PortalIndexEen nieuw kind verschijnt in de klas HpD5UwnEen nieuw kind verschijnt in de klas 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Een nieuw kind verschijnt in de klas

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Xalia
.
.
Xalia

Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis en Gren, Woud.
Klas: 5de klasse.
Partner:

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitimema jul 12 2010, 15:37

Xalia liep binnen en probeerde de deur zacht dicht te doen maar wat bleek was dat de wind hem dichtblaasde, en nogal hard. Het raam stond open. Ze liep binnen en keek naar de kinderen die haar verbaasd aankeken. Ze vond van zichzelf dat ze er niet op moest letten, en dat deed ze, ze liep naar het raam toe en tuurde naar het mooie uitzicht, ookal stond ze alleen, ze genoot ervan. Toen opeens, ze hoorde stappen steeds dichterbij kwamen, was dat de meester of een leerling?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitimema jul 12 2010, 18:07

Zhilo liep naar het nieuwe meisje toe, en ze ging naast haar luinen op de vensterbank en keek naar buiten. ''Mooi uitzicht hé? zei hij, en wat volgde: ''Ben je hier nieuw?'' zei hij toen ook nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xalia
.
.
Xalia

Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis en Gren, Woud.
Klas: 5de klasse.
Partner:

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitimema jul 12 2010, 18:12

Xalia keek op van de jongen die opeens tegen haar begon te praten, ze draaide haar hoofd en keek naar hem. ''J-j-ja.. Eigenlijk wel j-ja..'' zei ze stotterend en verlegen. ''O-oh, ja ik b-ben nieuw j-ja..'' antwoorde ze op de volgende vraag. ''Ben je hier vaker?'' zei ze wat minder stotterend en minder verlegen. Hoe het kwam, dat kwam omdat ze zich opeens zomaar een veilig gevoel bij hem had, ookal kende ze hem niet echt goed. ''En ehm, ik heet Xalia, aangenaam.'' zei ze met een glimlach.

@ Edit Master Savador:
Excuses dat ik hier je post voor gebruik, maar Zhilo, let er even op dat een post uit minstens vier regels moet bestaan. Minder dan dat valt onder spam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitimema jul 12 2010, 20:05

@Master Savador, mijne excuses hiervoor, had weinig tijd, bedankt voor uwe melding, ik let hier voortaan ook op voor mezelf Wink

''Je hoeft niet verlegen te zijn hoor, tenminste, bij mij niet.'' zei hij, en wat volgde was dat ze ook nieuw was. ''Je mag naast me zitten in de volgende les, want je bent erg te laat, hij is al afgelopen. Wil je mee naar de Aula?'' antwoordde hij. Hij keek op en knipoogde naar haar. ''Natuurlijk ben ik hier vaker, het is tenminste de klas voor ons, de duistere magiërs zal ik maar zeggen. Mooie naam trouwens, ik heet Zhilo. Oh, en als je niet kan mee naar de Aula, dan mag je wel bij me aan de deur kloppen, in de jongensetage van dit gebouw.'' zei hij afwachtend op het antwoor voor over meegaan naar de Aula. Hij vond haar wel aardig, ze kende haar nog niet heel erg goed, maar wat hij nu van Xalia kende, was het goede stuk blijkbaar.

@ Master Savador, zo goed? Smile

Ja hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Xalia
.
.
Xalia

Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis en Gren, Woud.
Klas: 5de klasse.
Partner:

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitimedi jul 13 2010, 16:00

''Natuurlijk wil ik mee, en dankje voor het compliment, jouw naam is ook bijzonder. Zullen we naar de Aula gaan dan?'' zei ze. Ze keek naar de andere jongens die die school uitliepen om een potje te voetballen op het grasveld. ''Je hoeft niet mee hoor, je mag ook met die andere jongens een potje voetballen..'' zei ze onzeker. Ze liep alvast naar de deur en leunde tegen de muur en keek Zhilo recht in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhilo
.
.
Zhilo

Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILEPosts : 53
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis
Klas: 5de
Partner: She left.

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitimedi jul 13 2010, 16:22

Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht. Hij liep Xalia achterna naar de deur en terwijl hij loopte antwoordde hij ''Oke, ik leid je de weg, en natuurlijk niet wil ik met die jongens een potje voetballen. Hun zijn minder waard dan jouw, Xalia.'' antwoordde hij. Eenmaal bij deur zag hij Xalia tegen de muur aanleunen, hij trok de deur alvast open en keek om naar het gezicht van Xalia, haar ogen waren gericht op die van Zhilo. ''Kom je?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xalia
.
.
Xalia

Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duisternis en Gren, Woud.
Klas: 5de klasse.
Partner:

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitimedi jul 13 2010, 20:13

Xalia keek hem nogsteeds recht in de ogen terwijl Zhilo steeds dichterbij kwam. Ze kreeg het gevoel dat Zhilo ook niet de populairste was, ook dat hij pas nieuw was. Toen Zhilo de deur open deed en achterom keek naar haar keek ze nogsteeds hem, recht in de ogen. Hij vroeg of ik kwam en ze liep hem meteen achterna, de deur slootte en de klas was verlaten. Eenmaal in de gang liep ze naast Zhilo op weg naar de Aula.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA PROFILE
Een nieuw kind verschijnt in de klas UTL8oxA MAGICIAN

Een nieuw kind verschijnt in de klas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw kind verschijnt in de klas   Een nieuw kind verschijnt in de klas Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een nieuw kind verschijnt in de klas

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw vak, nieuw lokaal, nieuwe leraar
» Uit de klas gestuurt..
» Survival introduction les 1, klas 1
» ~Literatuur klas #1_Introductie les~
» Just my kind of stuff..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Dark Magic-