PortalIndexGotta catch them all~~ [Gezocht] HpD5UwnGotta catch them all~~ [Gezocht] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Gotta catch them all~~ [Gezocht]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dominic

Dominic

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimezo sep 08 2013, 22:43

I wanna be the very best, like no one ever was..-
Nevermind that xD

Dit topic is bedoeld om wat persoontjes te zoeken voor Mika, een nieuwe char die ik aan het uitschrijven ben. 
Ik open het nu alvast zodat ik haar geschiedenis mooi kan laten aansluiten. Mika zal deze week verschijnen, uiterlijk aankomend weekend.
Ze is al grotendeels uitgedacht, maar ik moet enkel nog de puntjes op de I zetten c:
Uiterlijk is Mei van Pokémon, leeftijd is 15~

Gezocht: buddy(s) & coach & trouble & storylines
Voor: Mika Doris Reid/Mika Do/Mikado
Reden: Om haar als buddy/coach te helpen in het schoolleven te komen. 
En als trouble kan je op veel verschillende manieren iets doen, sinds Mika een hoop obsessieve gewoontes/angsten heeft, maar normale dingen als flirten ook nauwelijks echt kent. 
Of als Erdse kan je haar al kennen en op die manier Mika herinneren aan d'r oude zelf.
Ook zal de zoektocht naar haar/haar redding wel in het nieuws geweest zijn, dus mensen kunnen haar al qua naam, gezicht en halve background kennen. Alleen tot haar 11e kunnen mensen haar kennen.
Info:
~Who the fack is Mika??
Mika is een vijftien jaar oud meisje, wat voor het eerst naar SSA komt.
Ze zal echter niet zoals de meesten zonder enige andere bekende beginnen in de massa van scholieren, als alles volgens plan gaat.
Van halverwege haar elfde, tot haar vijftiende is Mika ontvoerd geweest. Gekidnapt, whatever, noem het hoe je wil. Aan die periode waarin ze afgesloten was van de buitenwereld op 2 contacten na, heeft ze een aantal duidelijke stoornissen/obsessieve dwangmatigheids handelingen overgehouden. Ook heeft dit natuurlijk effect gehad op hoe zij zich als tiener heeft ontwikkeld.
Mika heeft:
-Een obsessie met de cijfers 4 en 6, hele vergaande theorieën over goed en kwaad die hierop gebaseerd zijn.
-Hiermee samenhangend een gewichtsprobleem, ze moet 46 kilo wegen.
- Verscheidende dwangmatigheden.
- Verlatingsangst
- angst om dingen te vergeten (in combinatie met het dwangmatig bijhouden van herinneringen)
- aanwijzingen voor Stockholm syndroom 
- momenten waarop ze denkt dat ze de toekomst kan zien/je gedachten kan lezen, terwijl dat door haar angst overmeesterd wordt. Dan denkt ze dus te weten dat jij haar haat of dat je tegen haar liegt e.d.
Op heldere momenten kloppen sommige van haar ingevingen wel, maar dit wordt door problemen overschaduwd. (Ze kan dus deels door de troebele sluiers vd tijd/de menselijke geest heen zien, met zeer beperkte mate. Vooral door haar ideeën over slechte mensen kan ze zich ook visioenen inbeelden)
-Een neiging om zichzelf fysiek te straffen voor fouten door zelfkastijding of het weigeren van levensbehoeften.
Verder is ze redelijk aardig, hoewel ietwat ongemakkelijk in de omgang. Het meisje is niet teruggetrokken en schuw, maar als dingen onvoorspelbaar zijn kan ze daar grote problemen mee hebben. Haar hobbies zijn muziek, schrijven en het vereeuwigen van momenten in plaatjes (tekenen, foto, kleitablet graveren).
Mika is niet gek, ze is wel beschadigd door haar ontvoering. Ze zal naar verwachting niet opeens met messen lopen smijten of mensen manipuleren, wat haar redelijk ongevaarlijk maakt. Haar magie is primitief, maar krachtig, zoals bij de meeste Erdsen het geval is op deze leeftijd. 
Ze dacht vroeger altijd dat haar leven te saai was, wilde dolgraag dingen mee maken en verveelde zich thuis dood. Mika had een hekel aan de saaiheid en veiligheid die haar ouders veroorzaakten met beschermend gedrag, ze snakte naar avontuur en zocht gevaar op. Tja, de ironie sloeg toe en ze is door een man ontvoerd. Pas bij de aardbevingen op Erd is ze gered, na +- 4 jaar.
~Well.. What the heck is a buddy??
Een buddy is een jongen/meisje van ongeveer even oud als Mika. Hij/zij mag zeker niet jonger zijn.
Diegene helpt haar met haar rooster volgen, haar kamer vinden etc. Ook houdt hij een oogje in het zeil en loodst haar mee naar allerlei dingen. De manier waarop een buddy met Mika omgaat is geheel afhankelijk van de persoon, hij kan heel beschermend zijn of juist losjes en verzuimend.
Het is dus een rol met veel eigen invulling.
Ik heb weinig eisen, ben vooral heel benieuwd hoe jouw char Mika zou behandelen.
Eisen:
-Leeftijd van >15.
-Actief met Mika omgaan in topics/briefwisselingen.
Hoeft heus niet binnen 2 dagen te posten, aangezien ik het ook druk heb, maar wel graag je char actief proberen te houden :3
-Eigen inbreng, een visie op hoe jouw char Mika kan helpen en steunen.
-Eén of meerdere redenen waarom jouw char buddy is geworden. Het kan vrijwilligerswerk zijn, het kan als taakstraf zijn als je char iets kleins heeft gedaan, het kan een vrijstelling geven voor een onwijs lastige toets/vak. Noem vooral iets leuks, geks of randoms, elke reden zou kunnen.
Als je interesse hebt graag aangeven met welke char, hoe oud die is, hoe hij/zij ongeveer om zal gaan met Mika, waarom hij/zij uitgekozen is, overige ideeën of opmerkingen.
Ik kies hier een of maximaal twee mensen van, die in dat geval samen zullen werken.
~But there also was a.. Coach??
Dit is eigenlijk de begeleider van de buddy en van Mika. Hij/zij moet flink veel ouder zijn. Dus een zesdeklasser, stagiair, leraar of LM is allemaal toegestaan. Gewoon iemand van >18.
Deze persoon heeft de leiding over het project. Hij heeft zeer veel info over Mika, weet redelijk goed wat hij doet en kan een beetje leiding geven. De coach coördineert haar rooster, afspraken met de psycholoog e.d. 
Ook interesse of ervaring met problemen als OCD's is bv een goed pluspunt. 
De eisen zijn:
-Ouder dan 18
-Leidingevend type, of in elk geval geacht in staat te zijn twee tieners te begeleiden.
-(Goede) reden voor aanmelding als coach.
-Eigen inbreng, invulling van hoe jouw char als coach zou functioneren.
-overige opmerkingen
Bij interesse graag even een beetje antwoord geven op die vragen.
Ik kies hier één persoon voor uit.
~Als laatste, de probleem makers, de mensen die Mika willen ontmoeten, de mini-verhaallijntjes, alles wat je maar kan bedenken. Everybody, really.
Mika komt van Erd en is tot haar elfde gewoon normaal (saai) opgegroeid als normaal meisje. Dan werd ze ontvoerd, iets wat in ieder geval op het binnenlandse nieuws is geweest. Ook haar redding is bekend gemaakt op het nieuws.
-Dit betekent dat er mensen kunnen zijn die haar al kennen, die daarom op haar af gaan. Mensen van Erd, andere mensen die toevallig iets hebben gehoord etc.
-Het zou geweldig zijn als er een andere Erdling is die Mika al kende voor ze werd gekidnapt, die ze op school weer tegen komt. Hoeft geen diepe vriendschap te zijn, kan ook een buurtgenoot zijn of klasgenoot. Alles is mogelijk :}
Mika heeft genoeg problemen om een emmer mee te vullen, dus als d'r iemand is die haar een beetje in de stress wil jagen zou dat cool zijn. Deze probleem makers moeten dus wel het karakter hebben om een jong meisje stevig aan te pakken of haar op een andere manier ongemakkelijk te maken. Want ik wil niet dat ze de indruk krijgt dat school enkel bloempjes en happiness is.
Ook lieve mensen die zij verkeerd begrijpt zijn welkom om voor haar als gemeen in d'r hoofd te zitten. Ik waarschuw wel dat t lastig is om haar dan weer van het tegendeel te overtuigen, maar zeker niet onmogelijk.
Dus in t kort again
Ikke wil zeer graag;;
-Coach van >18
-Buddy van >15
-Oude bekenden
-Vijand(en) goed/slecht 
-Beschermer
-oude/nieuwe vrienden 
-Random andere coole verhaallijnen
Sorry voor de chaos.
Ik hoop op wat leuke reacties, als je een karakter inde aanbieding hebt reageer dan vooral.
Greets~
Ash en pikachu
Emma
Ps: Mensen die een naam splitsbaar in 4/6 hebben maken Mika makkelijker tot een vriend … Rlly :} 
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimezo sep 08 2013, 23:23

Ik wil Miles wel aanbieden als buddy voor Mika. Tenzij je liever dat niet hebt ofcourse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimema sep 09 2013, 06:18

Aangezien ik Miles als karakter nauwelijks ken -op zijn coole haar na dan:
Hoe zou hij ongeveer met Mika omgaan/hoe is zijn karakter? :3
Dan kan ik wat beter alles inschatten ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimema sep 09 2013, 07:07

Roakes als troublemaker, als dat kan? ^^
Zij gaat er wel in slagen om haar ongemakkelijk te voelen >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hoshi
.
.
Hoshi

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILEReal Name : Smurfs
Posts : 95
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Aarde
Klas: Master Hale
Partner:

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimema sep 09 2013, 07:30

Als je wilt kan yoshi of hoshi ook wel een buddy zijn Smile ( eigg... nie zo slim y-h oshi x))
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimema sep 09 2013, 08:29

Ik wil Zack wel aanbieden als Beschermer. Waarom?
Eigenlijk best simpel uit te leggen. Hij heeft in een weeshuis gewoond zoals de meesten weten als ze wat topics gelezen hebben van Zack (waar ik binnenkort een voorsteltopic voor ga maken), hij heeft daar een test moeten afleggen van wat zijn kwaliteiten zijn en eentje sprong daarbovenuit; dat was zijn beschermingsinstinct van 98%. Wat houdt dit in; dat hij er alles aan doet om iedereen om zich heen die hem dierbaar is, te redden en af te schermen van bedreigingen, tot op zelfs het cruciale punt dat hij zijn leven zelfs zou geven zolang de andere veilig is. Hij is een jongen van 1m88, 96 kg en zeer sportief ingesteld, de ideale persoon waarbij je zou kunnen schuilen voor gevaar. Zijn reflexen zijn enorm ontwikkeld en ook is hij die persoon die je als beste vriend kunt hebben. je kan hem alles vertellen en hij zal je zeker helpen door alle moeilijke punten door het leven. Een luisterend oor, een knuffelbeer en een uithuilschouder die je beschermt no matter what.

Dus stiekem meld ik hem aan voor beschermer/nieuwe vriend ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomasso

Thomasso

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Double-o Seven
Posts : 436
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud ♥
Klas: N/A
Partner: You're so dark, babe.

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimevr sep 13 2013, 17:55

You want Thom for this :Y ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nariko
.
.
Nariko

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : -
Posts : 375
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud & Light
Klas: Miss Abigail
Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimevr sep 13 2013, 18:52

Ik bied Elveria en Yinthe aan als buddy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimevr sep 13 2013, 21:47

Ik zal hier zondag op zetten welke lieverds ik allemaal als Mika's coole vriendenpersonen uitkies :3
Dus tot dan kan je je nog opgeven.
En sowieso: allemaal heel erg bedankt voor het aanbieden van chars (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILE
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimevr sep 13 2013, 22:16

-


Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Momochi
.
.
Momochi

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILEReal Name : P.
Posts : 203
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Mr. Saf
Partner: Why does my form of love always come with the word'' I''?

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimeza sep 14 2013, 00:08

Ik gooi met Momochi ook een lijntje uit naar vriend persoon :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Selix

Master Selix

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimeza sep 14 2013, 00:09

Oh, ik heb Master Swain in de aanbieding als coach voor Mika. We kunnen dan doen dat hij Mika ontvoerd heeft vroeger. Aangezien hij bij de Suasama zat en stuff. (Ja hij deed ook ontvoeringen xd) Ze ontmoeten dan elkander toevallig (Bijv. omat Mika de weg kwijt is op school weet ik veel) en dan herkent hij haar als 1 van z'n oude "Slachtoffers"
Nu, omdat hij een zeer zwak hart heeft wat betreft zijn vroegere werk, wil hij Mika laten zien dat hij wel degelijk anders is veranderd sinds die tijd. Hij wil haar graag weer op het rechte pad brengen, als zekere vergelding voor wat hij haar had aangedaan toen.

Wat dat leidinggevende betreft, als je Master Swain een beetje kent, dan weet je wel dat dat geen probleem voor hem kan zijn xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy

Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmaa
Posts : 174
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth + lava
Klas:
Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitimezo sep 15 2013, 12:53

Ok, het waren zo veel coole personen om uit te kiezen.. Ik heb mijn best gedaan om met allerlei factoren rekening te houden en vooral te kijken wat interessante topics op kan leveren etc. Ook heb ik me moeten inhouden, om het simpele feit dat ik niet meer dan 3 topics tegelijk wil met Mika. Dus ook als ik niet voor jouw char gekozen heb wil ik nog zeker wel een topic, maar dat gaat alleen niet allemaal tegelijk.
So, without further ado...
Als coach:
--> Thomasso.
Omdat het vrij logisch is dat hij hiervoor aangesteld zal worden en hij Mika ook het beste kan helpen.
Als buddy's:
--> Miles
--> Zack
Omdat ik niet kon kiezen. En deze combi leek me wel wat, beschermende Zack en beetje alternatieve Miles.
Als enemy-trouble-people:
--> Roakes
--> Lie
Omdat je nooit genoeg vijanden/problemen kan hebben xD
Als friends-stuffs:
--> Jareth 
Omdat hij haar gered heeft en nog steeds vanaf een afstandje op haar past :3
--> Momochi
Omdat hij oneindig schattig is. Jep.

@Melle: Je plan klonk echt cool, maar ik heb Mika's geschiedenis al helemaal uitgeschreven en daarin speelt de ontvoerder die ik bedacht heb een best grote rol :c

Nogmaals bedankt voor jullie interesse. 
Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA PROFILE
Gotta catch them all~~ [Gezocht] UTL8oxA MAGICIAN

Gotta catch them all~~ [Gezocht] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta catch them all~~ [Gezocht]   Gotta catch them all~~ [Gezocht] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gotta catch them all~~ [Gezocht]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Gotta get up and try. [&LIE]
» Gotta Be You♫
» Gotta have it all.-Lushy<3-
» Catch us if you can
» [Gz] Danny's First Catch.~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-