PortalIndexFreak machine - Pagina 2 HpD5UwnFreak machine - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Freak machine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 18:46

Het blonde meisje pakte haar glas op en dronk nog eens van de cola. Ze keek even naar buiten en zag wat leerlingen heen en weer lopen. Het was best rustig op de school nu, maar het werd ook al later en later. Zij had er geen problemen mee, want ze bleef wel vaker dag en nacht op. Ze deed de hele dag wel wat. Ze keek op naar Craig die vond dat ze, als ze het nog eens zou meemaken, het wel moest gaan melden. Daar had hij natuurlijk wel gelijk in. Dat moest ze onthouden. Ze richtte haar blik even op de lege muur en begon weer te denken. Al snel leek de jongen een idee te hebben om te doen. "Ik heb niet echt een idee, ik weet niet wat jij leuk vindt om te doen? Mijn voorstel is gewoon om naar het grasveld te gaan of naar het meer, dan kan Xato desnoods mee, en dan kan ik Aeon en Uriah ook even van mijn kamer meenemen zodat ze de kamer niet afbreken." "Als je dat een goed idee vindt. Anders doen we iets anders, wat jij wilt." Ze keek even naar de slapende Xato en dan weer naar Craig. Het was eigenlijk echt wel een goed idee. Ze wou zijn huisdieren ook wel eens ontmoeten. Oké, katten waren niet echt haar ding maar het was de moeite waard om ze eens te leren kennen. "Nou, dat is een goed idee, maar Xato lijkt me nogal uitgeput. We laten hem wel hier dan, hij gaat vaak de hele dag met mij mee dus één keer nog eens binnenblijven vind hij vast niet erg." Ze glimlachte en stond op. Ze zette de raam op een kier dat de uil zeker niet kon ontsnappen, maar dat hij wel frisse lucht had. Ze legde een paar muizen en kuikens neer. Ze wist immers niet wanneer ze terug zou zijn. Ze ververste zijn water en keek dan weer naar Craig. "Let's go." Ze pakte haar tas en opende haar deur voor de jongen, waarna ze deze achter hen weer sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04 2015, 20:35


"Nou, dat is een goed idee, maar Xato lijkt me nogal uitgeput. We laten hem wel hier dan, hij gaat vaak de hele dag met mij mee dus één keer nog eens binnenblijven vind hij vast niet erg." Met een glimlach stond ze op en Craig deed hetzelfde zodat ze het raam dicht kon doen. Ze zette het raam op een kier en Craig keek toe hoe ze daarna een paar muizen en kuikens nerlegde voor Xato. Hij wachtte tot ze klaar was met alles. "Let's go." Ze pakte haar tas en ze opende de deur. Zodra ze buiten de kamer waren sloot ze de deur achter hen. "Oké. Ik ben zo terug, ik ga Uriah en Aeon halen." Daarna draaide hij zich om en liep naar zijn etage. Snel opende hij zijn deur en keek rond. Buiten de gewone afval was alles nog gewoon. Hij liep naar zijn bed en keek eronder. De glanzende ogen van de twee katers keken hem aan. "Kom", zei hij en de twee katten kropen onder het bed uit. Craig sloot zijn deur weer achtig zich en aaide de katten een paar keer over hun hoofdjes. De katten volgde hem netjes terwijl hij de trappen af liep naar de deur van Céline. Hij was zonder haar de katten gaan halen omdat het toch niet lang duurde. Hij niesde even zodra hij aan de deur kwam en knikte. "We kunnen." Hij wachtte op haar een liep daarna de trappen af, maar hij hield halt buiten de deuren van de school. "Gaan we naar het grasveld of het meer?"



© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06 2015, 11:30

Het blonde meisje sloot de deur en draaide deze toe. Ze keek op naar de jongen die zei dat ze even moest wachten. Céline knikte en bleef rustig staan. Na een minuut of een kleine twee minuten verscheen de jongen weer samen met zijn twee katten. Ze keek er even naar, maar richtte haar weer op Craig. "We kunnen." Ze knikte en liep mee de trappen af. Ze stopte buiten de schooldeuren en draaide haar weer naar hem. "Gaan we naar het grasveld of het meer?" Ze keek even naar lucht die tot nu toe nog helder was en de zon was er ook. "Ik heb wel zin om naar het meer te gaan. Het is echt prachtig weer en misschien kunnen we zwemmen." Het was er uit voor ze het echt besefte. Had ze haar bikini wel bij? Normaal wel dus dat was geen probleem. Al had ze deze wel nog niet aan. Ach, ze konden nog kiezen wat ze deden. Céline keek nog even naar de katten en zakte even door haar benen. Ze stak haar hand uit en liet de twee even aan haar hand snuffelen. Ze wist dat dat best belangrijk was voor dieren. Ze stond weer op en keek naar Craig waarna ze al richting beide plaatsen begon te stappen. Heel ver uit elkaar lagen ze niet dus kon hij nog beslissen wat hij wilde. Haar maakte het niet uit, maar ze moesten misschien ook rekening houden met de katten. Céline pakte een sigaret en stak deze op. Ze nam een trek en blies de rook uit. Rustig stapte ze verder terwijl ze op een antwoord wachtte.

Flut xD
Freak machine - Pagina 2 Third_easter_egg_by_tektoh-d7c4njt
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 12:28


Hij was met Uriah en Aeon teruggekomen. Hij stond naast Céline en zeiden dat ze konden. Zodra ze aan de deur stonden vroeg Craig wat Céline wou doen. "Ik heb wel zin om naar het meer te gaan. Het is echt prachtig weer en misschien kunnen we zwemmen." Hij knikte instemmend en probeerde het feit dat Céline zich ongemakkelijk leek te voelen over haar eigen mening te verdoezelen door heel normaal te reageren. "Goed idee. Ik heb wel geen zwembroek bij, maar ik kan wel gewoon met mijn voeten in het water zitten ofzo", zei hij met een glimlachje. De blodnine ging door haar knieën en liet de twee zwarte katten aan haar hand snuffelen. Aeon drukte meteen zijn kopje tegen haar hand maar Uriah kwam naast Craig staan zodra hij aan Célines hand geroken had. Hij hield niet zo van mensen, in tegenstelling tot Aeon. Ze ging weer rechtstaan en ze liepen naar buiten. De blondine nam weer een sigaret en nam een trek. Craig keek haar aan. "Oké, laten we dan maar naar het meer gaan", zei hij met een glimlach. Hij liep naar het meer en wachtte of Céline meeging.

Zodra hij het water van het meer zag flikkeren door de zon kreeg hij een warm gevoel vanbinnen. Warm weer, het meer en gezelligheid zorgde ervoor dat hij zich goed voelde. Hij keek naar Aeon en Uriah die rond aan het rennen waren, achter elkaar aan. Ze kwamen wel als Craig hun zou roepen. Hij keek nar Céline. "Hier zijn we dan", zei hij en glimlachte nog een keer.

OOC: Same xD


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 12:42

Het blonde meisje keek nog naar de katten en glimlachte. "Goed idee. Ik heb wel geen zwembroek bij, maar ik kan wel gewoon met mijn voeten in het water zitten ofzo", Ze knikte zacht en richtte haar even op de katten. De ene drukte zich meteen tegen haar hand terwijl de andere even snuffelde, maar dan bij Craig ging staan. Ze stond weer op en keek naar de jongen. "Oké, laten we dan maar naar het meer gaan" Ze knikte vriendelijk en liep samen  met hem naar het meer toe. Ze nam nog een trek van de sigaret en blies de rook uit. Rustig aan liepen ze naar het meer. De zon scheen en het voelde zo goed. Ze keek om haar heen en genoot van de omgeving. Ze richtte haar blauwe ogen even op beide katten die achter elkaar aan het rennen waren. Dat was best wel schattig om te zien. Céline keek naar het water en luisterde naar de woorden van Craig, waarbij ze een knikje gaf. Ze ging meteen naar het water toe en trok haar schoenen uit. Ze gooide deze opzij en nam nog een trek van de sigaret,die ze daarna uit deed. Ze stapte met haar voeten in het water en genoot ervan. Het was echt heerlijk. "Het water is echt lekker fris, kom erbij.." Ze keek achterom en glimlachte zacht. De zon maakte haar enorm vrolijk net als de vriendelijke Craig. Ze vond het echt super fijn hier met hem. Ze had eindelijk een vriend gevonden. Ze sloot haar ogen even en stapte nog een stuk dieper. Ze had een kleed aan dus ze kon best ver gaan. Ze draaide haar om en keek naar Craig. Ze dacht even terug aan vroeger. Toen in het begin probeerde ze wel vrienden te maken, maar die lachten haar alleen uit. Tot op een dag dat ze eens enorm kwaad werd en een uitbarsting kreeg. Het dorp ontplofte. Toen was alles voorbij. Iedereen was weg en vluchtte van haar. Daarom wilde ze ook niemand meer in haar buurt hebben. Ze verpeste het toch steeds weer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 15:13


Hij keek hoe Céline richting het water liep n haar schoenen uittrok. Ze stapte met haar voeten in het water. Craig keek even naar de blondine maar zorgde daarna dat hij Uriak en Aeon in de gaten hield. "Het water is echt lekker fris, kom erbij.." Nu keek de bruinzwartharige jongen terug naar het meisje en liep naar de oever toe. De katten zouden zichwel redden. Hij trok zijn schoenen uit en vwas blij dat hij een short aan gedaan had. Die was dan wel tot aan zijn knieën, maar als hij echt wou zou hij de short nog een beetje omhoog kunnen vouwen. Hij wende even aan het frisse water en keek hoe de blondine verder het water in waadde. Toen hij gewend was aan het water liep hij ook wat verder het water in. In stilte ging hij naast Céline staan en hij sloot zijn ogen even. De zon op zijn huid deed hem goed. Hij voelde iets aan zijn voet en hij wou het wegdoen maar daardoor gleed hij uit. Met een verschrokken uitroep voelde Craig hoe het water boven zijn hoofd sloot. Hij kwam terug boven en duwde zijn natte haar uit zijn gezicht. Hij duwde zich op en ging weer rechtstaan naast Céline. Hij pakte de voorkant van zijn shirt en wrong het uit. Niet dat het veel uitmaakte, want zijn shirt was helemaal nat. "Ook een manier van zwemmen", zei hij tegen Céline met een grimas op zijn gezicht. Toch was de lachende ondertoon in zijn stem te horen. Hij was van boven tot onder kletsnat maar dat was niet het ergste van zijn zorgen. Hij hoopte dat hij het meisje niet nat gespetterd had door te vallen. Hij keek haar aan vanuit zijn ooghoeken. "Ik heb je toch niet natgespetterd, hé?" vroeg hij voorzichtig. Hij wou niet dat hij nu hun vriendschap nu helemaal verpest zou zijn.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 17:51

Het blonde meisje keek op toen hij naast haar kwam staan. Haar blauwe ogen gleden over het meer voor hun en dan weer even naar de oever. Ze genoot van het water aan haar voeten en de zon die op hun neer scheen. Plots uit het niets, gleed de jongen uit en viel in het water. Door de val van hem naast haar, werd ze nat gespetterd. Even schrok ze van het koude water, maar toen hij weer boven kwam begon ze te lachen. "Ook een manier van zwemmen" Céline lachte en stapte opzij. Ze bekeek de jongen die helemaal doorweekt was. Hij kon zijn kleren helemaal uitwringen. "Ik heb je toch niet natgespetterd, hé?" Ze grijnsde en knikte. "Ja bekijk jou eens, denk je dat ik gespaard ben gebleven als je naast mij neerplonst?" Ze lachte luidop en keek even naar haar kleding die ook best nat was. Ach, nu ze toch nat waren.. Céline sprong naar voren en gaf Craig een duw waardoor ze haar evenwicht verloor en in het water viel. Ze kwam boven en wrong haar haren uit. Haar blauwe ogen glansden van plezier. Dit was echt super. Ze wrong haar kleding wat uit en keek weer naar Craig om te kijken of ze hem in het water gekregen had. Ze was echt blij dat ze een vriend had gevonden. Dit was veel leuker dan altijd lastig doen. Ook leuker dan ruzie maken, vechten en mensen uitlachen. Ze genoot echt van de gesprekken tussen hun en ook van het spelen deze keer. Ze keek even om haar heen om de twee spelende katten te zoeken, maar haar gedachten gingen weer naar de jongen naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 20:33


Craig was uitgegeleden en kwam terug boven water. Hij was doorweekt maar keek naar Céline of hij haar niet te nat gespetterd had. "Ik heb je toch niet natgespetterd, hé?" vroeg hij haar waarop ze grijnsde en knikte. "Ja bekijk jou eens, denk je dat ik gespaard ben gebleven als je naast mij neerplonst?" Ze lachte luidop en Craig kreeg een grijns op zijn gezicht. Hij zag nu ook dat ze inderdaad nat geplonst was toen Craig zijn evenwicht verloren had. Hij keek lachend toe maar zijn lach verdween toen Céline naar voren sprong en hem omduwde. "He!" riep hij maar dat ging verloren doordat hij kopje-onder ging en een gulp water binnen kreeg. Ook Céline had haar evenwicht verloren en hij zag hoe ze haar natte haren nu stond uit te wringen. Vervolgens wrong ze ook haar kleren uit. Dat had wel niet echt veel nut want terwijl zij naar de oever keek liep Craig, zover dat ging als je tot je knieën in het water stond, naar de blondine en dook hij naar haar been. Hij trok het onderuit en keek of ze om viel of dat ze toch haar evenwicht zou kunnen bewaren. Hij lachte luid en zijn lippen bleven in een glimlach staan. Hij had al even niet meer zo'n lol gehad en hij vond het geweldig om iemand gevonden te hebben die net zo 'kinderachtig' was om een watergevecht te houden. Hij wreef over zijn gezicht om het water uit zijn ogen te krijgen en keek naar Céline. "Wedden dat ik langer onder kan blijven dan jou?" zei hij met een uitdagende blik in zijn ogen. Hij was blij dat hij geen meisje was want als hij een meisje was droeg hij waarschijnlijk een hoop make-up en dan was een plens water over je gezicht krijgen waarschijnlijk veel erger dan voor ene jongen.

OOC: Hoop dat je er iets mee kunt~


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 20:42

Het blonde meisje lachte toen de jongen toch omver viel. Ze wrong haar haren uit en maakte er een staart van. Ze bond het vast met een rekje, maar plots voelde ze iets aan haar been. Ze schrok en voelde hoe Craig haar onderuit trok. Ze viel in het water en kwam proestend weer boven. Ze sprong weer overeind en sprong weer in zijn richting. "BOMMETJE!" Ze landde voor hem waardoor er een golf water tegen hem aankwam. Ze kwam weer boven en grinnikte even. "Wedden dat ik langer onder kan blijven dan jou?" Ze keek in de uitdagende ogen van de jongen en schudde haar hoofd. "Dat kan ik geloven, ik heb geen conditie! Ik train niet op ademhaling, maar op afstand!" Ze grijnsde breed. Die had hij vast niet zien aankomen. Céline merkte op dat haar kleding toch wel serieus plakte en zwaar begon te worden. Ze gaf de jongen nog een duw en rende het water uit. "Ik ben zo terug, en NIET gluren!" Haar stem was speels en ze bedoelde het niet verkeerd. Soms zou je het kunnen opvatten alsof ze de persoon aanzag voor iemand dat het juist wel zou doen, maar dat was niet. Céline sleurde haar tas mee en verstopte haar achter een paar dikke bomen en struiken. Ze trok haar kleren uit en haar bikini aan. Ze hield niet van plakkende zware kleding. Ze sprong tevoorschijn alsof ze meedeed met een mode show en liep weer naar het meer toe. Ze ging op een hoge rots staan en dook in het water. Ze zwom onder water naar de jongen toe en sprong vlak voor zijn neus omhoog. "Leuke dag he." Ze glimlachte en haar ogen straalden. Ze had misschien nooit echt haar jeugd kunnen meemaken, maar dit voelde echt eens goed. Plezier maken mocht wel eens, ook al was je ouder. Ze vond het heel normaal en Craig leek er ook zo over te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 21:04


Ze kwam proestend boven nadat hij haar onderuit getrokken had. Ze kwam overeind en sprong richting Craig. "BOMMETJE!" Ze landde kort voor hem waardoor er een golf water over hem heen kwam. Craig proestte het water uit dat zijn mond in gedrongen was en hij keek naar de grinnikende Céline. Hij grinnikte even en zei vervolgens uitdagend dat hij langer onder water zou kunnen blijven. "Dat kan ik geloven, ik heb geen conditie! Ik train niet op ademhaling, maar op afstand!" Ze grijnsde. "Killjoy", mopperde hij lachend en stak zijn tong uit naar haar. Ze gaf hem nog een duw maar rende het water toen uit. "Ik ben zo terug, en NIET gluren!" Hij keek naar haar maar draaide zich toen om en sloeg zijn handen voor zijn gezicht. "Beloofd!" riep hij terug en wachtte tot hij hoorde dat ze klaar was met zich om te kleden. Hij keek en zag dat Céline nu haar bikini aanhad. Nu vervloekte hij zich om niet zijn zwembroek me genomen te hebben. Hij keek hoe ze van een hoge rots in het water dook en hij volgde haar met zijn ogen tot ze vlak voor hem terug boven water kwam. "Leuke dag he." Hij knikte en glimlachte terug naar het meisje. Hij vond het leuk te zien hoe snel ze veranderd was van wantrouwig tot ja, wat ze nu was. Omdat zijn shirt nu toch ook aan zijn lichaam plakte deed hij het uit en gooide het met een boog naar de oever waar het met een droge plof op het zand viel. Zijn short leek toch haast ene zwembroek dus ach. "Heel erg leuke dag, ja", zei hij en glimlachte nog een keer. Hij ging op de bodem zitten waardoor het water tot aan zijn nek reikte. Hij sloot zijn ogen even. "Je hebt geen idee hoe lang geleden het is dat ik nog met vrienden lol heb gehad in een meer. Je bent de eerste die het terug laat gebeuren." Hij keek haar lachend aan.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07 2015, 22:04

Het blonde meisje genoot van de dag die ze tot nu toe had gehad. Ze was echt blij dat ze Craig had leren kennen. Hij had haar weer helemaal laten openbloeien. Ze zuchtte even opgelucht en sloot haar ogen. Ze wreef even over haar gezicht en keek weer naar de jongen. Hij trok zijn tshirt uit en ging zitten in het water. Ze grinnikte even, want zijn hoofd was nog boven water. Ze keek even om haar heen en was eigenlijk nieuwsgierig wat de katten aan het doen waren. Best jammer dat die niet van water hielden, dan was het nog leuker geweest. "Je hebt geen idee hoe lang geleden het is dat ik nog met vrienden lol heb gehad in een meer. Je bent de eerste die het terug laat gebeuren." Céline richtte haar blauwe ogen op Craig en glimlachte zacht. "Ik heb nog nooit echt zoiets meegemaakt, alleen met Xato. Ik besef nu wel dat vrienden hebben het beste is in je leven." Ze ging op haar knieën in het water zitten. Als zij echt zou zitten, zou ze misschien helemaal verdwenen zijn. Ze voelde met haar handen op de bodem en een grijns sierde haar lippen. Ze pakte wat grond, dat helemaal doorweekt was en hield het boven water. Ze kroop naar de jongen en wreef het uit in zijn gezicht. "Ik ga jou een facelift geven.." zei ze lachend. Ze waren toch in het water dus of je vuil werd, maakte niet uit. Je kon de modder makkelijk weer van je afspoelen. Ze maakte haar handen weer schoon en keek even lachend naar hem. "Oké, dat kon ik echt niet laten." Ze strekte haar uit en ging op haar rug liggen in het water. Op die manier liet ze haar drijven. De zon hing al lager aan de hemel en weldra zou de zon ondergaan. Ze hadden al de hele dag met elkaar opgetrokken dat ze het uur uit het oog verloren had. Een probleem maakte ze daar niet van. Plezier, daar stond voor haar geen uur op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 08 2015, 12:19


"Ik heb nog nooit echt zoiets meegemaakt, alleen met Xato. Ik besef nu wel dat vrienden hebben het beste is in je leven." Hij keek Céline aan. Hij glimlachte haar even toe en keek hoe ze op har knieën ging zitten op de bodem. Een grijns verscheen op het gezicht van het blonde meisje en Craig had door dat er iets niet pluis was, maar hij trok alleen een wenkbrauw op en keek hoe ze een handvol nat, vies spul in zijn richting meenam. Het kwam van de bodem van het meer dus natuurlijk was het vies en nat maar toch. Toen ze voor hem stond zag hij wat het was. Voor hij kon protesteren wreef ze het uit op zijn gezicht en Craig blies zijn wangen op en sloot zijn ogen. "Ik ga jou een facelift geven.." lachte ze. Toen ze klaar was met wrijven opende de jongeman zijn ogen en keek naar Céline met een doodserieuse blik in zijn ogen maar la gauw begon hij te lachen. Ze spoelde haar handen af. "Oké, dat kon ik echt niet laten." Ze ging drijven op het meer en Craig lachte hoofdschuddend zijn tanden bloot. "Precies", zei hij waarna hij onder water ging en over zijn gezicht wreef om het spul er weer af te krijgen. "Die facelift zorgt dat ik me weer drie dagen jonger voel", zei hij lachend. Craig keek even naar de oever en zag Uriah en Aeon onder een boom zitten. Een tiental meter naast hen stonden wat mensen naar het meer te kijken. Eén van de mensen wees op Céline en Craig. "We hebben bekijks", zei hij grinnikend tegen Céline terwijl hij een golf water haar richting uit duwde. De jongen keek naar de zon en schatte hoe lang de zon nog op zou blijven. Twee-drie uur, schatte hij. Hij ging rechtstaan en wreef het water en de restende modder van zijn gezicht. Hij keek naar de mensen op de oever die nu weg aan het gaan waren, toen naar de zwarte katten die lui lagen te wezen naast de boom maar daarna keek hij toch weer naar Céline. "In dit meer heb ik nog nooit gezwommen, besef ik plots. Het enige wat ik gedaan heb is met m'n voeten erin, zoals hier het originele plan was." Hij lachtte even. Had hij in vijf jaar nog nooit hier gezwommen? Nee, normala hield hij ook niet echt van zwemmen.

OOC: Sorry als het flut is, ik had een post klaar en toen was hij weg >-<


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 08:59

Het blonde meisje bleef nog een stuk doordrijven. Ze duwde met haar handen zodat ze de andere kant heenging. Ze sloot haar ogen even en genoot ervan. De zon scheen op haar lichaam en dat lichtelijk gebrand deed deugd. "Die facelift zorgt dat ik me weer drie dagen jonger voel" Céline lachte even en bleef nog wat doordrijven. "Dat is toch goed? Wees blij dat ik dat voor jou doe hé." Ze grinnikte even en liet haar weer helemaal in het water zakken. Ze hield even haar haren nog eens onder water en maakte deze weer los. Ze veegde wat kleine lokken uit haar gezicht en keek naar de kant. "We hebben bekijks" Ze schrok even en keek rond. Ze zag opeens wat mensen staan kijken en wijzen. Ze haalde haar schouders op en draaide haar weer naar Craig, maar zodra ze dat deed kreeg ze een golf over haar heen. Céline kwam weer boven en grijnsde. Ze zwom naar hem toe en ging rond zijn schouders hangen, zo probeerde ze hem onder water te krijgen, maar ze wist niet zeker of dat zou lukken. Céline liet los en zwom een stukje van hem weg met een speelse grijns op haar gezicht. "In dit meer heb ik nog nooit gezwommen, besef ik plots. Het enige wat ik gedaan heb is met m'n voeten erin, zoals hier het originele plan was." Ze keek hem even verbaasd aan. "Kom op, meen je dat? Als ik hier ben, zwem ik de hele tijd. Het is hier super rustig en het water is echt lekker hier." Ze glimlachte vriendelijk naar hem en zwom even een rondje. Ze dook onder water en kwam weer boven. Céline hield echt van zwemmen en ze zou het dag in, dag uit kunnen doen. Ze keek even naar de katten die aan het slapen waren aan de kant en dan weer naar Craig. Nog even en het zou donker worden. Al hield dat haar niet tegen om hier te blijven, maar ze zaten hier nu al wel een tijdje. Dan was het tijd om iets anders te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 11:32


Hij zei dat de facelift ervoor zorgde dat hij zich weer drie dagen jonger voelde en hij hoorde Céline lachen. "Dat is toch goed? Wees blij dat ik dat voor jou doe hé." Ze grinnikte en Craig begon te lachen. De blondine liet zich weer helemaal in het water zakken en hield haar haar onder water en laakte haar staart los. Nadat ze wat lokken uit haar gezicht geveegd had zei Craig dat er mensen naar hun keken. Céline leek te schrikken en draaide zich om naar het wijzende groepje mensen. Ze haalde haar schouders op en draaide zich weer naar de jongeman om die op dat moment een golf haar richting uit duwde, die over haar heen ging. De mensen waren nu weg aan het gaan van de oever dus de katten lagen nog alleen te slapen. Céline kwam terug boven en een grijns sierde haar gezicht. Ze zwom naar Craig toe en ging rond zijn schouders hangen. Hij lachte en probeerde recht te blijven staan zonder uit te glijden of om te vallen. Toen dat na even niet lukte liet ze los en zwom ze een eindje van hem weg met een grijns om haar lippen. Craig zei dat hij nog nooit in het meer gezwommen had. Ze keek verbaasd. "Kom op, meen je dat? Als ik hier ben, zwem ik de hele tijd. Het is hier super rustig en het water is echt lekker hier." Hij haalde een schouder op en lachte even schaapachtig. Hij keek even in stilte hoe Céline dook maar daarna keek hij met knipperende ogen naar de oever. "Hé, heb je zin om ook nog naar het grasveld te gaan?" vroeg hij met een kleine glimlach. eWant het gaat misschien zodadelijk afkoelen en dan is zwemmen niet meer zo leuk, en ... ja." Hij wreef kort over zijn nek en keek Céline aan.


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 12:36

Het blonde meisje had alles geprobeerd om hem onder water te krijgen, maar het was niet gelukt. Ach, ze was klein en niet zo sterk als anderen. Ze kon natuurlijk wel altijd wat proberen. Céline glimlachte even en keek om haar heen. De zon scheen minder en ging steeds lager hangen. Craig had het ook gezien want hij vroeg of ze misschien nog naar het grasveld konden gaan, omdat het zou afkoelen. Het meisje knikte. "Ja, je hebt gelijk. Het gaat frisser worden." Ze wrong haar natte haren uit en stapte rustig uit het meer. Ze moest moeite doen om niet uit te glijden, want het was echt glad. Ze keek even naar de soezende katten en draaide haar om naar Craig. Ze wachtte tot hij er ook uit was en pakte haar tas. "Onderweg naar het grasveld drogen we al meer op. Dan kan ik de rest weer aantrekken. Tegenover jou.." Ze keek naar de doorweekte short die hij droeg en grinnikte even. Het zou wel even duren voor die zou opdrogen. Ze sloeg haar tas om haar schouder en wachtte op de jongen. Ze stapte weg van het meer richting het grasveld. Gelukkig lagen de twee gebieden niet ver weg van elkaar, want een uur stappen daar had ze geen zin meer in. Toen ze aankwamen op het grasveld liet ze haar neerploffen in het gras. Ze was al een stuk droger, behalve haar lange haren. Dat duurde altijd een eeuwigheid voor die zouden droog zijn. Ze bond haar haren weer in een staart en trok haar tshirt boven haar bikinitop. Ze trok ook haar broek weer aan en keek weer naar Craig. "Het is echt een super dag. Ik hoop dat het morgen ook zo goed is, dan kan ik Xato trainen hier." Ze glimlachte en liet haar blik over het grasveld glijden. Hier waren geen bomen dus je kon de zon zien ondergaan. Céline zocht in haar tas en nam een sigaret. Ze stak haar hand uit met het pakje en keek naar Craig. "Ook eentje?" Ondertussen stak ze met haar andere hand de sigaret op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 17:00


Craig stelde voor om naar het grasveld te gaan nadat Céline weer zijn schouders los gelaten had. De blondine knikte. "Ja, je hebt gelijk. Het gaat frisser worden." Ze wrong haar natte haren uit en Craig ging gewoon even met een hand door zijn haar om het water er uit te krijgen. Hij liep naast Céline naar de oever en deed moeite niet weer een keer uit te glijden en languit te gaan. De grond was glad, daarom dat hij dus ook uitgegleden was in het begin toen ze in het water gingen staan. Hij was eigenlijk wel blij dat hij uitgegleden was. Zodra ze op de oever stonden strekte Craig zich even uit. De jongedame ging haar tas pakken en Craig riep nar Uriah en Aeon dat ze moesten komen. De twee katers werden wakker en waggelden zijn richting uit. "Onderweg naar het grasveld drogen we al meer op. Dan kan ik de rest weer aantrekken. Tegenover jou.." Ze grinnikte even en Craig keek zelf ook naar zijn natte short. Hij haalde grinnikend een schouder op. "Dat droogt wel", Hij liep terug naar de oever en pakte zijn shirt op. Dat was al grotendeels opgedroogd dus het zand klopte hij er gemakkelijk vanaf. Het stof voelde nog wat vochtig maar het was droog genoeg om terug over zijn hoofd te trekken. Hij deed het aan en liep trug naar Céline. Ze liepen naar het grasveld, grotendeels in stilte. Uriah en Aeon liepen een eind voor hen. Ze zaten achter elkaars staart aan. Toen ze op het veld aankwamen liet Craig zijn blik over de plaats heen glijden. ier waren nog wat mensen, meer dan bij het meer, maar nog steeds niet veel. Céline bond haar haar weer in een staart en deed haar kleren over haar bikini aan. "Het is echt een super dag. Ik hoop dat het morgen ook zo goed is, dan kan ik Xato trainen hier." Hij glimlachte terug naar haar. Hij keek naar de horizon maar keek weer opzij toen hij de stem van de jongeame hoorde. Ze stak haar pakje sigaretten uit naar hem. "Ook eentje?" Hij twijfelde even maar zag dat ze zelf eentje opstak. Hij knikte en nam een sigaret uit het pakje. Zijn aansteker had in zijn short gestoken dus die was nat en werkte niet meer. Hij keek even naar het ding en tikte toen tegen het uiteinde. Het vatte vlam en begon met roken. Hij plaatste de sigaret tussen zijn lippen en zuchtte even. Waarom had hij zelfs een aansteker nodig, als fire magician? Hij ging zitten op de plaats waar ze stonden en keek schuin omhoog naar Céline. "Ik bezorg je binnenkort wel een sigaret terug", zei hij met een glimlach en keek naar de hemel. De zon begon nu veel roder te kleuren en ze was duidelijk al een eind gezakt. Zijn haar hing vochtig voor zijn voorhoofd en hij wreef even over zijn voorhoofd, over de tattoo die er natuurlijk nog altijd zat. "Xato trainen, zei je? Hoe train je hem dan? Ik vermoed dat het anders is als bij katten. Met wat geluk kan ik Uriah en Aeon leren zitten maar echt trainen met je huisdier lijkt me wel leuk."


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
.
.
Céline

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kallista
Posts : 164
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: I don't need it, thank you for asking

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 18:14

De zon was nu veel minder, maar het was nog wel lekker warm. Ze zuchtte even en dacht diep na over alles. Ze was allesinds heel erg blij dat ze een nieuwe vriend gemaakt had. Ze draaide haar weer naar Craig die toch een sigaret nam. Hij zei wel dat ze nog eentje zou terug krijgen. Céline knikte zacht en nam een trek van haar sigaret. Ze blies de rook uit en keek even naar de twee katten. "Xato trainen, zei je? Hoe train je hem dan? Ik vermoed dat het anders is als bij katten. Met wat geluk kan ik Uriah en Aeon leren zitten maar echt trainen met je huisdier lijkt me wel leuk." Het meisje knikte en keek met een zachte glimlach naar de jongen. "Ja. Ik train mezelf ook hoor, maar bij hem is het vooral voor te jagen. Ik heb hem sinds hij uit het ei was gekomen en hij wil maar niet jagen. Ik bind gewoon een muis of kuiken aan een lang koord. Die zwier ik met kracht heen en weer. Het is de bedoeling dat ik dan de prooi naar de grond trek en dan moet Xato een duikvlucht maken. Hij moet proberen zijn prooi te vangen." Ze grinnikte even en dacht aan de vorige training. Het duurde wel een tijd voor Xato die muis te pakken gekregen had. Het werd moeilijker nu zijzelf ook trainde en meer kracht had. Ze hoopte toch op een dag dat hij zelf zou jagen achter een prooi, want anders moest zij dat doen. Céline keek dan weer naar Craig. "En misschien kan je hen wel meer leren. Katten zijn zeer intelligent, maar je moet wel hun aandacht kunnen trekken." Ze liet haar blauwe ogen even over de katten heen glijden. Ze kende niets van katten, maar het leek haar wel logisch. Het meisje nam nog een trek van haar sigaret terwijl ze naar de zon keek. De hemel kleurde roze en werd roder. De zon hing al heel laag dus het zou niet zo lang meer duren voor ze verdwenen was. "Het word zo meteen donker. Ik ga stilaan wel eens kijken naar Xato, maar misschien kunnen we wat later afspreken vanavond?" Ze glimlachte vriendelijk naar hem terwijl haar blik weer gleed naar de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig
.
.
avatar

Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 47
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador - 5th
Partner: The hero dies in this scene Your inspiration is the loss of absolutely everything

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 09 2015, 20:08


Xato trainen, zei je? Hoe train je hem dan? Ik vermoed dat het anders is als bij katten. Met wat geluk kan ik Uriah en Aeon leren zitten maar echt trainen met je huisdier lijkt me wel leuk." Céline knikte en glimlachte naar hem. "Ja. Ik train mezelf ook hoor, maar bij hem is het vooral voor te jagen. Ik heb hem sinds hij uit het ei was gekomen en hij wil maar niet jagen. Ik bind gewoon een muis of kuiken aan een lang koord. Die zwier ik met kracht heen en weer. Het is de bedoeling dat ik dan de prooi naar de grond trek en dan moet Xato een duikvlucht maken. Hij moet proberen zijn prooi te vangen." Nu was het zijn beurt om te knikken en te glimlachen. "Dat klinkt best leuk", zei hij. Hij luisterde naar haar toen ze grinnikte in de veronderstelling dat ze nog iets ging zeggen maar dat bleef uit dus nam Craig een trek van de sigaret en blies de rook via een mondhoek de lucht in. "En misschien kan je hen wel meer leren. Katten zijn zeer intelligent, maar je moet wel hun aandacht kunnen trekken." Hij keek naar Céline en vervolgens naar de zwarte katers. Hij wist het niet. Katten had een eigen willetje. En ze konden je aankijken waarbij je in hun ogen zag staan dat ze helemaal geen respect voor je hadden. Uriah en Aeon leken wel respect te hebben voor Craig en ze gingen graag met hem om want anders zouden ze niet luisteren als hij hen verzocht mee te komen, maar hij twijfelde eraan of hij hun ooit dingen zou kunnen aanleren zoals bij een hond. Het bleef even stil maar in tegenstelling tot de stiltes in de bibliotheek was deze best aangenaam. "Het word zo meteen donker. Ik ga stilaan wel eens kijken naar Xato, maar misschien kunnen we wat later afspreken vanavond?" Craig keek opzij naar het glimlachende meisje. Zijn mondhoeken krulden omhoog en hij knikte. "Graag", zei hij. De jongeman ging weer rechtstaan en keek naar Céline. "Wat dacht je van rondhalf tien bij Oak's Field?" vroeg hij haar. Het was nu waarschijnlijk rond acht uur. Misschien iets vroeger of iets later.

OOC: Zal ik een nieuwe aanmaken~?


© Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Freak machine - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Freak machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freak machine   Freak machine - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Freak machine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Like a freak
» The dairy of an insane killing-machine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-