PortalIndex[GZ] Sister HpD5Uwn[GZ] Sister 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ] Sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimewo jun 05 2013, 20:15

Hello Gast, leuk dat je hier een kijkje neemt :3
Met Roakes' nieuwe karakter en geschiedenis 'nd stuff, heb ik besloten dat ik de nieuwe versie van Roakes' zus wil. Ze heet Reese, maar als je die naam niet zo mooi vind, dan kan je evt. een andere nemen. Liefst een naam die met de 'R' begint, omdat haar broer en zij dat ook hebben en dat klinkt mooi, vind ik xD
Wel, in haar nieuwe geschiedenis worden zij, haar broer Riley (die een psychische aandoening, namelijk schizofrenie heeft), haar zus Reese en haar moeder Lyne gekidnapt naar Shadra door Roakes' vader Brook. Haar vader vermoordt (wel in een andere kamer, anders zou ze zeker trauma's hebben en dat zou te moeilijk zijn) Riley en Lyne. Dit omdat hij nooit echt van Lyne hield, maar wel van haar geld, en omdat hij iets heeft tegen mensen met psychische aandoeningen. Roakes en Reese kunnen ontsnappen, maar Reese, die heel goed met Riley overeenkwam (anders dan Roakes), wil kijken waar Riley zit. Ze gaat terug in het huis en zoekt de kamer waar Riley en Brook zitten. Ze vindt die, en door een kier in het raam ziet ze hoe haar broer op de tafel ligt en met een mes gestoken word en Lynes lichaam ligt dood en bebloed op de grond. Hierdoor loopt zij wél een trauma op. Ze keert, volledig in paniek, terug naar Roakes. Roakes en Reese vertrekken dan naar Nova om te vluchten voor Brook, en blijven daar tijdelijk. Omdat Roakes minderjarig is, wordt ze naar een internaat gestuurd, namelijk Starshine Academy. Maar Reese blijft achter op Nova en het gaat steeds slechter met haar: door het verlies van Riley en Lyne is ze dagen depressief, en op den duur begint ze zich in te beelden dat ze Riley en Lyne ziet, niet alleen in haar slaap, maar ook in het echt. Roakes weet hier niks van tot ze haar ooit zal zien.
Later wordt Reese ook naar Starshine gestuurd, in de hoop dat ze daar verbeterd, ongeveer een jaar na het incident met Riley, Lyne, Brook en Roakes.

Korte samenvatting v.h. karakter:

Als ik maar één aanmelding krijg tegen de deadline dan krijgt die haar natuurlijk, maar als er meerdere geïnteresseerden zouden zijn, dan zou ik liefst een een kleine beschrijving van het karakter en het uiterlijk 'nd stuffjes, dat moet niet echt veel zijn. Als je wil kan je ook nog een voorbeeldpost maken. Aan de hand van die eventuele post en die beschrijving ga ik beslissen wie haar het best interpreteert ^^ (klopt dat woord in de context? o.o)
Als je geïnteresseerd bent zet het hier dan en stuur zo snel mogelijk de voorbeeldpost en beschrijving. Ik geef jullie de tijd tot 10 juni voor het aanmelden, eventueel wat langer maybe ^w^ Voor de voorbeeldpost en beschrijving
Als je de naam wil veranderen geef dat dan door in je beschrijving, zo lang het maar met een R begint vind ik alles goed.
I hope somebody's interested~
Xoxo Talita~

AANMELDINGEN

Reservelijst;
Alexa


Laatst aangepast door Roakes op za jun 08 2013, 09:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimewo jun 05 2013, 20:20

Het is wel een heel interessant karakter om te bespelen.
Maar ik heb er eigenlijk geen karakters voor openstaan.
En ik wil er niet nog één bijmaken omdat ik bang ben ze dan niet meer te kunnen onderhouden.
*Sigh* Moeilijk...moeilijk.

(Voelt zich nu slecht omdat ze niets bijdraagt aan het topic xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimewo jun 05 2013, 21:12

Niet erg hoor ^^
Anybody else? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimeza jun 08 2013, 09:02

Ik had mezelf voorgenomen om het bij vier chars te houden. Stare

Maar dit ziet er wel interessant uit. Zet me anders op de reservelijst ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimeza jun 08 2013, 09:13

Sure, je staat erbij :3
Yay, toch iemand Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimema jun 10 2013, 08:05

*checkt de datum* Jups, het is de tiende. Ik heb wat dingen lopen verzinnen over Reese. Dus ehm, kan ik haar aanmaken? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Reese
.
.
Reese

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEReal Name : Autimuts
Posts : 82
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur met een beetje licht
Klas:
Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimema jun 10 2013, 10:14

Ik heb er zoveel zin in dat ik hier al wat heb ^^''. Hope you don't mind ^^''. Faceclaim is gevraagd en ik ga zelf maar eens de geschiedenis in elkaar flansen. Ze word wel anders dan haar jongere zus Roakes qwa karakter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

[GZ] Sister UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitimema jun 10 2013, 18:10

No probem, leuk dat je er zin in hebt :3
Qua karakter is ze idd wel compleet anders, ook van voor het incident was dat al zo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GZ] Sister UTL8oxA PROFILE
[GZ] Sister UTL8oxA MAGICIAN

[GZ] Sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Sister   [GZ] Sister Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] Sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Looking For] Sister
» GZ lovely sister/brother :3
» Thinking about my sister.
» ~{GZ}~ Secret Royal Sister
» [GZ] Sister Razina

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-