PortalIndex[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 HpD5Uwn[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [M] Pulsing nightmares.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 20 2015, 11:14

Hij was langzaam weggezakt op de stoel. Zijn hoofd had hij op zijn armen laten rusten die op de rugleuning lagen waar ook zijn bovenlijf tegenaan leunde. Het idee was om enkel zijn ogen even dicht te doen. Maar hij was in een onrustige slaap gevallen. Nachtmerries en angsten begonnen in elkaar over te lopen. Hij schrok wakker omdat hij bijna van de stoel viel. Zijn zicht was wazig en zijn hoofd bonkte van de pijn nadat hij zo ruw gewekt was door zijn lichaam. Hij probeerde zicxh te oriënteren. Maar de hoofdpijn maakte nadenken moeilijk. Ronodan greep zich vast aan de muur. Hij was in elk geval in de Toren. Hij herkende de legging van de stenen onder zijn handen. Naar alle waarschijnlijkheid was hij in Angani, misschien achter zijn bureau in slaap gevallen. Wankelend stond Ronodan op en strompelde naar de plek waar zijn bed behoorde te staan. Maar hij greep mis. Half slapend fronste hij zijn wenkbrauwen. Twee meter verder stootte hij tegen een groot meubelstuk aan. Hij besloot er verder niet te veel bij stil te staan en ging liggen. Toen hij eenmaal lag voelde hij de warmte van een ander lichaam naast zich. In wazige gedachten verzonken haalde hij zijn schouders op. Hij kon zich niet herinneren dat hij iemand mee genomen had naar Angani. Maar dat maakte niet uit Hij was nu te moe. Hij zou de persoon de volgende ochtend wel ,,verzoeken'' om te vertrekken. Voor nu genoot hij van de warmte die de ander uitstraalde.

Een stem uit de verte haalde hem terug naar het hier en nu. Hij had geen idee hoe laat het was. Een klein streepje licht kleurde de kamer in een zacht licht. De stem naast hem kwam hem akelig bekend voor. Een ergens wist hij het al voordat hij zijn ogen open had gedaan. Maar zijn brein had hem niet willen geloven. Langzaam opende Ronodan zijn ogen. Zijn blik werd onmiddellijk gevangen door die van Lilith. En met een klap kwam alles van de vorige avond terug. Hij was niet in zijn eigen bed in Angani. Hij had Eldur nooit verlaten en was met zijn slaapdronken kop bij Lilith in bed gestapt. Al die tijd had hij haar aangestaard. Het leven leek weer een beetje terug te stromen in zijn heterochromische ogen. 'Goedemorgen,' was het enige was hij uit kon brengen. Zich beseffend dat hij nog steeds erg dicht bij haar lag nam hij zijn afstand door uit bed te stappen. 'Ik kan maar beter terug naar Angani,' mompelde hij zacht. Lilith hoefde niet te zien dat zijn wangen hun best aan het doen waren om even rood te kleuren als zijn haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2015, 21:08

Lilith moet toegeven. Dat het een tijdje geleden was dat ze nog zo goed had geslapen. Voor de eerste keer voelde ze zich echt volledig uitgerust en relaxed. Meestal wanneer ze nog maar juist wakker was begon ze al te piekeren over de dingen dat ze die dag allemaal gaat moeten doen. Deze keer had ze dat niet, haar hoofd was kalm en ze kon er zonder stress aan denken. Of dat kwam doordat ze het vertrouwen erin had gehad dat Ronos bij haar zou blijven tot ze wakker was, of het feit dat ze beter had geslapen in de armen van Ronos. Het verbaasde haar wel dat ze in zijn armen wakker was geworden. Zou je niet? Voor zover zij zich kon herinneren was zij in slaap gevallen toen hij in een stoel naast haar bed had gezeten. Slaapwandelt hij misschien? Zou ze het hem vragen? Hoogstwaarschijnlijk wel. 'Goedemorgen,'  Zachtjes begon ze te lachen van zijn awkward gedrag.  'Ik kan maar beter terug naar Angani,' mompelde hij zacht. Haar ogen werden zelf iets groter wanneer ze dacht een blos te zien op zijn wangen. En achter nog eens goed te hebben gekeken gewoon voor de zekerheid grijnsde ze geheimzinnig. "Nu al Ronos? Maar ik heb mijn ochtend kusje nog niet gehad" sprak ze op een plagende toon. "En die blos staat je btw heel cute" Haar toon was zelf ietsje flirterig geworden terwijl ze achter hem stond.


Laatst aangepast door Lilith op vr apr 08 2016, 17:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22 2015, 20:48

De nacht was zo vreselijk vreemd verlopen. Hij kon zich er eigenlijk maar weinig van herinneren. Het had allemaal meer als een rare droom gevoeld. Ronodan vroeg zich dan ook nog steeds af wanneer hij naast Lilith in bed was geklommen. Wat was de logica geweest die zijn brein daarbij had gehad? Het was nog erger dat hij zichzelf er zo ongemakkelijk onder voelde. Hij was wel vaker naast iemand in bed wakker geworden. Maar toch voelde dit anders. Het hielp niet dat Lilith zachtjes lachte. Het liet hem eigenlijk alleen maar nog ongemakkelijker voelen. Ze had immers een kant van hem gezien die hij niet graag toonde. Niet eens aan zichzelf. Hij worstelde een beetje met de lakens toen hij ietwat gehaast het bed uit probeerde te komen voordat Lilith de rode kleur op zijn wangen zou ontdekken en mompelde nog iets tegen haar wat voor een gedag door zou moeten gaan. Hij was al bij de deur toen hij Lilith's stem achter hem hoorde. Hij slikte onhoorbaar. Zijn keel voelde vreemd droog aan. Hij wierp een korte blik over zijn schouder naar haar, een beetje van zijn stuk gebracht door haar toon. 'Houd je mond,' mompelde hij zachtjes toen ze over zijn gloeiende wangen begon en wendde zijn blik af.

- Sorry voor de kortheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04 2015, 13:32

Om een of andere reden had Lilith gewoon nu opeens de neiging om hem te plagen. Het had haar natuurlijk even van stuk gebracht dat ze wakker was geworden in Ronodan zijn armen. Iets dat ze helemaal niet had zien aankomen, laat staan verwacht. Ronos zou dit waarschijnlijk ook niet geplant hebben. Misschien dat hij gisterenavond zo moe was dat hij er niet echt bij had nagedacht. Dat zou de enige verklaring zijn, aangezien hij zich er nu zeer ongemakkelijk bij voelde. Met een simpele beweging veegde Lilith enkele plukjes haar van voor haar gezicht vandaan terwijl Ronodan uit haar bed leek te sukkelen. De blos op zijn wangen was haar ook niet ontgaan. Het was cute, het paste zelf bij zijn rode haren. Vanaf dat hij bij de deur was rolde de woorden uit haar mond. Waarom wist ze ook niet. Wou ze nog niet dat hij weg ging? Met sierlijke bewegingen kwam ze moeiteloos uit haar bed, om dan rechtstreeks in een slow pas naar Ronos te gaan. Een speelse grijns nog steeds op haar lippen. Lilith stopte vlak achter hem. Heel langzaam gleden haar armen van achter zijn rug rond zijn middel. Haar hoofd bracht ze vlak naast de zijne waardoor haar lippen zijn rechter oor streelde. " Awhn. Je weet dat ik mijn mond niet zo echt kan houden." Haar ene hand gleed van zijn buik naar zijn borstkas. "Ik heb zelf nog geen dankje gezegd wat je gisteren voor me hebt gedaan" Fluisterde ze met een zachte tedere stem, al was de speelsheid niet helemaal verdwenen. Nee ze ging hem niet bedanken met in het bed te kruipen met hem. Dit alles was hem alleen maar om meer te plagen. "dankje Ronos." Hierna gaf ze een vederlicht kusje in zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07 2015, 16:46

Het was eeuwen geleden geweest dat hij zijn wangen zo had voelen gloeien. Letterlijk. En hij haatte het. En Lilith hielp niet. Eigenlijk wilde hij zo snel mogelijk weg voordat hij zichzelf nog meer voor schut zou zetten. Maar ze liet hem niet. Met alleen haar woorden had ze hem staande gehouden. Hij luisterde bewegingsloos toe hoe ze achter hem uit haar bed stapte en naar hem toeliep. Daarna voelde hij haar armen en de warmte van haar lichaam achter zich. Hij voelde een huivering door hem heen trekken en de haartjes achter zijn nek recht overeind staan toen hij haar zachte lippen bij zijn oor voelde. Hij voelde van alles tegelijk door hem heen gaan. Adrenaline, woede, verwarring, schuld. Hij voelde zijn bloed met dubbele snelheid door zijn aderen stromen alleen maar bij het voelen van haar aanraking. Hij probeerde zijn ademhaling te controleren, maar zelfs zijn concentratie was weg wat buiten aan de lucht te zien was. De wind woei chaotisch en schudde buiten alle overgebleven bladeren van de bomen. Zijn handen gleden over haar armen naar haar handen. Hij omsloot ze, haar lange slanke vingers. In een vloeiende beweging pakte hij haar vast en draaide zich om naar haar, om Lilith daarna tegen de deur te duwen. Ook haar handen had hij tegen het hout gedrukt al zat er geen kracht in zijn greep. Hij wilde haar niet in een ijzeren klem houden. Ze zou zich moeiteloos los kunnen trekken en hem wegduwen. Ronodan steunde met zijn voorhoofd naast haar ter hoogte van haar oor tegen de deur aan. 'Wat wil je van me Lilith?' vroeg hij zachtjes. Ook zij moest toch wel zien dat haar geplaag meer met hem deed dan hij toe wilde geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 11 2015, 11:51

zijn reacties waren interessant om te zien. Iets dat ze bij hem nog nooit had gezien. Ronodan was altijd de grumpy persoon. Keek vaak nors en had alleen maar snijdende commentaar te zeggen. het was dus iets heel nieuws. Een kans dat Lilith niet haar voorbij kon laten schieten. Hij zal daar natuurlijk niet blij mee zijn... Ah, zelf de jonge vrouw mag zo nu en dan wel eens haar plezier ergens vandaan halen. In dit geval was Ronodan het slachtoffer. Achter dat ze naar hem toe was gestapt en haar armen rond zijn lichaam had gelegd hield ze hem vast. Haar gezicht lag zachtjes tegen zijn rug, hij was nu eenmaal groter dan haar. Met een speelse grijns op haar lippen stond ze op haar tippen. Haar lippen gleden langs zijn ene oor terwijl ze er iets in zat te fluisteren. Haar ogen gingen even naar buiten waar de wind leek op hol te zijn geslagen. Haar grijns werd er alleen maar breder door. Lilith keek weer naar hem toen ze zijn handen over de hare voelde. nog voor ze iets zag aankomen werd ze gedraaid en tegen de deur geduwd. Haar ogen verrast lichtjes wagenwijd open. De jonge vrouw haar ademhaling was nog gelijkmatig, toch had haar hart heel even van de onverwachte beweging een beat overgeslaan. 'Wat wil je van me Lilith?' Bij die woorden dacht ze even dieper na. Wanneer ze er meer over nadacht, besefte ze meer dat er een meerdere betekenis achter haar geplaag zat. Hun hoofden nog steeds naast elkaar tegen de door opende ze haar mond. "Ik wil dat je je voor een keer ontspant Ronos..." fluisterde ze zachtjes. "Dat je jezelf eens voor een keertje loslaat. Je meer laat zien." Haar ene hand liet ze uit zijn zachte greep gaan en streelde de zijkant van zijn gezicht. "Je bent altijd zo gespannen..." ging ze verder." Is dat niet vermoeiend na een tijdje" Blies ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 11 2015, 21:35

Hij haatte haar. Oh goden wat haatte hij haar. Elke keer weer vond ze nieuwe manieren om hem te martelen. Met die felle doortastend groene ogen. Het moment dat ze achter hem stond was het voor Ronodan geen plagerij meer. Hij wilde weg. De deur uit. Hij wilde desnoods het raam uit stormen als het moest. De chaos in zijn hoofd werd buiten weerspiegeld toen de wind steeds harder ging waaien en huilen. Hij had niet eens door hoe dicht hij tegen haar aanstond. Aan de rechterkant vielen zijn lokken voor zijn gezicht. Maar aan de linkerkant, waar zijn haar was opgeschoren was duidelijk de gepijnigde blik op zijn gezicht te zien. Hij fluisterde bijna toen hij tegen haar sprak. Hij liet haar hand gaan toen ze die terug nam. Even later voelde hij haar zachte vingers op zijn wang. Hij bleef een paar seconden stil. Daarna zakte zijn hoofd naar beneden en leunde op haar schouder. 'Ik had daar moeten sterven,' fluisterde hij zachtjes. Misschien was dat ook wel gebeurd. Misschien lag zijn onthoofde lichaam leeg te bloeden en was dit een grote nachtmerrie. Zijn hel. 'Ik had het hem beloofd. Alles wat ik deed, deed ik voor hem. Nu is hij weg, maar ik ben nog steeds hier. Ik zou hier niet mogen zijn,' fluisterde hij zacht. Hij gaf zich gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 06 2015, 13:04

Ze was stil, lilith had de eerste stap gezet. diep vanbinnen wou ze weten waarom Ronodan zo was zoals hij nu is. Wat zorgde ervoor dat hij iedereen op een afstand hield. Het zou voor hem veel aangenamer zijn als hij enkele binnen liet, al waren dat er maar twee. Het leven zou veel makkelijker zijn. Niet dat Lilith veel vrienden maakt, het lijkt wel zo maar dat is het niet voor haar. Het bleef voor een tijdje stil tussen hen. Niet zozeer ongemakkelijk, maar aangenaam kon je het nu ook weer nog niet noemen. Meer awkward? Haar hand ze uit de zijne gehaald om die dan met een teder gebaar op zijn wang te leggen. Rustig wachtte ze af. Het was aan hem of hij zich wou openen tegenover haar of niet. Wanneer zijn hoofd op haar schouder lag sprak hij. 'Ik had daar moeten sterven,' fluisterde hij zachtjes. Lichtjes verbaasd keek ze hem half zijdelings aan. Is dat waar hij constant aan dacht? dat hij daar had moeten sterven? Haar verbaasdheid ebde weg en een lichte frons verscheen op haar voorhoofd. Ik had het hem beloofd. Alles wat ik deed, deed ik voor hem. Nu is hij weg, maar ik ben nog steeds hier. Ik zou hier niet mogen zijn,' fluisterde hij zacht. Lilith schudde haar hoofd zover het kon. "Ronodan..." Zelf sprak ze nu ook op een zachte toon. "Denk je dat hij dit zou willen? Jou zo zien leven, leven met al die schuldgevoelens en opgekropte woede?" Haar armen had ze losjes rond zijn middel geslaan voor een losse omhelzing. "Ik zeg niet dat je moet veranderen, maar die schuldgevoelens zijn teveel. Zou hij niet gewild hebben dat je hem nu beloofde verder te leven? Met goeie herinneringen aan de man van wie je hield in plaats van al die schuldgevoelens dat je had moeten sterven met hem?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 14 2015, 23:17

Haar aanraking was aangenaam warm zoals altijd. Haar hand op zijn wang liet de rest van zijn lichaam koud aanvoelen. Hij had al die tijd zacht gesproken. Een klein deel laten zien van wat zich in hem afspeelde. Zijn psychologische gevechten. Zijn strijd, zijn haat en schuld. Ronodan beet zijn kaken op elkaar toen Lilith tegen hem sprak. 'Ik voel me niet schuldig dat hij weg is,' begon hij zacht en pakte losjes haar polsen om zich los te maken uit haar omhelzing. Zijn ogen keken haar recht aan. Ze waren vervuld met haat. Niet naar haar, maar naar hemzelf. 'Ik voel me schuldig omdat ik heb laten begaan. Die dag erna, dat was de laatste keer dat we elkaar zagen. We zouden geëxecuteerd worden die dag. Er waren zoveel mogelijkheden. De beul die niet kwam opdagen, het uitstel. De nieuwe veroordeling. Ik wist waar hij heen gestuurd zou worden. Ik was te egoïstisch, te verzwolgen in mezelf om iets te doen. En ik haat mezelf ervoor,' spoog hij de woorden bijna vol walging uit. Hij liet Lilith los en draaide zich om. Buiten was de storm losgebarsten. 'Ik had hem gewaarschuwd! Ik had het hem gezegd. Maar ik geloofde in hem,' schreeuwde hij nu uit. De stoel kreeg het te verduren. Hij smeet het ding opzij toen het in zijn weg kwam. Hij werd langzaam gek van binnen. Hij wist niet langer wie er schuld had en wie niet. Wat er gedaan had kunnen worden en wat onvermijdelijk was geweest. Maar waar hij het meeste gek van werd was dat hij hem niet meer kon vinden. Het was alsof hij die dag van de aardbodem verdwenen was. Inmiddels was Ronodan aan de andere kant van de kamer met zijn rug tegen de muur gaan zitten. Zijn hoofd was naar voren gevallen waardoor zijn rode haar naar voren viel en hem het zicht ontnam. 'Waarom ben ik nog steeds hier?' fluisterde hij zacht. Een verborgen doodswens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22 2015, 13:31

Lilith was de rust zelf, terwijl Ronodan juist het volledige tegenovergestelde was. Zoveel woede... Zijn aura pulseerde ervan. iets dat Lilith niet makkelijk maakte. Ja, ze leefde nu al lang, maar in al die tijd heeft ze nog altijd het aura zien niet volledig in de hand. De reden was omdat ze die eigenlijk niet hoorde te hebben. Dat kunnen alleen een paar lichtmagiërs, en zelf daar is het zeldzaam. Een vuurmagiër zoals zij hoorde dat niet te hebben. Het wordt eigenlijk best eens hoog tijd dat ze misschien naar de Lm van licht zou gaan. Misschien zou hij haar kunnen helpen... Al zijn dat zorgen voor later. Zachtjes sloot ze haar ogen, en probeerde zo goed mogelijk zijn drukke aura te negeren. Iets dat ze na jaren oefenen al lichtjes onder de knie had. Nu, dat gaat niet volledig lukken, de zijne stond haast op ontploffen, moeilijk te negeren dus. In stilte keek ze toe, het weer werd zwaarder en gevaarlijker. Als het erger zou blijven komen zal ze moeten reageren. Net zoals hij het gedaan heeft toen zij te gevaarlijk werd. Beide hadden het niet door. Magie reageert altijd samen met sterke gevoelens. Momenten dat je niet meer helemaal deftig kan nadenken. 'Ik voel me schuldig omdat ik heb laten begaan. Die dag erna, dat was de laatste keer dat we elkaar zagen. We zouden geëxecuteerd worden die dag. Er waren zoveel mogelijkheden. De beul die niet kwam opdagen, het uitstel. De nieuwe veroordeling. Ik wist waar hij heen gestuurd zou worden. Ik was te egoïstisch, te verzwolgen in mezelf om iets te doen. En ik haat mezelf ervoor,' Het bleef stil aan haar kant, hij was degene die alles opkropte en dus alles weer moest gaan loslaten. 'Waarom ben ik nog steeds hier?' Meteen stapte ze naar hem toe, boog door haar knieën en gaf hem een mep in het gezicht, niet te hard om hem zeer te doen, maar hard genoeg om hem terug te trekken uit zo'n gedachten. " Waag het niet zo te denken!" Siste ze. "Stop met zo te denken. Daar heb je niks aan." Doordringend keek ze hem aan. "denk je dat hij wilt dat je zo leeft? Vol zelfhaat? Hoe zou hij nu wel niet van je moeten denken?" mopperde ze. Lilith kende de man dan wel niet. Maar hij zou heus niet content zijn met hoe Ronodan nu leeft. Lichtjes schudde ze met haar hoofd. "Stop gewoon met dat zelfhaat Ronos, daar heb je niks aan. Het doet meer slecht dan goed. En zeg niet dat je dat hebt verdient, want niemand verdient dat." Zei Lilith tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 00:28

Woede was altijd een emotie geweest die aan zijn zijde had gestaan. Het was de bron vanwaar hij zijn magische energie uit putte. De krachtbron die hij aansprak om de magie door zijn aderen te voelen ruisen als de adrenaline die zich door zijn hart pompte. Het was logisch dat de lucht buiten heel sterk daarop reageerde. Ze stonden immers in verbinding. Ze waren één element. Het stroomde eruit. Zijn woede, zijn schuldgevoel. Hij stelde zich kwetsbaarder op dan hij had gedaan als hij volledig bij zinnen was geweest. Maar de woede blies een dikke mist door zijn gedachten. Hij was tegen de muur gaan zitten, zijn hoofd hangend. Uit het niets kwam de klap van Lilith. Hij keek haar aan met een mengeling van verontwaardiging en woede. Hij raakte met zijn vingertoppen de plek aan waar ze hem geslagen had. Het deed geen pijn, al voelde hij haar handafdruk wel nagloeien. Maar hij was eerder verbaasd dat ze hem een mep gegeven had. Zijn ogen bleven haar volgen zolang ze sprak. Hij ging er niet tegenin. Hij zuchtte zachtjes en steunde met zijn hoofd tegen de muur achter hem terwijl buiten de storm langzaam tot rust kwam. 'Soms vergeet ik hoe ik hier ben beland. Of dat ik hier ben. Dan wordt ik wakker in Angani en herinner ik het me weer. Ik weet dat ik niet terug kan naar het verleden, nog dat ik het terug kan draaien. Maar vraag jij je nooit af waarom je hier ooit ja tegen gezegd hebt?' vroeg hij zacht aan Lilith.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 24 2015, 10:21

Beide waren onstabiel, al was dat van Lilith lichtjes voorbij voor het moment. Bij velen gebeurd het wel eens. Het enige verschil van hen, is dat ze ermee moesten oppassen. Zij hebben namelijk een hele planeet dat op hun schouders ruste. Haar ogen gleden weer naar buiten. Naar de storm dat daar uitgebarsten was, het liet zien hoe het er vanbinnen inging bij Ronodan. Zijn verleden was waarschijnlijk ook nog eens zwaarder dan die van haar geweest. Al weet niemand dat. De ene kan het beter aan dan de andere. Deels hangt het er ook vanaf welke leeftijd het allemaal gebeurde, en hoe lang het duurde. Het is niet dat Lilith het graag deed, maar toch mepte ze hem. Had ze dat niet gedaan dan was hij nog meer zijn zelfhaat zitten opwakkeren, zijn woede. Iets dat ze liever niet had. Toch zeker niet hier op een school met veel te veel studenten die gewond zouden kunnen geraken door de storm. De jonge vrouw zag dat de man voor haar even geschrokken was dat ze hem een mep had verkocht. Ze nam het hem ook niet kwalijk, het bracht hem tenminste wel even lichtjes terug. 'Soms vergeet ik hoe ik hier ben beland. Of dat ik hier ben. Dan wordt ik wakker in Angani en herinner ik het me weer. Ik weet dat ik niet terug kan naar het verleden, nog dat ik het terug kan draaien. Maar vraag jij je nooit af waarom je hier ooit ja tegen gezegd hebt?' vroeg hij zacht aan Lilith. Lichtjes slaakte ze een diepe zucht. " Haast iedere dag." Mopperde ze, al was het meer tegen zichzelf dan tegen Ronodan. " al wil dat niet zeggen dat ik mezelf ga opsluiten, of constant mezelf de schuld geven van het verleden. Ja er heerst net als bij jou ook woede bij mij. En ja er zijn momenten dat ik die niet meer onder controle houd, dat zijn de dagen wanneer ik toch wel mezelf de schuld begin te geven." even gleed ze met haar vingers door haar bruine haren. "De reden waarom ik hierop ja heb gezegd is omdat ik verder moet leven... Voor de mensen waar ik van hield die dat niet meer kunnen doen." Lilith keek recht in zijn ogen. " En ik wil er ook voor jou zijn Ronodan, of je het nu wilt of niet. " sprak ze vol vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 26 2015, 19:46

Hij reageerde op een verraste blik na niet op het feit dat ze hem geslagen had. Lilith zou waarschijnlijk de enige persoon in heel Kovomaka zijn die daarmee weg zou komen. Hij ging verder met zijn verhaal waar hij gestopt was nadat hij zijn hoofd had laten hangen. Hij deelde zijn verwarring met haar. Zijn Onzekerheden. Ze zuchtte toen hij uitgesproken was en gaf toe dat zij zichzelf dezelfde vraag stelde. Ze liet het zo makkelijk klinken. Verder leven voor hen die dat niet meer konden. Het klonk zo nobel. Maar wat nou als zij je niet met rust lieten? Als de doden elke nacht uit hun graf opstonden om je uit je slaap te houden. Om je te kwellen met hun lot. Hij liet zich kwellen. Het lukte hem gewoon niet om ze buiten te sluiten. Hij keek Lilith recht aan. Haar doordringende groene ogen leken zich dwars door hem heen te boren en het lukte hem niet langer om weg te kijken. 'Waarom?' vroeg hij zacht zonder weg te kijken. 'Waarom wil je er voor mij zijn? Wat heb ik ooit voor jou gedaan dat je zo tegen me doet?' vroeg hij. Er waren geen woorden om zijn relatie met Lilith te omschrijven. Het had zich aardig rot gevoeld toen ze weg was. Hij had zelfs eerlijk toegegeven dat hij haar gemist had. Maar toen ze er weer was wist hij niet hoe ver hij bij haar vandaan moest blijven. Hij had nooit zijn best gedaan echt vriendelijk tegen haar te doen. Waarom zou ze dat dan wel tegen hem zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 30 2016, 11:00

De reden dat ze sloeg was voor al zijn verwarring. Hem proberend wakker te schudden en stoppen met dat zelfmedelijden, en dat zelfhaat. Uiteindelijk haal je daar toch niks uit. Het brengt alleen maar meer ellende. Het zorgde ervoor dat je niet alles om je heen zag. Je keek alleen maar in het verleden. Aan wat er had zou moeten gebeurd zijn in plaats van wat er is gebeurd. Ronodan moet snappen dat het verleden in het verleden blijft en daar nu niks meer aan veranderd kan worden, behalve vooruit gaan en uitkijken voor de toekomst, want daar kan van alles nog gaan veranderen. Haar ogen zocht soms contact met de zijne en anders sloeg ze die naar de grond. Hij had zo'n ingewikkeld karakter. Ze wist het niet waarom, maar om een of andere reden voelde ze zich tot hem aangetrokken. De enige vraag was op welke manier? Lilith had het nog niet kunnen uitvinden. Voor het moment gaat ze er ook niet verder over nadenken, op dit moment had ze er geen zin in om het te kunnen ontrafelen. Weer keek ze hem recht aan. . 'Waarom?' vroeg hij zacht zonder weg te kijken. 'Waarom wil je er voor mij zijn? Wat heb ik ooit voor jou gedaan dat je zo tegen me doet?' vroeg hij. Even dacht ze over zijn vraag na. Dacht na hoe ze haar gedachten in woorden moest omzetten, hoe ze het hem ging uitleggen. " Het gaat niet om wat jij voor mij hebt gedaan Ronodan. Het gaat erom dat jij iemand nodig hebt die naast je zijde staat. Die al je zever aankan. Want iedereen heeft toch een iemand nodig die bij zijn zijde staat. Lilith zou namelijk niet de persoon zijn geworden die ze nu is als ze nooit bij de drakenrijders terecht was gekomen door haar vader. Dan had ze achter haar ouders dood niet bij de rijders terecht zijn gekomen om weer te healen. Dan zou ze nooit haar eigen draak gekend hebben die haar hart heeft weten te healen. Een lichte zwakke glimlach sierde haar rode lippen. "Laat me toch toe" Fluisterde zachtjes. Haast onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 05 2016, 00:47

De storm buiten was tot bedaren gekomen. Evenals Ronodan zelf. Je zou haast kunnen zeggen dat hij er ontspannen zat, bijna dan. Lilith had hem een mep verkocht om hem wakker te schudden. Om hem terug naar het hier en nu te halen. Maar daar wilde hij helemaal niet zijn. Aan alles was te zien dat Ronodan het zoveel mogelijk vermeed om in het heden te leven. Zijn kamer was er een mooi voorbeeld van. Wie Angani betrad zou meteen iets ongewoons opvallen. Namelijk het ontbrekend van spiegelende oppervlakten. Zeker, hij bezat enkele spiegels, al hadden de meesten een beschermende laag stof zodat ze geen reflectie konden tonen tenzij je het doek weg zou trekken. Het was omdat hij niet naar zichzelf kon kijken. Hij verachtte zijn eigen aanblik. En zijn ogen nog wel het allermeest. De verschillend gekleurde irissen die hem altijd verwijtend aan leken te kijken.
Hij kon zich geen enkel scenario voorstellen waarbij Lilith vrijwillig haar vriendschap aan hem aanbood. Hij zag het stomweg gewoon niet. Dus hij vroeg haar ernaar. Haar antwoord was zo puur, zo oprecht. Hij staarde haar aan. En toen, uit het niets, kwam hij wat overeind en boog hij zich naar voren. Hij trok Lilith tegen zich aan. Waar hij haar de vorige nacht nog weg had willen duwen en zelfs vanochtend nog kwaad om werd deed hij nu uit zichzelf. Hij zei verder niets. Hij drukte haar alleen maar strak tegen zich aan. En een spontane rust overspoelde hem. Een rust die hij in geen jaren meer had gekend. Ergens vroeg hij zich af of het door haar kwam. Maar die gedachte dreef langzaam weg naar de achtergrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimema feb 08 2016, 16:29

Lilith voelde zich lichtjes opgelucht wanneer ze voelde dat de wind bedaarde. Dat betekende dat Ronodan dat deels ook was. Voor nu... Hoe lang zou het duren voordat hij weer zo begint te denken als daarnet? Al zal dat Lilith niet tegen houden. De vrouw zou er blijven zijn voor hem. Hem op weghelpen. Zelf begreep Lilith ook niet waarom ze er voor hem wou zijn. het was gewoon een gevoel dat ze niet kon tegenhouden. Misschien omdat ze lichtjes zichzelf zag? Het alleen zijn. Het gevoel dat je ook alleen wilt blijven en met gerust wilt worden gelaten. In het begin na de dood van haar ouders had LIlith dat ook voor een lange tijd. uiteindelijk heeft Lilith zich daar overheen kunnen zetten, grotendeels met de hulp van de draak die ze heeft zien opgroeien. Samen met het gigantische beest is het haar gelukt om zich weer uit haar put te trekken. Wanneer Ronos opstond volgde ze zijn voorbeeld. Het volgende dat kwam zag Lilith niet aankomen. De eerste seconde dacht ze dat hij ging weggaan. Het niet ging accepteren. Het was soms moeilijk te zien wat hij zou doen. De andere seconden stond ze in zijn armen, haar ogen wagenwijd open. Even niet begrijpend wat hij deed. Wanneer het besef eindelijk door haar was gedrongen gleden haar eigen armen rond zijn middel en hield ze hem vast. Haar hoofd liet ze leunen tegen zijn schouder. Meer deed ze niet. Maakte geen enkel geluid en liet hem toe.Zo bleven ze in een stilte staan. haar ogen gesloten. De geur van Ronodan gleed in haar neusgaten. Lilith trok lichtjes haar hoofd terug en keek hem recht in de ogen, haar smaragd groene ogen en zijn donkerbruin en ijsblauwe ogen. twee verschillende, en toch zou ze het niet anders willen. Seconden tikten voorbij, het leek Lilith maar niet te lukken om weg te kijken. Iets in haar zorgde er zelf voor dat ze heel langzaam haar hoofd dichter naar de zijne bracht. Haar gedachten stonden op nul. En voor ze het al te goed zelf besefte kwamen haar zachte lippen in contact met zijn warme lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 02 2016, 23:58

Het was alsof zijn lichaam op automatische piloot was gegaan en hij er geen controle meer over had. Zijn brein deed ook niet echt pogingen om ertegen te vechten en Ronodan trok Lilith tegen zich aan. Zijn vingers verstrengelde zich met haar lokken toen zijn hand zich zachtjes over haar achterhoofd bewoog. Met zijn wang lag hij losjes tegen haar slaap aan. Haar haren hadden een milde zoete geur. Haar lichaam was een constante bron van warmte die in contrast stond met zijn huid die gewend was geraakt aan de kou waar hij altijd in leefde. Hij voelde hoe haar armen zich een weg naar zijn rug vonden. Haar schouder had zijn rustplaats op Ronodans schouder gevonden. Een aparte rilling trok door zijn lijf, maar het was geen onaangename. Hij luisterde met half gesloten ogen naar haar kalme hartslag en voelde haar ritmische ademhaling. Hij slikte zachtjes.
Toen ze zich los maakte van hem verslapte zijn grip op haar. Gevangen door haar blik kon hij niets anders dan terug staren. Alsof alles om hem heen vertraagd was zag hij haar dichterbij komen, maar zijn gedachten registreerde het niet.
Haar lippen waren warm en zacht. Ronodan boog zich een klein beetje verder naar haar toe en beantwoorde haar zachte, tedere lippen. Hij behandelde haar even zachtjes als ze met hem had gedaan. Zijn handen vonden hun weg naar haar gezicht, streelden een lok haar uit haar gezicht. Toen zijn lippen de hare eindelijk met rust lieten legde hij zijn voorhoofd tegen de hare, terwijl hij haar hoofd losjes omlijst had met zijn handen. Hij haalde adem om iets te zeggen, maar woorden bleven steken en zijn adem ontsnapte weer aan hem. 'Doe me dit toch niet aan,' fluisterde hij uiteindelijk zachtjes, al was in zijn hele houding te zien dat het loze woorden waren. Zijn handen gleden langzaam van haar hoofd naar haar haargrens achter in haar nek. Zijn duim streek zachtjes langs haar zachte huid bij haar wang en kaaklijn. Wat een demonische engel kon ze toch ook zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03 2016, 16:49

De stilte in haar kamer maakte de sfeer er alleen maar sterker op. Lilith kon niet omschrijven wat de sfeer precies was. Beide hun aura reageerden er op. Dat kon ze voelen. Hoe dit is ontstaan kon zelf zij niet zeggen. Wat beide deden leek geen van beide te beseffen. Er niet goed kunnen bij stilstaan. Het lag als een raadsel tussen hen beide. Lilith haar ogen waren open. Haar spieren volledig relaxed door in de armen van Ronodan te zijn. Het verbaasde haarzelf dat ze zo relaxed was onder zijn aanrakingen. Een zachte en licht trillende zucht verliet de keelgat van de vrouw wanneer de vingers van de man door haar haren gleden. Haar ogen flutterde dicht door haar lichaam daar op reageerde. Zachtjes ging ze wat achteruit, zodat ze elkaar konden aankijken. Lilith dacht niet rationeel na wanneer haar lippen die van Ronodan aanraakte. Voelde ze zich tot hem aangetrokken? Was het gewoon een fling? Ze wist het niet. Hun lippen op elkaar. Haar vingers grepen de voorkant van zijn shirt vast. Wat speelde er tussen hen. Niemand kon een label op hun relatie plakken. Het was allemaal zo ingewikkeld. Alleen... dit, dit voelde voor een of andere reden goed voor haar. Het maakte haar in de war, maar toch rechtuit. Ronodan was de eerste die zich terug trok. Hun hoofden tegen elkaar, Lilith haar ogen nog steeds gesloten. 'Doe me dit toch niet aan,' fluisterde hij uiteindelijk zachtjes. De vrouw keek hem aan. Zijn stem was niet overtuigend. Lichtjes beet ze op haar onderlippen, zonder het oogcontact tussen hen beide te verspillen. Haar hanen lagen nu plat op zijn borstkas. " Houd me dan tegen" Het gefluister was maar amper hoorbaar. Nu wou ze niet bij de gevolgen stilstaan. Dat kon ze wel doen wanneer dit allemaal voorbij was. Voor de tweede keer ging ze dichter naar hem toe. Haar lippen enkele millimeters van elkaar verwijderd. Deze keer ging zij niet de eerste stap zetten. Hij moest het over zijn gedachten zetten om het te doen. Het zou hen beide duidelijk maken of hij het wilt of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 07 2016, 18:57

Hij kon zijn eigen hart in zijn borstkas voelen bonken als een gek. Alsof ze adrenaline direct in zijn aderen had gespoten. Erger nog, hij zwoer dat hij het ruisen van zijn eigen bloed hoorde in de stilte. Maar waar hij gespannen was en al zijn aandacht nodig had om die adrenaline rush onder controle te houden, was Lilith compleet ontspannen. Haar lippen voelde zacht en warm. Alles aan haar eigenlijk wel. Hij voelde hoe ze zijn shirt greep. Hij verloor zichzelf in haar en schrok bijna toen hij zijn eigen lichaam op haar impulsen voelde reageren. Dit was dezelfde vrouw die hij nog geen half uur geleden nooit meer had willen zien. Die hem tegen zijn gezicht gemept had om hem tot bedaren te brengen. Verstand zei hem niet door te zetten, maar hij kon haar niet loslaten. Zelfs toen hij terug week van haar zachte aanraking bleven zijn vingers verstrengeld in haar lange, zachte lokken. Een laatste, hopeloze vorm van weerstand kwam als zachte fluistering over zijn lippen. Ze moest hem weg sturen. Ze moest hem nu wegsturen. Maar dat deed ze niet. En hij was er niet sterk genoeg voor. De adrenaline duwde hem over de rand. Hij kwam Lilith tegemoet en proefde opnieuw haar zoete lippen. Zijn handen gleden zacht over haar lijf, streelde haar langs haar rug en trok haar nog iets dichter tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 07 2016, 19:57

Ging ze hier spijt van krijgen? Nee. Ga ze er meer over nadenken? Hoogstwaarschijnlijk wel. Voor nu ging ze er niet over nadenken. Of over hoe gênant het zou zijn wanneer beide weer bij zinnen zijn gekomen. Ze verlangde naar zijn lippen achter ze voor het eerst geproefd en gevoelt te hebben. Haar vingers grepen zijn shirt vast. Niet in een krampachtige manier, ze had het maar losjes vast. Hij zou er met gemak uit kunnen komen als hij zich terug zou trekken. Met haar lippen iets uit elkaar keek ze hem aan. Zijn woorden waren zachtjes uitgesproken. De overtuiging zat er niet bij. Toch stond Lilith niet bekend om iemand te pushen. Dus gaf ze hem een kans. Stelde hem voor dat hij haar maar moet wegduwen, als hij dit niet wou. Zijn vingers die nog in haar haren verstrengeld zaten maakte haar ondertussen wel duidelijk dat de kans groot was dat hij geen nee zou zeggen. Geduldig wachtte ze af. Al snel wist ze het antwoord wanneer hij haar lippen tegemoet kwam. Haar ogen sloten zich dan ook weer automatisch. Haar ene hand zachtjes op zijn wang terwijl de andere nog steeds zijn shirt vast had. een zachte zucht schoot uit haar keelgat wanneer hun lichaam tegen elkaar gedrukt werden. Twee soorten lichaamswarmte kwamen samen tot 1. Al snel gleed de hand van zijn wang naar zijn haren en verstrengelde het met haar vingers. Trok er lichtjes zachtjes aan. De ene huivering na de andere raasde door haar lichaam onder zijn aanrakingen. Met een stap brak ze alles tussen hen. Haar gif groene ogen waren ondertussen al donkerder geworden. Met een trek van haar arm trok ze hem mee door de kamer om hem dan ruw, maar ook voorzichtig op haar bed te duwen. Daar ging ze op zijn schoot zitten en drukte haar lippen weer op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 07 2016, 20:55

Hij wist niet langer door welk gevoel hij zich liet leiden. Misschien was het niets anders dan zinloze lust. Lilith was gewoon een mooie vrouw, daar kon niemand omheen. Maar wat als het geen lust was? Zijn gedachten werden verdreven door haar geur, haar warmte en haar schoonheid. Hij voelde hoe ze opnieuw naar zijn shirt greep. Hij gaf zich over aan wat zijn lichaam wilde doen. Zijn ademhaling versnelde wat bij het voelen van haar warme lichaam dwars door de stof heen. Hij voelde haar hand verschuiven van zijn wang naar zijn haren. Een halfzachte, onderdrukte kreun kwam over zijn lippen toen hij haar zachtjes voelde trekken. Een aangename rilling ging over zijn rug. Toen uit het niets verdween haar warmte. Hij opende zijn ogen weer. Gewillig liet hij zich mee trekken door haar en later op bed duwen. Hij kust haar terug toen ze haar lippen weer op de zijne drukte. Maar na een tijdje week hij terug. Zachtjes streek hij haar lokken uit haar hals en boog zijn hoofd een beetje. Langzaam kuste hij haar nek van het plekje net onder haar oor, langs haar hals naar haar schouder. Zijn ene hand lag op haar onderrug terwijl zijn andere langs haar been streelde. Onderaan haar hals likte hij een klein stukje van haar huid waarna hij er zacht naar blies in de hoop dat het plotselinge koude gevoel haar plagerig kippenvel zou bezorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 07 2016, 21:26

Beide in trance, beide snakkend naar elkaar. zo zag Lilith het toch. Ogen volledig gesloten en ging volledig op aanrakingen af. Haar handen gingen van zijn wang naar zijn haren. Er lichtjes aantrekkend om dan weer haar vingers verder door zijn haren te laten glijden. Om eerlijk te zijn wist ze niet vanwaar deze verlangens van haar vandaan zijn gekomen. Al snel had ze hem op het bed gezet om dan op zijn schoot te gaan zitten. Beide armen over zijn schouders heen geslagen, om hem dicht tegen  haar gedrukt te houden. Wanneer hij zich terugtrok keek ze hem afwachtend aan. Lichtjes hapte ze naar adem wanneer zijn lippen haar nek aanraakte. Hoe zijn warme ademhaling over de hele zijkant van haar nek verspreide. Lilith haar ogen sloten dan ook weer meteen bij deze sensatie dat opgewekt werd door hem. Zachtjes beet ze op haar onderlip. Al ontsnapte er zachtjes een stille kreun uit haar mond. Haar nagels boorde zich lichtjes in zijn nek, wanneer ze een huivering door heel haar lichaam voelde gaan. Haar rug kromde ze stilaan om hem zo plat te laten liggen op haar bed. Haar handen hadden zijn polsen vast gegrepen en hield het naast zijn hoofd vast. Nu was zij degene die vederlichte kusjes in zijn nek begon te geven. Om dan zachtjes te gaan knabbelen aan zijn rechter oorlel. Eens zien door wat hij hij niet meer stil zal blijven. gewoon lichtjes plagen kan geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 07 2016, 21:54

Het was abnormaal hoe snel de knop kon omslaan. Aanraken alleen was al snel niet genoeg meer. Hij wilde meer. Hij begon met het langzaam ontdekken van elk plekje van haar nek. Een kleine grijns verscheen toen hij haar licht naar adem hoorde happen. Het moedigde hem aan om door te gaan. Zijn beide handen gleden naar haar rug zodat hij haar kon tegenhouden toen hij naar voren ging met zijn bovenlichaam en zij daardoor gedwongen naar achteren moest buigen. Zacht drukte hij een kus op de huid vlak boven de plek waar haar sleutelbenen samen kwamen en haar hals eindigde. Het feit dat hij een zachte kreun uit haar mond hoorde ontsnappen vuurde hem alleen nog maar meer aan. Hij hield even zijn adem in toen hij haar nagels in zijn huid voelde drukken. De intense spanningen hadden zijn zenuwen op scherp gezet. Alles kwam heviger, sterker. Zelfs de kleinste impulsen ervoer hij.
Lilith kromde haar rug waardoor hij zich langzaam terug moest laten zakken op het bed. Zijn polsen waren door haar tegen het bed gedrukt. Maar hij vond het niet erg. Hij kon alleen maar naar haar opkijken. Ze pakte hem terug door ook hem te plagen met zachte kussen in zijn nek. Toen ze zachtjes aan zijn oorlel knabbelde spande de spieren in zijn handen zich aan terwijl hij zachtjes lucht zijn longen inzoog nadat hij bijna vergeten was weer in te ademen. Hij haakte zijn been achter de hare en zette kracht door zijn buikspieren aan te spannen en haar zo van zich af probeerde te duwen. Hij lag naast haar en hing half over haar heen. Hij streek haar lokken uit haar gezicht en gaf een kus op haar voorhoofd. Daarna trok hij langzaam een stukje van haar kleding omhoog om haar buik te ontdekken met zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 07 2016, 22:18

De sfeer was dik en warm, sensueel en zacht. Beide konden niet stoppen met elkaar aan te raken. Lilith wou niet stoppen met hem aan te raken. Het gevoel dat hij haar gaf, en dat zij hem gaf. Het liet haar alleen maar nog meer snakken. Lilith had haar controle dan ook volledig verloren bij hun eerste kus. Dat een simpele kus alles kan doen ontploffen. Vanaf dat ze de controle volledig had verloren en onder trance van Ronodan zijn aanrakingen was geraakt, begon ze langzaam aan lichtjes zwaarder te ademen. Achter dat hij haar heeft doen kreunen, besloot ze om de rollen om te draaien en liet hem plat liggen. Zo kon ze haar eigen plagende kusjes in zijn nek gaan plaatsen. Een lichte grijns sierde Lilith haar lippen wanneer ze hoorde Ronodan naar verse adem happen. Voor dat ze het al te goed besefte lag ze nu plat op haar rug, Ronodan half over haar. De grijns werd gewisseld naar een zachte glimlach, en haar ogen gingen dicht bij de kus op haar voorhoofd. Haar groene ogen gingen snel weer open wanneer zijn warme zachte lippen over haar buik gingen."Och" god. Haar ene hand greep de dekens onder haar lichtjes vast. Terwijl de andere weer door zijn haren gingen. Voor het moment moest ze zich in houden om niet haar rug hol te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 07 2016, 22:36

Als hij haar langer door liet gaan zou hij uiteindelijk toch een zachte kreun moeten uiten. Dat plezier wilde hij haar niet geven, nog niet. Daarom haakte hij zijn been achter de hare en wisselden ze weer van positie in de intieme dans die ze waren begonnen. Hij lag niet helemaal bovenop haar, maar hing half over haar heen. De lichte kus op haar voorhoofd was om haar af te leiden. Hij pakte het weer op bij de zachte huid van haar buik. Zachte kussen, zijn lippen die zacht over haar huid streken en zijn hete adem bij elke kus die hij gaf. Hij kroop steeds verder omhoog tot hij zijn laatste kus vlak onder haar borsten. Hij kwam wat meer overeind en steunend op zijn hand zocht hij haar lippen weer op. Hij trok haar zachtjes omhoog, ondersteunde haar in haar rug waar nodig. Toen ze eenmaal zat kuste hij haar verder. Zijn vingers haakte zich onder de stof van haar topje en de het enige moment dat hun kus onderbroken werd was toen hij voorzichtig haar shirt over haar hoofd uittrok. Hij legde het achter haar neer op het bed en was het kledingstuk vergeten. Zijn handen streelde over de nu blote huid van haar rug. Zijn vingers volgde de lijn van haar ruggengraat terwijl zijn lippen haar schouders vonden. Zijn andere hand zocht de hare en zijn vingers verstrengelde met de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

[M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Pulsing nightmares.   [M] Pulsing nightmares. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[M] Pulsing nightmares.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» (Vervolg) Pulsing Magic
» [Verhaal] Nightmares
» Nightmares || Open
» Nightmares [OPEN]
» Nightmares and lost thoughts

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Eldur - The Room of Fire-