PortalIndexPick a place and pretend it's home  HpD5UwnPick a place and pretend it's home  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Pick a place and pretend it's home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimewo feb 18 2015, 14:00

Haar ogen gleden over het schoolgebouw, haar pols bleef kloppen. Het enige wat ze wilde was zo snel mogelijk naar binnen, om te douchen. Hopende dat ze Zean niet zou tegen komen, ze weet niet of ze zou wegrennen of hem wat aan zou doen. Ze vond gewoon dat hij uit haar buurt moest blijven. Ze liep steeds dichterbij het gebouw, ze probeerde haar bebloede shirt beter te verbergen achter haar blazer. Ze wilde niet dat iemand het zou opmerken, het was haar teken van zwakte. Ze haatte het om haar zwakte te laten zien. Ze liep over het nog natte gras richting de school hopende dat niemand haar zou opmerken. Ze mocht dan wel net gedoucht hebben maar haar haren waren enorm vettig, waarschijnlijk van alle stress die ze had gehad, staand. Moederziel alleen, vooral het feit dat haar lichaam gehoorzaamde naar de gene die haar opdrachten gaf. Waarschijnlijk iedereen die haar opdrachten gaf, Zean had gewoon bezit genomen van haar woorden die ze uitsprak en de daden die ze deed. Ze zou hem hier wel voor terug krijgen, het kleine mormel. Maar hoe, ze mocht het Drake niet vertellen, en wie kon ze anders vertrouwen. Er was niemand om te vertrouwen hier, enkel eventueel Drake, meer omdat hij haar verhaal kende, wist wat ze had mee gemaakt en daar rekening mee hield. Ze kon Zean eventueel zijn verdere drankjes afnemen, dan moest ze eerst aan zijn lesrooster geraken en kijken wanneer ze de kamer in kon snuffelen. Gelukkig deed zijn broertje de deur niet op slot dus ze zou gewoon naar binnen kunnen.
Heidi slenterde langzaam verder over het natte gras. Haar pols klopte steeds meer, ze hield hem dan wel hoger maar waarschijnlijk had het hoger gemoeten. Of was dat alleen zo als het nog bloedde? Haar hand zat wel onder maar de wond was dicht. Haar heupen vielen van onder het colbertje, zijn bloederige hand had daar ook gezeten, haar rug, haar borsten, haar heupen het viel niet allemaal te bedekken met het colbertje dat haar niet eens warm hield. Afgeleid liep ze zachtjes verder naar school zonder echt op te kijken of op te letten of iemand haar zag. Ze zou gaan douchen, en dan naar bed. Douchen en naar bed dat klonk als een geweldig idee.

Krissandra Valentina van Valnor want dat wilde ik al eens volluit typen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Kriss
.
.
Kriss

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimedi maa 31 2015, 15:16

Kriss zag er weer eens op en top uit. Haar korte rode haar hing fris en deinend langs haar gezicht en ze had zichzelf casual maar knap opgemaakt. Met haar sportieve maar toch chique voorjaarsjasje op een donkere spijkerbroek en het zwarte mapje onder haar arm zag ze eruit alsof ze op weg was naar iets belangrijks. En aan de uitdrukking op haar gezicht leek het ook nog alsof ze een beetje laat was. Zo vlug als ze kon op haar bijpassende open hakken tripte ze van de trap af. Godzijdank zaten de meeste op dit uur al op hun eigen etages of nog in de eetzaal en liepen ze haar tenminste niet voor de voeten. Ze had om 8 uur een belangrijke afspraak met Felix Marlin, de muziekproducer van MMG – een platen label op Razen, de man die haar had ontdekt in café sketch. Het was nu een paar maanden geleden dat haar vader haar platencontract had verboden. Hij vond nu eenmaal dat ze eerst haar school afmaken moest, waar de jonge zangeres nog best wel begrip voor op kon brengen. Ze had geluk dat MMG dat ook leek te begrijpen aangezien ze niet zo lang meer hoefde op school. Maar Felix begon ongeduldig te worden en wilde plannen maken. Kriss was als de dood dat, als ze niet met hem mee zou gaan haar platencontract te niet gedaan zou worden en ze haar kansen had verspilt. Dus boze vader of niet, ze zou deze kans niet willen missen. Dan was het natuurlijk niet zo slim om te laat te komen op zo’n belangrijke afspraak. Ze rende vlug de grote hal, bij de ingang, door en stapte de schemering in. Ze hoopte zo dat er nog een koets richting Oaks field zou gaan, dan zou ze de afspraak nog makkelijk kunnen redden.
Met grote zelfverzekerde maar haastige stappen liep ze het grasveld op richting de koetshalte, toen haar blik opeens op een vreemd beeld viel. Daar liep dat meisje, die ex van Drake die zo aanstellerig deed tijdens de gymles. Kriss draaide ongeïnteresseerd haar roodbruine ogen en wilde doorlopen net toen ze de bloed vlekken kon herkennen. Haar ogen werden groot van schrik en ze sloeg gesprokken een hand voor haar mond, terwijl ze naar haar toe snelde. “Holy shit! Wat is er met jouw gebeurt? Wie heeft dat in godsnaam gedaan?!”
Het arme kind zag er niet uit, alsof ze was mishandeld door een of andere imbeciel! Vlug trok ze haar jas uit, die iets meer bedekte dan dat onder gebloede blazertje en sloeg deze om de schouders van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimedi maa 31 2015, 17:24

De kou die langs haar benen gleed liet haar bibberen, het afgekoelde bloed dat op haar, overal zat maakte het gevoel niet veel beter. Ze staarde naar het meisje in de verte, de schemering kwam al langzaam dus misschien merkte ze haar niet eens op. Dat hoopte ze tenminste tot ze meteen haar gezicht recht trok toen ze zag dat het Kriss was. Ze verbeet de pijn, deze snol hoefde het allemaal niet te zien. Drake zijn nieuwe sletje hoefde helemaal niets van haar te weten, haar naam was zelfs al te veel. Ze hief haar hoofd en keek haar aan, moest ze echt hier heen rennen met haar hand over haar mond, met net alsof doen kwam ze niet erg ver. “Holy shit! Wat is er met jouw gebeurt? Wie heeft dat in godsnaam gedaan?!” Ze deinste weg met haar ogen in een angstige blik naar Kriss starend toen ze haar jas over Heidi haar schouders legde. Gewenst maar ongewenst van haar, ze had het koud maar niet koud genoeg om Kriss haar jas aan te nemen die ze meteen van haar schouders liet zakken en die met haar rechterpols naar haar aan te rijken. 'Jij hebt hem harder nodig dan ik,' zei ze zonder op haar vraag in te gaan. 'Er is niets gebeurt, zo word ik soms wakker en dan ga ik uit in Oak's Field. Vooral als ik dan rond de schemering terug kom.' Zei ze nogal sarcastisch en draaide haar hoofd weg. En ging even met haar vingers onder haar ogen door het bewijs van haar tranen proberen weg te vegend. Meteen keek ze naar haar zwarte vingers en ging nog eens langs met andere vingers. 'Je zag er uit alsof je haast had, dus ga verder.' Zei ze en keek haar even emotieloos aan. Ze wist zelf niet eens wat ze wilde, wilde ze nou geholpen worden of niet. Ze schudde haar hoofd zacht bij de gedachte niet nadenkend dat Kriss voor haar stond. Zean had duidelijk gemaakt dat ze het Drake niet mocht vertellen maar zij zou het sowieso aan hem vertellen. Er zat niets anders op dan haar zo snel mogelijk proberen te dumpen en gewoon te gaan douchen voor de rest van de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Kriss
.
.
Kriss

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimedi maa 31 2015, 17:53


Wauw… Kriss kon wel begrijpen dat Drake ruzie met haar had gekregen. Dit kind was zo koppig als wat! Ze greep de jas vast en keek haar fronsend aan. “Stupida! Ben je gek!? Zie je wel hoe je eruit ziet?” wees ze naar de zwarte vinger van de uitgelopen make-up die het meisje net bekeek. “Ik kan je niet zo door de school laten gaan. Je moet het lekker zelf weten hoor, maar als iemand je zo ziet wordt je direct naar de hoofdmeester gestuurd. En geloof me. Hij zal antwoorden willen. Goedschiks of kwaadschiks.” Ze liet haar ogen nog eens lichtelijk bezorgd over het lichaam van de roodharige gaan en stak haar handen uit om de blazer te openen “Waar the hell komt al dat bloed vandaan?”
Ze keek even op toen het meisje haar eraan herinnerde dat ze eigenlijk een afspraak had met een belangrijk iemand. “Ik maak wel een nieuwe afspraak.” Kriss zei het zelfverzekerder dan ze er over was. Ze hoopte, nee bad op haar blote knieën dat Felix het zou begrijpen. En zelfs als hij dat niet deed? Dan maar. Kriss kon dat kind.. oh god hoe hete ze nou ookal weer?.. niet laten staan. Ze sloeg haar jas weer om haar schouders en trok haar nu mee. “Kom op, we moeten snel wezen. De gangen zijn nu nog rustig. Jij zit ook op de fire etage right?”
Waar waren die verdomde schooldokters als je ze nodig had. 6 jaar lang geen enkele keer langs de ziekenzaal gemoeten. Nu had ze eindelijk een goede reden, zijn die achterlijke dokters vertrokken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimedi maa 31 2015, 18:16

Ze keek haar aan en schudde haar hoofd op de belediging die niet erg beledigend meer overkwam de laatste jaren. “Stupida! Ben je gek!? Zie je wel hoe je eruit ziet?” Ze haalde nonchalant haar schouders op en keek haar aan. 'Tis nu toch weg dus zeur niet, sommige dingen gaan jou niets aan. Ga lekker naar je vriendje toe' Zei ze geïrriteerd en keek van haar weg haar totaal bebloede hand zo onopvallend mogelijk weg te stoppen. Overal was bloed en overal was smurry, het steegje was ook niet bepaald schoon geweest. “Ik kan je niet zo door de school laten gaan. Je moet het lekker zelf weten hoor, maar als iemand je zo ziet wordt je direct naar de hoofdmeester gestuurd. En geloof me. Hij zal antwoorden willen. Goedschiks of kwaadschiks.” Ze rolde met haar ogen alsof baardmans haar bang kon maken, het boeide haar werkelijk niet erg veel, gewoon zitten en geen woord zeggen tot ze gefrustreerd raken en dan je laten gaan. 'Zie ik er uit alsof meneer sikje mij bang kan maken?' Vroeg ze terwijl ze achteruit wilde stappen om de blazer dicht te laten. Ze was te laat met wegstappen en sloeg haar armen weg en pakte gelijk haar linkerpols vast. Waar the hell komt al dat bloed vandaan?” Zacht gromde ze en maakte de blazer weer dicht. 'Wees gerust, dit is niet mijn bloed' zei ze zacht en kalm terwijl ze naar de vlekken op haar heupen en borsten wees. Ze wees vervolgend naar de kleinere smeersels en de vlek op de zoom van de blouse. 'Dit is mijn bloed' zei liet het overkomen alsof het normaal was.
“Ik maak wel een nieuwe afspraak.” Ze rolde met haar ogen en zuchtte, 'Je ziet er uit alsof hij belangrijk is dus ga nu maar.' Zei ze wat minder kalm nu het er op leek dat ze niet met rust gelaten zou worden. Ze duwde de jas weer van haar schouders af en reek hem haar weer aan. 'Ik dacht dat ik duidelijk was?' Vroeg ze hard en geïrriteerd haar aankijkend. “Kom op, we moeten snel wezen. De gangen zijn nu nog rustig. Jij zit ook op de fire etage right?” Ze zette een stap weg van haar. 'Het lukt wel, ik heb geen hulp nodig, ik kan traplopen. Mijn pols is gewond niet mijn benen dus vermaak je zelf maar gewoon.' Ze wilde niet geholpen worden, wat als Drake er achter kwam dan had ze Zean echt op haar dak. Hij zou haar echt wat aan doen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Kriss
.
.
Kriss

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimewo apr 01 2015, 00:26

“Pffft hahaha vriendje? Laat met niet lachen zeg! Ik weet niet waar jij je roddels vandaan haalt, maar misschien moet je eens een nieuwe bron proberen.” lachte ze spottend. Hoe kwam ze daar in godsnaam bij?! Iedereen op school, of tenminste de meeste, wisten echt wel dat Kriss single was. De jaloerse ondertoon was haar toch niet helemaal ontgaan en het kwartje begon al snel te vallen. Zou ze jaloers zijn op haar vriendschap met Drake? “En schat, ik vorm echt geen bedreiging voor je hoor. Ik date geen boys like Drake.” Stelde ze haar gerust al was het een lichtelijke steek onder water, zoals alleen meiden dat wel eens konden. Ze keek haar vervolgens even doordringend aan. Ze had echt geen idee wat Savador kon zijn en vooral kon doen. Maar daar zou deze nog wel achterkomen als ze zo’n kop erop heeft zitten.
Het meisje was weg gestapt maar Kriss was sneller en het enige wat ze nog kon doen was haar handen weg slaan. Kriss zuchtte en staarde haar geïrriteerd zuchtend aan. Kriss wilde alleen maar helpen. “Niet jouw bloed hmm? Dan heb je hem tenminste ook laten bloeden,” ze wierp vlug een blik op het meisje om haar reactie daarop te zien. Dan kon ze er tenminste achterkomen of het een mannelijke of een vrouwelijke dader was geweest. Stiekem was ze wel heel nieuwsgierig wat er gebeurt was, maar ze wist zelf ook wel dat ze daar toch geen antwoord op zou krijgen.. ever.. in a milion years. En ze vond het ook gewoon niet kunnen om het kind zo alleen de school in te sturen. Ze had tenminste iemand nodig die haar soort van kon beschermen tegen vervelende pottenkijkers of bemoeialige leraren. En als Kriss iets besloten had, kon ze net zo koppig zijn als deze hier. “Luister, ik ga je niet alleen laten. Felix wacht maar. Zo belangrijk is het nou ook weer niet.” understatement of the year..
Ze pakte de jas weer aan en trok hem dit keer maar aan want ze wilde duidelijk niet. Maar Kriss bleef haar stug aankijken. “Ik dacht dat ik ook duidelijk was,” en ze raapte vlug het mapje op dat ze in het natte gras had laten vallen. “Fine witch me als je zelf wilt lopen, maar dan moet je wel opschieten. Straks gaat de avond bel voor de eerstejaars. Ik denk niet dat je door een gang vol met nieuwsgierige brugmuggen heen wil banjeren met al dat bloed.” Kriss legde daarbij meteen haar handen op de schouders van het meisje en gaf haar een klein aansporend duwtje in de richting van het kasteel en liep gelijk mee.
Pick a place and pretend it's home  1726
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimewo apr 29 2015, 12:45


“Pffft hahaha vriendje? Laat met niet lachen zeg! Ik weet niet waar jij je roddels vandaan haalt, maar misschien moet je eens een nieuwe bron proberen.” Ze draaide haar hoofd weg om haar niet aan te hoeven kijken. Ze hoefde echt niet te liegen over Drake. 'Roddels hebben een bron van waarheid hé Ze tuitte arrogant haar lippen terwijl ze begon te rillen van de kou buiten. Het weigeren van de jas baalde ze stiekem nu toch wel van “En schat, ik vorm echt geen bedreiging voor je hoor. Ik date geen boys like Drake.” Meteen rolde haar ogen in haar oogkassen. 'Nou ik dus ook niet, heb enkel een one night stand met ze want enkel dat kunnen ze.' Zei het arrogante meisje. “Niet jouw bloed hmm? Dan heb je hem tenminste ook laten bloeden,” ze schudde haar hoofd en stapte weer achteruit en merkte dat dat niet ging keek ze haar lichtelijk angstig aan en stapte verder achteruit. 'Dat heeft hijzelf gedaan toen hij het bierflesje kapot smeet en de scherf pakte om in mijn arm te karven.' Zei ze emotieloos en hield haar pols stevig vast terwijl ze overduidelijk slikte en nog een stap naar achteren zetten. “Luister, ik ga je niet alleen laten. Felix wacht maar. Zo belangrijk is het nou ook weer niet.” Ze draaide haar hoofd weg. Ze volgde de beweging van het aantrekken van de jas en liet haar ogen op de grond vallen. “Ik dacht dat ik ook duidelijk was, Fine with me als je zelf wilt lopen, maar dan moet je wel opschieten. Straks gaat de avond bel voor de eerstejaars. Ik denk niet dat je door een gang vol met nieuwsgierige brugmuggen heen wil banjeren met al dat bloed.” Ze voelde de handen op haar schouders die haar naar voren duwden en werkte niet eens tegen en liep met haar mee zonder haar mond open te trekken. Ze had al te veel gezegd en gedaan, binnen kon ze vast naar haar kamer vluchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Kriss
.
.
Kriss

Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 926
Points : 30
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitimewo mei 13 2015, 21:01

"Roddels hebben een bron van waarheid hé" Kriss staarde haar even met fronsend aan maar besloot er niet verder op in te gaan. Ze wist zelf heel goed hoe de relatie tussen haar en Drake was. Wat andere mensen vonden kon haar niet schelen, zolang ze het zelf maar wist. Kriss zag ook dat het meisje wat begon te rillen van de kou. Tja, eigen schuld dikke bult. Had ze de jas maar moeten aannemen. Een geamusseerde grinnik klonk bij de opmerking die het meisje had gegeven over de one night stands. "That is so true," grinnikte ze instemmend en dacht even kort aan de lijst jongens die zij al gehad had. "Maar of ze het nou allemaal echt kunnen is maar de vraag,"
De ogen van Kriss verwijde zich wat verschrikt toen ze hoorde wat die klojo (het was dus een mannelijke dader) had geflikt. "Holy hell! Are you serious!?" Wat voor idioot was dat? "Dat moet je melden bij iemand! Laat hem oppakken, wat een psycho!"
Het meisje liet zich uiteindelijk mee nemen en samen liepen ze over het vochtige grasveld. Toen ze dichterbij het kasteel kwamen liep Kriss vast vooruit om te zien of er niemand in de grote hal was. "Schiet eens op, straks gaat die kut bel alsnog!" siste ze naar het meisje. Ze vervloekte zichzelf dat ze haar naam was vergeten, waar ze zich eigenlijk dood voor schaamde. "Laten we maar naar jouw kamer gaan," sprak ze half omgedraaid tijdens het lopen naar het meisje en opeens ging de bel. "Shit!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA PROFILE
Pick a place and pretend it's home  UTL8oxA MAGICIAN

Pick a place and pretend it's home  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick a place and pretend it's home    Pick a place and pretend it's home  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pick a place and pretend it's home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [open] A place with books, a place with story's full of adventure
» Home sweet home [Anique's character, shizzle ;'3]
» Pick up flowers
» A Place I Know Well
» This place

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-