PortalIndexGotta have it all.-Lushy<3- HpD5UwnGotta have it all.-Lushy<3- 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Gotta have it all.-Lushy<3-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimema mei 11 2015, 18:26

Alliana zat op een boomstam en keek naar het meer. Waarom is het hier altijd zo stil.. Dacht ze met een zucht.Ze keek op omdat ze iets hoorden.owh gelukkig het is een meeuw.Zei ze met een opluchtende stem.Ze pakte een steentje en gooide die in het water.Ze lachte er een beetje bij.Ze pakte haar tas.Ze pakte haar lievelings boek en las het.het is altijd lekker rustig als je een boek leest.Dacht ze.Ze dacht dat ze iets hoorden en keek achterom.w..wie is daar?Zei ze met een zacht stemmetje.ze trilde een beetje.is het altijd hier zo??Dacht ze.Ze stond op en liep dichter naar de rand.ze legde haar boek in dr tas,en pakte een steentje en gooide die in het water.Ze zag in het water belletjes.Raar?Dacht ze.Alweer zei ze zacht.is daar iemand zeg het nou???Nogsteets hoorde ze niks.vreemd?Zei ze.Ze keek achterom maar zag nogsteets niemand,ze liep terug naar de boomstam dr tas stond daar maar nu niet meer!Ze keek op en riep.Okey nu ben ik het zat!!Wie is daar als je het nu niet zegt word ik gek!!Nogsteets niks?Ze keek nog even verder maar zag niks. Neutral pale


Laatst aangepast door Alliana op vr mei 15 2015, 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimema mei 11 2015, 18:41

Hij slaakte verschrikt een kreet en blies op het blad papier maar het het vuur wou niet doven. Zijn bewegingen zorgden er enkel voor dat het vuur aangewakkerd was. Lushy bleef even stilstaan maar bestefte toen dat de samenvatting toch al verloren was. Hij had minstens twee uur gedaan over vakken samenvatten maar nu had hij door een klein foutje zijn blad in brand gestoken. Met een geërgerde zucht begon Lu naar het meer te rennen. "Okey nu ben ik het zat!!Wie is daar als je het nu niet zegt word ik gek!!" hoorde hij iemand roepen terwijl hij eindelijk in de buurt van het meer kwam. Hij hield even in en zag een meisje zitten. Misschien had ze hem horen lopen en had ze al een paar keer gevraagd wie hij was? Oops. De bruinharige jongen zette zijn cours verder en smeet het brandende blad papier in het meer. "Ik ben Lushy", antwoorde hij op haar vraag terwijl hij zonder zijn blik af te wenden keek naar hoe de ink helemaal uitliep en het blad een vaag blauwe kleur gaf. Ja, daar ging zijn werk dus. Hij zuchte nogmaals en draaide zich om. "Had ik je bang gemaakt?" vroeg hij met een lichte lach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimema mei 11 2015, 19:37

Ehmm een heel klein beetje maar hoor.Ze keek in zn bruine ogen en zei ''ik ben Alliana''Leuk je te ontmoeten.''wat gooide je daar in het water?Zei ze rustig.Ze glimlachte lief naar hem en vroeg''heb je misschien mijn tas gezien mijn vest zat er in en een beetje geld om iets te kopen maar ik kan mn tas nergens vinden''Zei ze met een zacht stemmetje.''Maar ehmm wat brengt jouw hier?het spijt me als je overlast had dat je me zo moest horen schreeuwen maar ik was een beetje bang..Ze zuchte en keek achter zich of er nog iemand was.Niks.Raar dacht ze ik ben maar 4 of 5 minuten bij het meer gaan kijken?Ze stond op en keek nog eens naar het meer.Ze zag het blauwe blad liggen en zei zachtwas het je werk?Ik wil je wel helpen met een nieuwe teminsten ik weet niet wat het was maar ik zou het wel graag willen.Toen ze dat zei leek het alsof haar stem vervormde naar een bange stem.Ze dacht dat ze wat hoorde maar wist dat ze veilig was bij Lushy.Het zou raar zijn als hij nu haar hand pakt en mee helpt met zoeken maar ze wist dat hij niet dr hand ofzo ging pakken misschien zou hij wel helpen met zoeken?Dat zou lief van hem zijn.Ze glimlachte weer naar hem maar ze verbergde dat ze bang was.Ze hoopte dat hij het niet zou merken. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimema mei 11 2015, 21:06

''ik ben Alliana'', zei ze. Hij glimlachte even en maakte, misschien licht overdreven, een kleine buiging. "Aangenaam, Alliana", zei hij. ''wat gooide je daar in het water?" Vroeg het meisje met het bruin/zwarte haar. Hij zuchte even. "Mijn samenvattingen voor mijn vakken. Maar door een stomme fout van mij heb ik ze perongeluk in de fik gestoken. Ik ben nog niet zo geweldig met m'n magie, zie je", lachte hij even. ''Heb je misschien mijn tas gezien mijn vest zat er in en een beetje geld om iets te kopen maar ik kan mn tas nergens vinden'' zei ze zacht. Lushy schudde even met een scheve mond zijn hoofd. "Sorry, ik kwam hierheen gerend en ik heb geen tas gezien onderweg. Ik wil je wel helpen zoeken?" stelde hij voor en wachtte op antwoord. ''Maar ehmm wat brengt jouw hier? Het spijt me als je overlast had dat je me zo moest horen schreeuwen maar ik was een beetje bang.." Hij liep naar haar toe en schudde zijn hoofd. "Je hoeft niet bang te zijn hoor", glimlachte hij. "Er is hier niets om bang voor te zijn." Hij glimlachte terug toen ze naar hem glimlachte. "Kom, dan zullen we naar je tas gaan zoeken. Waar heb je hem voor het laatst gezien?" vroeg Lushy vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedi mei 12 2015, 19:07

''Voor het laatst bij de boomstam maar nu niet meer?Zuchte Alliana.Ze keek even naar de boomstam en dan terug naar Lushy.Alliana glimlachte vriendenlijk naar hem.Heel erg bedankt dat je mee wilt zoeken,Lushy.Zei Alliana Op een rustige manier.Ze wist zeker dat ze dr tas niet meer terug zou vinden.ik ga even bij het meer kijken of me tas daar ligt...Zei Alliana tegen Lushy.Owhja je mag me ook wel allia noemen hoor WinkZei Alliana zacht tegen hem.Ze liep snel naar het meertje en speurde het af.Niks.Alliana rende terug naar Lushy.Raar is het...wij zijn hier als enige denk ik??Hijgde ze.ik denk dat we het wel kunnen vergeten..Mn tas vinden we nooit.Zei Alliana verdrietig Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedi mei 12 2015, 19:18

''Voor het laatst bij de boomstam maar nu niet meer?" zei Alliana en Lushy knikte. Net zoals zij keek ze even naar de boomstam maar werd afgeleid door de stem van het meisje. "Heel erg bedankt dat je mee wilt zoeken, Lushy." Hij glimlachte en haalde een schouder op. "Graag gedaan, en waarom ook niet, hé," antwoorde hij. "Ik ga even bij het meer kijken of me tas daar ligt..." Hij knikte en wou zich omdraaien om naar haar tas te zoeken maar ze zei alweer wat tegen hem, dus keek Lu haar terug aan. "Owhja je mag me ook wel allia noemen hoor." Hij wou antwoorden dat dat oké was maar ze liep al naar het meer toe. Ze leek niets te vinden. Allia kwam weer naar de bruinharige jongen toe gelopen. "Raar is het...wij zijn hier als enige denk ik??" Hij fronste even en knikte. "De meeste leerlingen zijn naar hun les aan het gaan, denk ik, de meeste lessen beginnen over een kwartiertje. Ik was ook onderweg naar het schoolgebouw maar ik heb toch pas les over een uur." Hij zuchte even. "Ik denk dat we het wel kunnen vergeten..Mn tas vinden we nooit," zei de jongedame. Lushy schudde zijn hoofd en gaf haar een schouderklopje. "Natuurlijk wel! Hoe ziet je tas er uit? Nu opgeven zal zeker ervoor zorgen dat we h'm niet vinden, als we moeite doen komen we je tas heus wel tegen", sprak hij haar bemoedigend toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedi mei 12 2015, 19:34

Mn tas is goud en heeft een klein veertje aan de rits zittenZei ze met een kleuter stemmetje.Allia keek even op haar telefoon hoe laat het was.over een uurtje moet ik bij de les zijn denk ik ...Ik weet t niet zeker.Zei Allia zacht tegen hem.Ze keek even rond om te kijken of ze iets gouds zag liggen,Ze zag wel iets liggen maar het was dr tas niet.Maar waar moeten we dan zoeken lush.Ze zuchten.Maar ik was hier als enige eerst denk ik dus dan denk ik eigenlijk dat iemand me zat te bespioneren..Zei Alliana met een zacht stemetje tegen de Jongen.Op dat moment ging dr telefoon maar die hoorde ze niet omdat ze druk aan het zoeken was.Ze wou wat vragen dus draaide ze zich om maar hij stond er niet meer,hij stond 9 meter van dr vandaan ofzo.Ze dacht aan toen ze in het begin de belletjes in het water zag.Ze liep naar de bruinharige jongen toe en vertelde het. Stare Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedi mei 12 2015, 20:02

"Mn tas is goud en heeft een klein veertje aan de rits zitten," vertelde Allia hem waarna ze haar gsm even bekeek. "Over een uurtje moet ik bij de les zijn denk ik ...Ik weet t niet zeker." Lushy knikte nog een keer en deed een paar passen van haar weg om te zoeken naar een gouden tas. "Maar waar moeten we dan zoeken lush?" Het meisje zuchte en Lushy haalde een schouder op. Dat wist hij zelf ook niet, hij wist niet waar zij haar tas kwijt gespeeld had. "Maar ik was hier als enige eerst denk ik dus dan denk ik eigenlijk dat iemand me zat te bespioneren.." Hij trok een wenkbrauw op en keek om naar het struikgewas. Had ze te veel fantasie of werd ze wel degenlijk bespioneerd? Hij hoorde dat iemand aangelopen kwam dus keek hij weer naar de andere richting. Alliana liep naar hem toe en vertelde hem dat ze belletjes in het water gezien had. "Het kan riet geweest zijn of een vis ofzo", zei hij, meer om zichzelf te doen kalmeren. "Ik ga even in de struiken kijken of ik je tas vind. Als je me nodig hebt, roep je me maar, Allia", zei hij en liep naar de struiken toe. Hij wrong zich door de struiken heen en liep een paar keer van links naar recht waarbij hij om de paar meter bukte of achter zich keek. Toen zag hij wat liggen dat flikkerde. Iets goud. Hij liep ernaartoe en zag dat het een gouden tas was. Maar er lag een hoop rommel naast. En een lege portefeuille. Hij tilde de tas op en keek of hij de brunette ergens zag. "Alliana, is dit jouw tas?" riep hij naar haar en wees op de omhoog gehouden tas. "Zoja, je portefeuille is leeg, ik hoop dat je niet veel geld bij had."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedi mei 12 2015, 20:21

Ehmm jah dat is mijn tas en meen je dat?Zei ze ongeloofwaardig.er zat iets van 30 euro in denk ik.Alliana stond ongeloofwaarig naast lush en keek of er nog iets weg was.Allia doorzocht haar tas.Gelukkig is er voor de rest niks gestolen.Zei allia zuchtend.Alliana keek of er een ring in zat.Gelukkig wel.maar..nu we mn tas hebben gevonden en mn geld weg is hoe willen we dan weten wie dat gedaan heeft?Even zuchten Alliana en keek naar haar tasongelofelijk dat iemand dit doet?Je hoorde dat ze bang was dat het nog een keer zou gebeuren.Allia keek even naar de troep en daarna naar het meertje.Maar als iemand mn tas had gestolen of teminsten mn geld hoe zou hij/zij dat zo snel kunnen doen??Ze keek even naar de troep,En zuchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimewo mei 13 2015, 13:08

"Ehmm jah dat is mijn tas en meen je dat?" zei ze en Lushy knikte terwijl hij naar haar toeliep met de tas. "er zat iets van 30 euro in denk ik." Het meisje doorzocht haar tas. Dan had ze nog geluk dat het 'maar' dertig euro was, het had ook veel meer kunnen zijn geweest. "maar..nu we mn tas hebben gevonden en mn geld weg is hoe willen we dan weten wie dat gedaan heeft?" De jongen beet even nadenkend op zijn lip voor hij een schouder ophaalde. "Ik vrees dat we niet gaan vinden wie het gedaan heeft. Er lopen wel een aantal vingervlugge personen rond, hier op Starshine", verzuchtte hij. "Ongelofelijk dat iemand dit doet?" Hij knikte. Lu had ook al wel eens wat spullen verloren aan diefstal. "Maar als iemand mn tas had gestolen of teminsten mn geld hoe zou hij/zij dat zo snel kunnen doen??" De jongeman ging op de grond zitten en keek naar de berg troep voor zich. "Als ze al vaker wat gestolen hebben dan is een tas stelen een fluitje van een cent. Je kan nog altijd een leerkracht inlichten over de diefstal, misschien vinden zij de dader wel. Want zoals je ziet ben ik geen detective", zei hij en glimlachte bij het laatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimewo mei 13 2015, 19:39

Alliana lachten toen hij zei ''Want zoals je ziet ben ik geen detective.''De jongendame ging naast lush zitten en pakte haar tas op.Jakkes helemaal vies is hier ergens nog een tassen winkel?Ze zuchten en stond op.Ze pakte de hand van de jongenman en trok hem omhoog.Alliana liep de bosjes uit en keek rond.Hmm moet jij niet naar school ik namelijk nog niet.Ze keek naar lushy en giegelde.De dame keek op dr telefoon.Ze keek naar de jongen en glimlachten.Dankje dat me mee bent gaan zoeken Smile.Het meisje keek op naar het gebouw.k zal maar snel gaan of je hoeft nog niet naar school.Ze wachten op antwoord en toen de jongen het zei glimlachte ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimewo mei 13 2015, 21:12

Het meisje lachte en ging naast hem zitten en nam haar tas vast. "Jakkes helemaal vies is hier ergens nog een tassen winkel?" Hij lachte even. "In Oak's Field vind je vast wel een winkel met tassen", zei hij. Allia hielp hem op zodra ze zelf opgestaan was en ze liepen samen naar de struiken toe. "Hmm moet jij niet naar school ik namelijk nog niet." Hij had niet zo erg veel zin om naar school te gaan en met opgeblazen wangen keek hij dus wat weg. Misschien kon hij een dagje skippen? Hm. "Dankje dat me mee bent gaan zoeken", zei ze met een glimlach die Lushy beantwoorde met een even grote glimlach. "Graag gedaan. Ik zou liever ook natuurlijk je geld terug vinden maar dat gaan h'm jammer genoeg niet worden." "Ik zal maar snel gaan of je hoeft nog niet naar school?" Hij schudde zijn hoofd. "Ik ga wel zodra ik d'r zin in heb", lachte hij even. "Ik wil wel een keer meegaan als je een nieuwe tas wilt gaan kopen", stelde hij voor met een knipoog. Dan zou ze wel met een fancy tas buitenkomen. Desnoods één met roze glittertjes en gouden knoopjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimewo mei 13 2015, 21:34

Alliana begon te lachen.geef me geen roze tas,niet echt mijn kleur.Het meisje kon niet stoppen met lachen.En met een fancy tas bedoel je zeker waar een mini kabouter opstaat.Alliana giegelde even.okejj waneer gaaan we,het hoeft niet nu meteen maar ik wil wel een nieuwe,want deze is niks meer denk ik.Het kleine meisje zuchten even.Heb je al zin in school.Vroeg ze met een klein lachje op dr gezicht.Wat denk je van een groen of zwarte tas met een Blauw veertje.Alliana wreef in dr oog.K moet echt nog even wennen hier.T is misschien een beetje zwaar de eerste schooldag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedo mei 14 2015, 11:25

Ze lachte. "geef me geen roze tas,niet echt mijn kleur." Hij grijnsde naar haar en haalde een schouder op. "Wel, dan gen roze tas", lachte hij. eEn met een fancy tas bedoel je zeker waar een mini kabouter opstaat." "Je hebt me door", antwoorde Lu geamuseerd. "okejj waneer gaaan we,het hoeft niet nu meteen maar ik wil wel een nieuwe,want deze is niks meer denk ik." Hij dacht even na. "Na school of morgen?" stelde hij voor. "Heb je al zin in school?" vroeg Alliana. De jongen met de bruine ogen schudde zijn hoofd. Hij had nooit echt zin in school. "Wat denk je van een groen of zwarte tas met een Blauw veertje?" Ze wreef in haar ogen. "K moet echt nog even wennen hier." Lushy glimlachte even naar haar. "Dat lukt wel snel, hoor. En mag ik vragen wat veertjes voor je betekenen? Want je vorige tas had een veertje en nu wil je weer een veertje." Hij trok zijn wenkbrauwen even vragend op en lachte toen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedo mei 14 2015, 16:03

Veertjes is voor mij het symbool van vreden.Antewoorde Het meisje.En ehmm ik denk morgen?Vind je ook niet.Alliana zuchte even,en daarna glimlachte ze.Anders kopen we voor jou toch een tas waar kabouter plop op staat.Het meisje trok een brede grijns.Als je dat doet heb je echt lef.Alliana keek even rond.Hmm volgensmij is iedereen inderdaad naar de les,lekker rustig nu.Het zwartharig meisje vroeg zacht.Wat nu,hier rondhangen en niks doen of naar de kamers?Ze keek even rond want dit was dr eerste keer.Het is wel mooi hier.Zei Allia met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedo mei 14 2015, 17:56

"Veertjes is voor mij het symbool van vrede", zei ze en Lushy knikte. "Oh, zo", reageerde hij. "En ehmm ik denk morgen? Vind je ook niet." Opnieuw knikte de bruinharige jongen. "Lijkt me prima", glimlachte hij naar Allia. "Anders kopen we voor jou toch een tas waar kabouter plop op staat." "Tssk," mopperde hij, "Nee, dankje." Hij lachte even voor hij luisterde naar wat Alliana nog te zeggen had. "Als je dat doet heb je echt lef." Lef misschien wel, maar hij liep liefst niet helemaal voor schud. "Hmm volgensmij is iedereen inderdaad naar de les,lekker rustig nu." Lush knikte (weer) instemmend "Wat nu,hier rondhangen en niks doen of naar de kamers?" Hij schokschouderde. "Het is wat de dame wilt", zei hij beleefd met een geamuseerde twinkeling in zijn ogen. "Ik kan je ook in hte meer duwen als je wilt, dan gaan we zwemmen", lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedo mei 14 2015, 19:05

Even lachte Alliana okej dan zwem je gezellig mee heh.Zei ze met een brede grijns.Ze pakte lush bij zn arm en duwde hem richting het meer.Eenmaal voor het meer duwde ze hem erin en grijnsde.Is het koud??Zei ze met een lachje.Allia Ging zitten en keek hoe hij nog natter werd.Alliana legde dr telefoon naast dr zodat als hij haar erin trok dt dr telefoon teminsten droog bleef.Ga eens zwemmen kijken of je dat kan.Zei ze met een knipoog.Allia wreef in dr oog omdat ze dacht dat er iets in zat.Hey kom je er nog uit of wat?Gniffelde ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedo mei 14 2015, 20:14

"kej dan zwem je gezellig mee heh", zei ze met een grijns en Lushy tuitte even zijn lippen om te doen alsof hij daar eens diep over na moest denken. "Oké d-," zei hij, maar Allia had hem bij zijn arm gegrepen waardoor hij zijn zin stopte. Wat ze vervolgens deed had hij niet verwacht. Ze duwde hem het water in. Met een kreet viel hij erin. "Is het koud??" Hij keek haar kil aan en begon toen te lachen. "Dat was gemeen!" riep hij uit en wreef lachend zijn haar uit zijn ogen. "Ga eens zwemmen kijken of je dat kan." Hij rolde met zijn ogen en liet zich tot zijn neus in het water zakken. Hij zwom een eindje weg en kwam toen onder water weer terug naar haar gezwommen. "Ik kan het nog!" riep hij vrolijk uit. "Hey kom je er nog uit of wat?" Opnieuw tuitte hij nadenkend zijn lippen. "Nope!" zei hij waarbij hij zijn lichaam op de oever gooide en haar bij haar enkel mee het water in trok. Een grote lach verscheen op zijn gezicht terwijl hij ging rechtstaan in het water en zijn heel erg lichtblauwe, haast witte, shirt uitwrong voor zover dat ging omdat hij het nog aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimedo mei 14 2015, 20:32

Ahh jakkes nu ben ik nat.Zei ze met een boos gezicht.Even later kwam en een klein lachje op en die werd steets groter.Allia dook naar beneden pakte hem bij zn enkel en trok zn voet naar voren waardoor hij in het water viel.hahah lekker heh.Gniffelde ze.Ik heb geluk dat ik mn telefoon op de kant heb gelegd..Zei Het kleine natte meisje.Allia spuugde een beetje water uit dat in haar mond zat.Jakkie smaakt naar sloot Laughing.Alliana wou een grapje uithalen dus deed ze net of ze verdronk.Toen hij dat dacht en haar wou pakken deed ze snel dr adem inhouden.Even later zei ze Grapje lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimevr mei 15 2015, 10:15

"Ahh jakkes nu ben ik nat." Hij grijnsde naar haar omdat ze zo'n boos gezicht trok. Gelukkig veranderde d'r boos gezicht al gauw naar een glimlach. Doordat hij zo slome reflexen had, had hij niet zien aankomen dat Alliana onder water aan zijn enkel zou trekken. Hij hield zijn adem in en sloot zijn ogen om geen water binnen te krijgen zodra hij er weer inviel. "hahah lekker heh." Lushy kwam proestend boven water en keek haar met een lach aan. "Tss, die krijg je nog wel terug", zei hij. "Ik heb geluk dat ik mn telefoon op de kant heb gelegd.." "Als je die vast gehad had zou ik je ook niet het water in getrokken hebben", lachte hij. Allia spuwde water uit. "Jakkie smaakt naar sloot." Hij moest haar gelijk geven. Hij wou niet eens weten wat er allemaal in het water gezeten of gelegen had. Toen hij terug naar het meisje keek zag hij dat ze aan het verdrinken was. Snel probeerde hij haar terug boven water te trekken. "Grapje", zei ze. Lu wreef over zijn voorhoofd en schudde lachend zijn hoofd. "Ik dacht dat je dood ging, slimmerik." Hij keek even naar haar en toen naar zichzelf. "Ik vind dat als we al naar de les gaan we met onze natte kleren erheen moeten", grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimevr mei 15 2015, 11:13

Alliana grinnikte.Hahah kijken wat ze dan zeggen.Zei Alliana terwijl ze op de kant klom.Komen we de les in kijkt iedereen ons verbaasd aan.Gniffelde ze.Alliana ging dicht bij de kant zitten en trok hem op de kant.Hahah dat was leuk.Toen lush zat duwde ze hem er weer in.Mij moet je niet echt sirieus nemen.Als ik het eenmaal doe dan blijf ik het doen.Gniffelde ze.Later kwam er een brede glimlach en trok ze lush weer op de kant.Ik beloof ik duw je er niet meer in.Zei ze terwijl ze op dr handen ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimevr mei 15 2015, 18:56

"Hahah kijken wat ze dan zeggen." Hij keek toe hoe ze op de oever klom. "Komen we de les in kijkt iedereen ons verbaasd aan." Hij lachte kort. "We zouden er een heel verhaal achter kunnen verzinnen. Maar ik heb geen zin om naar de ziekenzaal gestuurd te worden om geen verkoudheid op te lopen." Allia hielp hem de kant op en zei dat het leuk was maar toen duwde ze hem er weer in. "Hee-", protesteerde hij maar stopte zijn woord halverwege. "Mij moet je niet echt sirieus nemen.Als ik het eenmaal doe dan blijf ik het doen." Hij keek haar hoofdschuddend aan. "Dus ga je me continue het water in flikkeren?" lachte hij. Ze trok hem nog een keer de kant op en Lushy krabbelde meteen wat achteruit zodat ze hem er niet nog een keer in kon duwen. "Ik beloof ik duw je er niet meer in." Hij glimlachte. "Dat is lief," begon hij en duwde Alliana het water in, "Maar dat wilt niet zeggen dat ik dat beloof." Een grijns vormde zich op zijn gezicht en hij stak plagend zijn tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimevr mei 15 2015, 19:08

Alliana grinnikte.Jahh als jij me erin duwt doe ik het ookt terug.Ze stak haar tong ook naar hem uit en ging naar de bodem.Allia zwemde naar de andere kant maar moest moeite doen om haar adem in te houden.Eenmaal aan de andere kant botste ze bijna tegen de kant maar ze kwam gelukkig weer boven.hahah jaah waar was is nou heh?Gniffelde ze.Alliana dook weer naar beneden en zwom terug.Ik ben een water rat.Er kwam een lachje op haar gezicht.Allia klom weer op de kant.duw me er niet meer in anders lig ik zometeen alleen in de ziekenzaal.Zei ze met een droevig gezichtje.En anders verveel ik me want bij jou is het zo leuk!Allia schrok van dr eigen woorden.Ehmm ik bedoelde gezellig.Zei ze snel.Hoe kan je dat nou zeggen Allia het is duidelijk dat je hem leuk vind zo!Dacht ze.Laten we maar naar oak's field gaan....Allia beet op dr lip en natuurlijk niet al te hard.Ehmmm lush ik moet je wat bekennen.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Lushy
.
.
Lushy

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 108
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Savador
Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimevr mei 15 2015, 21:13

"Jahh als jij me erin duwt doe ik het ookt terug." Hij lachte toen ze haar tong naar hem uit stak maar hij keek vragend toen ze onder water ging. Ze zwom naar de andere kant van het meer en Lu fronste tot ze terug gezwommen kwam. "Ik ben een water rat", lachte ze. "Dat zie ik", antwoorde hij met zijn eeuwige glimlach. Ze kwam naast hem zitten. "duw me er niet meer in anders lig ik zometeen alleen in de ziekenzaal." Hij lachte en stak zijn duim op. "Top, ik kap er wel mee." "En anders verveel ik me want bij jou is het zo leuk!" Ze leek te schrikken en verbeterde zichzelf snel. "Ehmm ik bedoelde gezellig." Hij lachte kort. "Ik ben gewoon leuk", grapte hij. "Laten we maar naar oak's field gaan...." Hij schokschouderde en knikte. "Ehmmm lush ik moet je wat bekennen......." Hij haalde zijn wenkbrauwen op. "Ja?" zei hij met een vragende toon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliana
.
.
Alliana

Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Allia
Posts : 25
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I don't like to share my sugar,

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitimeza mei 16 2015, 18:04

Ehmm nee laat maar.Waarom zei ik dat nou?Dacht ze.Ze zuchten even.Allia zei zacht tegen zichzelf ''Je had niet moeten zeggen dat je hem leuk vond?!''Ze keek rond.En nu moet ik wachten tot me haar droog is.Zei ze met een Benepen stem.Moest je me nou mee trekken lush???Ze keek hem aan en begon te lachen.Ik denk wel dat ik nu ziek word hoor?jij niet.Allia keek op en nieste heel snel.Ik zei het toch.Ik kom op de zieken afdeling en jij niet.Zei alliana met een zielige stem:(
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA PROFILE
Gotta have it all.-Lushy<3- UTL8oxA MAGICIAN

Gotta have it all.-Lushy<3- Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta have it all.-Lushy<3-   Gotta have it all.-Lushy<3- Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gotta have it all.-Lushy<3-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Gotta Be You♫
» Gotta get up and try. [&LIE]
» Gotta catch them all~~ [Gezocht]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-