PortalIndexNightmares || Open HpD5UwnNightmares || Open 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nightmares || Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tamani
.
.
avatar

Nightmares || Open UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitimevr nov 30 2012, 21:52

'Ik loop in een lange gang, die eindeloos lijkt te duren. Ik heb hem al eerder gezien, lijkt het. Er hangen foto's van mijn zus, ouders en ik. Plots zie ik licht aan het einde. Ik begin te lopen en kom aan het licht, maar ik struikel. Ik sta op en voel iets nat aan mijn handen. Bloed. Waar ben ik over gestruikeld? Ik kijk en zie de lichamen van mijn zus, mijn moeder en vader. Plots voel ik een hevige steek in mijn buik. Ik kijk op en zie mijn tante, met een geweer in haar handen dat op mij gericht is. Ik kijk naar mijn buik. Bloed.'
Met een gil wordt Serena Simone J wakker. Haar tante Lisa - zij was het. Zij had haar familie vermoord, als ze haar droom mocht geloven, en dat deed ze ook, want nu ze erover nadacht leek het logisch dat zij het gedaan had.
Toen haar ouders en zus dood lagen, was ze naar haar tante gevlucht. Zij had gezegd dat ze naar hier moest komen. Hopeloos had ze gezegd dat ze geen geld had om dat te betalen. Zij ging het wel betalen, had ze gezegd, ze had geld.
Af en toe kreeg ze ook wat geld opgestuurd van Lisa. Ze dacht dat het het geld van Lisa was, maar dat was dus niet zo. Het was haar eigen geld. Hoe kon Lisa dat ooit doen?
Serena Simone J stond op. De slaap zou toch nooit kunnen terugkomen nu ze dit wist. Ze borstelde snel haar haren, deed een haarlintje om en trok kleren aan: een zwarte jurk, legging en vestje. Haar voeten liet ze in een paar gehakte zwarte laarzen glijden.
Ze glipte de trap af en liep naar buiten. Ze maakte een kleine lichtbol om haar weg te verlichten maar niet te veel op te vallen - niemand moest haar zien, stel je voor dat ze bij de headmaster belandde omdat ze buiten was om middernacht. Niet goed voor haar reputatie.
Ze wist al waar ze heenging: de kerkers. Niemand ging er heen, en zeker 's nachts niet. Ideaal dus, want ze had tijd nodig om rustig na te denken. Ze geloofde echt haar droom, waarom zou ze dat anders 's nachts dromen? Niet omdat ze leugens binnen moest krijgen, maar omdat het lot beslist had dat het tijd was voor Serena Simone J dat ze wist wie het gedaan had. Wie er verantwoordelijk was voor de dood van haar familie.
Ze liep de kerkers binnen en liep naar een plek om zich te verstoppen, geen te moeilijke weg, natuurlijk, zodat ze er nog uit zo raken. Met de lichtbol nog steeds naast haar liep ze een oude kerker binnen en ging op een grote steen zitten.
Ze nam haar gsm en zocht tante Lisa tussen haar contacten. Als ze het gevonden had, tikte ze 'Jij hebt het gedaan! Ik dacht dat ik je kon vertrouwen!' maar ze delete het bericht weer. Lisa moest nog niet weten dat zij het wist. Ze ging het pas vertellen als de tijd rijp was.
Waarom had Lisa dat gedaan? Ze was lid van de familie Star, dus had ze het wel breed genoeg. Ze had ook veel geld, net zoals het gezin van Serena Simone J. Alhoewel... Lisa gaf wel veel uit, veel meer dan de familie Star. Haar geld zal vast opgeweest zijn en ze zal een lening gevraagd hebben aan haar ouders.
Misschien wouden haar ouders niet en vermoordde Lisa hen om geld te hebben? Of kon ze het niet terugbetalen en vermoordde ze hen zodat ze het niet hoefde terug te betalen?
Serena Simone J had geluk dat zij er niet bij was, anders zou zij hier nu ook niet meer staan. Lisa had haar vast niet meer achteraf ook vermoord omdat Serena Simone J er vast niet zou achter komen. Hoe zou ze dat ook moeten doen? Lisa wist niet dat Serena Simone J dit ooit zou dromen.
Serena Simone J schrok op omdat ze voetstappen hoorde. Oh nee, er was hier natuurlijk licht van haar en dat scheen in het gangetje. Ze doofde het licht, maar het was vast al te laat. De persoon had haar vast al gezien.

[Dit is denk ik mijn langste post ooit... Tsja, had inspiratie voor Serena Simone J, ben er lang inactief mee geweest]
[Open voor iedereen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Nightmares || Open UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitimevr nov 30 2012, 23:34

Sasuke, you are my new light, a light that’ll shine. My hope, my dreams, a hope that will extinguish a novan family. With your new power you will the most powerful of them all!

Sasuke schrok wakker, het zweet liep langs zijn voorhoofd naar beneden. Het was een enge droom geweest, een droom, een flashback. Een flashback naar het evenement dat jaren geleden was gebeurt. Een daguitstap naar Nova, Sasuke, zo’n naïef persoontje had natuurlijk niet door wat Itachi van plan was geweest. Hij had gewoon geloofd dat er niets aan de hand was en dat het een gewone aangename dag zou worden, maar Itachi had opzoekingswerk verricht en was zo te weten gekomen hoe hij de demoon in Sasuke kon ontgrendelen en een familie kon vermoorden die hij oprecht haatte. Sasuke was een perfecte pop om te bespelen, makkelijk manipuleerbaar. Itachi had de demoon in Sasuke losgelaten en hij had bijna de hele familie LaFee uitgemoord samen met de vader van Zack Fair. De jongen die voor de deur was gaan staan om de boel te beschermen. Eerst had Sasuke er geen idee van wat er aan de hand was en zijn geheugen was gewist geweest zodat hij er zich helemaal niets van zou herinneren. Langzaam stond hij recht en bekeek hij zichzelf in de spiegel. Hij zag er verschrikkelijk uit. Zijn rode ogen keken hem aan en hij legde zijn haar goed. Hij was moe, maar hij sliep al weken slecht. Het was gewoon echt slecht met hem aan het gaan. Hij trainde nog wel om zijn lichaam in topconditie te houden, maar zijn levenslust was zowaar verdwenen. Hij maakte alleen nog maar opmerkingen en hij vocht eigenlijk constant met mensen. Ze vonden hem eng, een freak, een spook. Begrijpelijk, nu besefte maar pas hoe belabbert hij er wel niet uitzag. Hij begon zijn haar rustig in gel te doen, het was laat maar hij had zin in een nachtelijke wandeling. Niemand zou hem opmerken in zijn lange zwarte jas en zijn camouflagespreuk. Niemand zou hem zien. Hij liep zijn kamer uit en wandelde richting de kerkers en hij hield zich gedeist toen hij een meisje zag langslopen dat hij haatte. Niemand mocht weten dat hij nu nog op dit ongoddelijk uur rondliep. Ach ja, wat kon het hem eigenlijk nog schelen. Het was nu al eenmaal zo en zo zou het vast altijd wel blijven. Langzaam liep hij de trappen van het kasteel af richting de kerkers en maakte zich daar zichtbaar, maar er brandde licht. Wat vreemd was. Hij liep erop af en zag dan hoe snel het werd uitgedaan. Sasuke zag excellent in het donker, maar de persoon vast niet, dus hij liet zijn vinger in brand schieten en stak daarmee de toortsen aan. Daarna ging hij op een kruk zitten en staarde hij voor zich uit. Zonder een woord te zeggen. Hij had geen zin om te praten, maar als het meisje wilde praten dan deed ze dat maar.

(sorry kort t.o.v. dat van jou D:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

Nightmares || Open UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitimezo dec 02 2012, 16:17

De toortsen schoten aan en de voetstappen naderden. Een jongen met zwart haar ging op een kruk zitten en staarde voor zich uit. Hij praatte niet, had vast geen zin om te praten, maar daar was Serena Simone J ook niet echt voor in de stemming. Waar zat ze met denken over haar tante?
Dus, Lisa ging nooit te weten komen dat zij dit gedroomd had, tenzij Serena Simone J het haar ging zeggen, wat nog niet meteen ging gebeuren natuurlijk, want het was natuurlijk nog niet allemaal zeker, en ze wou geen valse beschuldigingen geven. Kwam ze alleen in de problemen. Niet de bedoeling.
Ze moest er met iemand over praten, opkroppen was niet goed, dat had ze zelf al geleerd. Maar het leek beter dat ze er met deze jongen niet over zou praten. Als hij wou praten had hij zelf iets gezegd, en dat wou hij vast ook niet, dus Serena Simone J zou maar best niet tegen hem beginnen over haar problemen. Hij zag er wel zo'n type uit dat niks gaf om andere mensen hun problemen, maar dat kon aan Serena Simone J liggen. Ze kon niks voorspellen over hoe andere mensen waren.
Ze leunde tegen de muur. Wat als de droom niet waar was geweest? Wat als haar tante onschuldig was? Maar de meeste dingen verwezen toch naar haar... Het geld dat ze kreeg ook al gaf Lisa veel uit, het feit dat zij haar school betaalde... Ze geloofde wel dat zij het had gedaan, maar niks was zeker. Zou ze het er met de jongen over kunnen hebben? Misschien kon ze voorzichtig proberen erover te beginnen, maar als hij niet goed reageerde zou ze wel stoppen met praten.
Hoe zou ze dit zeggen? Mogelijke zinnen vormden zich in haar hoofd, maar niks leek een goede zin te zijn om te kunnen beginnen. Misschien moest ze gewoon eens 'hallo' zeggen? Dan zou ze ook kunnen zien of hij een vriendelijk persoon was. Maar hallo was zo afgezaagd om te zeggen.
De stilte begon haar helemaal gek te maken. Ze moest het aan iemand kwijt! "Hallo." mompelde ze dan toch maar om van de stilte af te zijn. "Ik ben Serena Simone J Star. Wat doe jij hier?" zei ze zacht. Het was maar een begin om een gesprek te starten, en het was misschien wel afgezaagd maar ze moest iets zeggen want ze was de stilte beu.

[Beetje korter maar de inspi was een beetje op na de lange post xD. Is- ie nog goed?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Nightmares || Open UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitimezo dec 02 2012, 17:02

Wat was vuurmagie toch soms zo handig. Met een vingerknip had Sasuke zijn vinger vuur laten vatten en zo had hij de toortsen aangestoken. Zo kon het meisje dat er zat weer zien. Ze moest zich niet verstoppen, het had toch geen zin voor zijn bloedrode lichtgevende ogen. Langzaam ging Sasuke op een kruk zitten en staarde hij voor zich uit. Hij had geen zin om te praten, maar meer om na te denken, over alles wat er was gebeurt.

“Komaan Sasuke, laten we een uitstap hebben naar Nova” klonk er uit de mond van Itachi. Sasuke zo naïef als hij was stemde meteen in. Het was voor hem leuk om samen met zijn broertje een uitstap te maken. Hij wist natuurlijk niet wat er zou gebeuren. Dat de demoon in hem zou ontgrendelt worden en dus vele mensenlevens zouden sneuvelen. En dat gebeurde dus. Itachi ontgrendelde de demoon in Sasuke die de vader van Zack vermoordde en dan de hele familie van Rhine. Zonder enige emotie had Itachi een moordmachine gemaakt van Sasuke, die tot maar kort de echte waarheid wist.

Niemand zou het ooit te weten komen wat er was gebeurd. Niemand zou ooit weten hoe een koelbloedige moordenaar hij wel niet was in zijn demoonvorm. Maar de demoon was zijn lichaam gevlucht, omdat de demoon hem niet kon overnemen zoals het hoorde. Het enigste wat overbleef was een helse pijn in zijn nek. Een pijnstiller werd ingenomen en hij werd weer rustig, de pijn verdween. Alles was weer goed en Sasuke’s blik ging naar de meid die over hem stond. Zijn rode ogen bekeken haar, ze zag er rijk uit, dat maakte hij toch op uit haar kleding. Maar dat kon hem echt geen barst schelen. Hij had het te druk met zijn eigen verleden. Met zijn hand ging hij door zijn ravenzwarte haar en hij keek dan weer naar de muur waartegen het meisje leunde. Het was een kale muur die lichtjes werd verlicht door het flakkerende vuur van de fakkel, die hij had aangestoken. "Hallo." Werd er tegen Sasuke gezegd en zijn blik ging weer naar het meisje. Ze ging al snel verder met praten. Kon ze gewoon haar mond niet houden en genieten van de stilte? Blijkbaar niet. "Ik ben Serena Simone J Star. Wat doe jij hier?" zei Serena, man moest hij nu werkelijk heel die naam gaan uitspreken? Ugh… Hatelijk. “Aangenaam Serena Simone J Star.” Zei hij op een emotieloze toon, maar toch, het was een hele eer voor de meid dat Sasuke tenminste sprak. “Mijn naam is Sasuke Uchiha, ik kwam hier nadenken, ik kon niet slapen.” Zei hij en hij keek even naar de grond, naar de schoenen van het meisje. “En wat brengt u hier op dit ongoddelijke uur?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

Nightmares || Open UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitimevr dec 07 2012, 22:17

"Aangenaam Serena Simone J Star." zei de jongen. Ze hoorde geen emotie in zijn stem. Maat waar ze wel blij mee was, was dat hij haar volledige naam zei. Ze haatte echt personen die niet haar volledige naam zeiden, bijvoorbeeld Serena. De 'Star' moest er niet nodig bij, maar haar ganse voornaam moest... Je ging toch geen mensen aanspreken met de helft van hun naam? "Mijn naam is Sasuke Uchiha, ik kwam hier nadenken, ik kon niet slapen." zei Sasuke. Hij keek naar de grond, naar Serena Simone J's schoenen. "En wat brengt u hier op dit ongoddelijke uur?"
"Ik ben hier denk ik om dezelfde reden als jou. Ik dacht dat hier niemand anders kwam op dit uur maar dat is dus wel zo. Komen er hier vaak mensen? Want dan denk ik wel dat ik een andere plek uit zal moeten kiezen..." De reden waarom ze hier moest denken liet ze maar achterwege, hij zei zijn reden ook niet, en dat was hij volgens haar ook niet van plan, maar als hij ernaar zou vragen zou ze al een beetje lossen. Hij zou haar behoorlijk ver mogen krijgen om haar het hele verhaal te laten zeggen. Als hij ernaar vroeg, zou ze zeggen dat ze een verschrikkelijke droom had en dat ze tijd had om na te denken. Dan zou hij hopelijk niet verder vragen, want dan zo het wel eens zo ver kunnen komen dat ze gewoon haar hele geschiedenis vertelt en dat is niet de bedoeling. Niet gans Starshine Academy hoeft te weten wat zij doorgemaakt heeft, ze zou al snel bekend kunnen worden. Niet op de manier die zij wou maar op een negatieve manier, als de zielepoot.
Dus, verder denken. Ze had al zo ongeveer alles eigenlijk overdacht. Nog even de belangrijkste vragen overlopen. Wie? Tante Lisa. Wat? De moord op haar gezin, de roof van haar geld, waardoor zij naar hier is gekomen. Waarom? Uit geldnood: omdat ze een lening niet kon terugbetalen of omdat ze er geen kreeg. Waarom ze niets? Omdat ze dan geen geld meer zou krijgen.
Ze zou het toch aan iemand kwijt moeten kunnen? Er was niks slechter dan gevoelens opkroppen. Dan blijf je er alleen maar mee zitten en word het op een bepaald moment te veel en dan stort je gewoon letterlijk in. Nergens meer zin in hebben... Een depressie krijgen kan snel gebeuren, maar gaat niet gemakkelijk weer weg. Voorkomen was altijd beter, anders raakte ze in een diepe put, en ze kon blijven vallen tot ze op de bodem zat. Dan ging ze er natuurlijk niet meer uitraken.
Maar deze persoon zag er niet echt geschikt uit om haar zorgen aan kwijt te kunnen. Ze kon zien aan een persoon - meestal, bij Lisa was dit niet het geval geweest, maar zij had het dan ook wel goed verborgen - hoe hij was. Meestal zag je of die persoon vertrouwelijk of niet vertrouwelijk, blij of verdrietig, open of gesloten was. Dat zag je aan uiterlijk en hoe ze zich gedroegen. En hier zag Serena Simone J heel duidelijk wat voor persoon Sasuke was: een gesloten persoon. Niet ideaal om je zorgen aan kwijt te kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Nightmares || Open UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitimevr dec 07 2012, 22:55

Sasuke was nog zo beleefd om haar hele naam te zeggen. Ze had geluk dat hij eigenlijk vrij goed gezind was, en dit was normaal niet het geval. Ach ja, Serena had gewoon veel geluk dat hij eigenlijk nog te doen was. Normaal was hij helemaal anders, zou hij haar allang versiert hebben en dan weer laten vallen als een baksteen. Dit was iets wat hij de laatste tijd wel meer deed, gewoon vrouwen hun hart breken, gewoon omdat het kon en leuk was. Je kon hem wreed noemen, harteloos, maar je had dan wel dik groot gelijk. Hij was een hartenbreker, iemand die zich niet kon binden aan één bepaald persoon. Nee, Sasuke was een loner, je kon hem emo noemen, maar hij deed zichzelf geen opzettelijk pijn, hij toonde geen emoties, sinds die breuk met dat ene kinderachtig, verachterlijk, gruwelijk lelijk kind. Serena vroeg zijn naam, dus hij antwoordde, dat was niet meer dan normaal dat hij gewoon antwoordde. Hij was immers in een goede bui. "Mijn naam is Sasuke Uchiha, ik kwam hier nadenken, ik kon niet slapen." Eigenlijk was hij veel te eerlijk op dit moment, kon hij niet gewoon een leugen uit zijn mouw schudden zoals hij meestal deed? Hij had er werkelijk geen zin in eigenlijk, dus hij was gewoon voor deze avond eerlijk, alleen voor deze avond. Serena mocht van geluk spreken, van zeer veel geluk. Zijn blik ging naar haar schoenen, waarom, dat wist hij zelf niet eens. "En wat brengt u hier op dit ongoddelijke uur?" vroeg hij dan maar, eigenlijk had hij wel zin in een babbel, alleen wist hij nooit wat zeggen. "Ik ben hier denk ik om dezelfde reden als jou. Ik dacht dat hier niemand anders kwam op dit uur maar dat is dus wel zo. Komen er hier vaak mensen? Want dan denk ik wel dat ik een andere plek uit zal moeten kiezen..." zei Serena en Sasuke schudde zijn hoofd. "Nee, dat is niet nodig, niet veel mensen komen hier naartoe. Alleen ik af en toe, maar als het een drama is dat ik hier af en toe zit, dan kan je best een andere plek zoeken." zei hij op een zachte toon. Voor hem maakte het echt geen zak uit of ze het afbolde of niet. Dat was geheel haar keuze, haar beslissing, die ze helemaal alleen mocht maken zonder dat haar handje erbij werd vastgehouden. "Ik was hier om na te denken, gewoon even alles op een rij te zetten. Maar waarom ben jij hier als ik zo curieus mag zijn? Normaal ben ik zo niet, dat geef ik eerlijk toe, maar ik wil eigenlijk best wel de rede weten." zei hij met een glimlach. Natuurlijk was die fake, maar niemand had hem ooit zien glimlachen, dus niemand wist wat zijn fake glimlach was en wat zijn echte. Dus er was geen stress nodig, ze zou het toch niet weten dat het fake was. Hij was inderdaad een gesloten persoon, iemand met veel geheimen, geheimen die geen enkel achterlijk kind van deze school zou te weten komen. Want echt snugger waren de meesten hier niet. Niemand had ooit al tot hem doorgedrongen, niemand was het gelukt om Sasuke open te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamani
.
.
avatar

Nightmares || Open UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita~
Posts : 108
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitimeza dec 08 2012, 09:55

Sasuke schudde zijn hoofd. "Nee, dat is niet nodig, niet veel mensen komen hier naartoe. Alleen ik af en toe, maar als het een drama is dat ik hier af en toe zit, dan kan je best een andere plek zoeken." zei hij op een zachte toon. Ze knikte. Als enkel hij hier soms kwam zou ze geen andere plaats moeten zoeken. Enkel als dit de meest populaire plaats op Starshine Academy zou zijn zou ze wel een ander plekje nodig hebben.
"Ik was hier om na te denken, gewoon even alles op een rij te zetten. Maar waarom ben jij hier als ik zo curieus mag zijn? Normaal ben ik zo niet, dat geef ik eerlijk toe, maar ik wil eigenlijk best wel de rede weten." zei hij daarna met een glimlach. Serena Simone J forceerde een kleine glimlachje. "Gewoon, denken, ik ben ergens achter gekomen maar ik weet nog niet of het waar is of niet, dus ik moest even denken op een rustige plaats of alles wel kon. Dat mijn gedachten gelijk hebben." En het zag er naar uit dat ze gelijk hadden, haar gedachten, haar droom. Wie zou het anders kunnen zijn? Het zou ook wel iemand anders kunnen zijn die uit was op het geld van haar ouders. Veel mensen op Nova waren uit op hun geld. Maar ze leken allemaal zo lieve mensen... Leken, ja. Lisa was ook een Novaanse en zij had het waarschijnlijk gedaan, dus...
Ze wist het niet meer. Ze wist het echt niet meer. Had zij het nu gedaan of niet? Vragen aan haar kon niet, ze zou toch enkel ontkennen. Het huis was vast al onderzocht, dus daar nogmaals heengaan zou er niet inzitten. Maar hoe zou ze er dan achterkomen? Niet. Tenzij ze nog eens zou moeten wachten tot een droom die zou bevestigen dat Lisa schuldig was. Wat als ze droomde dat iemand anders het gedaan had, en die leek even schuldig? Dan zou ze echt beginnen flippen. En Serena Simone J flipt niet vaak.

[Sorry, flut, inspi allemaal weg na een paar lange posts]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Nightmares || Open UTL8oxA PROFILE
Nightmares || Open UTL8oxA MAGICIAN

Nightmares || Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares || Open   Nightmares || Open Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nightmares || Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nightmares [OPEN]
» Dreams that disturb the nightmares (Open)
» [Verhaal] Nightmares
» [M] Pulsing nightmares.
» Nightmares and lost thoughts

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dungeons-