PortalIndexFire Water Burn HpD5UwnFire Water Burn 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Fire Water Burn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimedo apr 02 2015, 19:25


Hij keek naar zijn wekker en was oprecht verbaasd. Dat verrekte ding was een keer echt af gegaan. Het enige foutje, hij moest geen wekker hebben vandaag. Hij had niets te doen vandaag, en in een gewoonte zal hij het ding aangezet hebben. Kai hees zich uit bed en keek nog steeds verbaasd de wekker aan. Zonder zelfs maar moe te zijn drukte hij op de uit-knop en deed zijn neuspiercing en stretchers weer in. De dag ervoor had hij ze uitgedaan omdat hij nog eens op bezoek was geweest bij zijn moeder en ze haatte de piercings. Kai besefte hoe saai zijn leven wel niet was toen hij zijn rugzak weer onder het bed uit trok. De jongeman nam wat spullen mee en deed zijn zwembroek onder zijn broek aan. Vervolgens sloot hij de deur achter zich en liep naar het meer. Hij keek rond, en hield een hand boven zijn ogen om de zon af te weren. Het extra voordeel van blauw haar was dat de zon er niet zo door aangetrokken werd. Dus zijn hoofd werd niet zo enorm warm. De jongen liep richting het meer maar werd plots verblind door de zon. Hij kneep zijn ogen dicht maar het was al te laat want hij botste tegen iemand op. Kailee opende zijn ogen en zag hoe de jongen het water in viel. Kailee voelde zich enorm schuldig maar zei niets tot de jongen zijn hoofd weer zichbaar werd. tiekem was hij plots blij dat hij de jongen het water in geduwd had. Hij was zeker niet lelijk. Verre van, eigenlijk. De blauwharige jongen keek de jongen aan die ongeveer hetzelfde haar had als hij, maar dan misschien iets korter en bruin. Het was een awesome kapsel. Daarom dat hij het zelf ook had. "Moet ik je helpen?" vroeg Kailee. terwijl hij het voorstelde wist hij al dat het geen goed voorstel was, maar wat viel er te verliezen?

+Ryan :3


©️ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimedo apr 02 2015, 20:05

Met een kreun draaide hij zichzelf nog eens op zijn zij terwijl ere en zonnestraal zijn slaapritme compleet verbrak. Na een tiental minuten terug proberend in slaap te sukkelen, stond hij toch maar met tegenzin op. “Verrekte kut zon,” mompelde hij met een fronsende blik en hij wreef langzaam de slaap uit zijn ogen. Met een zucht en een kreun stond de grote jongen op en maakte hij zich helemaal klaar, zijn bruine haren lagen nog in de war en zijn ogen stonden nog op onweren, maar ach, wat maakte het nog uit. Hij ging gewoon zwemmen vandaag, hij had er zin in, dus waarom ook niet. Een grom verliet zijn mond toen hij een blik wierp op de ijsbeer die luid aan het snurken was, de ijsbeer van zijn beste vriend was gewoon vreselijk irritant met zijn gesnurk, het hield hem wakker en daarom had hij nu lichte walvorming onder zijn ogen. Weer een grom verliet zijn mond toen hij zichzelf in de spiegel bekeek, de wonde die recht door zijn wenkbrauw ging zag er al aardig beter uit, maar de wonde op zijn arm zag er nog steeds even slecht uit.

Hij besloot de wonden nog even aandacht te geven voor hij zichzelf hees in zijn zwemshort om dan daarover een sportbroek te dragen en een witte tanktop. Hij fronste en keek naar zijn armen die er echt geweldig gehavend uit zagen, ze stonden vol littekens en met zijn getintere huis waren ze zichtbaarder maar dan haalde hij gewoon zijn schouders op en wandelde hij naar buiten richting het meer.
Hij was na een kwartiertje toch aan het meer geraakt en met een frons keek hij uit over het water, hoe koud zou het zijn? Hij vroeg dat zichzelf zeker af omdat hij moest weten of hij zijn lichaam moest opwarmen of niet. Voor hij dat kon doen, botste er iemand tegen hem op en omdat hij vlak tegen de oever stond, verloor hij zijn evenwicht en flikkerde hij het water in. Hij was nu razend, want het was ijskoud. Hij kwam boven, klappertandend bij de koudheid van het water en hij draaide zijn blik naar waar hij eerder stond. Zijn amberkleurige ogen keken pissed naar de persoon met zijn donkere haren in een sidecut. Meteen klemde Ryan zijn kaken op elkaar en kwam hij doorweekt het meer uit, het aanbod van hulp negeerde hij gewoonweg. Hij wilde helemaal geen hulp! Zijn witte tanktop was helemaal doorzichtig geworden en zijn sportbroek plakte helemaal aan zijn benen, fan-fucking-tastic.

Een lichte grom verliet zijn lichaam toen hij de kerel zonder enige moeite optilde en zijn hoofd op zijn hoogte bracht, zijn amberkleurige ogen verraadde dat hij razend was. “Wie denk je wel dat je bent blinde mol?! KAN JE NIET WAT BETER UIT JE DOPPEN KIJKEN VERDORIE!” hij schreeuwde in de jongen zijn gezicht, razernij maakte zijn hoofd vuurrood en hij liet de jongen los, nog steeds overduidelijk pissed. Maar hij wilde er verder geen woorden meer aan vuilmaken, droog deed hij zijn tanktop uit, deze uitwringend recht over het hoofd van de jongen en met zijn sportbroek deed hij net hetzelfde voor hij deze aan de kant legden en wat verderop op een steen ging mokken, terwijl er stoom van hem afkwam, hij was stiekem zichzelf aan het opwarmen, want het was koud voor een ochtend. Zeker als je maar alleen in je zwemshort zat omdat al de rest zeiknat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimevr apr 03 2015, 12:36


De jongeman kwam kwam boven en hij klapperdertandde, waaruit Kai kon afleiden dat het water erg koud was. Om eerlijk te zijn was het hilarisch hoe de jongen zijn tanktop doorzichtig was en tegen zijn lichaam aan kleefde, en hetzelfde met zijn sportbroek. Buiten dat deze niet doorzichtig geworden was. Toch lachtte de blauwharige persoon maar niet. De andere leek al heel erg pissed en lachen zou vast niet helpen met zijn excuses aanbieden. Hij kwam uit en water en tilde Kailee op. Kai was niet gewoon om zelfs maar echt aangesproken te worden, laat staan opgetild te worden. Gelukkig hing hij niet heel erg veel boven de grond vermits hij niet eens tien centimeter kleiner was dan de boze jongen. Kort vervloekte hij zichzelf voor zo licht te zijn maar dat duurde niet lang want hij keek in de kwade ogen van de persoon. Hij leek echt razend, en Kai kon dat hem niet kwalijk nemen. Maar toch. “Wie denk je wel dat je bent blinde mol?! KAN JE NIET WAT BETER UIT JE DOPPEN KIJKEN VERDORIE!” schreeuwde de bruinharige jongen in zijn gezicht. Vervolgens werd Kai losgelaten en hij ging licht door zijn knieën zodra hij de grond onder zijn voeten voelde omdat hij anders weer door z'n enkel zou zakken of iets dergelijks. De gozer die Kai het water in geduwd had deed zijn tanktop uit en wrong hem uit boven Kai's hoofd. En zodra hij daarmee klaar was, deed hij hetzelfde met zijn sportbroek. Kai keek verbouwereerd toe hoe hij zijn kleren aan de kant legde en op een steen ging zitten. Kailees haar kriebelde in zijn nek en het water drupte van zijn kin op de grond. Wel, nu was hij ook doorweekt. Hij haalde een hand door zijn haar en keek naar zijn shirt dat vanboven nat was en vanonder er aan moest geloven. Het water drupte via zijn rug naar zijn broeksband maar Kai besloot er geen aandacht meer aan te besteden. Hij was doorweekt en dat zou zo blijven. Eerst wou hij gewoon omdraaien en weg gaan van deze plek, maar iets weerhield hem ervan. Na even denken liep hij naar de steen toe waar de kerel op was gaan zitten. "Ik snap dat je kwaad op me bent, maar je hebt het recht niet om me een blinde mol te noemen", zei hij. "Het spijt me hoor, ik zag je gewoon niet doordat ik verblind werd door de zon." Hij ging niet bij de jongen zitten, hij bleef gewoon voor hem staanzodat hij er niet klein uitzag. Stiekem was hij misschien wel een beetje jaloers op de sidecut guy voor hem. Want in vergelijking met Kai was deze jongen groot, gespierd, knap en groot. Kai's schaduw viel over de ander heen en hij zag hem nog in staat daarover te gaan klagen.



© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimevr apr 03 2015, 13:13

Verdomme dat water was koud, Ryan was letterlijk aan het klappertanden omdat hij zichzelf nog niet had kunnen aanpassen aan de temperatuur van het water. Hij was een half Raziaan en had nog altijd moeite met zich snel te kunnen aanpassen aan temperatuursverschillen, wat er dus bij hem nog steeds voor kon zorgen dat hij klappertandde. Hij was razend op de kerel die hem het water in had geflikkerd, nu was hij ten eerste helemaal nat, ten tweede was zijn shirt nu helemaal doorzichtig geworden en ten derde plakte zijn sportbroek aan zijn benen; wat een niet al te aangenaam gevoel was. De jongen bood zijn hulp aan om Ryan uit het water te helpen maar die had hij gewoonweg genegeerd, hij kon het prima zelf, hij was geen klein kind. Hij waggelde het water uit, wat best een gek zicht was, maar die broek maakte dat hij zo uit het water moest gaan. Uit zijn sportbroek stroomde water met elke stap dat hij dichter naar de jongen zette en zijn shirt begon te plakken tegen zijn lijf. Je kon zo de stoom uit zijn oren zien komen toen hij de kerel optilde zonder enige problemen, het verraste Ryan wel hoe licht deze kerel wel niet was. Maar dat nam niet weg dat hij recht in zijn gezicht wilde roepen en eigenlijk zijn gezicht wilde kapotrammen, maar dat laatste hield hij maar achterwegen.

“Wie denk je wel dat je bent blinde mol?! KAN JE NIET WAT BETER UIT JE DOPPEN KIJKEN VERDORIE!” spatte Ryan in de jongen zijn gezicht uit. De razernij had zijn hoofd vuurrood gemaakt en zorgde ervoor dat hij gewoon niet meer nadacht bij wat hij deed. Hij wilde er overduidelijk geen woorden meer aan vuilmaken. Meteen liet hij de jongen los, gaf hij hem een private striptease om dan zijn zeiknatte kleding over hem uit te wringen zodat hij, net zoals Ryan, kletsnat kon wezen.
Hij besloot zijn afstand de nemen van de gozer die hij net had natgemaakt en hij ging op een steen zitten, half mokkend om dan zichzelf op te warmen, stoom kwam van hem af terwijl hij zat te rillen van de kou in alleen zijn zwemshort.
Eenmaal hij weer wat gekalmeerd was, kwam diezelfde kerel zijn zon nog wat afpakken, fan-fucking-tastic. Ryan’s hoofd ging omhoog en zijn amberkleurige ogen keken de jongen verveeld en geïrriteerd aan met een teken dat hij echt wel moest oprotten. "Ik snap dat je kwaad op me bent, maar je hebt het recht niet om me een blinde mol te noemen", zei de jongen. "Het spijt me hoor, ik zag je gewoon niet doordat ik verblind werd door de zon."

“Je staat in mijn zon...” gromde Ryan terwijl hij weer opstond, duidelijk laten merkend dat hij groter was dan de jongen voor hem. Zijn amberkleurige ogen keken neer op de kerel en hij verkleinde de afstand tussen hen beiden. “Heb je iets met tegen random kerels op te botsen zodat ze hun shirt en sportbroek moeten uit doen om dan maar pas sorry te zeggen? Volgens mij deed je het gewoon expres,” een grijns sierde zijn lippen toen hij zijn armen voor zijn borstkas en keek hij naar de jongen met een geamuseerde expressie, hoe zou hij hierop reageren?

//flirtmode activated XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimevr apr 03 2015, 14:11


Nadat de jongen uit het water gekomen was had hij Kailee opgetild en in zijn gezicht geroepen. Hij werd uitgemaakt voor blinde mol en kreeg te horen dat hij beter moest opletten. Het feit dat kai hem nog hulp aangeboden had om uit het water te komen werd helemaal genegeerd maar eigenlijk vond hij dat niet zo erg. Vervolgens werd de iets kleinere jongeman nat gemaakt door de top en de broek van de ander. Het water droop nog via zijn slapen naar beneden toen de in-het-water-getuimelde jongen op een steen ging zitten. Kai liep na even naar hem toe en zei dat hij hem niet zomaar voor blinde mol kon uitmaken. Even bleef het stil. En ja hoor, Kai had nog gelijk ook over de zon. Het duurde niet zo lang voor hij reactie kreeg. Eerst dacht de blauwharige jongeman dat het ging gaan over de uitspraak die hij net gedaan had, maar dat was het niet. “Je staat in mijn zon...” gromde de kerel op de steen. Hij stond op en torende weer wat boven Kailee uit. Het was duidelijk dat dat gemerkt moest worden. Kai deed dus ook geen moeite om er groter of breder uit te zien dan hij werkelijk was. Hij was al redelijk groot. Alleen niet zo breedgeschouderd op gespierd. En al helemaal niet zwaar. Door zijn eetstoornissen was hij echt een lichtgewicht. Daarom dat hij ook zo makkelijk op te tillen was. Er werd duidelijk op hem neer gekeken en de bruinharige gozer verkleinde de afstand tussen hen. Kai fronste even en hield zijn hoofd een beetje ophoog zodat hij de andere jongen aan kon kijken. Hij had geen idee wat de jongen in de zwembroek van plan was. “Heb je iets met tegen random kerels op te botsen zodat ze hun shirt en sportbroek moeten uit doen om dan maar pas sorry te zeggen? Volgens mij deed je het gewoon expres,” Een grijns was op het gezicht van de grotere jongen verschenen maar Kai was niet zeker of het een grijns was omdat hij er plezier in had om de blauwharige jongen zich te doen generen of dat hij het voor de grap zei. Kai lachte even droog, en knikte toen. "Je hebt me door", zei hij terwijl hij serieus keek, maar er klonk ergens een geamuseerd ondertoontje in zijn stem. Hij had heus wel gevoeld hij er meer bloed naar zijn wnagen gekomen was toen de jongen korter was komen staan. Echter wou Kai niet bekennen of laten zien dat hij aan het blozen was. Wel, liever blozen dan dat hij weer een bloedneus kreeg. Dat zou pas gênant zijn. "Je deed wel precies wat ik wou, mijn plan werkte van voor tot achter, want zie je hier nu staan." Nu grijnsde Kailee op zijn beurt, terwijl hij nog steeds de andere jongeman in zijn ogen keek. "Want zoals je zelf zei; Ik doe het om kerels uit hen shirt en broek te krijgen en mijn missie is voltooid."



© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimeza apr 04 2015, 14:48

Ryan had de jongen uitgemaakt voor blinde mol en dat hij volgende keer beter moest opletten want hij was slechtgezind geworden puur omdat deze kerel tegen hem was aangebotst en hij dus de rede was waarom Ryan dus nu helemaal doorweekt was. Hij wilde maar pas nat worden als hij er zelf in sprong, niet omdat een of andere gozer hem erin duwde. Hij liet de kleinere kerel los en wrong zijn kleren over hem uit, zodat ook hij nu kletsnat kon wezen. Daarna ging hij op steen zitten, half mokkend en zichzelf drogend terwijl hij verveeld voor zich uit staarde. Nu moest hij immers nog langer wachten om het water in te kunnen. Maar dan kreeg hij een idee, een goed idee om te zien of hij net hetzelfde resultaat kreeg dan bij Aviana, want dat was gewoon leuk geweest, haar een beetje plagen. “Je staat in mijn zon...” waren de woorden van Ryan geweest toen de kerel vlak in zijn zon ging staan, het irriteerde hem mateloos maar hij stond op. Zo toonde hij dat hij duidelijk groter was dan de tegenpartij.

Hij verkleinde de afstand tussen hen beiden, zijn amberkleurige ogen keken neer op de kerel met het donkerkleurige haar. Hij was geen fan van aanrakingen, maar hier zou hij het gewoon doen om reactie uit te lokken, want hij wist goed genoeg dat als deze kerel biseksueel of homo was, dat hij een leuke reactie kon uitlokken. “Heb je iets met tegen random kerels op te botsen zodat ze hun shirt en sportbroek moeten uit doen om dan maar pas sorry te zeggen? Volgens mij deed je het gewoon expres,” zei Ryan met een grijns op zijn gezicht. De jongen lachte even droog, wat Ryan een wenkbrauw deed doen optrekken. "Je hebt me door", zei de kerel terwijl hij serieus keek, maar er klonk ergens een geamuseerd ondertoontje in zijn stem. Ryan grijnsde, of het nu voor de grap was gezegd of niet, hij kon met zijn idee doorgaan nu, hij was er al haast van overtuigd dat de jongen er sowieso zich ongemakkelijk bij ging voelen. "Je deed wel precies wat ik wou, mijn plan werkte van voor tot achter, want zie je hier nu staan." Nu grijnsde de jongen op zijn beurt, terwijl hij nog steeds Ryan  in zijn ogen keek. "Want zoals je zelf zei; Ik doe het om kerels uit hen shirt en broek te krijgen en mijn missie is voltooid."

Ryan likte zijn lippen terwijl hij zijn tanden bloot grijnsde, hij bukte zich om dan zijn mond naar de jongeman zijn rechteroog te brengen om dan te fluisteren: “Dan geef je me gelijk dat je me aantrekkelijk vind? Hmmm... Geweldig,” voor hij zich terugtrok, zette hij zijn tanden speels in de jongen zijn oor zette en nog een laatste keer fluisterde: “Ryan Burned is de naam.”
Ryan nam meteen weer afstand, zijn amberkleurige ogen keken geamuseerd toe, hoe zou de jongeman hierop reageren? Hij vond het veel te leuk om met mensen hun gevoelens te spelen, dat was hier duidelijk uit te concluderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimeza apr 04 2015, 17:22


Zodra de afstand tussen hen twee verkleind werd, werd het voor Kailee ook een stuk ongemakkelijker, maar hij probeerde dat te verbergen en gewoon door te gaan met hen 'gesprek'. Als het zo al genoemd kon worden. De gozer vroeg hem of hij iets had met tegen random kerels op te botsen zodat ze hen kleren uittrokken, en daarna pas sorry zeggen. Kailee zei dat de jongen hem door had na even droog gelachen te hebben. Hij zag dat de jongen een wenkbrauw op trok maar ozdra de blauwharige jongen gesproken had, er een grins op zijn gezicht gekomen was. Nadat kai zei dat zijn plan gewerkt had grijnsde hij zelf terwijl hij de grotere jongen in zijn ogen keek.

De ander likte zijn lippen en grijnsde. Hij bukte zich en kwam met zijn mond naar Kailees oor. Kai voelde hoe zijn hartslag versnelde, en hij schoot met zijn ogen éénmaal van links naar rechts. “Dan geef je me gelijk dat je me aantrekkelijk vind? Hmmm... Geweldig.” Het leek even voor Kai alsof zijn hart een tel miste. Hij had toch niet gezegd dat hij dat vond? Of de jongen moest gedachten kunnen lezen ... Maar dat zag hij niet direct voorkomen. De jongen wou zijn terugtrekken maar de kleinste van de twee voelde hoe de bruinharige gozer zijn tanden even in het oor van Kailee zette. Kai durfde zich niet meer te bewegen maar hij voelde hoe de druk bovenaan zijn neus toenam. Nee, waag het niet, dacht hij bij zichzelf. “Ryan Burned is de naam”, fluisterde hij voor hij effectief terug afstand nam. De jongen met de neuspiercing krabde aan het opgeschoren haar aan zijn nek en lachte even ongemakkelijk. Hij hield zijn hoofd licht naar achter om een echte bloedneus te voorkomen. "Wel, euh, aangenaam. Kailee Ieray is de mijne", zei hij terwijl hij probeerde niet te stotteren. Hij ging van zijn nek naar zijn oor. Hij wreef er een seconde over een liet toen zijn handen weer langs zijn lichaam hangen.

"Dat ik je aantrekkelijk vind heb jij ervan gemaakt, ik heb niets letterlijk gezegd", reageerde Kai even later. Hij knipperde kort met zijn ogen. Er hingen even een stilte tussen hen en terwijl hij wachtte op antwoord wist hij dat al zijn ondernemingen om een bloedneus tegen te houden voor niets geweest waren. Hij voele hoe de vloeistof prikkelend via zijn neus naar zijn mond liep. Hij deed zijn mond open en bracht zijn tong naar zijn bovenlip. Hij profde de metaalsmaak en meteen wreef hij met zijn vinger onder zij neus. Die kleurde dan ook meteen rood. "Ah, godverdomme", mompelde Kailee, niet eens zo beschaamd.



© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimezo apr 05 2015, 21:04

De kerel speelde gewoon mee met zijn spelletje mee en eigenlijk was wat wel leuk, zo hadden ze allebei wel een beetje lol. Hij begon met een simpel iets, om ze zien hoe hij reageerde, de reactie was gewoon geweldig, want de kerel zei gewoon dat dat zijn bedoeling was geweest. Natuurlijk had hij de reactie eerst niet verwacht en had hij zijn wenkbrauw opgetrokken, maar daarna was er een grijns op zijn lippen verschenen. Ryan likte zijn lippen terwijl hij zijn tanden bloot grijnsde, hij bukte zich om dan zijn mond naar de jongeman zijn rechteroog te brengen om dan te fluisteren: “Dan geef je me gelijk dat je me aantrekkelijk vind? Hmmm... Geweldig,” voor hij zich terugtrok, zette hij zijn tanden speels in de jongen zijn oor zette en nog een laatste keer fluisterde: “Ryan Burned is de naam.”
Ryan nam meteen weer afstand, zijn amberkleurige ogen keken geamuseerd toe, hoe zou de jongeman hierop reageren? Hij vond het veel te leuk om met mensen hun gevoelens te spelen, dat was hier duidelijk uit te concluderen.

De jongen lachte ongemakkelijk terwijl hij krabte in zijn nek, Ryan kon het niet laten lichtelijk te grijnzen bij de actie van de kerel, er was duidelijk wat mis, want hij tiltte zijn hoofd wat naar achteren. Ryan vroeg zich af waarom hij dat deed, maar verder erover hersenspinselen deed hij niet. Het kon hem eigenlijk weinig schelen. "Wel, euh, aangenaam. Kailee Ieray is de mijne", stelde de jongen zich voor en Ryan knikte met een geamuseerde grijns. “Een fijne naam,” waren zijn enige woorden terwij hij zijn armen voor zijn borstkas kruistte. "Dat ik je aantrekkelijk vind heb jij ervan gemaakt, ik heb niets letterlijk gezegd.”
“Zo kwam het anders wel over Kailee, niet dat ik het erg vind, ik neem ook gewoon aan dat ik niet lelijk ben,” Ryan lachte zachtjes, hij vond zichzelf heel wat, dat was nu vast wel zeker voor de jongen, want hij hield het ook gewoon niet verborgen, plus zijn arrogante houding gaf ook al veel prijs van hoe hij over zichzelf dacht. Zijn blik ging naar Kailee en nu vooral op zijn neus waaruit een donkere vloeistof kwam gedropen, hij had een bloedneus, serieus? Een bloedneus? Ryan moest zijn uiterste best doen om niet in lachen uit te barsten, maar zijn moeite doen vervaagde al snel en hij barstte in lachen uit. “Oh god, jij krijgt een bloedneus van me, hahaha!” hij kreeg prettraantjes in zijn ogen en besloot de arme stakker dan toch maar aan een zakdoek te helpen. “Dat is echt geen zicht man, prop dit even in je neusgaten gast,” zei hij met een geamuseerde blik in zijn ogen. Hier had hij te veel pret mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimema apr 06 2015, 12:16

Fire Water Burn Third_easter_egg_by_tektoh-d7c4njt

Kai krabde wat onwenning aan zijn nek nadat Ryan speels zijn tanden in zijn oor gezet had. Hij zag dat de kerel licht aan het grijnzen was. De kerel had zich voorgesteld als Ryan Burned. Kai was zeker dat hij die naam zou herrineren, samen met deze dag. Maar hij was niet zeker of hij dat wel zo'n tof idee vond. De blauwharige jongeman liet zijn hoofd wat naar achter hangen omdat hij druk op zijn neus voelde toenemen. Hij hoopte vurig dat een bloedneus uit zo blijven en dat hij er niet als een idioot uit zou zien. Hij stelde zich voor als Kailee Ieray en Ryan knikte met een grijns. Het zag er echt uit alsof de hele situatie hem amuseerde. Misschien deed het dat hem ook wel. Het leek er zo op. “Een fijne naam.” Dat was alles wat de gozer zei voor hij zijn armen voor zijn borstkas kruiste. Kai wist niet wat hij daarop kon zeggen. Niets, toch? Een fijne naam? Zijn naam was veel te vrouwelijk naar zijn mening. Iedereen schreef het als Kayleigh omdat ze dachten dat het zo geschreven moest zijn. En als je alleen zijn naam hoore dacht je toch meteen aan een meisje. Omdat Ryan had gezegd dat Kai hem aantrekkelijk vond zei de blauwharige persoon dat dat was wat Ryan ervan gmaakt had. “Zo kwam het anders wel over Kailee, niet dat ik het erg vind, ik neem ook gewoon aan dat ik niet lelijk ben,” lachte de jongen. Kai haalde een wenkbrauw op maar wisselde dat al snel in met een schouder. Goed dat de bruin/blonde jongen genoeg zelfvertrouwen had, zeker? Als je de grote jongen één keer zou bekijken zo je al zien dat hij zeer tevreden was over zichzelf maar voor Kailee mochten zo een mensen er wel zijn. Als iedereen, zoals hem, zichzelf liever kwijt dan rijk was, dan zou het ook maar een miserabel gedoe zijn. Gelukkig waren er zelfingenomen, zelflievende en egoïstische/narcistische mensen. Kai voelde hoe er vloeistof uit zijn neus kwam en een weg nar beneden zocht. Zijn handen kleurden al rood door het weg te willen vegen en het bleef prikkend op zijn bovenlip hangen. Ryan leek even zijn best te doen niet te lachen maar dat misukte en hij barstte in lachen uit. “Oh god, jij krijgt een bloedneus van me, hahaha!” Eerst had Kailee zich niet zo beschaamd gevoeld maar nu begon dat toch te komen. Voor de tweede keer die dag steeg het bloed hem in de wangen en hij wist dat hij nu wel aan het blozen moest zijn. “Dat is echt geen zicht man, prop dit even in je neusgaten gast,” zei Ryan terwijl hij hem met een pretkop een zakdoek gaf. Kai veegde het bloed van zijn neus en mond weg en drukte bovenaan zijn neusbrug met zijn vingers. God, wat haatte hij dit! "Ik heb gewoon gevoelige aderen in mijn neus, oké!" probeerde hij zichzelf te redden van desituatie, maar dat bracht hem waarschijnlijk allen maar ieper in de nesten. Hij maakte zich compleet belachelijk. Nogmaals veegde hij met de zak doek bloed weg, en na een tweetal minuutjes was het wel weer gestopt. "En hoe zou je zelf zijn als- Whatever." Hij keek kort naar Ryan, nog steeds met rode wangen en kaken, en keek vervolgens naar de zakdoek. Was hij echt zo een idioot dat hij bijna luidop de meest belachelijke zin ooit gezegd zou hebben? Waarschijnlijk wel. "Ik vermoed dat je deze zak doek niet echt terug wilt?" vroeg hij met een grimas op zijn gezicht. Hij keek naar de bebloede zakdoek.

Kai keek naar zijn voeten en zette zijn handpalmen tegen zijn oogleden. Hij duwde tot het donker afgewisseld werd met gele, groene en blauwe cirkels die dan nog in allerlei vakjes veranderde. Hij duwde dus eigenlijk de stofjes die onder zijn oogleden zaten tegen zijn oogballen waardoor er patronen ontstonden. Niet echt gezond, maar het gaf haast hetelfde gevoel als drugs buiten dat je niets illegaal deed. Hij wreef kort over zijn ogen en keek daarna naar links, naar de oever waar nog een paar mensen zaten. Hij schaamde zich. En dat gebeurde niet vaak. Hij wou het liefst naar zijn kamer gaan, zich daar opsluiten en deze dag vergeten. Maar Ryan zou daarom deze dag niet vergeten en Kailee zag hem in staat om dit heel voorval tegen zoveel mogenlijk mensen te vertellen. Hij liet zijn ogen even naar de bruinblonde gozer glijden. Hij kuchte kort. "Sorry", zei hij kortaf tegen de jongen die nog steeds in zijn zwembroek stond. Vervolgens prulde de jongen met de stretchers even aan een touwtje dat aan de onderkant van zijn lichtgrijze shirt hing. De zwarte print van de smiley in een cirkel met vijf pijlen was vertrouwd en toch voelde hij zich helemaal niet meer op zijn gemak naast de grotere jongen. Misschien omdat hij een complete clown van zichzelf had gemaakt. Eén van de eigenschappen van je niet op je gemak voelen is dat je gaar prutsen met allerlei spulletjes en dingen en dat wes precies wat Kai aan het doen was. Zodra het touwtje van zijn blink shirt los was gekomen prulde hij met de punten van zijn blauw haar. Vervolgens stopte hij daar ook mee en met een zucht staarde hij naar de tattoo's op zijn armen. Op zijn linkerarm had hij meer banden staan dan op de rechter, en zelfs aan z'n linkerpols had hij drie bandjes als tattoo. De meeste mensen snapte er de meerwaarde niet van, maar voor Kailee betekende ze veel. Net zoals de 'dare' op zijn sleutelbeen. "Drie keer raden wie morgen als de grootste fucking idioot van de school bekend staan", mompelde hij bij zichzelf. Hij was niet eens meer op Ryan aan het letten, al was dat moeilijk want hij stond pal voor hem. Oké, misschien niet 'pal' maar toch in de buurt. Toen hij opkeek en merkte dat Ryan er nog steeds stond beet hij kort op zijn lip die toen ook nog eens begon te bloeden. Als je kon kiezen op welke moenten je door de grond wou zakken of verdwijnen, dan was dat zeker op dit moment. Hij likte het bloed van zijn lip af en zoog zijn onderlip naar binnen tot het bloeden gestopt was. In tegenstelling tot zijn bloedneus duurde dit amper vijftien seconden. Hij wreef over zijn lip en stelde vast dat die terug in orde was. Goed, nu zag hij er iets minder als een idioot uit.



© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimema apr 06 2015, 16:53

De speelsheid druipte van zijn gezicht af, hij had zonet nog zijn tanden speels in Kailee’s oor gedrukt, waarom deed hij dat? Om reactie uit te lokken, zien hoe de jongen erop zou reageren. Tot nu toe krabte hij alleen maar in zijn nek. Ryan stelde zich voor en hij had opgemerkt hoe de jongen zijn hoofd naar achteren tilte, maar hij kon niet koppelen aan waarom hij dat deed. De jongen stelde zich al snel voor als Kailee en natuurlijk, hij moest er een compliment over maken, alleen mocht Kailee erachter komen of hij dit meense of niet, maar stiekem konden namen hem weinig schelen over het algemeen. Hij was niet de persoon die snel een naam mooi vond of speciaal, een naam was gewoon een naam. Hij vond dit hele tafereel geweldig amusant, zeker omdat je jongen aangenaam reageerde. Zeker toen hij zei dat Kailee hem aantrekkelijk vond, kon hij het niet laten terug te reageren: “Zo kwam het anders wel over Kailee, niet dat ik het erg vind, ik neem ook gewoon aan dat ik niet lelijk ben.”
Ryan lachte, vond dit veel te leuk en eigenlijk wilde hij zelfs nog een stap verder gaan dan alleen maar een bijt in de jongen zijn oor. Ryan kon niet ontkennen dat hij zichzelf heel wat vond en dit dus ook duidelijk te merken was in zijn arrogante houding en gedrag.

Zijn blik ging naar Kailee en nu vooral op zijn neus waaruit een donkere vloeistof kwam gedropen, hij had een bloedneus, serieus? Een bloedneus? Ryan moest zijn uiterste best doen om niet in lachen uit te barsten, maar zijn moeite doen vervaagde al snel en hij barstte in lachen uit. “Oh god, jij krijgt een bloedneus van me, hahaha!” hij kreeg prettraantjes in zijn ogen en besloot de arme stakker dan toch maar aan een zakdoek te helpen. “Dat is echt geen zicht man, prop dit even in je neusgaten gast,” zei hij met een geamuseerde blik in zijn ogen.
"Ik heb gewoon gevoelige aderen in mijn neus, oké!" zei Kailee en Ryan grijnsde met een geamuseerde blik. “Natuurlijk, als je bloeddruk stijgt, dan springen je aders, dus ik laat je bloeddruk stijgen en je hartslag versnellen~” Hij zag hoe de jongen zijn kaken donkerder werden, hij was dus aan het blozen, met een kleine grijns liet hij zijn vingers over zijn kaak glijden om te zien hoe warm hij was. Heel warm dus. "En hoe zou je zelf zijn als- Whatever." Ryan trok zijn wenkbrauw op en zijn grijns verdween als sneeuw voor de zon. “Nou ik zou het niet zo geweldig erg vinden... Ik heb het ook al gehad,” zei hij gewoon met een casual schouderophaal. "Ik vermoed dat je deze zak doek niet echt terug wilt?" vroeg hij met een grimas op zijn gezicht. “Nope, die mag je houden, voor als je nog meer nosebleeds krijgt,” Ryan lachte met een grijns op zijn gezicht, hij was nog niet klaar met deze jongen, helemaal niet.

De jongen was kennelijk klaar met bloeden uit zijn neus, en begon aan zijn shirt te frunniken. Eigenlijk moest Ryan wel bekennen dat het een geweldig leuk shirt was met die smiley met vijf pijlen, hij had nog een sorry gemompeld, die Kailee, maar Ryan reageerde er niet echt op. Hij was meer aan het wachten op het juiste moment met een lichte grijns op zijn lippen. “Zeg Kailee, heb jij al ooit iemand gekust...?” hij wachtte op het antwoord voor hij zich lichtelijk voorover boog voor de jongen en zacht zijn lippen op de zijne drukte. Waarom deed hij dit? Voor de lol. Had hij gevoelens voor de jongen? Helemaal niet. Misschien deed hij dit gewoon omdat hij er plezier in had om reacties van mensen te observeren, misschien was het puur daarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimema apr 06 2015, 19:07


Kai's neus was begonnen met bloeden. Het was Ryans schuld, zonder dat de jongen hem maar aangeraakt had en Kai vond het vreselijk. Wie kreeg er nu een bloedneus omdat hij of zij iemand knap vond? Dat was belachelijk en Kailee voelde zich dus ook belachelijk. “Oh god, jij krijgt een bloedneus van me, hahaha!” Kailee begon zich nu wel erg te schamen en ook zijn kaken werden rood door zich te schamen. Hij bloosde zich rot. En Ryan vond het allemaal amuserend te vinden. “Dat is echt geen zicht man, prop dit even in je neusgaten gast,” Ryan gaf hem een zakdoek die Kailee dankbaar aannam. Kai veegde het bloed van zijn neus en mond weg en drukte bovenaan zijn neusbrug met zijn vingers. Het bloeden stopte nu wel langzaam. "Ik heb gewoon gevoelige aderen in mijn neus, oké!" had hij gezegd. Ryan leek geamuseerd. Natuurlijk, hoe kon dit nu niet grappig zijn als iemand een bloedneus door je kreeg. “Natuurlijk, als je bloeddruk stijgt, dan springen je aders, dus ik laat je bloeddruk stijgen en je hartslag versnellen~” Kai's kaken werden haast nog roder en Ryan liet zijn vingers over de blauwharige jongen zijn kaak glijden wat ene ijskoude rilling veroorzaakte die over Kailees rug liep en ergens verloren ging aan zijn onderrug. Het was geen slecht gevoel, maar hij vond het niet zo prettig omdat hij zich doodschaamde. "En hoe zou je zelf zijn als- Whatever." Ryans grijns verdween en hij trok een wenkbrauw op. “Nou ik zou het niet zo geweldig erg vinden... Ik heb het ook al gehad,” Kailee keek licht vragend op naar de jongen maar zei niets. Ryan haalde een schouder op alsof het niets was en dat zorgde ervoor dat Kai zich iets beter voelde. Ook al was het waarschijnlijk niet Ryans bedoeling geweest op Kai zich beter te doen voelen. Kai zei dat hij vermoedde dat Ryan de zakdoek niet meer terug wou hebben. “Nope, die mag je houden, voor als je nog meer nosebleeds krijgt,” Kai lachte even gemaakt en vouwde de zakdoek op waarna hij die in zijn achterzak stak.

Toen zijn neus gstopt was met bloeden was Kai begonnen met aan zijn shirt te prutsen. Hij trok wat aan het touwtje dat er aan de boord hing en toen dat los kwam was hij maar met zijn haar gaan spelen. Hij liet zijn blik een paar keer naar de bruinblonde kerel glijden maar zei niets, buiten één keer een simpele 'sorry' waar dan gene reactie op gegeven werd. Het maakte Kai niet zo veel uit. Hij had zich toch al compleet belachelijk gemaakt. Toen het even stil geweest was keek de blauwharige jongen op en zag dat Ryan een grijns op zijn lippen had. Dat betekende niet veel goed. “Zeg Kailee, heb jij al ooit iemand gekust...?” Kailee trok even een wenkbrauw op. "Euh, ja ... ?" zei hij maar de vragende ondertoon in zijn stel ging verloren toen Ryan zich lichtelijk naar voren boog en zijn lippen op die van Kailee plaatste. Kai wist dat het voor Ryan gewoon een spelletje was maar voor Kai betekende dit wel wat. Een blij gevoel bekroop hem terwijl hij wist dat hij niet blij moest zijn. Hij durfde zijn handen niet op Ryans armen, schouders op nek te leggen omdat hij niet wou dat de jongen ze eraf schudde maar dat weerhield hem er niet van om zijn ogen te sluiten en zijn hoofd lichtelijk te kantelen. Hij bewoog zijn lippen tegen die van Ryan en opnieuw kroop er zo een rilling via zijn ruggengraat naar onder. Door zijn hoofd schoten vanalle gedachten en zijn hart sloeg weer te snel. Het mocht niet dat hij zich hier gelukkig over voelde maar toch was het zo. Toen ze na even hun lippen van elkaar af haalde keek Kailee Ryan aan met vuurode wangen en een lichte glimlach op zijn gezicht, al probeerde hij die te verbergen. Dat moest een mooi zicht zijn, een blauwharige jongeman met rode wangen/kaken en een halve glimlach op zijn gezicht. Het maakte hem niet uit wat Ryan er van zou denken en of hij hem zou wegduwen maar Kai ging licht op zijn tenen staan en drukte nog een kus op de kerel zijn mond. Hij merkte dat zijn shirt, dat te groot was, tegen Ryan buik hing maar zelf maakte hem dat niets uit. Hij had zijn handen even op Ryans bovenarmen gelegd om evenwicht te vinden en was toen een pas achteruit gegaan. Hij voelde zich heel raar en onwenning maar hij kreeg er toch nog iets zinnig uit. "Wel, dat was even geleden", zei hij met een lichte grijns. Als Ryan slim genoeg was kon de jongen vast zien dat Kailee zich goed voelde en op hetzelfde moment een beetje dubbel. Dubbel omdat hij er zelf van genoten had maar dat hij wist dat de andere er waarschijnlijk geen moer om gaf en dit gewoon deed om zichzelf te vermaken. Terwijl hij op Ryans reactie wachtte wist hij ook dat er nooit een kans was op vriendschap tussen hen. Dat had hij verpst zodra hij Ryan in het meer geduwd had. En Ryanhad het verder verpest door Kailee te kussen. Maar toch ... Kailee keek naar de natte vlek op zijn shirt dat er op kwam doordat hij tegen Ryan gekomen was met het shirt. Achja.



© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimewo apr 22 2015, 23:17

Ryan was in zo’n flirterige mood dat deze jongen er onder moest lijden. Jammer voor hem, maar hij moest zijn moed wel ergens aan kwijt. Hij had de jongen een beet gegeven in zijn oor en meteen leek hij als reactie een bloedneus te hebben. Ryan kon niet ontkennen dat het een geweldig grappig zicht was en best ergens wilde hij gewoon hem uitlachen, maar daar deed hij nu niet aan, hij bleef gewoon geamuseerd kijken naar de jongen voor hem. Maar zijn moeite doen vervaagde al snel en hij barstte in lachen uit. “Oh god, jij krijgt een bloedneus van me, hahaha!” hij kreeg prettraantjes in zijn ogen en besloot de arme stakker dan toch maar aan een zakdoek te helpen. “Dat is echt geen zicht man, prop dit even in je neusgaten gast,” zei hij met een geamuseerde blik in zijn ogen. Dit was gewoon te geweldig voor woorden, hij stond hier gewoon in zijn bloot bovenlijf bijna tegen Kailee aangedrukt en zijn amberkleurige ogen hadden twinkelden van plezier. "Ik heb gewoon gevoelige aderen in mijn neus, oké!" zei Kailee en Ryan grijnsde met een geamuseerde blik. “Natuurlijk, als je bloeddruk stijgt, dan springen je aders, dus ik laat je bloeddruk stijgen en je hartslag versnellen~” was zijn uitleg en Kailee’s kaken werden meteen een tintje donkerder.

Kailee bleek te blozen, wat gewoon zijn dag helemaal goed maakte, tevreden was hij over zijn prestatie, gewoonweg tevreden. "En hoe zou je zelf zijn als- Whatever." Ryan trok zijn wenkbrauw op en zijn grijns verdween als sneeuw voor de zon, hij had het zelf nog gehad een paar dagen geleden, maar dat was door het extreme temperatuursverschil dat hij gewoon begon te bloeden uit zijn neus. Het gortige gevoel dat je aanvoelt wanneer het er bijna uitkomt.. Ranzig gewoon, maar hij kon niet zeggen dat dat het einde van de wereld was ofzo. “Nou ik zou het niet zo geweldig erg vinden... Ik heb het ook al gehad,” zei hij gewoon met een casual schouderophaal. "Ik vermoed dat je deze zak doek niet echt terug wilt?" vroeg hij met een grimas op zijn gezicht. “Nope, die mag je houden, voor als je nog meer nosebleeds krijgt.”

De jongen was kennelijk klaar met bloeden uit zijn neus, en begon aan zijn shirt te frunniken, er hing een klein draadje los van het veel te grote shirt van de jongen, maar daar was Ryan niet echt meer op aan het letten, zijn aandacht viel meet . Eigenlijk moest Ryan wel bekennen dat het een geweldig leuk shirt was met die smiley met vijf pijlen, hij had nog een sorry gemompeld, die Kailee, maar Ryan reageerde er niet echt op. Hij was meer aan het wachten op het juiste moment met een lichte grijns op zijn lippen. “Zeg Kailee, heb jij al ooit iemand gekust...?”
De jongen reageerde haast meteen op zijn vraag met een: “euh ja?”
Meteen ging Ryan over tot actie, zijn lippen drukte hij op die van de jongen voor hem. Ook de jongen kuste hem terug en hij kon niet ontkennen dat deze kerel er wat van kon, hier lustte hij wel wat meer van eigenlijk, ietwat teleurgesteld trok hij zich terug maar hij glimlachte liefjes voor de show, gewoon zodat Kailee zich op zijn gemak ging voelen, want die blos op zijn wangen verraadde zijn gevoelens. Zijn amberkleurige ogen waren op Kailee gericht die zich groter maakte door middel van op zijn tenen te gaan staan en zijn lippen op die van Ryan te drukken. Natuurlijk zou het geen goed spelletje zijn als Ryan niet had teruggekust en hij kuste Kailee dus gretig terug, zijn lichaam tegen het zijne drukkend terwijl zijn handen tegen Kailee’s rug waren gedrukt.

Weer ging de jongen achteruit en Ryan’s grip op Kailee’s rug was verdwenen en zijn armen hingen weer nonchalant naast zijn lichaam terwijl hij zijn lippen likte. "Wel, dat was even geleden", zei hij met een lichte grijns, de jongen had overduidelijk een dubbel gevoel en Ryan’s grijns werd breder. Hij kon hem zo binnenhalen als een vis, een hongerige vis en dit ging hij doen ook. “Nou je bent het niet verleerd, ik vond het leuk,” waren zijn woorden terwijl hij zijn vingers over Kailee’s Blink-182 shirt liet gaan, zijn vingers volgden het plaatje op een langzame tred. “Kailee, sorry voor die natte plek op je shirt, ik ga het zelfs nog doorweekter maken..” zei hij terwijl hij de jongen weer dichter trok, zijn lippen maar millimeters van die van de jongen verwijdert, om zo de lust van de kerel op te bouwen. Zijn amberkleurige ogen boorden zich in Kailee’s ogen terwijl je duidelijk het amusement in zijn ogen on aflezen.

//prut..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fire Water Burn UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitimema apr 27 2015, 20:06

Hij had al zo veel gênante momenten kunnen verhinderen door gewoon binnen te zijn gebleven die dag en dat besefte hij maar al te goed. Nadat hij een bloedneus gekregen had en Ryan hem daar een beetje mee uit had kunnen lachen had hij hem gevraagd of hij de zakdoek nog terug moest hebben die hij aan de blauwharige kerel gegeven had maar dat was natuurlijk een nee. “Nope, die mag je houden, voor als je nog meer nosebleeds krijgt.” Nee, alsjeblieft niet, niet nog meer nosebleeds, dacht hij lastig bij zichzelf. Hij had al meer dan genoeg een clown van zichzelf gemaakt die dag. Toen de bloedneus gestopt was en Kai zich weer vertoonbaar had gemaakt door het bloed wat was blijven hangen weg te vegen, begon hij te frunniken en prutsen aan zijn shirt. Hij trok er een draadje van los en mompelde een excuus naar de grotere gast maar er werd niet op gereageerd, al vond Kai dat helemaal geen probleem, anders zou hij er nog meer als een idioot uitzien als Ryan op de sorry door gegaan zou zijn en dan zou Kai zich nog meer geschaamt hebben.

“Zeg Kailee, heb jij al ooit iemand gekust...?” Hij was verbaasd geweest over de vraag maar had al gauw geantwoord. “Euh ja ... ?” Wat er volgde had hij ergens moeten verwachten maar toch kwam het als een verrassing toen Ryan zich wat voorover boog en zijn lippen op die van Kai drukte. Natuurlijk kustte de blauwharige jongen terug en probeerde zo normaal mogenlijk te reageren, voor zover dat ging als je kustte met iemand die best knap was en even daarvoor nog lastig geweest was op je doordat hij in zwembroek stond door jouw fout. Toen hij een stapje achteruit zette had Ryan een glimlachje op zijn gezicht. Kailees wangen en kaken waren ondertussen rood en hij bloosde zich kapot maar besloot om zijn moed bij elkaar te rapen. Hij ging op zijn tenen staan om ongeveer zo groot te kunnen zijn als de kerel voor hem en hij drukte nu op zijn beurt als eerste zijn lippen op die van de ander. Ryan kustte hem terug en drukte zijn lichaam tegen dat van de iets kleinere jongeman terwijl de handen van de bruinblonde jongen op Kai's rug lagen. Hij hield zelf zijn handen op de bovenarmen van de kerel om evenwicht te houden maar deed daarna een stapje achteruit en grijnsde lichtjes terwijl hij zei: "Wel, dat was even geleden." Aan Ryans grijns kon Kai afleiden dat hij door had dat de kleinere gast zich ongemakkelijk voelde en een dubbel gevoel had. “Nou je bent het niet verleerd, ik vond het leuk,” zei Ryan en liet zijn vinger over Kai's shirt glijden, hij volgde het patroon dat op het stof stond. Hij vond het leuk, zei hij, maar Kai had geen idee of hij het kon geloven of niet. Hij zuchte zacht en probeerde aan die gedachte geen aandacht te schenken en het lukte nog redelijk goed ook vermits hij afgeleid werd door Ryan die nog het patroon na aan het gaan was. “Kailee, sorry voor die natte plek op je shirt, ik ga het zelfs nog doorweekter maken..” De wangen van de kerel die ondertussen al wat minder rood waren geworden werden opnieuw rood en hij voelde hoe de jongen die hij in het water geflikkerd had hem korterbij trok. Hun lippen waren maar enkele milimeters van elkaar verwijderd en Kailee slikte een keer. Ryan keek hem in de ogen en Kai had zo de tijd om die te bestuderen. Hij had mooie ogen. Dat viel hem meteen op. Ze waren amber. Doordat hij moeilijk naar iets anders dan de ander zijn ogen kon kijken viel alles aan de ogen hem op. De kleine kleurverschillen in de iris en natuurlijk de geamuseerde blik in zijn ogen. Als het Ryans plan was om Kailee gek te laten worden door de hormonen die in zijn lichaam gierden, dan was hij zeker juist bezig. De jongen wist niet meer hoe hij zich moest houden nu hij maar enkele milimeters met zijn lippen verwijderd was van de lippen van de andere kerel. Maar uiteindelijk kon hij zich niet houden en bewoog hij zijn hoofd een beetje schuin waardoor zijn lippen langs die van Ryan streken. Hij had zich lang genoeg proberen in te houden maar dat lukte hem nu eenmaal niet met een kerel tegen hem op. Hij drukte zijn lippen weer volledig op die van de ander en hield zijn handen aan diens heupen. Als in een automatische reactie sloot hij zijn ogen en dacht hij aan niets anders dan aan Ryan. Zieke spelletjes waren dit maar oh zo amuserend, vermoedelijk vooral voor de grootste van de twee. Toen Kailee zijn ogen weer opende knipte er iets in zijn hoofd en hij haalde zijn lippen van Ryans af. "Waarom doe je dit?" vroeg hij en hield zijn hoofd nadenkend en vragend een beetje schuin. Hij wist het antwoord waarschijnlijk al maar hij wou het toch uit de kerel zijn mond horen komen zodat hij 's avonds kon gaan slapen met de bevestiging dat dit gewoon voor Ryan iets lolligs was. Eigenlijk is hij zo'n eikel, dacht hij maar grimaste bij zichzelf, zoals ongeveer iedereen op deze school. "Want waarom zou je een random blauwharige loser zoenen in het openbaar, waar iedereen je kan zien en het later tegen je kan gebruiken?" Dat hij zichzelf een loser noemde was niet meteen om zichzelf te kleineren maar het zou het een stuk gemakkelijker maken dan dat de andere hem een loser zou noemen. Ryan had zijn belofte wel gehouden want zijn shirt was nog natter geworden door tegen de kerel aan te staan. Alle blos was nu van Kailees gezicht verdwenen maar met hij besefte dat Ryan met de juiste woorden die blos meteen weer kon doen verschijnen, als hij wou. De jongeman met het grijze shirt wreef zijn haar uit zijn gezicht. "Niet dat ik het erg vind", voegde hij eraan toe met een lichte grijns. Het was redelijk nodeloos om te zeggen want Ryan leek het al te weten door de geamuseerde blik in zijn ogen. Hij trok de schouders van het shirt weer op hun plaats waardoor het niet meer aan zijn buik vast plakte. Daarna keek hij toch terug naar Ryan, wachtend op reactie en/of antwoord.

OOC: Deze post suckt echt , hoop dat je er tenminstge iets mee kan xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Fire Water Burn UTL8oxA PROFILE
Fire Water Burn UTL8oxA MAGICIAN

Fire Water Burn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire Water Burn   Fire Water Burn Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Fire Water Burn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ~Let's prove fire can burn water~ [Jayla]
» The combination of fire and water gives steam...
» Fire Magic Les: Fire Trap
» Look to the water and believe I can swim in the water...
» Burn to hell

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-