PortalIndexTotal Crap [Open] HpD5UwnTotal Crap [Open] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Total Crap [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stark

Stark

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEPosts : 13
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra en Raven. Black Fire Magic
Klas: Fifth Former. (5e klas)
Partner: I'm a playboy. I don't stick around.

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimezo jun 20 2010, 14:12

Een van de leraren had hem hierheen gestuurd voor straf! Zelf wist Stark waarom maar gaf het niet toe, zijn luipaard Firestar die na hem aangekomen was stond nu trots naast hem. Er was een grootte deur. Hij klopte hard en liep naar binnen. Duisteren slierten magie cirkelde om zijn lijf zoals altijd. Soms zag je er een rode gloed in waardoor je meteen werd gewaarschuwd dat hij boos was. Meestal als hij boos was verbrande hij dingen in grote zwarte vlammen. Zijn ouders kwamen van Raven en Shadra, hij kende dus de vuur en duistere magie, deze oefende hij ook. Na een paar jaar leerde hij hoe hij de magien kon combineren wat hij nu altijd doet. Dit zorgt ervoor dat hij erg gevaarlijk word en hij maakt gebruik van die reputatie.

[Wie? xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimezo jun 20 2010, 20:59

Savador zat achter zijn bureau en kraste met een schrijfveer verveeld op een papiertje. Zijn slang Saethion lag als een opgerold tros trouw op de hoek van het bureaublad zwijgend toe te kijken, maar richtte zich met een hels gesis plotseling dreigend op toen er hard op de deur werd geklopt. Savador reageerde er amper op. Zijn gouden ogen keken pas op toen de deur openging en er zomaar iemand binnenkwam zonder zijn goedkeuring. Een onbekende jongen, waarschijnlijk nieuw. Dat was waar ook. Hij had laatst nog een nieuw leerlingendossier binnengekregen, maar hij had het nog niet doorgekeken doordat hij die dag al uren gewerkt had en doodmoe was. De magie van de jongen die zichtbaar als slierten om hen heen hingen, beviel hem niet. Alles behalve. 'Heb jij nooit van wachten tot je toestemming krijgt om binnen te komen gehoord?' was Savadors eerste norse reactie. 'En hou je magie onder controle!' voegde hij er nog norser aan toe. Saethion siste instemmend op de woorden van de meester. Het dreigende gesis dat aan één stuk doorging, bedoeld tegen de nieuwe jongen, vulde het kantoor.

(de planeet van vuur is Razen, niet Raven ;D)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Stark

Stark

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEPosts : 13
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra en Raven. Black Fire Magic
Klas: Fifth Former. (5e klas)
Partner: I'm a playboy. I don't stick around.

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimema jun 21 2010, 13:56

Goud schoot door de zwarte slierten heen. Hij vond de meester wel aardig. Hij was hard en daar kon hij meestal goed mee opschieten. "Oh, daar kan ik niets aandoen, das al sinds mijn geboorte. Firestar stond naast hem en gromde tegen de slang. "Sh." zei Stark kortaf en de luipaard stopte maar bleef de slang aankijken. Hij haalde zijn schouders op toen de man over zijn toestemming sprak. "Kan ik dan weer gaan?" vroeg ik sarcastische." hij vond het totale onzin dat hij hier moest zijn, hij had wat bomen verbrand, dus? Zijn magie was perfect onder controle. Hij kon er meedoen wat hij wou, als hij het wil veranderen kon dat. Hij was beter in controle dan zijn ouders en meeste leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimema jun 21 2010, 19:50

Savador bleef de jongen een lange tijd doordringend aanstaren. 'Werkelijk,' zei hij op een onverschillige toon. 'Dan leer je voor je je in een les waagt maar het binnen je lichaam te houden en niet er buiten,' voegde hij er nors aan toe alsof de jongen een klein onwetend kind was. Zijn onhartelijke blik viel op de luipaard die tegen Saethion begon te grommen. Waarschijnlijk het huisdier van de jongen. De slang liet zich echter niet bangmaken en siste nog luider en dreigender terug. 'Wat moet dat beest in mijn kantoor?' Savadors blik gleed van de luipaard weer terug naar het gezicht van de jongen. Hij had een bloedhekel aan alle katachtigen. Eigenlijk aan ieder beest dat ook maar een vacht had. Hij leunde wat achterover in zijn stoel en sloeg kalm zijn armen over elkaar heen toen de jongen vroeg of hij weer kon gaan. 'Dat denk ik niet. Ik wil eerst je reden horen waarom je het waagt mijn kantoor zomaar binnen te lopen. Je verdoet mijn tijd,' zei hij nijdig. Er viel even een korte stilte waarin Savador de jongen roerloos en zonder ook maar één enkele keer te knipperen bleef aanstaren. 'Naam?' verbrak hij de stilte uiteindelijk op een norse toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Stark

Stark

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEPosts : 13
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra en Raven. Black Fire Magic
Klas: Fifth Former. (5e klas)
Partner: I'm a playboy. I don't stick around.

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimedi jun 22 2010, 14:28

"Stark." was alles wat hij zei. Je kon horen dat hij geïrriteerd was. Hij keek de man hard aan. Zijn ogen koud. Firestar ging naast hem zitten. "En dat beest is mijn beest." hij wou bijna nog commentaar geven over de lelijke slang. De slierten verdwenen voor kort toen hij zei dat ze binnen mijn lijf moesten blijven maar Stark liet ze om zijn hand en linkerarm gaan na aan tijdje. Het was wat comfortabeler vond hijzelf. Hij had zijn handen in de zakken van zijn zwarte spijkerbroek. Hij had een wit V-nek shirt aan met gympies. Toen herinnerde hij nog iets wat hij had gevraagt, "Oh, ik moest komen omdat ik een paar bomen had verbrand en een raket of twee." Rustig haalde hij zijn schouders op. Snel keek hij naar Firestar en aaide de luipaard kort over zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimedi jun 22 2010, 21:50

Savador verbrak het oogcontact met de jongen even toen hij zijn naam zei. Stark zei hem nog niet veel, behalve dat het een leerling in zijn mentorklas was. Hij richtte zijn kille blik weer op toen Stark zei dat de luipaard aan hem toebehoorde. 'Ja, dat zie ik. Al net zo ongefatsoeneerd wat betreft respect, motivatie en gedrag,' reageerde Savador spottend. Met een bleke hand ging hij strelend over het lange lijf van de slang, die tevreden siste. 'Dat zijn drie instellingen die centraal staan in mijn mentorklas. Noem jezelf een schande als mentorleerling zijnde. Nog maar pas nieuw en je bent hard op weg je kansen nu al te verpesten. Eigendom van de school in de fik zetten, dat is hetzelfde als dat ik de helft van je poen in het haardvuur gooi.' Savador scheurde zijn blik van Saethion los en leunde zuchtend achterover toen hij zich weer met over elkaar geslagen armen tot Stark richtte. 'En je reden daarvoor was? Denk je dat het normaal is te doen en laten wat je wilt? Zo werkt dat hier niet, dwaas. Spijtig dat ik er weer een mislukkeling in mijn klas bij heb. Erg spijtig.' Hij pakte verveeld een schrijfveer op en streek met de punt van de veer nadenkend over zijn kin. 'Maar straffen is altijd nog een lichtpuntje in de lange donkere tunnel. Eens zien.. wat dacht je ervan als ik je erop uit stuur in het nabijgelegen bos vlakbij de school om brandhout te verzamelen? We zijn immers bijna door onze voorraad heen. Echter..' Hij legde de schrijfveer neer waarna hij met een kleine geamuseerde grijns opkeek naar Stark. ''s Nachts en met je handen op je rug gebonden. Ik verbied het je magie te gebruiken om je werk gedaan te krijgen. En waag het dan niet om met lege handen terug te komen. Dan blijf ik je er net zo lang op uitsturen tot je een fatsoenlijke voorraad hebt. Wellicht moet ik mijn slang meesturen om een oogje op je te houden.' Savador streek met diezelfde grijns op zijn gezicht zijn dier liefkozend onder zijn bek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Stark

Stark

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEPosts : 13
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra en Raven. Black Fire Magic
Klas: Fifth Former. (5e klas)
Partner: I'm a playboy. I don't stick around.

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimewo jun 23 2010, 14:49

Firestar keek Savador aan. Zachtjes duwde Stark de luipaard weg. "Goed." was alles wat hij zei en stak zijn handen spottend uit en wachten op de handboeien of touw. Hij keek Savador aan. Zijn donker blauwe ogen waren spiegels en stonden koud. Meeste mensen keken normaal meteen weg. Zijn mentor niet, dat was goed. Zijn spieren spande meteen aan toen hij een dwaas werd genoemd. Hou zou nu perfect laten zien in zijn magie klassen wat hij kon. Dit was veel maar terwijl hij over klassen dacht vroeg hij het ook maar na. "Over mijn klassen, welke magie klassen volg ik en mag ik een rooster?" vroeg hij zonder na te denken zoals hij normaal deed. Hij dacht nooit maar deed het, niet zoals meeste die daardoor werden vermoord, ook voor de dood was hij niet bang. Hij had geen gevoel. Dood? Deed hem niks. Pijn? Nooit van gehoord. Liefde? Is dat een mens? Meisjes flirten met hem ja, reageerde hij? Nee. Dit vonden ze blijkbaar leuk want ze stopte nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimewo jun 23 2010, 17:58

Savador liet de hand met de schrijfveer langzaam zakken en legde het terug op zijn bureau. In zijn voorhoofd was een diepe frons verschenen. 'Ben jij de leukste thuis?' vroeg hij sarcastisch toen Stark zijn handen voor zich uithield om geboeid te worden. 'Het gaat hier vaak veel heftiger aan toe dan jij waarschijnlijk denkt. Ik zou me ontdoen van dat clownsgedrag en me vast voorbereiden als ik jou was.' Savador legde een arm plat over zijn bureau zodat Saethion zich een weg naar zijn favoriete plek om de schouders van zijn meester kon banen. Hij keek weer op toen Stark hem iets vroeg over de klassen. 'Je bent leerplichtig en je bent hier niet om lol te trappen. Echter komen de meeste leerlingen hier gewoon naar de lessen die ze interessant genoeg lijkt, er wordt nauwelijks gekeken naar de minder leuke vakken naar hun smaak. En het zou me niet verbazen als jij hun voorbeeld zou volgen,' sprak hij nors. Hij trok een la van zijn bureau open en haalde er na er even in te rommelen een papiertje uit. 'Je rooster,' zei Savador terwijl hij het papier naar een hoek van zijn bureau schoof zodat Stark het mee kon nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Stark

Stark

Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILEPosts : 13
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra en Raven. Black Fire Magic
Klas: Fifth Former. (5e klas)
Partner: I'm a playboy. I don't stick around.

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitimevr jun 25 2010, 12:31

De bel voor de lessen ging. "Zal ik maar gaan?" vroeg hij grinnikend, "Dan ben je ook van mijn beest af," zei hij voor hij zich omdraaide en weg begon te lopen. Hij zou Master Savador toch vanmiddag nog wel zien maar hij had zin in magie lessen. Firestar liep voor hem uit de kamer uit. Hij zwaaide nog even en toen deed hij de deur dicht. Snel hobbelde Firestar voor hem uit naar de klassen. Snel keek hij op zijn schema. Zwarte magie had hij nu, hij mog dus niet combineren. Jammer. Rustig liep hij de hal uit waar de kamer van Savador was opzoek naar de klassen.

[OMG, enorm korte post, mijn excuses, ik had geen inspi en er was niet echt meer wat te zeggen of te zien...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Total Crap [Open] UTL8oxA PROFILE
Total Crap [Open] UTL8oxA MAGICIAN

Total Crap [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Crap [Open]   Total Crap [Open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Total Crap [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Taking a crap.
» [gezocht]Crap voor Elveria
» Alone or not? [Open]
» Hello there! (OPEN)
» It would be fun, they said || Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-