PortalIndex[Gezocht] Sister HpD5Uwn[Gezocht] Sister 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Gezocht] Sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
William
.
.
William

[Gezocht] Sister UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 259
Points : 10
[Gezocht] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: AirxWater
Klas:
Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ

[Gezocht] Sister Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Sister   [Gezocht] Sister Icon_minitimedo dec 18 2014, 17:50

Hey iedereen!

Waarom
Ik maak dit topic, omdat ik een zusje voor William zoek. Eigenlijk zit zijn zusje al vanaf het begin in zijn geschiedenis verwerkt; de accounts zijn echter niet meer actief. Daarom wil ik het graag nog een keer proberen, aangezien het zusje van Will voor hem een heel belangrijk onderdeel van zijn leven is.

Wat ik zoek
Ik zoek een meisje dat jonger is dan William, ergens tussen de 14-17 idealiter. Ze is net als Will opgegroeid op Puffoon en beheerst sowieso watermagie. Het maakt niet uit of ze wel of niet een tweede magie heeft, het meest logische zou luchtmagie zijn; maar dat maakt niet zoveel uit.
Ook qua karakter wil ik zoveel mogelijk vrij laten, zolang het in de geschiedenis van Will past; maar daar valt altijd over te praten. Dit is de rol die ze gespeeld heeft voor hem: Will was zeer onder de maat met zijn magiebeoefening en dat was niet wat hun ouders voor ogen hadden. Daarom bedachten ze het alternatief Crestworms: insecten die zich in je lichaam ingraven en je magiekanalen vergroten. Hierdoor wordt je magiepotentie groter, maar zijn ouders hadden er weinig aan gedacht wat de gevolgen voor zijn gezondheid zouden zijn. Will is lichamelijk ernstig beschadigd geraakt door de Crestworms. Zijn zusje was goed of bovengemiddeld goed met magie, dus zij ontliep deze behandeling. Eerst had ze niet zo goed door wat er aan de hand was, maar toen ze uitvond wat er met haar broer aan de hand was, besloot ze hem te helpen. Na flink wat informatie opgezocht te hebben vond ze een behandeling die hem kon helpen. Hiervoor was een redelijk hoog niveau aan watermagie nodig. Zijn zusje heeft het redelijk onder de knie gekregen en heeft de Crestworms deels verwijderd uit Will en deels 'in laten slapen', bij wijze van. Hierdoor heeft hij het overleefd.

Will is zijn zusje erg dankbaar en is ook nogal de grote broer; hoewel hij het eigenlijk niet kan, wil hij voor haar zorgen. Zij is zijn grootste reden om nog in leven te blijven en de pijn te negeren. Hij heeft - naar zijn idee - een hele goede band met zijn zusje. Hij heeft haar dan ook meegenomen toen hij vluchtte van huis, bang dat haar hetzelfde zou overkomen. Ze betekent alles voor hem.

Overig
Het lijkt me, vooral door het belang dat ze voor Will heeft, heel erg leuk om een account hier terug te halen op SSA. Het kan een totaal op zichzelf staand karakter zijn met een eigen leven; vooral het verleden is verbonden met Will. Het is niet de bedoeling dat ze nu nog continu voor hem moet zorgen of wat dan ook: ze is niet afhankelijk van William. Daarom wil ik het karakter ook open laten. Uiterlijk doet er ook niet zoveel toe. Vrijwel alles aan dit karakter kan zelf bepaald worden.

Karakterkaarten
Als je geïnteresseerd bent, hier zijn links naar de karakterkaarten van William, Alice en Nieva. Alice is de eerste speelster van zijn zusje en Nieva de tweede [beide speelsters hebben dit account opgegeven].
William
Alice
Nieva

Interesse
Mocht je interesse hebben, dan kun je hier reageren of bij PM'en. Ik ben het best bereikbaar op het account Wren, maar op William of Fealwen kijk ik ook regelmatig.

Bedankt voor het lezen!
Jussels
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Gezocht] Sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GZ] Sister Razina
» [Looking For] Sister
» [GZ] Sister
» GZ lovely sister/brother :3
» Introducing her to my sister

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-