naar de horizon. ''Ik weet niet, wat je weet van mij Kai. Alleen, je weet dat mensen altijd dingen vertellen vanuit hun perspectief. Waarschijnlijk zul je dus nu twijfelen en mij die vraag stellen.'' Drake snoof even en kwatte de rogel tegen de straat, waarna hij zich omdraaide en Kailee aankeek. ''Ik mag je graag, laat ik daar eerlijk over zijn. But the fact is treu, I am a ashole. The thing I ask you,.. can you live with that?'' Drake stopte zijn handen in zijn zakken. Het kon nu twee kanten opgaan. De jongens stonden op een cruciaal punt. Of hij had er een vijand, of een vriend bij. Echter was Drake niet zo vriendrijk. Stiekem hoopte hij ergens dat Kailee voor vriendschap zou kiezen. ''It's fine if you can't live with a friend who is... like me. I have heard that many times before. I have the respect for you, to leave you alone from now on if you want that Kailee.'' zei Drake met een stenen gezicht. Alle emotie die van binnen zat, was niet te zien omdat hij goed was in het verbergen daarvan. Tenminste, bij de meeste. Sommigen wisten het masker te breken, maar die persoon had zojuist enkele weken de school verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimezo aug 16 2015, 18:56

De vraag met hoe het met hem ging had Kai beantwoord met te zeggen dat Drake maar naar zijn gezicht moest kijken, dat vertelde meer dan hij met woorde nuit kon leggen. ''Yeah, daar heb je inderdaad gelijk in. Zware nachten achter de rug?'' Kailee knikte. "Niet eens een paar nachten, meer zware maanden", zei hij en lachte het even weg. "Insomnia, weet je. Of insomnie, slapeloosheid, hoe je het ook wilt noemen." Nah, hij was zo moe dat hij de eerstvolgende dagen wel gewoon van pure vermoeidheid in slaap zou vallen, en als hij medicijnen gehaald had bij de ziekenboeg zou het vast allemaal wel meevallen. Vroeger of later.
De kerel had Drake gevraagd waar hij uitgehangen had. ''Ik? Hm, wat kan ik zeggen. Ik had wel zin in een vakantie, dus heb toen een shuttle gepakt en ben voor enkele weken naar Razen gegaan. De hoofdstad is erg druk en je kunt er in deze tijd van het jaar interessante dingen krijgen.'' Kai knikte er om. ''Hayden is daar gebleven, dus daarom is zij nu helemaal niet meer op school.'' "Aah, zo", reageerde hij. ''Nog wat gebeurd toen ik weg was?'' vroeg de jongeman. Kai beet nadenkend op zijn lip voor hij antwoord gaf.  "Niet bijzonder veel", antwoorde hij, maar dacht toch na, want er was sowieso wel iets interessant gebeurd. "Dices uiterlijk is helemaal veranderd", zei hij. ''Redscarf? Hoe, is hij naar de plastisch chirurg geweest?'' Kai schudde zijn hoofd. "Het lijkt wel bijna zo, maar hij heeft z'n sjaal opgegeven", zei hij. Nu Kai het verhaal achter de sjaal kende beet hij wel op zijn tong voor hij er nog eens een opmerking over zou maken. "Hij heeft lenzen en zo gekocht, haar laten groeien. Ik herkende hem amper toen ik hem tegen kwam." Hij wreef zijn haar uit zijn ogen. "Maar ik weet niet." Hij lachte kort en draaide aan z'n neuspiercing. "Er is een nieuwe leerkracht aangekomen, verder niet echt veel gebeurd, denk ik." Hij wreef door zijn ogen. ''Altijd leuk, een nieuwe leraar die mij nog niet kent. Wij moeten eens samen een les doen, dat word geniaal.'' Kai schoot in de lach en knikte. "Ik wed dat ze dat helemaal leuk vindt", zei hij, en dacht aan Miss Orwyn. Hij wist nog steeds niet goed wat hij van de vrouw moest vinden. Drake was zijn vingers tegen elkaar gaan tikken en het deed Kai denken aan iemand die diep nadacht over plannen. "Het 'speciaalste' dat er gebeurd is, is dat ik het oude buurmeisje van m'n tante tegengekomen ben, en dat onze vriendschap nog steeds hetzelfde was als vroeger. Alyssa, ze kent je al", zei hij en keek nog even naar Drake voor hij voor zich uit keek. Drake was gestopt met zijn vingers, dat zag hij vanuit zijn ooghoek, maar hij zei er niets van en keek niet opzij. ''Alyssa? Ja.. die ken ik wel.'' Drake stond recht, en Kai keek schuinomhoog naar de kerel.  ''Je zult wel, goed bevriend met haar zijn als ik het zo hoor.'' Kai knikte even, maar wist niet of hij dat wel zag, want de jongeman keek weg. Hij had ook aarde van zijn jas af geklopt, maar dat merkte Kai dan weer niet doordat hij weer voor zich uit keek. ''Je kent haar beter dan dat je mij kent. Je zult niet veel goeds over me gehoord hebben waarschijnlijk.'' De kerel met het blauwe haar keek naar Drakes rug. ''Ik weet niet, wat je weet van mij Kai. Alleen, je weet dat mensen altijd dingen vertellen vanuit hun perspectief. Waarschijnlijk zul je dus nu twijfelen en mij die vraag stellen.'' De kerel spoog op de grond en draaide zich om naar Kai. ''Ik mag je graag, laat ik daar eerlijk over zijn. But the fact is treu, I am a ashole. The thing I ask you,.. can you live with that?'' Wel, dit ging de kant op die hij gehoopt had dat het niet op zou gaan. Hij zorgde ervoor dat er geen emotie op zijn gezicht af te lezen was, om Drake geen verkeerd idee te geven. Hij had het gevoel dat de kerel nog niet uitgesproken was, dus hield hij zich stil. ''It's fine if you can't live with a friend who is... like me. I have heard that many times before. I have the respect for you, to leave you alone from now on if you want that Kailee.'' Drake kon blijkbaar net zo emotieloos kijken en Kai voelde een huivering over zijn rug trekken. Als hij nu wat verkeerd zei was het over. En hij wist niet of hij dat wou. "Nee", zei hij dus toen ook, na een minuutje of wat stil gebleven te zijn. "Ik heb Alyssas verhaal gehoord. Ik heb dat van Ryan gehoord. En ja, in beide kom je een beetje erg als the bad guy over, een asshole, maar ieder verhaal heeft twee kanten. Ik hoef jouw kant ervan niet eens te horen. Ik mag jou ook graag, en dan maakt het me niet uit hoe erg je een asshole bent." Hij knipperde met zijn ogen, opende zijn mond om te spreken maar bedacht zich en schraapte zijn keel. Hij moest nadenken, hij wou zichzelf niet tegenspreken en hij wou dat Drake wist dat hij de waarheid sprak. "Je hebt me geholpen toen met Dice, en dat ben ik niet vergeten." Hij wrong zijn vingers tussen elkaar door en staarde naar zijn knokkels voor een paar tellen voor hij weer opkeek naar de jongen met het donkere haar. "I can live with a friend who's like you. You don't have to leave me alone, I could at least try. And it will work out just fine, you'll see." Hij wreef nog een lok voor zijn ogen uit. "En neem nooit de woorden van een heartbroken meisje honderd procent serieus. Verdriet en woede zijn een groot deel van wat ze erbij verzinnen." Er verscheen even een glimlach op zijn lippen. Het was niet dat hij Alyssa niet geloofde, maar misschien had ze het verhaal ook wel een beetje aangepast, natuurlijk. "En again, ik heb het van haar gehoord. Jij hebt vast je eigen deel en je eigen redenen." Hij dacht na of hij nog wat toe te voegen had, maar besloot van niet. "En ik zweer het je bij wat je ook wilt, ik meen ieder woord van wat ik gesproken heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimezo aug 16 2015, 20:54


De zon stond laag aan de hemel en het zou ook niet meer erg lang duren totdat zij onder zou zijn. Er vlogen wat vogels over het prachtige gebied heen, alles had een oranje rand en gloed. De wind blies zacht door de bladeren aan de bomen en zijn zwarte haar. Diertjes zaten rustig in hun holen verscholen en de bloemen zo mooi op een rij. Drake had niet verwacht hier te zijn met deze jongen en ook nooit op deze manier. Deze plek leek hem vreemde toch vermakelijk situaties te bezorgen. Het was altijd leuk om te zien hoe dagen zich op andere manieren konden vormen en zo anders dan je kon verwachtten. "Niet eens een paar nachten, meer zware maanden", Drake keek de jongen met opgetrokken wenkbrauw aan. Drake had soms ook last van slapeloosheid. Dit werd echter veroorzaakt door vreselijke herinnering nachtmerries die hem bespookte uit het verleden. Beelden over hem en, hoe hij dan, en, beelden flitste langs hoe je als een hond vastgeketend aan een paal zat vastgemaakt. Aan een ijzeren ketting buiten in de koude stromende regen diep in de nacht. Een 'straf' omdat hij een koekje had gepakt zonder te vragen. Dit was nog erg mild. Zou Kailee ook nachtmerries hebben? Maar het antwoord kwam al snel en was gelukkig anders, als was dit ook erg zwaar wat Kai had. "Insomnia, weet je. Of insomnie, slapeloosheid, hoe je het ook wilt noemen." Drake knikte even en keek voor zich uit. ''Ik heb er inderdaad wel eens eerder over gehoord. Rot voor je man.'' zei Drake met oprechte stem. Het was rot om niet te kunnen slapen, omdat het je futloos en lamlendig maakte. Vooral school was dan slopend en je kreeg snel een hekel aan elke grote activiteit. "Het lijkt wel bijna zo, maar hij heeft z'n sjaal opgegeven", sprak Kai nadat Drake had doorgevraagd over Dice. Drake was er best benieuwd over namelijk. ''De rode sjaal. Dat terwijl hij er zo gehecht aan leek te zijn.'' Drake was er even verward over en hoorde dat Kai nog meer te vertellen had. "Hij heeft lenzen en zo gekocht, haar laten groeien. Ik herkende hem amper toen ik hem tegen kwam." Drake wreef over zijn kin. ''Zo te horen is die gast dus de weg kwijt. Hmpf, bij mij zal hij toch nooit aankloppen. Niet mijn probleem.''

Er bleek dus een nieuwe docente te zijn op school, Drake wilde graag een keer een les volgen met Kailee. De jongen leek het een leuk plan te vinden. Het was een goed idee en wie weet wat voor lol ze zouden hebben. Echter sloeg de sfeer wat om toen Kailee over Alyssa begon. Hierdoor stond Drake op en keek voor zich uit. Een gesprek over of Kailee met hem bevriend zou worden of niet ondanks dat wat hij gehoord had over Drake. De jongen keek Kailee nu aan, na alles wat hij eerder tegen hem gezegd had. Hoe zou Kai reageren? Ergens heel erg diep van binnen waar nooit een levende ziel zou kunnen kijken, voelde Drake de aanwezigheid van angst. Angst om weer afgewezen te worden. Hij zou Kailee met rust laten als hij dat wilde, Drake vond het prima. "Nee", sprak Kailee echter. Drake vroeg zich af of dit een antwoord was op of hij hem met rust moest laten, of een nee op de vriendschap die mogelijk was. Drake had al het gevoel dat hij kon weg lopen, weg van Kailee en weg van dat wat misschien had gekunt. Zoals Drake had gezegd, prima, dan toch niet. Drake bleef alleen staan en keek de jongen aan, want zo te zien was hij dus eigelijk nog helemaal nog niet klaar met het gesprek. "Ik heb Alyssas verhaal gehoord. Ik heb dat van Ryan gehoord. En ja, in beide kom je een beetje erg als the bad guy over, een asshole, maar ieder verhaal heeft twee kanten. Ik hoef jouw kant ervan niet eens te horen. Ik mag jou ook graag, en dan maakt het me niet uit hoe erg je een asshole bent." Drake zijn ogen vlamde even vol haat en ingehouden woedde toen hij de naam van zijn neef hoorde. Het was duidelijk te zien en hij kneep zijn handen erdoor samen. Natuurlijk Ryan, out of all people. Nu wilde Kailee echt niks meer met hem te maken hebben. De jongen sprak verder, over twee kanten, waardoor de ogen van Drake weer rustiger werden. Dat hij zijn kant van het verhaal niet hoefde te vertellen liet hem bijna onmerkbaar glimlachen, aangezien Drake het rot vond om over te hebben. De laatste zin gaf Drake ook meer rust, maar hij keek evengoed weg van Kailee. De jongen had zijn handen in zijn zakken zitten en hij speelde met een stofje binnenin dat los zat. "Je hebt me geholpen toen met Dice, en dat ben ik niet vergeten." Drake sprak nog steeds niet, maar aan de grijns op zijn gezicht door de herinnering werd genoeg verteld. "I can live with a friend who's like you. You don't have to leave me alone, I could at least try. And it will work out just fine, you'll see." Een soort van gerustgesteld worden? Dat was lang terug. Drake keek naar de bomen langs het pad en hoorde de wat Kailee te zeggen had. Zo te horen probeerde deze persoon de juiste woorden te vinden terwijl hij zelf ook met twijfel worstelde, nu toch zijn antwoord gevonden had. Uiteindelijk keek Drake hem aan. ''Thank you. I hope you won't regret it, because..'' Drake glimlachte even en haalde zijn schouders op. ''Being friends with me, can be complicated. But I will make sure I will be a friend you can count on.'' Drake kuchte even en vroeg zich af wat Kailee nog meer te vertellen had. Hij kwam even terug op Alyssa."En neem nooit de woorden van een heartbroken meisje honderd procent serieus. Verdriet en woede zijn een groot deel van wat ze erbij verzinnen." Drake grinnikte en keek scheef. ''Yeah, ofcourse I know that. The fact is that it can cause strange situations around people. And I felt that she could not be the only person, where you heard about me.'' sprak Drake. Niet echt doelend op Ryan, maar in het algemeen. Mensen vonden het heerlijk om te roddelen en Drake stond nu niet echt positief in de roddelbladen. "En again, ik heb het van haar gehoord. Jij hebt vast je eigen deel en je eigen redenen." Drake knikte naar hem. ''I sure do.'' was het enige wat hij daar over te zeggen had, Kailee hoefde niet alles te weten. Misschien ooit zou Drake het vertellen, maar vandaag was niet die dag. "En ik zweer het je bij wat je ook wilt, ik meen ieder voor van wat ik gesproken heb." Drake keek naar de grond en slaakte een zachte zucht, waarna zijn blik omhoog dreef. ''Ik geloof je.'' sprak hij rustig. Drake slikte en keek hoe de zon onder gegaan was in een tijd die zo kort had geleken. Hij zag de halve maan en de sterren. Een koude wind stak op. ''Laten we naar het kasteel gaan. Ik heb geen idee hoe laat het is, maar het is laat.'' leek Drake het gesprek mee af te sluiten. Toch.. ergens. Toch knaagde er nog iets in Drake, het moest er gewoon uit voordat hoe goed zou kunnen proberen te slapen, daarom vroeg hij het wel. ''Dus.. je kent mijn neef?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimezo aug 16 2015, 21:47

Hij had al gauw het gevoel dat het spreken over Dice, de nieuwe docente en de les die ze een keer samen moesten doen snel gedaan zou zijn, doordat hij misschien zo dom was om over Alyssa te beginnen, al was hij over haar begonnen deels door de nieuwsgierigheid naar Drakes reactie en deels omdat die gevraagd had wat er gebeurd was. Kai had nu gewoon zijn beste vriendin terug gevonden, en dan zou hij dat ook zeggen. Dat was er gebeurd. Zo simpel was het. Drake was erdoor opgestaan, en even dacht Kai dat hij het mooi verpest had, dat Drake weg zou lopen, terug naar de Academy of waar hij dan ook heen zou gaan. ''Ik weet niet, wat je weet van mij Kai. Alleen, je weet dat mensen altijd dingen vertellen vanuit hun perspectief. Waarschijnlijk zul je dus nu twijfelen en mij die vraag stellen.'' De kerel spoog op de grond en draaide zich om naar Kai. ''Ik mag je graag, laat ik daar eerlijk over zijn. But the fact is treu, I am a ashole. The thing I ask you,.. can you live with that?'' Kailee hield zich stil en zorgde ervoor dat zijn gezicht geen emoties vertoonde. ''It's fine if you can't live with a friend who is... like me. I have heard that many times before. I have the respect for you, to leave you alone from now on if you want that Kailee.'' Kai opende zijn mond nu om te spreken. "Nee", zei hij. "Ik heb Alyssas verhaal gehoord. Ik heb dat van Ryan gehoord. En ja, in beide kom je een beetje erg als the bad guy over, een asshole, maar ieder verhaal heeft twee kanten. Ik hoef jouw kant ervan niet eens te horen. Ik mag jou ook graag, en dan maakt het me niet uit hoe erg je een asshole bent." Hij schraapte zijn keel, maar het maakte hem niet uit dat Drake zijn richting niet meer uitkeek. De kerel zou hem vast wel snappen. "Je hebt me geholpen toen met Dice, en dat ben ik niet vergeten." Hij wrong zijn vingers tussen elkaar door en staarde naar zijn knokkels. "I can live with a friend who's like you. You don't have to leave me alone, I could at least try. And it will work out just fine, you'll see." Hij wreef nog een lok voor zijn ogen uit. Drake keek hem nu weer aan. ''Thank you. I hope you won't regret it, because..'' Hij glimlachte en haalde zijn schouders op. ''Being friends with me, can be complicated. But I will make sure I will be a friend you can count on.'' Ook Kai glimlachte kort. Ingewikkelde vrienden waren beter dan saaie vrienden die veel te voorspelbaar waren. Daar was ook helemaal niets aan. "En neem nooit de woorden van een heartbroken meisje honderd procent serieus. Verdriet en woede zijn een groot deel van wat ze erbij verzinnen." Drake grinnikte, maar Kai hield het op een glimlach, omdat grinniken hem pijn zou doen, mentaal dan toch. Dan had hij zo het gevoel dat hij Alyssa verraadde. ''Yeah, ofcourse I know that. The fact is that it can cause strange situations around people. And I felt that she could not be the only person, where you heard about me.'' Hij knikte half. Hij had van meerdere mensen over Drake gehoord, maar enkel Alyssa en Ryans verhaal was hem bijgebleven. "En again, ik heb het van haar gehoord. Jij hebt vast je eigen deel en je eigen redenen." Het leverde een knik op van Drake. ''I sure do.'' Daarbij was dat deel ook afgerond. Kai ging hem niet vragen naar zijn verhaal. Dat vond hij niet nodig. "En ik zweer het je bij wat je ook wilt, ik meen ieder woord van wat ik gesproken heb." Met zijn blauwe ogen bleef hij naar de kerel kijken die zijn ogen naar de grond gericht had en een zucht slaakte. ''Ik geloof je'', zei die toen hij weer opkeek. ''Laten we naar het kasteel gaan. Ik heb geen idee hoe laat het is, maar het is laat.'' Kai knikte en stond op. Net zoals Drake de aarde van zijn jas afgeveegd had toen hij recht ging staan, deed Kai dat met zijn vest-ding en de achterkant van zijn broek. "Goed idee", stemde hij in. Hij had vreemd genoeg het gevoel in zijn maag dat door dit gesprek hij beter zou kunnen slapen die nacht. ''Dus.. je kent mijn neef?'' Kai, die naar zijn schoenen gekeken had, voelde meteen dat zijn kaken warmer werden, en pas toen hij zeker wist dat hij er niet helemaal rood uitzag keek hij richting Drake en knikte. "Ja, ik ken hem", zei hij. Kennen was best komisch om te zeggen. Hij kende Ryan al even nu, maar écht kennen deed hij hem nog misschien maar een maand. Hun eerste ontmoeting was mooi geweest, en stiekem schaamde Kai zich nog altijd voor de nosebleed die hij toen had. Ryan was pas een asshole. Maar hij wist wel waarom, en hij had er begrip voor. Kai haalde een hand door zijn haar. "Hij's een vreemd persoon." Zonder het te beseffen verscheen er een lach op zijn gezicht. "Maar hij is best een leuk persoon. Ik mag hem graag." Te graag, vulden zijn gedachten hem automatisch bij. Hij duwde dat weg en nu wou hij die stomme lach ook van zijn gezicht af krijgen. Hij hield een hand voor zijn mond alsof hij moest geeuwen, maar in plaats daarvan ruilde hij zijn lach in met een serieuse mondtrek. "He confuses the fuck out of me, though", mopperde hij, maar hij was niet zeker of dat wel hoorbaar was voor Drake. Zowel kon hij nog altijd wat moois verzinnen zodat Drake hem niet doorhad, tenzij dat die dat al lang had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimezo aug 16 2015, 22:34


Het meest heftige van dit gesprek leek over te zijn en Drake leek al iets rustiger te zijn in zijn drukke hoofd. Het leek fijn voor Drake te zijn om een nieuw iemand te hebben om tegen aan te praten, hij vond het fijn. Koppig als de jongen was zou Drake dat natuurlijk echt nooit van zijn leven kunnen toegeven. Toch was er in zijn ogen een nieuw iets te zien. Na de laatste woorden die ze er over hadden gesproken, het accepteren van Kailee. Iets was verschenen in Drake zijn vurige kijkers wat niet veel mensen kende, iets waar velen moeite hadden moeten doen. Dit gesprek was goed voor hem geweest. In de ogen van Drake stond iets wat dicht bij vertrouwen kwam. Ze waren warmer en niet meer het gemene sluuw wat het eerder geweest was, Kai had het voor elkaar gekregen een van de vele lagen in de jongen te breken. Daarom stond Drake nu meer open, zijn handen in zijn zakken en schouders ontspannen. Nu de lucht donker gekleurd leek te zijn, vond Drake het een goed idee om maar terug te gaan naar het kasteel. Hij was moe en wilde zijn bed in om eindelijk weer eens wat fijne slaap te pakken. De jongen keek Kailee aan, hij moest het gewoon weten, vragen, hoe wilde het ondervinden. Daarom besloot hij het gewoon simpel er voor uit te komen. "Ja, ik ken hem", zei Kailee, maar Drake merkte wel dat hij er opeens nerveus van werd. Hij liet de jongen rustig verder praten. "Hij's een vreemd persoon." Drake kreeg een gezicht vol ironie en rolde met zijn ogen. Ja, dat kon je wel stellen inderdaad. Nog steeds was Kai opeens zo vrolijk, een grijns op zijn gezicht die Drake dingen liet afvragen, hoe goed kende Kailee zijn neef. Drake was teveel gespecialiseerd in het observeren van mensen om dit niet te kunnen zien. Hij versmalde zijn ogen en had wel degelijk de trekjes en lichte kleurverschil in Kai zijn gezicht kunnen merken. Toch deed Drake alsof hij kriebel aan zijn neus had om het niet te laten merken. "Maar hij is best een leuk persoon. Ik mag hem graag." Drake keek nu weg terwijl ze naar het kasteel liepen. ''Je zult waarschijnlijk van hem vernomen hebben dat hij en ik.. niet echt een goed band hebben.'' deze zin was nogal zwak uitgedrukt in wat het echt was. Kailee moest gapen, Drake zag het, maar rolde even met zijn ogen. Hij hoorde de rest. "He confuses the fuck out of me, though", Drake kon het niet laten om daar even om te grijnzen. ''Well, than that is something we have in common about that guy. The truth.. I freaking hate the guts out of him. He makes me mad, confused and I get that furious energie what makes me wanne punch him.'' dat was er uit, iets wat hij niet snel zou toegeven, maar elk woord was gemeend en volledig waar. Kailee zou het weten op de toon die Drake sprak. Het kwam uit Drake zijn tenen terwijl hij zijn hand tot een vuist kneep. Het was vreemd om te denken dat die ene jongen toch zoveel haat bij Drake kon oproepen. Xavier had hij ook gehaat en mee gevochten, maar dat was anders geweest om een vreemde reden. Die twee hadden elkaar gewoon niet kunnen uitstaan vanaf het eerste moment en Drake had Xaf bij het gevecht vernederd. Maar Drake had ophetzelfde moment ook genoten van de ruzies en vermaak met gevechten. Drake had een hekel aan Ryan om een hele andere reden,  iets wat veel dieper zat en anders aanvoelde. Hoe vroeg zich af of hij het zelf ooit nog ging begrijpen waarom zijn hoofd zo werkte als hij deed. Waarom kon Drake zich eriet overheen zetten? Raymond was dood en Ryan had er nooit iets mee te maken gehad, waarom gaf Ryan dan evengoed dat rotgevoel aan Drake? In gedachte verzonken was Drake enkele minuten stil geweest. Hij keek nu Kailee weer aan en wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimema aug 17 2015, 11:10

Hij was blij dat hij duidelijk geweest was en dat Drake hem geloofde. Ook was hij blij dat dit over was, want op momenten dat hij zich duidelijk moest maken vond zijn hoofd het wel eens zo leuk om zinnen zo door elkaar te gooien dat hij helemaal verkeerd over kwam. ''Laten we naar het kasteel gaan. Ik heb geen idee hoe laat het is, maar het is laat.'' Hij knikte en stond op, zijn vest en broek afvegend voor de aarde. "Goed idee", stemde hij in. ''Dus.. je kent mijn neef?'' Hij voelde hoe zijn kaken warmer werden en bleef dus ook wegkijken tot hij zeker was dat hij er terug minder rood uitzag. "Ja, ik ken hem", zei hij. Kai haalde een hand door zijn haar en dacht na over de woorden die hij kon gebruiken voor Ryan. "Hij's een vreemd persoon." Er was een lach op zijn gezicht verschenen, al was die misschien niet zo heel erg gepast door meer dan één reden. "Maar hij is best een leuk persoon. Ik mag hem graag." Hij deed een hand voor zijn mond en liet de lach er achter verdwijnen. Urh, ook zo'n stomme tic die hij door Ryan ontwikkeld had. Die leek het maar een stomme tic te vinden, of ja, het leverde Kai toch altijd een frons op als hij het in zijn gezelschap deed. ''Je zult waarschijnlijk van hem vernomen hebben dat hij en ik.. niet echt een goed band hebben.'' Kai knikte een beetje, hij had het al wel zo kunnen raden. Ryan had toch een hekel aan Drake, dus hij verwachtte wel dat diezelfde gevoelens van Drake uit ook voor Ryan golden. "He confuses the fuck out of me, though", mopperde hij en haalde de hand van zijn gezicht weg. ''Well, than that is something we have in common about that guy. The truth.. I freaking hate the guts out of him. He makes me mad, confused and I get that furious energie what makes me wanne punch him.'' Kailee bleef voor zich uit staren door wat Drake zei. Hij snapte niet hoe hij Ryan zo erg kon haten, maar hij haatte Ricky op dezelfde manier net zo erg, dus hij wou en kon er niets over zeggen. Hij keek weer opzij naar Drake. Hij had er zo serieus om geklonken. Ja, hij had gezegd dat ieder verhaal twee kanten had, maar nu begon hij zich toch af te vragen wat die van Drake was dat hij Ryan zo haatte. Dat de donkerharige kerel even stil was, was handig, want Kai had geen idee wat hij moest zeggen. Het was altijd moeilijk als je geen haatgevoelens deelde met iemand om een ander. Hij merkte dat de kerel weer naar hem keek, en Kai keek terug. "Ik weet alleen waarom hij een hekel aan jou heeft, maar jullie zouden er een keer over moeten praten", zei hij en wreef door zijn ogen. Het leek hem een slecht voorstel. Als ze beiden zo snel op hun tenen getrapt waren en als ze beiden zo'n hekel aan elkaar hadden, was het uitpraten waarschijnlijk veel moeilijker dan het leek. "Maar ik kan me best inbeelden dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is", vulde hij zichzelf bij. Hij keek weer even voor zich uit en werd ook stil. Hij trok zijn vest bij zijn schouder goed. Een zucht verliet zijn mond en hij wreef over zijn voorhoofd heen. "Ryan is een asshole, maar misschien moet je hem nog een kans geven, of zo iets...?" Tegen het einde van de zin was hij steeds voorzichtiger gaan spreken. Als z'n haat voor Ryan diep lag dan kon hij zich voorstellen dat Drake kwaad zou kunnen worden om die woorden. Als iemand hem zou zeggen dat hij Ricky of Alyssas broer Andrew nog een kans moest geven, zou hij ook kwaad worden. Hij wist dat Ryan zijn redenen had om zo te zijn zoals hij was, want hij had de andere Ryan ook al gezien, al wist hij niet zeker welke 'soort' hij het liefst zag. Hij was gewoon zo veelzijdig en zo onvoorspelbaar. "Ik bedoel," zei hij en beet op de binnenkant van zijn onderlip. Hij trok een pijnlijk gezicht want hij beet recht op een afte die hij nog had van toen hij de vorige keer te hard op zijn onderlip gebeten had. "Ik bedoel maar, iedereen is two faced en iedereen heeft recht op een tweede kans." Hij klapte weer dicht en was niet meer zeker wat hij moest zeggen. Hij was zo slecht in proberen iemand bij te brengen wat hij dacht. "Misschien is dat mijn mening, maar je weet nooit, misschien vergis je je in hem en vergist hij zich in jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimema aug 17 2015, 16:03


Het was vreemd hoe hun gesprek rustig was overgeslagen. Nu ze het over Ryan hadden, voelde Drake echter wel zijn nekharen rijzen. Maar hij moest die woedde niet op Kai gooien, dan liep dit namelijk niet goed af. Daarbij had Drake dit onderwerp zelf aangesneden. Hij moest zijn verantwoordelijkheid er dan ook voor dragen, of hij het nou wilde of niet. Na een tijdje stil te zijn geweest leek Kailee te weten wat hij moest zeggen. "Ik weet alleen waarom hij een hekel aan jou heeft, maar jullie zouden er een keer over moeten praten", Drake keek Kailee even aan maar wende toen zijn blik weer met een zucht af. ''Praten? Ik kan die gast niet uitstaan.. hoe zou ik..'' Drake wreef in zijn gezicht en voelde hoe frustrerend het was. ''Hij, Ryan haat mij om een hele andere reden. Toch.. heeft het veel met elkaar temaken. Mijn reden hou ik liever voor me Kai.'' sprak Drake. De handen van Drake had hij nu in zijn zwarte jaszakken zitten en hij vroeg zich ergens af of er ooit een mogelijkheid was. De sterren boven hen tijdens het wandelen waren als kleine lampjes en het zwarte was zo duister. Grijze wolken hier en daar onder het schijnsel van de maan gaven de nachtlucht een prachtig tafereel. "Maar ik kan me best inbeelden dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is", Drake knikte bevestigend. Ryan was altijd boos, Drake was altijd boos. Zean die er tussen zat met een facepalm, al stond hij meer aan Drake zijn kant dan die van Ryan. Toch had Zean weer zijn eigen haat tegenover Drake, dus het was weer een heerlijk ingewikkelde situatie die Drake soms gek maakte. Hoofdpijn kon hij krijgen van al het gedoe, een famillie reunie hoorde gezellig te zijn, nou ik zou nooit kerst proberen te vieren met de Burneds. Hij hoorde Kailee een zucht slaken, Drake keek voor zich uit. "Ryan is een asshole, maar misschien moet je hem nog een kans geven, of zo iets...?" Drake beet zijn kaken strak en zijn ogen vlamde. Handen klauwend als een kat, bij de gedachte om die jongen medelijden te geven voor zijn oh zo super zielige leventje. Ryan wist niks! Hij vond zichzelf zo zielig, dat hij zijn vader nooit gekend had, zijn moedertje vermoord. Die lelijkerd moest bloody serieus zijn smoel houden. Drake had het gevoel van zijn moeder verliezen al op zijn vijfde gehad en achteraf was het niet eens zijn echte moeder. Zijn vader was er ook nooit voor hem geweest, had hem gezien als uitschot! en zijn oom,zijn oom.. die leuke vader van Ryan, Drake hoefde er niet eens over te beginnen om er kwaad om te worden. De jongen sloot even zijn ogen en slaakte een zucht om de woedde weg te laten vloeien, houd jezelf in de hand Drake. Al die dingen, waren niet Ryan zijn schuld. Drake haatte het echter dat hij vroeg om medeleiden terwijl hij het net zo erg alsDrake had kunnen hebben en dat paardenhoofd wilde maar niets snappen. Toch.. Kailee had gelijk. Drake had Ryan eigelijk nooit een kans gegeven om het echte verhaal te horen en waarom Drake dan zo boos was. In gedachten stilte luisterde Drake weer naar zijn vriend. ''Ik bedoel," Drake keek op en zag hoe Kailee op zijn lip beet. Zo te zien werd hij hier nerveus van, zoals al eerder gemerkt. "Ik bedoel maar, iedereen is two faced en iedereen heeft recht op een tweede kans." Drake slikte en keek nu weg, het zwarte haar deinde er van. Hij stond tijdens het lopen opeens stil. ''Sterker nog Kai.. ik heb Ryan nooit een kans gegeven. Vanaf het moment dat ik er achter kwam dat hij.. Ik haat hem gewoon.'' De ene zin ging hij niet afmaken, nee hij zou niet de naam van zijn oom in de mond nemen, dat was hetzelfde als braken voor Drake. Braken, iets wat hij meer dan vaak had gedaan door zijn oom. Hij keek nog steeds weg naar het bos dat bij hen in de buurt lag. "Misschien is dat mijn mening, maar je weet nooit, misschien vergis je je in hem en vergist hij zich in jou." Drake bleef stil, stond stil te kijken zodat hij de laatste woorden tot zich kon laten doordringen. ''Maar..'' de jongen slaakte een zucht, nu kijkend naar de grond. Ryan die kans geven betekende meer dan het kleine gesprekje. Als hij met Ryn zou praten.. daar over, dat zou betekenen dat hij opnieuw weer zijn angsten onder ogen moest zien. Hij moest zich bloot geven en alles los laten, Drake wist niet zeker of hij dat wel kon. Hij zou aan Ryan moeten toegeven dat.. nee, Drake kon het niet. Hij zou moeten laten zien aan Ryan dat Drake niet de bullebak was die hij zich voordeed. Dat Drake meer was dan de duistere jongen op de achtergrond, want weinigen wisten die kant. De kant van Drake waar hij heel diep van binnen eigelijk maar een kleine, hulpeloze, liefdeloze en gebroken jongetje was. Als een mager klein kind gehuld in een veel te groot zwart shirt met gebroken botten en helemaal alleen op deze wereld. Hij was niet meer dan een kleine vlieg in de wind, klaar om dood gemept te worden en echt niet die sterke grote pestkop waar iedereen hem voor aankeek. Hij zou zichzelf open maken om Ryan dat te moeten laten zien.. vertellen wat zijn verleden was, was het moeilijkste voor Drake dat iemand kon verzinnen. Hij had er een bloedhekel aan en toch, had hij het al eerder moeten doen. Hayden en Zean waren de enige die alles wisten. Drake slaakte een diepe zucht en wreef over zijn gezicht, voelde zijn buik zwaar zijn en zijn hoofd suizen. Waarom had Ryan hier naartoe moeten komen? Waarom bleek er opeens familie te zijn dat vanalles met hem temaken wilde hebben, terwijl Drake daar helemaal niet op zat te wachten? Toch wist Drake ergens dat Kailee gelijk had. Al vaker had Drake het verleden proberen los te laten, maar het bleef moeilijk voor hem en tot nog op de dag van vandaag kon het hem zwaar achtervolgen, al was dat niet erg gek in zijn situatie. Alleen nu realiseerde Drake zich dat het nou eenmaal zo was dat Ryan daar echt niets aan kon doen. De jongen kon toch niet de dupe zijn van iets waar Drake niet tegen kon? Hij moest. Drake moest Ryan die kans geven, om te bewijzen dat hij meer was dan Raymond. Drake knipperde met zijn ogen en er kwam een waterig glimlachje op zijn lippen na een hele lange tijd stil te zijn geweest, een moment vol van velen gedachten. ''Okey dan.. ik, ik zal hem een kans geven.'' zei Drake zacht, waarna hij weer naar Kailee liep, ze konden verder naar het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimema aug 17 2015, 17:28

"Ik weet alleen waarom hij een hekel aan jou heeft, maar jullie zouden er een keer over moeten praten", zei hij en wreef door zijn ogen. Drake keek even zijn richting uit maar Kai voelde de behoefte niet om terug te kijken, deels omdat hij nu even geen zin had om oogcontact te maken doordat Ryan een moeilijk onderwerp geworden was voor hem. ''Praten? Ik kan die gast niet uitstaan.. hoe zou ik..'' Drake zweeg even en de kerel met het blauwe haar kon er wel inkomen dat het frustrerend was voor hem om een gesprek te voeren over de persoon die hij haatte. Het was wel zijn eigen 'fout', hij vorge of Kai zijn neef kende. ''Hij, Ryan haat mij om een hele andere reden. Toch.. heeft het veel met elkaar temaken. Mijn reden hou ik liever voor me Kai.'' Hij wou zijn schouders ophalen of knikken, maar hij deed geen van beide. "Is goed." Hij had er nog zo veel andere dingen achter kunnen zeggen. Dat Drake mocht delen en voor zichzelf houden wat hij wou. Dat iedereen liever bepaalde dingen voor zichzelf hield. Maar dat deed hij niet, omdat hij geen zin had om er over te praten. Hij had zelf natuurlijk ook zijn dingen die hij liever voor zichzelf hield, en dat moest iedereen wel hebben. Deze geheimpjes die je met niemand of zelden met iemand deelde. "Maar ik kan me best inbeelden dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is", ging hij verder, om zichzelf duidelijk te maken. Het leverde geknik op van Drake, en dat zag de kerel toch als iets goed. Hij trok zijn vest netjes aan zijn schouders en hij zuchtte. "Ryan is een asshole, maar misschien moet je hem nog een kans geven, of zo iets...?" Hij keek half naar Drake en Kai had verre van spijt van dat hij voorzichtiger was gaan spreken. Drake leek het niet zo'n leuk voorstel te vinden. Zijn hersenen begonnen meteen te werken om iets te vinden waardoor hij de zin kon versoepelen. "Ik bedoel," zei hij dus en beet op zijn lip, een pijnlijk gezicht trekkend. Slechte gewoonte, lipbijten, aften en pijn was alles wat het opleverde. "Ik bedoel maar, iedereen is two faced en iedereen heeft recht op een tweede kans." Hij hield zijn mond weer even. Hij had het niet eens echt door dat Drake stil was blijven staan, en pas toen die sprak bleef Kai stilstaan, zo'n twee, misschien drie meter verder. ''Sterker nog Kai.. ik heb Ryan nooit een kans gegeven. Vanaf het moment dat ik er achter kwam dat hij.. Ik haat hem gewoon'', sprak de jongeman. Er verscheen een frons op zijn gezicht bij de onafgemaakte zin, maar bleef gewoon in stilte luisteren naar hem. Net zoals Drake nooit die zin af zou maken, zou Kai nooit vragen wat hij van plan geweest was te zeggen. "Misschien is dat mijn mening, maar je weet nooit, misschien vergis je je in hem en vergist hij zich in jou", besloot Kailee toen. ''Maar..'' De zucht was zo'n typische reactie na een 'maar'. Drake staarde neer op zijn voeten. Voor Kai klonk het als een 'maar' die je maar zei omdat je geen tegenargumenten meer had. En de zucht was dan iets wat er haast natuurlijk op volgde. De blauwharige jongen bleef gewoon naar hem kijken en was niet verbaasd van de tweede diepe zucht die Drake slaakte. Wat hem wel verbaasde was het glimlachje dat er op de kerel zijn gzicht verschenen was toen hij weer opkeek. ''Okey dan.. ik, ik zal hem een kans geven'', hoorde hij. Drake liep bij zodat ze weer gelijk verder konden lopen. "Klinkt als een plan", zei hij. "Maar hou er rekening mee dat... Dat je hem misschien meer dan juist één kans gaat moeten geven." Hij wreef over zijn nek en begon weer te wandelen. Hij had geen idee hoe vergevingsgezind Ryan was, en hoe vergevingsgezind Drake was. Kai had Ryan vergeven, maar hij kon zich geen moment herinneren dat Ryan Kai had moeten vergeven, dus hij wist niet hoe goed de kerel was ermee. Met vergeven en vergeten. Het enige dat Kai wél wist was dat hij zelf soms te makkelijk mensen vergaf, want dan bleef hij achter met het rare gevoel dat hij snel weer gekwets ging worden door een persoon. Daarom zat hij nog steeds met dubbele gevoelens over Ryan. Maar hij bleef met hem omgaan en was bereid gekwetst te worden omdat hij het hem toch weer zou vergeven. Kai schraapte zijn keel en schudde zijn hoofd lichtjes om weer helder te kunnen denken. "Maar bedankt dat je hem een kans geeft." Bedanken was nu wel het laatste dat hij hoorde te doen, maar toch deed hij het, omdat hij nu eenmaal een beetje vreemd in elkaar zat vanboven in zijn hoofd, maar ook in zijn hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimema aug 17 2015, 20:38


Zo te horen vond Kailee het prima dat Ryan zijn deel van het verhaal niet vertelde en Drake had het anders ook nooit gezegd. Als Deze jongen iets niet wilde dan gebeurde dat ook echt niet..tenminste, tot hoever hij het in de hand kon houden dan. Hij kon spelen met gevoelens van mensen en de meest vreemde fratsen uithalen. Toch hield hij zich in die dans van streken altijd zichzelf goed verborgen en beschermd. Nu iemand hem dus in de gaten hield en naar zijn deel geïnteresseerd was, kon je verwachten van Drake dak hij zich zou vermengen in het duister. Als een plaaggeest die zich laat horen, maar zich snel in je kast verstopt zodra je het licht aanknipt. Op dit moment was het speelse of zelfs plagerige niet bij Drake van toepassing, aangezien dit een meer emotionele kwestie was dan dat hij had verwacht. Hij had al meer van zijn innerlijke zelf laten zien dan hij van tevoren verwacht had. Toch voelde hij zich er niet slecht over omdat hij Kailee leek te kunnen vertrouwen, dat hoopte hij dan. Daarom was het maar een klein beetje. Uiteindelijk was Drake dan gelukkig tot een conclusie gekomen die hem naderhand alleen maar zou kunnen helpen. Ryan een kans geven was iets wat hij vaak had weg geslagen, zo snel als hij kon. Nooit wilde hij die vreemde in zijn leven hebben. In nachtmerries.. het hoofd van Raymond was een keer veranderd naar dat van Ryan en ergens de flikkering van Angst in Drake neergezet. Als een mesglans in het licht, Drake was wakker geschrokken en had snel zijn switchblade kunnen pakken. Zean was wakker geworden, maar die hoefde allang al niet meer naar te vragen wat voor nachtmerrie Drake had gehad. Nu eindelijk na een tijd te hebben stil gestaan, kon Drake helder nadenken en over dit onderwerp praten was ook iets wat hij nooit eerder gedaan had. Nooit ad iemand hem die gunst gegeven om zijn beetje verhaal hier over te doen, dus laat staan advies krijgen. Drake had uiteindelijk een conclusie getrokken om zijn neef die kans te geven, een soort vreemde glimlach was op zijn gezicht verschenen. "Klinkt als een plan", zei Kai, Drake wreef vermoeid over zijn ogen. "Maar hou er rekening mee dat... Dat je hem misschien meer dan juist één kans gaat moeten geven." Drake trok zijn wenkbrauw op. ''Hij krijgt die kans en daar doet hij het maar mee.'' Dat kwam er iets botter uit dan dat Drake had bedoelt, maar toch, het was al moeilijk genoeg voor hem om de jongen een kans te geven, beter gebruikte hij die op de goede manier, anders zou Drake altijd zijn rug naar hem keren. Ze liepen verder het terrein op en waren nu vlak bij de school gekomen, Drake voelde het grind onder zijn voeten, het knisperde. "Maar bedankt dat je hem een kans geeft." Eigelijk net als Kailee, begreep Drake niet helemaal waarom hij Drake bedankte. Ryan moest veel voor Kai betekenen, daar was Drake wel achter gekomen. Toch vroeg hij daar niet over door, net zoals Kailee niet bij hem over dingen doorvroeg. Het antwoord was een vriendelijk knikje van Drake. Nu liep hij het bores op en de school in. Hier en daar zaten nog wat leerlingen verspreid maar de meeste waren ook opweg naar hun kamers. Drake glimlachte en keek Kailee aan. ''Okey. ik denk dat ik maar naar mijn etage loop, om lekker in mijn bed te duiken. En ehm, ik vond het prettig om met je te praten. Misschien een idee om morgen samen een leuke magie training te doen?'' vroeg Drake terwijl hij net niet zijn geeuw kon onderdrukken. De jongen leek echt moe te zijn en nu zijn bed steeds dichterbij kwam werd het alleen maar erger.

-Maak jij het topic rond? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitimedi aug 18 2015, 11:11

"Klinkt als een plan", zei Kailee en hij zag dat Drake door zijn ogen wreef.. "Maar hou er rekening mee dat... Dat je hem misschien meer dan juist één kans gaat moeten geven." De jongen die net nog door zijn ogen wreef haalde nu zijn wenkbrauwen op. ''Hij krijgt die kans en daar doet hij het maar mee.'' Kai kuchte en haalde zijn schouders een betje op. Ook goed. Misschien dat Ryan het met één kans kon doen. Hopelijk dan maar. Hij zag het schoolgebouw al voor zich opdoemen, en om zijn gedachten weg te duwen kuchte hij. "Maar bedankt dat je hem een kans geeft." Hij keek kort naar Drake maar liep verder zonder hem echt aan te kijken. Gelukkig was het al wat donker geworden, de schaduwen zorgde dat Kai niet helemaal de andere kant op moest kijken om niet op te laten vallen dat hij ver weg zat met zijn gedachten. Hij zag wel dat Drake knikte, en de blauwharige jongen was blij dat er een knikje kwam en geen vraag of hele uitleg. Ze liepen het bordes op en probeerde Drake niet kwijt te lopen tussen de andere leerlingen, ook al waren er niet bijzonder veel meer. De meesten zaten vast gewoon al op hun kamer of waren vertrokken naar Oak's Field, als ze al het gebouw verlieten die avond. Kai keek naar de jonge ntoen hij merkte dat die hem aankeek. ''Okey. ik denk dat ik maar naar mijn etage loop, om lekker in mijn bed te duiken. En ehm, ik vond het prettig om met je te praten. Misschien een idee om morgen samen een leuke magie training te doen?'' Hij glimlachte en knikte. "Is goed, ik zie je bij de ruïnes", zei hij. Hij hield zijn hand voor zijn mond en geeuwde en knikte toen weer een beetje. "Slaapwel, Drake, het was inderdaad leuk om je te spreken." Hij glimlachte opnieuw en draaide zich toen om. 'Tot morgen", zei hij over zijn schouder terwijl hij begon te lopen om naar zijn etage te lopen. Hij duwde zijn deur open en liet zich rechtstreeks op zijn bed vallen, zonder zijn kleren in te ruilen voor een pyjama. Hij was zelfs te moe om nog onder zijn deken te gaan liggen. Hij slaakte een diepe zucht en sloot zijn ogen. En niet lang daarna viel hij gewoon in slaap.

OOC: Uit~ c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA PROFILE
Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] UTL8oxA MAGICIAN

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]   Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Some like me, some don't. Choose a side. [Kailee]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Today i choose joy || Drake
» still dont know how
» We might get a little drunk. [&KAILEE]
» Everything seems normal [Kailee]
» Surfing! [&KAILEE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Kovomaka's Gardens-