PortalIndexFreak machine - Pagina 2 HpD5UwnFreak machine - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Freak machine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 02 2015, 19:00

Het blonde meisje keek even naar Xato, maar haar blik gleed weer naar Craig. "Ohzo. Het spijt me van je ouders, als mijn medeleven er iets toe doet." Zacht knikte ze en keek even naar buiten toe. Het was nooit makkelijk geweest om alleen door het leven te gaan. Zoveel pijn, honger en dorst. Ze zweeg even en staarde naar de buitenlucht. Ze had het raam maar opengelaten om de geur te laten wegtrekken en de frisse lucht naar binnen te laten komen. Céline zuchtte even en keek weer naar Craig. "Maakt niet uit, dat kon jij niet weten." Een zachte glimlach verscheen op haar lippen. Hij was de eerste waarbij ze rustig bleef en ze kon glimlachen. Vaak was ze grof, irritant en gemeen tegen mensen, maar nu had ze de neiging niet om het te doen en dat was raar. Ze luisterde naar zijn woorden, maar reageerde er niet op. Ze wist ook niet goed wat ze moest reageren. Ze keek toe hoe hij een stoel naar het midden trok en tegenover haar kwam zitten. Ze keek even in zijn ogen, maar keek dan weer naar de uil. Deze had de stoel duidelijk opgemerkt. Hij krijste even en vloog van de kast richting de stoel waar Craig opzat. Hij maakte een landing achterop de jongen zodat hij hals op de leuning zat maar ook op de jongen zelf. Céline rolde met haar ogen. "Xato, manieren houden." De grote Oehoe luisterde niet, hij vond de jongen wel lief. Céline schudde haar hoofd en keek weer naar Craig die haar wat vroeg. Het ging toevallig over de uil en deze luisterde geïnteresseerd mee. Céline schudde haar hoofd: "Nee. Toen mijn ouders verdwenen waren ben ik thuis weggelopen. Nouja, ik kon er als klein meisje niet echt blijven. Ik ben door de straten getrokken en daar ben ik hem tegengekomen. Ik denk dat hij uit zijn nest gevallen was en dan heb ik hem meegenomen. Zijn ouders waren nergens te vinden dus het voelde dat hij ook achtergelaten was. Ik wist meteen dat er een klik was tussen ons want we zaten in dezelfde situatie." Ze glimlachte zacht toen ze aan die dag terug dacht. Een kleine pluizenbol die in de armen van een 5 jarig meisje warm gehouden werd. Zo was de uil haar eerste vriend geworden, en tot nu toe was het de enige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 03 2015, 13:02


Céline keek naar buiten terwijl hij over haar ouders iets zei. Ze had het raam open laten staan, merkte Craig toen er een tocht door de kamer trok. "Maakt niet uit, dat kon jij niet weten", glimlachte ze. Craig was tegenover haar gaan zitten en keek haar even aan voor ze naar de uil keek. Die krijste even en vloog naar de stoel waar de bruinharige jongen op zat. Hij zat half op de leuning en half op Craig. Hij lachte even terwijl hij Céline met haar ogen zag rollen.  "Xato, manieren houden." De Oehoe deed niets en bleef gewoon zitten maar het stoorde de jongeman niet echt. Hij vond Xato wel vriendelijk. De uil leek geïnteresseerd te luisteren tewijl Craig het blondharige meisje vroeg over de uil. Ze schudde haar hoofd. "Nee. Toen mijn ouders verdwenen waren ben ik thuis weggelopen. Nouja, ik kon er als klein meisje niet echt blijven. Ik ben door de straten getrokken en daar ben ik hem tegengekomen. Ik denk dat hij uit zijn nest gevallen was en dan heb ik hem meegenomen. Zijn ouders waren nergens te vinden dus het voelde dat hij ook achtergelaten was. Ik wist meteen dat er een klik was tussen ons want we zaten in dezelfde situatie." Ze glimlachte opnieuw even. "Ohzo. Wel, wat dan ook, welkom bij ons op school", lachte hij vriendelijk, en hield zijn glas even als een soort proost omhoog. "Zelf heb ik mijn ouders wel gekend, maar ik herriner me er niets meer van. We hadden een ongeval toen ik vijf was en ze overleden. Ik werd geadopteerd maar ik herriner me niets meer van voor het ongeluk. Zelfs niet hoe ik aan deze tattoo kom." Hij wees naar het kruis op zijn voorhoofd. Hij vond het eerlijk genoeg dat hij nu ook vertelde wat het met zijn ouders was nu ze dat ook over de hare gedaan had.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 03 2015, 14:03

Céline keek naar de jongen en zweeg weer. Xato luisterde ook niet en bleef gewoon zitten. Ach, het mocht wel eens dat hij iemand vriendelijk vond. Craig leek het niet erg te vinden dat de uil zo dicht bij hem zat, dat was iets goed. Ze keek even naar de muur waar ze een hele lege ruimte had. Ze moest maar eens wat kaders ophangen en een paar foto's om de plek op te vullen. Ze keek op en wachtte op een reactie van de jongen. "Ohzo. Wel, wat dan ook, welkom bij ons op school" Ze knikte zacht en hief haar glas ook maar omhoog. Zacht glimlachte ze vriendelijk naar hem. "Bedankt, craig." Hij was toch wel heel vriendelijk en dat was wel fijn voor haar. "Zelf heb ik mijn ouders wel gekend, maar ik herriner me er niets meer van. We hadden een ongeval toen ik vijf was en ze overleden. Ik werd geadopteerd maar ik herriner me niets meer van voor het ongeluk. Zelfs niet hoe ik aan deze tattoo kom." Ze zweeg even en keek hem dan weer aan. "Het spijt me voor je. Dat is wel wat erger als je hen ziet of weet overlijden. Ik weet helemaal niets over hen. Zijn ze dood of weggelopen ik weet het niet. En het is wel raar dat je niets over je tattoo weet. Een tattoo is toch iets dat je zelf kiest." Xato luisterde naar de twee die aan het praten waren en bleef rustig. Hij irriteerde de jongen ook niet want dat durfde de uil heel vaak doen. Hij vond het leuk om mensen te pesten. Céline keek even naar de uil, maar richtte haar op Craig. Ze nam een slok van de cola en ging weer op de vensterbank zitten. Ze zocht naar een sigaret en stak deze op. "Zit jij hier misschien al lang?" Nu ze toch een heel gesprek aan het voeren waren kon ze er beter mee doorgaan. Het was hier best gezellig dus ze wou niet ophouden. Wat kon ze anders gaan doen als hij weg was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 12:50


Hij heette het meisje welkom op de school. Ze knikte ook en hield ook haar glas even omhoog. Céline glimlachte lichtjes naar hem. "Bedankt, Craig." Hij glimlachte terug en vertelde daarna over zijn eigen ouders. Het bleef even stil maar hij vond het niet zo storend. "Het spijt me voor je. Dat is wel wat erger als je hen ziet of weet overlijden. Ik weet helemaal niets over hen. Zijn ze dood of weggelopen ik weet het niet. En het is wel raar dat je niets over je tattoo weet. Een tattoo is toch iets dat je zelf kiest." Hij haalde een schouder op en glimlachte zacht. Céline nam een slok van haar cola waarna ze op de vensterbank ging zitten. "Ik herriner me er toch niets meer van, dus of ze overleden zijn of weg zijn, dat is voor mij hetzelfde. Ik kan me hen gezicht niet voor de geest halen, laat staan hun naam. En de tattoo, ja ... Ik weet niet of ik er ooit achter ga komen." Het meisje stak een sigaret op. "Zit jij hier misschien al lang?" Hij kneep even zijn ogen halfdicht en telde terug. "Al sinds mijn twaalfde ongeveer, dus al zo'n vijf jaar. In het begin kon ik echt niet wennen aan hoe het hier was, maar het lukte wel na een maandje of twee. Zoals op iedere andere school, denk ik zo." Hij voelde in zijn jaszak, en tot zijn ongenoegen vond hij nog een enkele sigaret en een aansteker. Hij stond voorzichtig op zodat de Oehoe geen smak op de stoel zou maken. Hij liep naar haar toe op de vensterbank, en haalde de sigaret uit zijn zak. "Hope you don't mind", zei hij terwijl hij op een dertig tot veertig centimeter naast haar ging zitten en de sigaret opstak. Hij nam een trek en keek naar buiten. "Slechte gewoontes zijn moeilijk af te leren", lachte Craig zacht. Ergens voelde hij zich toch schuldig dat hij de twee jaar zonder roken zo weg gooide, maar diep vanbinnen voelde hij zich meteen een stuk beter toen hij weer een trek van de sigaret nam.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 14:55

Het blonde meisje keek even naar buiten toe. De stilte tussen beide heerste weer, maar ze waren het al gewend van elkaar. Beiden hadden het niet altijd makkelijk gehad en voor Céline voelde het alsof ze in hetzelfde schuitje zaten. Al had hij adoptie ouders gehad en wel meer geleerd. Zijzelf moest haar leven alleen doorbrengen en dat deed ze nu nog steeds. Nouja, samen met de grote Oehoe Xato dan. Ze zuchtte even en keek weer naar de jongen. "Ik herriner me er toch niets meer van, dus of ze overleden zijn of weg zijn, dat is voor mij hetzelfde. Ik kan me hen gezicht niet voor de geest halen, laat staan hun naam. En de tattoo, ja ... Ik weet niet of ik er ooit achter ga komen." Ze liet haar blik even over de tattoo glijden en keek in zijn ogen. Zacht knikte ze op zijn woorden. "Ik zou zelf nog niet meteen een tattoo zetten denk ik.. Maar hij is wel mooi." Zacht glimlachte ze naar de jongen. Ze voelde haar erg op haar gemak samen met de jongen. Dat had ze nog nooit gehad, maar ze vond het helemaal niet erg. Ondertussen antwoordde hij op haar vraag. Hij zat hier al wel een tijdje, tegenover zijzelf dan. Céline keek hem nieuwsgierig aan en luisterde naar de woorden. Ze knikte even. "Het is zeker wennen.. De eerste dag en ik werd aangevallen. Heb er nog littekens en wonden van, niet fijn hoor.." Haar gedachten gleden weer weg naar de jongen en even balde ze haar vuisten. Ze sloot haar ogen en haalde diep adem waardoor ze weer kalmeerde. Ze richtte haar op de jongen die naast haar kwam zitten en een sigaret op stak. Hij vroeg of ze het erg vond en meteen schudde ze haar hoofd. "Nee nee, geen probleem. En ja.. Makkelijk af te leren is het niet." Ze nam een trek van haar sigaret en blies de rook uit. Haar vuisten waren verdwenen en ze was weer gekalmeerd. Ze keek even naar buiten toe en richtte haar dan weer op Craig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 15:43


Hij zag dat Céline naar zijn tattoo keek toen hij erover sprak, maar dat ze daarna weer in zijn ogen keek. "Ik zou zelf nog niet meteen een tattoo zetten denk ik.. Maar hij is wel mooi." Hij glimlachte naar haar en zij deed hetzelfde naar hem. "Dankje. Als ik de keus had gehad had ik denk ik ook liever ergens anders een tattoo gehad. Maar het zij zo." Hij glimlachte nog een keer.
"Het is zeker wennen.. De eerste dag en ik werd aangevallen. Heb er nog littekens en wonden van, niet fijn hoor.." Hij trok zijn mond een beetje schuin om te laten zien dat het hem speet dat ze al littekens had door iemand. Craig ging nu naast haar zitten en stak ook een sigaret op. Hij vroeg of ze er een probleem mee had en ze schudde haar hoofd. "Nee nee, geen probleem. En ja.. Makkelijk af te leren is het niet." Craig inhaleerde de rook en voelde hoe deze zijn longen aantastte. De smaak wal walgelijk, zeker na twee jaar, maar het voelde goed. "Weet je wie het gedaan heeft?" vroeg hij haar. "Of hoe hij eruit zag? Want het is niet echt normaal dat iemand je zomaar verwondde."

+Flut :')


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 16:02

Het blonde meisje keek hem aan terwijl hij over de tattoo praatte. Hij gaf toe dat hij ook wel liever ergens anders eentje had gewild, maar er was nu niets aan te doen. Ze knikte erop en begreep zijn reactie wel. Ze nam een trek van de sigaret en blies de rook naar buiten toe. Ze maakte deze uit en gooide hem weer in haar prullenbak. Ze bleef terwijl wel op de vensterbank zitten, want ze kon goed mikken. Xato keek toe naar de twee en bleef op de leuning van de stoel zitten. Hij sloot zijn ogen en begon in te dutten. Hij had geen probleem met de jongen dus hij kon slapen. Die twee redden zich wel samen. Céline keek op toen hij vroeg achter de persoon die haar aangevallen had. Ze zweeg even en probeerde de jongen weer voor te stellen. Ze sloot haar ogen even en probeerde alles weer te herinneren. "Nou.. Ik weet dat het een hele grote jongen is en hij heeft spieren. Hij heeft opzij kort zwart haar en vanboven wat langer blond achtig haar. Hij werkt samen met vuur en aarde want hij heeft me aangevallen met stenen, ook verbrand dus." Meer kon het meisje niet echt zeggen over de jongen. Ze kende geen naam en kon ook niet meteen opnoemen hoe groot hij zou zijn. Zij was best klein dus het was nog moeilijker om te raden hoe groot hij was. Ze wist zelf niet eens hoe groot ze was. Céline zuchtte even en richtte haar weer op Craig. "Het is allesinds een echt heethoofd. We waren gewoon op elkaar aan het reageren en hij begon met aanvallen. Zo grof of gemeen was ik nog niet eens. Ik kan kwader worden dan toen. En hij is groter, sterker en heeft veel meer ervaring dan mij. Ik ken mijn krachten niet en kon tegen hem helemaal niets doen. Zo oneerlijk.." Dat vond ze echt nog steeds. Hij die ouder was haar aanvallen en blijven gaan. Ze lag zelfs bijna op sterven. Oké, hij had haar gered, maar toch als hij niet zo vriendelijk was geweest was ze nu allang doodgebloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 16:36


"Nou.. Ik weet dat het een hele grote jongen is en hij heeft spieren. Hij heeft opzij kort zwart haar en vanboven wat langer blond achtig haar. Hij werkt samen met vuur en aarde want hij heeft me aangevallen met stenen, ook verbrand dus." Craig knikte en keek haar aan. Hij kon wel een jongen bij de beschrijving linken, maar hij kende hem ook niet persoonlijk. Craig nam nogmaals een trek van zijn sigaret en luisterde hij de blondinne zuchtte. "Het is allesinds een echt heethoofd. We waren gewoon op elkaar aan het reageren en hij begon met aanvallen. Zo grof of gemeen was ik nog niet eens. Ik kan kwader worden dan toen. En hij is groter, sterker en heeft veel meer ervaring dan mij. Ik ken mijn krachten niet en kon tegen hem helemaal niets doen. Zo oneerlijk.." Hij knikte. "Ik denk dat ik wel weet wie het is, ja. Het is inderdaad oneerlijk dat hij je aanviel." Hij had toegekeken hoe Céline de sigaret in de vuilbak had geworpen zonder probleem, maar zelf kon Craig niet goed mikken dus zodra hij klaar was met de sigaret duwde hij die uit tegen zijn zool en stond op om de sigaret in de vuilbak te flikkeren. Daarna ging hij weer op de vensterbank zitten en liet hij zijn benen naar buiten bungelen. Hij keek naar beneden en daarna weer naar Céline. "Heb je er wat van gezegd tegen master Savador, ofzo?" vroeg hij. Craig ging weer van de vensterbank af om zijn glas te nemen en ging tenslotte terug naast het meisje zitten.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 16:54

Het blonde meisje wist even niet meer wat ze moest zeggen of waar ze zich mee bezig kon houden. Het was niet makkelijk om een heel gesprek te voeren op een plaats. Ze kon misschien nog voorstellen om wat te gaan doen. Ze zweeg even en keek weer naar Craig die zei dat hij wel iemand kende die bij de beschrijving paste. Ook de jongen vond het erg dat hij haar aangevallen had. "Hij bleef maar doorgaan dat het mijn schuld was en dat ik hem hard had uitgedaagd, maar zo erg was ik echt niet. Ik zei alleen dat hij niet kon zingen en dat het op kattengejank leek." Iedereen had een eigen smaak en zij vond zijn gezang en muzieksoort totaal niet leuk. Ze zou niet zwijgen voor iemand en ze had nu eenmaal een eigen mening. Céline keek toe hoe Craig de sigaret wegdeed en weer kwam zitten. Hij vroeg haar of ze het al had verteld tegen Master Savador. Ze zweeg en schudde dan haar hoofd. Haar blauwe ogen gleden naar de jongen en even wist ze niet wat ze moest zeggen. "Oh uhm.. Nee, moet dat? Ik denk niet dat hij er veel aan kan veranderen. Het is nu eenmaal gebeurd. Ik zou niet eens meer kunnen bewijzen dat hij het was." Nee, de jongen zou het nooit meer zeggen dat hij het was. Zeker niet als er een leerkracht bijgehaald zou worden. Wie zou het dan nog wel willen toegeven als de kans bestond dat je van de school afvloog? Céline keek even naar Xato die duidelijk lag te slapen. Ze glimlachte even bij het zien van de vredige uil. Ze richtte haar dan weer op de jongen. "Ik heb zin om iets te gaan doen, maar ik weet niet wat. Weet jij misschien wat leuk?" Nu pas dacht ze eraan dat hij misschien niets meer met haar wou doen. En als zij kon kiezen zou ze naar een cafétje gaan of een disco. Ze had zin om te drinken en een leuk feestje te maken deze avond. Ze wist alleen niet of iedereen met zo een plan wel akkoord gingen, dus daarom zou ze het nooit als eerste voorstellen. Het kon ook zijn dat Craig wel iets anders wist om te doen, iets leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 17:41


"Hij bleef maar doorgaan dat het mijn schuld was en dat ik hem hard had uitgedaagd, maar zo erg was ik echt niet. Ik zei alleen dat hij niet kon zingen en dat het op kattengejank leek." Craig glimlachte zwak, en knikte. Hij snapte waaom de jongen kwaad geworden was, maar hij begreep Céline beter. Craig deed zijn sigaret weg en vroeg of ze er wat van gezegd had tegen master Savador. "Oh uhm.. Nee, moet dat? Ik denk niet dat hij er veel aan kan veranderen. Het is nu eenmaal gebeurd. Ik zou niet eens meer kunnen bewijzen dat hij het was." De zwart/bruinharige jongen trok een wenkbrauw op maar knikte bij haar uitleg. "Tja. Maar als het nog eens gebeurd dan zou ik het gaan melden als ik jou was."
Het was duidelijk dat ze over iets anders wou praten, en dat vond hij ook oké. "Ik heb zin om iets te gaan doen, maar ik weet niet wat. Weet jij misschien wat leuk?" Hij trok even een denkend gezicht. "Ik heb niet echt een idee, ik weet niet wat jij leuk vindt om te doen? Mijn voorstel is gewoon om naar het grasveld te gaan of naar het meer, dan kan Xato desnoods mee, en dan kan ik Aeon en Uriah ook even van mijn kamer meenemen zodat ze de kamer niet afbreken." Hij keek het blonde meisje even vragend aan. "Als je dat een goed idee vindt. Anders doen we iets anders, wat jij wilt." Hij hield zijn hoofd een beetje schuin terwijl hij haar aankeek.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 18:46

Het blonde meisje pakte haar glas op en dronk nog eens van de cola. Ze keek even naar buiten en zag wat leerlingen heen en weer lopen. Het was best rustig op de school nu, maar het werd ook al later en later. Zij had er geen problemen mee, want ze bleef wel vaker dag en nacht op. Ze deed de hele dag wel wat. Ze keek op naar Craig die vond dat ze, als ze het nog eens zou meemaken, het wel moest gaan melden. Daar had hij natuurlijk wel gelijk in. Dat moest ze onthouden. Ze richtte haar blik even op de lege muur en begon weer te denken. Al snel leek de jongen een idee te hebben om te doen. "Ik heb niet echt een idee, ik weet niet wat jij leuk vindt om te doen? Mijn voorstel is gewoon om naar het grasveld te gaan of naar het meer, dan kan Xato desnoods mee, en dan kan ik Aeon en Uriah ook even van mijn kamer meenemen zodat ze de kamer niet afbreken." "Als je dat een goed idee vindt. Anders doen we iets anders, wat jij wilt." Ze keek even naar de slapende Xato en dan weer naar Craig. Het was eigenlijk echt wel een goed idee. Ze wou zijn huisdieren ook wel eens ontmoeten. Oké, katten waren niet echt haar ding maar het was de moeite waard om ze eens te leren kennen. "Nou, dat is een goed idee, maar Xato lijkt me nogal uitgeput. We laten hem wel hier dan, hij gaat vaak de hele dag met mij mee dus één keer nog eens binnenblijven vind hij vast niet erg." Ze glimlachte en stond op. Ze zette de raam op een kier dat de uil zeker niet kon ontsnappen, maar dat hij wel frisse lucht had. Ze legde een paar muizen en kuikens neer. Ze wist immers niet wanneer ze terug zou zijn. Ze ververste zijn water en keek dan weer naar Craig. "Let's go." Ze pakte haar tas en opende haar deur voor de jongen, waarna ze deze achter hen weer sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 20:35


"Nou, dat is een goed idee, maar Xato lijkt me nogal uitgeput. We laten hem wel hier dan, hij gaat vaak de hele dag met mij mee dus één keer nog eens binnenblijven vind hij vast niet erg." Met een glimlach stond ze op en Craig deed hetzelfde zodat ze het raam dicht kon doen. Ze zette het raam op een kier en Craig keek toe hoe ze daarna een paar muizen en kuikens nerlegde voor Xato. Hij wachtte tot ze klaar was met alles. "Let's go." Ze pakte haar tas en ze opende de deur. Zodra ze buiten de kamer waren sloot ze de deur achter hen. "Oké. Ik ben zo terug, ik ga Uriah en Aeon halen." Daarna draaide hij zich om en liep naar zijn etage. Snel opende hij zijn deur en keek rond. Buiten de gewone afval was alles nog gewoon. Hij liep naar zijn bed en keek eronder. De glanzende ogen van de twee katers keken hem aan. "Kom", zei hij en de twee katten kropen onder het bed uit. Craig sloot zijn deur weer achtig zich en aaide de katten een paar keer over hun hoofdjes. De katten volgde hem netjes terwijl hij de trappen af liep naar de deur van Céline. Hij was zonder haar de katten gaan halen omdat het toch niet lang duurde. Hij niesde even zodra hij aan de deur kwam en knikte. "We kunnen." Hij wachtte op haar een liep daarna de trappen af, maar hij hield halt buiten de deuren van de school. "Gaan we naar het grasveld of het meer?"



© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06 2015, 11:30

Het blonde meisje sloot de deur en draaide deze toe. Ze keek op naar de jongen die zei dat ze even moest wachten. Céline knikte en bleef rustig staan. Na een minuut of een kleine twee minuten verscheen de jongen weer samen met zijn twee katten. Ze keek er even naar, maar richtte haar weer op Craig. "We kunnen." Ze knikte en liep mee de trappen af. Ze stopte buiten de schooldeuren en draaide haar weer naar hem. "Gaan we naar het grasveld of het meer?" Ze keek even naar lucht die tot nu toe nog helder was en de zon was er ook. "Ik heb wel zin om naar het meer te gaan. Het is echt prachtig weer en misschien kunnen we zwemmen." Het was er uit voor ze het echt besefte. Had ze haar bikini wel bij? Normaal wel dus dat was geen probleem. Al had ze deze wel nog niet aan. Ach, ze konden nog kiezen wat ze deden. Céline keek nog even naar de katten en zakte even door haar benen. Ze stak haar hand uit en liet de twee even aan haar hand snuffelen. Ze wist dat dat best belangrijk was voor dieren. Ze stond weer op en keek naar Craig waarna ze al richting beide plaatsen begon te stappen. Heel ver uit elkaar lagen ze niet dus kon hij nog beslissen wat hij wilde. Haar maakte het niet uit, maar ze moesten misschien ook rekening houden met de katten. Céline pakte een sigaret en stak deze op. Ze nam een trek en blies de rook uit. Rustig stapte ze verder terwijl ze op een antwoord wachtte.

Flut xD
Freak machine - Pagina 2 Third_easter_egg_by_tektoh-d7c4njt
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 12:28


Hij was met Uriah en Aeon teruggekomen. Hij stond naast Céline en zeiden dat ze konden. Zodra ze aan de deur stonden vroeg Craig wat Céline wou doen. "Ik heb wel zin om naar het meer te gaan. Het is echt prachtig weer en misschien kunnen we zwemmen." Hij knikte instemmend en probeerde het feit dat Céline zich ongemakkelijk leek te voelen over haar eigen mening te verdoezelen door heel normaal te reageren. "Goed idee. Ik heb wel geen zwembroek bij, maar ik kan wel gewoon met mijn voeten in het water zitten ofzo", zei hij met een glimlachje. De blodnine ging door haar knieën en liet de twee zwarte katten aan haar hand snuffelen. Aeon drukte meteen zijn kopje tegen haar hand maar Uriah kwam naast Craig staan zodra hij aan Célines hand geroken had. Hij hield niet zo van mensen, in tegenstelling tot Aeon. Ze ging weer rechtstaan en ze liepen naar buiten. De blondine nam weer een sigaret en nam een trek. Craig keek haar aan. "Oké, laten we dan maar naar het meer gaan", zei hij met een glimlach. Hij liep naar het meer en wachtte of Céline meeging.

Zodra hij het water van het meer zag flikkeren door de zon kreeg hij een warm gevoel vanbinnen. Warm weer, het meer en gezelligheid zorgde ervoor dat hij zich goed voelde. Hij keek naar Aeon en Uriah die rond aan het rennen waren, achter elkaar aan. Ze kwamen wel als Craig hun zou roepen. Hij keek nar Céline. "Hier zijn we dan", zei hij en glimlachte nog een keer.

OOC: Same xD


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 12:42

Het blonde meisje keek nog naar de katten en glimlachte. "Goed idee. Ik heb wel geen zwembroek bij, maar ik kan wel gewoon met mijn voeten in het water zitten ofzo", Ze knikte zacht en richtte haar even op de katten. De ene drukte zich meteen tegen haar hand terwijl de andere even snuffelde, maar dan bij Craig ging staan. Ze stond weer op en keek naar de jongen. "Oké, laten we dan maar naar het meer gaan" Ze knikte vriendelijk en liep samen  met hem naar het meer toe. Ze nam nog een trek van de sigaret en blies de rook uit. Rustig aan liepen ze naar het meer. De zon scheen en het voelde zo goed. Ze keek om haar heen en genoot van de omgeving. Ze richtte haar blauwe ogen even op beide katten die achter elkaar aan het rennen waren. Dat was best wel schattig om te zien. Céline keek naar het water en luisterde naar de woorden van Craig, waarbij ze een knikje gaf. Ze ging meteen naar het water toe en trok haar schoenen uit. Ze gooide deze opzij en nam nog een trek van de sigaret,die ze daarna uit deed. Ze stapte met haar voeten in het water en genoot ervan. Het was echt heerlijk. "Het water is echt lekker fris, kom erbij.." Ze keek achterom en glimlachte zacht. De zon maakte haar enorm vrolijk net als de vriendelijke Craig. Ze vond het echt super fijn hier met hem. Ze had eindelijk een vriend gevonden. Ze sloot haar ogen even en stapte nog een stuk dieper. Ze had een kleed aan dus ze kon best ver gaan. Ze draaide haar om en keek naar Craig. Ze dacht even terug aan vroeger. Toen in het begin probeerde ze wel vrienden te maken, maar die lachten haar alleen uit. Tot op een dag dat ze eens enorm kwaad werd en een uitbarsting kreeg. Het dorp ontplofte. Toen was alles voorbij. Iedereen was weg en vluchtte van haar. Daarom wilde ze ook niemand meer in haar buurt hebben. Ze verpeste het toch steeds weer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 15:13


Hij keek hoe Céline richting het water liep n haar schoenen uittrok. Ze stapte met haar voeten in het water. Craig keek even naar de blondine maar zorgde daarna dat hij Uriak en Aeon in de gaten hield. "Het water is echt lekker fris, kom erbij.." Nu keek de bruinzwartharige jongen terug naar het meisje en liep naar de oever toe. De katten zouden zichwel redden. Hij trok zijn schoenen uit en vwas blij dat hij een short aan gedaan had. Die was dan wel tot aan zijn knieën, maar als hij echt wou zou hij de short nog een beetje omhoog kunnen vouwen. Hij wende even aan het frisse water en keek hoe de blondine verder het water in waadde. Toen hij gewend was aan het water liep hij ook wat verder het water in. In stilte ging hij naast Céline staan en hij sloot zijn ogen even. De zon op zijn huid deed hem goed. Hij voelde iets aan zijn voet en hij wou het wegdoen maar daardoor gleed hij uit. Met een verschrokken uitroep voelde Craig hoe het water boven zijn hoofd sloot. Hij kwam terug boven en duwde zijn natte haar uit zijn gezicht. Hij duwde zich op en ging weer rechtstaan naast Céline. Hij pakte de voorkant van zijn shirt en wrong het uit. Niet dat het veel uitmaakte, want zijn shirt was helemaal nat. "Ook een manier van zwemmen", zei hij tegen Céline met een grimas op zijn gezicht. Toch was de lachende ondertoon in zijn stem te horen. Hij was van boven tot onder kletsnat maar dat was niet het ergste van zijn zorgen. Hij hoopte dat hij het meisje niet nat gespetterd had door te vallen. Hij keek haar aan vanuit zijn ooghoeken. "Ik heb je toch niet natgespetterd, hé?" vroeg hij voorzichtig. Hij wou niet dat hij nu hun vriendschap nu helemaal verpest zou zijn.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 17:51

Het blonde meisje keek op toen hij naast haar kwam staan. Haar blauwe ogen gleden over het meer voor hun en dan weer even naar de oever. Ze genoot van het water aan haar voeten en de zon die op hun neer scheen. Plots uit het niets, gleed de jongen uit en viel in het water. Door de val van hem naast haar, werd ze nat gespetterd. Even schrok ze van het koude water, maar toen hij weer boven kwam begon ze te lachen. "Ook een manier van zwemmen" Céline lachte en stapte opzij. Ze bekeek de jongen die helemaal doorweekt was. Hij kon zijn kleren helemaal uitwringen. "Ik heb je toch niet natgespetterd, hé?" Ze grijnsde en knikte. "Ja bekijk jou eens, denk je dat ik gespaard ben gebleven als je naast mij neerplonst?" Ze lachte luidop en keek even naar haar kleding die ook best nat was. Ach, nu ze toch nat waren.. Céline sprong naar voren en gaf Craig een duw waardoor ze haar evenwicht verloor en in het water viel. Ze kwam boven en wrong haar haren uit. Haar blauwe ogen glansden van plezier. Dit was echt super. Ze wrong haar kleding wat uit en keek weer naar Craig om te kijken of ze hem in het water gekregen had. Ze was echt blij dat ze een vriend had gevonden. Dit was veel leuker dan altijd lastig doen. Ook leuker dan ruzie maken, vechten en mensen uitlachen. Ze genoot echt van de gesprekken tussen hun en ook van het spelen deze keer. Ze keek even om haar heen om de twee spelende katten te zoeken, maar haar gedachten gingen weer naar de jongen naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 20:33


Craig was uitgegeleden en kwam terug boven water. Hij was doorweekt maar keek naar Céline of hij haar niet te nat gespetterd had. "Ik heb je toch niet natgespetterd, hé?" vroeg hij haar waarop ze grijnsde en knikte. "Ja bekijk jou eens, denk je dat ik gespaard ben gebleven als je naast mij neerplonst?" Ze lachte luidop en Craig kreeg een grijns op zijn gezicht. Hij zag nu ook dat ze inderdaad nat geplonst was toen Craig zijn evenwicht verloren had. Hij keek lachend toe maar zijn lach verdween toen Céline naar voren sprong en hem omduwde. "He!" riep hij maar dat ging verloren doordat hij kopje-onder ging en een gulp water binnen kreeg. Ook Céline had haar evenwicht verloren en hij zag hoe ze haar natte haren nu stond uit te wringen. Vervolgens wrong ze ook haar kleren uit. Dat had wel niet echt veel nut want terwijl zij naar de oever keek liep Craig, zover dat ging als je tot je knieën in het water stond, naar de blondine en dook hij naar haar been. Hij trok het onderuit en keek of ze om viel of dat ze toch haar evenwicht zou kunnen bewaren. Hij lachte luid en zijn lippen bleven in een glimlach staan. Hij had al even niet meer zo'n lol gehad en hij vond het geweldig om iemand gevonden te hebben die net zo 'kinderachtig' was om een watergevecht te houden. Hij wreef over zijn gezicht om het water uit zijn ogen te krijgen en keek naar Céline. "Wedden dat ik langer onder kan blijven dan jou?" zei hij met een uitdagende blik in zijn ogen. Hij was blij dat hij geen meisje was want als hij een meisje was droeg hij waarschijnlijk een hoop make-up en dan was een plens water over je gezicht krijgen waarschijnlijk veel erger dan voor ene jongen.

OOC: Hoop dat je er iets mee kunt~


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 20:42

Het blonde meisje lachte toen de jongen toch omver viel. Ze wrong haar haren uit en maakte er een staart van. Ze bond het vast met een rekje, maar plots voelde ze iets aan haar been. Ze schrok en voelde hoe Craig haar onderuit trok. Ze viel in het water en kwam proestend weer boven. Ze sprong weer overeind en sprong weer in zijn richting. "BOMMETJE!" Ze landde voor hem waardoor er een golf water tegen hem aankwam. Ze kwam weer boven en grinnikte even. "Wedden dat ik langer onder kan blijven dan jou?" Ze keek in de uitdagende ogen van de jongen en schudde haar hoofd. "Dat kan ik geloven, ik heb geen conditie! Ik train niet op ademhaling, maar op afstand!" Ze grijnsde breed. Die had hij vast niet zien aankomen. Céline merkte op dat haar kleding toch wel serieus plakte en zwaar begon te worden. Ze gaf de jongen nog een duw en rende het water uit. "Ik ben zo terug, en NIET gluren!" Haar stem was speels en ze bedoelde het niet verkeerd. Soms zou je het kunnen opvatten alsof ze de persoon aanzag voor iemand dat het juist wel zou doen, maar dat was niet. Céline sleurde haar tas mee en verstopte haar achter een paar dikke bomen en struiken. Ze trok haar kleren uit en haar bikini aan. Ze hield niet van plakkende zware kleding. Ze sprong tevoorschijn alsof ze meedeed met een mode show en liep weer naar het meer toe. Ze ging op een hoge rots staan en dook in het water. Ze zwom onder water naar de jongen toe en sprong vlak voor zijn neus omhoog. "Leuke dag he." Ze glimlachte en haar ogen straalden. Ze had misschien nooit echt haar jeugd kunnen meemaken, maar dit voelde echt eens goed. Plezier maken mocht wel eens, ook al was je ouder. Ze vond het heel normaal en Craig leek er ook zo over te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 21:04


Ze kwam proestend boven nadat hij haar onderuit getrokken had. Ze kwam overeind en sprong richting Craig. "BOMMETJE!" Ze landde kort voor hem waardoor er een golf water over hem heen kwam. Craig proestte het water uit dat zijn mond in gedrongen was en hij keek naar de grinnikende Céline. Hij grinnikte even en zei vervolgens uitdagend dat hij langer onder water zou kunnen blijven. "Dat kan ik geloven, ik heb geen conditie! Ik train niet op ademhaling, maar op afstand!" Ze grijnsde. "Killjoy", mopperde hij lachend en stak zijn tong uit naar haar. Ze gaf hem nog een duw maar rende het water toen uit. "Ik ben zo terug, en NIET gluren!" Hij keek naar haar maar draaide zich toen om en sloeg zijn handen voor zijn gezicht. "Beloofd!" riep hij terug en wachtte tot hij hoorde dat ze klaar was met zich om te kleden. Hij keek en zag dat Céline nu haar bikini aanhad. Nu vervloekte hij zich om niet zijn zwembroek me genomen te hebben. Hij keek hoe ze van een hoge rots in het water dook en hij volgde haar met zijn ogen tot ze vlak voor hem terug boven water kwam. "Leuke dag he." Hij knikte en glimlachte terug naar het meisje. Hij vond het leuk te zien hoe snel ze veranderd was van wantrouwig tot ja, wat ze nu was. Omdat zijn shirt nu toch ook aan zijn lichaam plakte deed hij het uit en gooide het met een boog naar de oever waar het met een droge plof op het zand viel. Zijn short leek toch haast ene zwembroek dus ach. "Heel erg leuke dag, ja", zei hij en glimlachte nog een keer. Hij ging op de bodem zitten waardoor het water tot aan zijn nek reikte. Hij sloot zijn ogen even. "Je hebt geen idee hoe lang geleden het is dat ik nog met vrienden lol heb gehad in een meer. Je bent de eerste die het terug laat gebeuren." Hij keek haar lachend aan.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 22:04

Het blonde meisje genoot van de dag die ze tot nu toe had gehad. Ze was echt blij dat ze Craig had leren kennen. Hij had haar weer helemaal laten openbloeien. Ze zuchtte even opgelucht en sloot haar ogen. Ze wreef even over haar gezicht en keek weer naar de jongen. Hij trok zijn tshirt uit en ging zitten in het water. Ze grinnikte even, want zijn hoofd was nog boven water. Ze keek even om haar heen en was eigenlijk nieuwsgierig wat de katten aan het doen waren. Best jammer dat die niet van water hielden, dan was het nog leuker geweest. "Je hebt geen idee hoe lang geleden het is dat ik nog met vrienden lol heb gehad in een meer. Je bent de eerste die het terug laat gebeuren." Céline richtte haar blauwe ogen op Craig en glimlachte zacht. "Ik heb nog nooit echt zoiets meegemaakt, alleen met Xato. Ik besef nu wel dat vrienden hebben het beste is in je leven." Ze ging op haar knieën in het water zitten. Als zij echt zou zitten, zou ze misschien helemaal verdwenen zijn. Ze voelde met haar handen op de bodem en een grijns sierde haar lippen. Ze pakte wat grond, dat helemaal doorweekt was en hield het boven water. Ze kroop naar de jongen en wreef het uit in zijn gezicht. "Ik ga jou een facelift geven.." zei ze lachend. Ze waren toch in het water dus of je vuil werd, maakte niet uit. Je kon de modder makkelijk weer van je afspoelen. Ze maakte haar handen weer schoon en keek even lachend naar hem. "Oké, dat kon ik echt niet laten." Ze strekte haar uit en ging op haar rug liggen in het water. Op die manier liet ze haar drijven. De zon hing al lager aan de hemel en weldra zou de zon ondergaan. Ze hadden al de hele dag met elkaar opgetrokken dat ze het uur uit het oog verloren had. Een probleem maakte ze daar niet van. Plezier, daar stond voor haar geen uur op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 08 2015, 12:19


"Ik heb nog nooit echt zoiets meegemaakt, alleen met Xato. Ik besef nu wel dat vrienden hebben het beste is in je leven." Hij keek Céline aan. Hij glimlachte haar even toe en keek hoe ze op har knieën ging zitten op de bodem. Een grijns verscheen op het gezicht van het blonde meisje en Craig had door dat er iets niet pluis was, maar hij trok alleen een wenkbrauw op en keek hoe ze een handvol nat, vies spul in zijn richting meenam. Het kwam van de bodem van het meer dus natuurlijk was het vies en nat maar toch. Toen ze voor hem stond zag hij wat het was. Voor hij kon protesteren wreef ze het uit op zijn gezicht en Craig blies zijn wangen op en sloot zijn ogen. "Ik ga jou een facelift geven.." lachte ze. Toen ze klaar was met wrijven opende de jongeman zijn ogen en keek naar Céline met een doodserieuse blik in zijn ogen maar la gauw begon hij te lachen. Ze spoelde haar handen af. "Oké, dat kon ik echt niet laten." Ze ging drijven op het meer en Craig lachte hoofdschuddend zijn tanden bloot. "Precies", zei hij waarna hij onder water ging en over zijn gezicht wreef om het spul er weer af te krijgen. "Die facelift zorgt dat ik me weer drie dagen jonger voel", zei hij lachend. Craig keek even naar de oever en zag Uriah en Aeon onder een boom zitten. Een tiental meter naast hen stonden wat mensen naar het meer te kijken. Eén van de mensen wees op Céline en Craig. "We hebben bekijks", zei hij grinnikend tegen Céline terwijl hij een golf water haar richting uit duwde. De jongen keek naar de zon en schatte hoe lang de zon nog op zou blijven. Twee-drie uur, schatte hij. Hij ging rechtstaan en wreef het water en de restende modder van zijn gezicht. Hij keek naar de mensen op de oever die nu weg aan het gaan waren, toen naar de zwarte katten die lui lagen te wezen naast de boom maar daarna keek hij toch weer naar Céline. "In dit meer heb ik nog nooit gezwommen, besef ik plots. Het enige wat ik gedaan heb is met m'n voeten erin, zoals hier het originele plan was." Hij lachtte even. Had hij in vijf jaar nog nooit hier gezwommen? Nee, normala hield hij ook niet echt van zwemmen.

OOC: Sorry als het flut is, ik had een post klaar en toen was hij weg >-<


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 08:59

Het blonde meisje bleef nog een stuk doordrijven. Ze duwde met haar handen zodat ze de andere kant heenging. Ze sloot haar ogen even en genoot ervan. De zon scheen op haar lichaam en dat lichtelijk gebrand deed deugd. "Die facelift zorgt dat ik me weer drie dagen jonger voel" Céline lachte even en bleef nog wat doordrijven. "Dat is toch goed? Wees blij dat ik dat voor jou doe hé." Ze grinnikte even en liet haar weer helemaal in het water zakken. Ze hield even haar haren nog eens onder water en maakte deze weer los. Ze veegde wat kleine lokken uit haar gezicht en keek naar de kant. "We hebben bekijks" Ze schrok even en keek rond. Ze zag opeens wat mensen staan kijken en wijzen. Ze haalde haar schouders op en draaide haar weer naar Craig, maar zodra ze dat deed kreeg ze een golf over haar heen. Céline kwam weer boven en grijnsde. Ze zwom naar hem toe en ging rond zijn schouders hangen, zo probeerde ze hem onder water te krijgen, maar ze wist niet zeker of dat zou lukken. Céline liet los en zwom een stukje van hem weg met een speelse grijns op haar gezicht. "In dit meer heb ik nog nooit gezwommen, besef ik plots. Het enige wat ik gedaan heb is met m'n voeten erin, zoals hier het originele plan was." Ze keek hem even verbaasd aan. "Kom op, meen je dat? Als ik hier ben, zwem ik de hele tijd. Het is hier super rustig en het water is echt lekker hier." Ze glimlachte vriendelijk naar hem en zwom even een rondje. Ze dook onder water en kwam weer boven. Céline hield echt van zwemmen en ze zou het dag in, dag uit kunnen doen. Ze keek even naar de katten die aan het slapen waren aan de kant en dan weer naar Craig. Nog even en het zou donker worden. Al hield dat haar niet tegen om hier te blijven, maar ze zaten hier nu al wel een tijdje. Dan was het tijd om iets anders te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 11:32


Hij zei dat de facelift ervoor zorgde dat hij zich weer drie dagen jonger voelde en hij hoorde Céline lachen. "Dat is toch goed? Wees blij dat ik dat voor jou doe hé." Ze grinnikte en Craig begon te lachen. De blondine liet zich weer helemaal in het water zakken en hield haar haar onder water en laakte haar staart los. Nadat ze wat lokken uit haar gezicht geveegd had zei Craig dat er mensen naar hun keken. Céline leek te schrikken en draaide zich om naar het wijzende groepje mensen. Ze haalde haar schouders op en draaide zich weer naar de jongeman om die op dat moment een golf haar richting uit duwde, die over haar heen ging. De mensen waren nu weg aan het gaan van de oever dus de katten lagen nog alleen te slapen. Céline kwam terug boven en een grijns sierde haar gezicht. Ze zwom naar Craig toe en ging rond zijn schouders hangen. Hij lachte en probeerde recht te blijven staan zonder uit te glijden of om te vallen. Toen dat na even niet lukte liet ze los en zwom ze een eindje van hem weg met een grijns om haar lippen. Craig zei dat hij nog nooit in het meer gezwommen had. Ze keek verbaasd. "Kom op, meen je dat? Als ik hier ben, zwem ik de hele tijd. Het is hier super rustig en het water is echt lekker hier." Hij haalde een schouder op en lachte even schaapachtig. Hij keek even in stilte hoe Céline dook maar daarna keek hij met knipperende ogen naar de oever. "Hé, heb je zin om ook nog naar het grasveld te gaan?" vroeg hij met een kleine glimlach. eWant het gaat misschien zodadelijk afkoelen en dan is zwemmen niet meer zo leuk, en ... ja." Hij wreef kort over zijn nek en keek Céline aan.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 12:36

Het blonde meisje had alles geprobeerd om hem onder water te krijgen, maar het was niet gelukt. Ach, ze was klein en niet zo sterk als anderen. Ze kon natuurlijk wel altijd wat proberen. Céline glimlachte even en keek om haar heen. De zon scheen minder en ging steeds lager hangen. Craig had het ook gezien want hij vroeg of ze misschien nog naar het grasveld konden gaan, omdat het zou afkoelen. Het meisje knikte. "Ja, je hebt gelijk. Het gaat frisser worden." Ze wrong haar natte haren uit en stapte rustig uit het meer. Ze moest moeite doen om niet uit te glijden, want het was echt glad. Ze keek even naar de soezende katten en draaide haar om naar Craig. Ze wachtte tot hij er ook uit was en pakte haar tas. "Onderweg naar het grasveld drogen we al meer op. Dan kan ik de rest weer aantrekken. Tegenover jou.." Ze keek naar de doorweekte short die hij droeg en grinnikte even. Het zou wel even duren voor die zou opdrogen. Ze sloeg haar tas om haar schouder en wachtte op de jongen. Ze stapte weg van het meer richting het grasveld. Gelukkig lagen de twee gebieden niet ver weg van elkaar, want een uur stappen daar had ze geen zin meer in. Toen ze aankwamen op het grasveld liet ze haar neerploffen in het gras. Ze was al een stuk droger, behalve haar lange haren. Dat duurde altijd een eeuwigheid voor die zouden droog zijn. Ze bond haar haren weer in een staart en trok haar tshirt boven haar bikinitop. Ze trok ook haar broek weer aan en keek weer naar Craig. "Het is echt een super dag. Ik hoop dat het morgen ook zo goed is, dan kan ik Xato trainen hier." Ze glimlachte en liet haar blik over het grasveld glijden. Hier waren geen bomen dus je kon de zon zien ondergaan. Céline zocht in haar tas en nam een sigaret. Ze stak haar hand uit met het pakje en keek naar Craig. "Ook eentje?" Ondertussen stak ze met haar andere hand de sigaret op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Freak machine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Like a freak
» The dairy of an insane killing-machine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-