PortalIndexHet onzin topic - Pagina 11 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 11 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 10:08

Ziva will be Ziva xD

& SSA moet meer leden krijgen, vind ik. Ik vind het geen loss met de stiekeme mensen en hun meelopers die laatst zijn weggegaan, to be honest, en een kleinere community kan ook wel fijn zijn at times - maar het verdient beter, naar mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 10:32

Jep, SSA verdient zeker weten meer leden! Dat is ook de reden waarom ik terug ben gekomen, ik vind de site gewoon te leuk om in de steek te laten c: Maar het is lastig om meer leden te vinden die ook werkelijk actief worden, IK heb zo'n gevoel dat het echt gewoon geluk hebben is soms xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 11:43

oh god, we doen hair als eindmusical en nu heb ik al die nummers in mijn hoofd zitten
THIS IS THE DAWNING OF THE AGE OF AQUARIUS
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay
.
.
Shay

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 12:40

Ik denk dat mensen sneller makkelijkere site kiezen dan SSA omdat het er heel ingewikkeld uit ziet en veel om te onthouden lijkt. Dat was ook de reden dat ik er nu pas, want ik had al twee keer eerder overwogen om me hier aan te melden en dat was toen mijn reden om dat niet te down. Maar als je je eenmaal aanmeld krijg je door dat het allemaal heel erg meevalt, en natuurlijk kun je fouten maken want dat gebeurt iedereen wel eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 13:27

Nu is het geloof ik ook zo dat de rpg community erg klein is voor het aanbod van rpg sites die gegeven wordt. De meeste mensen die actief schrijven hebben al een vaste rpg.
Er zou eigenlijk een stroom aan compleet nieuwe mensen moeten komen. Maar zie maar eens uit te leggen wat rpg is zonder dat je zo vaag wordt aangekeken xD

Ik moet wel zeggen dat, nu met al die extra's als events, tournaments, awards ect. SSA zich wel onderscheid als unieke Nederlandse rpg. Ik ken er in elk geval weinig die er ook zoveel omheen hebben.

But I must fly........off to work :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 14:19

Ik weet wel dat we toentertijd voor PJ reclame hebben gemaakt op niet alleen andere rpg sites maar ook op bepaalde pokémon sites (je weet wel, die online virtual pet games) en op nog wat andere plekken. Maar het is gewoon geluk hebben en ik denk dat als SSA gewoon wat originele events en alles erin gooit die 50 guests misschien wel eens zin hebben om een accountje aan te maken (aa').
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 17:33

#Linn: Dat wat je daar zei begrijp ik. Ik doe ook m'n best om PJ te onderhouden en hier op SSA actief te zijn met Dice. Daarom heb ik er voor gekozen om SSA wat achter me te laten doorheen de week en PJ in het weekend, want anders gaat het echt niet. Er zal altijd wel weer een topic zijn waar ik wéér op moet antwoorden, haha xD

Ik vind trouwens ook dat SSA veel beter verdient dan een groepje mensen die denken dat ze de boel domineren en het vervolgens voor anderen gaan verpesten. Het is niet zo erg dat we van hun af zijn, ook al hebben we nu minder leden. Ik denk dat heel het vorige gedoe met die mensen - en ik weet wel ongeveer over wie dat het gaat, want ik heb ook nog met die mensen op andere RPG's gezeten - SSA wel sterker heeft gemaakt, denk ik toch c:

Ik zou er voor nu echter niet te veel over inzitten, met die leden. Het is al best nice dat we nu 'n hecht groepje hebben zonder van die achterlijken ertussen en bovendien moet men soms gewoon blij zijn met wat-ie heeft.

Na die inspirerende woorden te hebben gezegd ga ik mijn oven voorverwarmen, mijn pizza er in steken, die op vreten, douchen & daarna ben ik helemaal klaar voor 'n avondje SSA... tenzij er weer wat tussenkomt *crosses fingers*
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppy
.
.
Poppy

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmá
Posts : 80
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: LichtxWater
Klas:
Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 17:36

Poppy is eindelijk af! dus ik kan gaan posten finally Woot!
eh..iemand toevallig interesse in een topic met Poppy? :3 hehe
of zit ik daarvoor niet in het goeie topic hier? ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 18:33

ik wil je wel een van de mijne aanbieden Razz
dan mag u zelf kiezen wellekuh
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 18:36

Emma, ik wil ook wel eentje Smile
Ik heb Craig en Kailee~

Heb mijn vader vandaag weer een keer kunnen uitleggen wat RPG is :')
Nooit gedacht dat het zo ongemakkelijk was om te posten terwijl je ouders mee zitten te kijken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppy
.
.
Poppy

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmá
Posts : 80
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: LichtxWater
Klas:
Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 18:55

@Noa: ik heb even al je chara's doorgespit, maar bij Ravenna stond: Ze heeft een hekel aan rijke mensen. Dus toen was mijn keuze snel gemaakt.
Poppy is best wel stinkend rijk zeg maar haha, dus lijkt me grappig om die twee in een topic te proppen  :Y wie maakt topic aan?

@Ez: yay! Eh, Kailee dan? He looks pretty badass  o3o
en wie maakt topic aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 19:00

Ik zal het wel maken ^-^
Je kan h'm na mijn avondeten ergens verwachten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 19:00

ik kan vanavond al beginnen als je wilt
ik neem dus aan dat raafke het erg moeilijk gaat krijgen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppy
.
.
Poppy

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmá
Posts : 80
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: LichtxWater
Klas:
Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 19:22

@Ez: Top! Is goed Very Happy eetse

@Noa: leuk! hehe, well i don't wanna give away any spoilers but.. :Y het wordt een interessant topic denk ik XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 19:57

#Ez: Ik leg dat mijn ouders nooit uit want dat begrijpen ze toch niet en ik wil ook niet dat mensen in mijn omgeving zich daar mee moeien xD Ik heb dat ooit eens 'n keertje aan 'n vriendje verteld wat ik deed en toen zat-ie de hele tijd te controleren wanneer ik online was en zo ;_; Hij zei dat het niet zo was, maar hij had die site als zijn favoriet staan en dat was niet omdat hij zo geïnteresseerd was in RPG'en. Omg ze. Sindsdien heb ik er nooit meer met iemand over gesproken xD

--

Tijd om te posten Very Happy

En omg, ga je de Dag Top 5 bekijken van TMF, merk je dat het precies dezelfde top vijf is, maar dan omgekeerd. Dus het liedje dat op één stond staat nu op vijf, het liedje dat op vier stond staat nu op twee en zo. Echt dom xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:03

Emma, ik heb je de link ge-pm'd (mooi werkwoord xd) ^^

Freedje, normaal leg ik het ook niet uit omdat mensen het raar vinden (?) maar hij is geïnteresseerd in wat ik doe en zei dat 'ie het tof vond dat ik vrijwillig schrijf, dingen verzin en moeite doe voor mensen die ik niet allemaal in real ken :')
Whaha, ik ga het nooit tegen een vriendje zeggen gelukkig heb ik er geen (A) door wat je net zei xD Ik vertelde mijn beste vriendin erover en ze snapte er helemaal niets van maar ze zei dat als ik het leuk vond het goed was xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppy
.
.
Poppy

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmá
Posts : 80
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: LichtxWater
Klas:
Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:09

@Ez: ik zag het. Ik ga na het eten reply'en (nog zo'n mooi werkwoord ^^")
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay
.
.
Shay

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:17

Mijn ouders weten niet verder dan "verhaaltjes schrijven met andere mensen" wat rpg is en waarschijnlijk zullen ze dat ook nooit weten, net als de rest van de mensen die ik ken die niet een weten dat ik het doe X"D

Emmá ik wil wel een topic Poppy x Shay heeft ze meer mensen om zich aan te ergeren, zou jij willen maken?

Okay wacht wat was er dan allemaal aan de hand geweest hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:22

#Emma: Als je wilt heb ik bij het Krot ook nog een topic open staan? Als je echt niks te doen hebt, haha xD

#Ez: Ja, ik raad je ook echt aan om dat gewoon nooit te doen, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppy
.
.
Poppy

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmá
Posts : 80
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: LichtxWater
Klas:
Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:29

@Anouk: yay! :3 is goed. ik moet alleen eerst even bij twee andere topics posten, maar dan zal ik een topic openen. ik pm je wel als ik wat heb Very Happy

@Freedje: ooehh, ik ga proberen te reageren, cuzz Mako fc <3, ik weet alleen nog niet of het me gaat lukken door andere topics tho ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay
.
.
Shay

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anouk~
Posts : 276
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ♡ Dark & Fire ♡
Klas: ♡ Miss Eres ♡
Partner: ♡ Took a lonely feeling just to let the meaning sink like the sun goes down ♡

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:30

Ik moet eerst zelf ook nog twee topics op wc en nog twee/drie hier dus neem je tijd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:36

#Emma: Meid, doe maar rustig aan en zie maar wat je doet. We kunnen eventueel later ook nog 'n topic voor ons maken als het niet gaat, da's echt geen probleem c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppy
.
.
Poppy

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emmá
Posts : 80
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: LichtxWater
Klas:
Partner: I never break a guy's heart, he's only got one. I just break his bones, ..he's got 206 of those.

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:50

@Anouk: Ik ga mijn best doen ^^

@Freedje: Haha, is goed. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:52

Freedje, tenzij dat je vriendje zelf aan RPG doet xD
Ik ken wel een RPG koppel ze kennen elkaar dan ook nog eens doordat ze op detzelfde RPG zitten :')

Gewoon regel #1: Zeg als meisje niet dat je enkel mannelijke chars hebt want mensen bekijken je zelfs nog raarder xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitimeza apr 25 2015, 20:56

#Ez: Iemand leren kennen via de RPG... dat zou pas een droom zijn die uitkomt <3 Gewoon een lieve jongen vinden die dezelfde hobby als jou uitoefent en je dus ook begrijpt als je even geen tijd hebt om te chatten. Helaas, zoiets bestaat niet in mijn geval xD

Ik bespeel véél liever mannelijke chars dan vrouwelijke, dat zeg ik eerlijk. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic - Pagina 11 UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-