PortalIndexDus ik ben nieuw hier... HpD5UwnDus ik ben nieuw hier... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dus ik ben nieuw hier...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Spireth
.
.
avatar

Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anne
Posts : 5
Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Dus ik ben nieuw hier... Empty
BerichtOnderwerp: Dus ik ben nieuw hier...   Dus ik ben nieuw hier... Icon_minitimema dec 08 2014, 18:30

Hallo mensjes,

Yeah... ik ben nieuw en alle RPGs die ik hiervoor heb gedaan zijn niet zo uitgebreid als deze. Ik zoek wel een weg om het te handelen. Anyway, ik heb gemerkt dat het character creation via eigen lijstjes gaat (geloof ik in ieder geval, staat er ergens wat de eisen zijn?), maar voordat ik ga besluiten wat er allemaal mis is met Spireth vraag ik even welke elementale krachten het minst voorkomen (ik koos maar iets om dit te kunnen vragen Razz). Anders krijg je het gebruikelijke shitload aan hetzelfde.

Cheers bij voorbaat, mensjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Dus ik ben nieuw hier... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus ik ben nieuw hier...   Dus ik ben nieuw hier... Icon_minitimema dec 08 2014, 18:50

Oh haha, heb ik je net het Dark magician symbool gegeven~
Nou, allereerst welkom.
Er zijn inderdaad geen eisen voor het maken van een karakterkaart, het is niet eens verplicht om er eentje te maken, maar wel heel leuk en handig natuurlijk.

Over de verschillende elementen zijn geen exacte statistieken en waarvan er het meeste zijn is ook afhankelijk van of je kijkt naar wie er momenteel actief is of over het algemeen.
Meestal gaan we ervan uit dat er het meeste Novanen (licht dus) en Shadranen (dark) zijn, maar laat je daar zeker niet door tegen houden als je een van die twee zou willen. Je element zegt immers vrij weinig over je persoonlijkheid meestal~

Hopelijk heb ik je vragen zo een beetje beantwoord en anders zeg je het maar, dan probeer ik het opnieuw ^^
Emma~
Terug naar boven Ga naar beneden
Spireth
.
.
avatar

Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anne
Posts : 5
Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Dus ik ben nieuw hier... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus ik ben nieuw hier...   Dus ik ben nieuw hier... Icon_minitimema dec 08 2014, 19:02

Okay, bedankt, ik zoek het wel uit. c:

Trouwens, heb jij wel eens op Kyon gezeten? Daar was ooit ook een Emma namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Dus ik ben nieuw hier... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus ik ben nieuw hier...   Dus ik ben nieuw hier... Icon_minitimema dec 08 2014, 19:07

Nope, Kyon ken ik niet :]
Oh en als je besluit je hoofdmagie van duister naar iets anders te veranderen, zou je mij dan alsjeblieft een berichtje willen sturen of hier even een bericht willen plaatsen?
Dan vergeet ik niet om je fancy bannertje aan te passen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA PROFILE
Dus ik ben nieuw hier... UTL8oxA MAGICIAN

Dus ik ben nieuw hier... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus ik ben nieuw hier...   Dus ik ben nieuw hier... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dus ik ben nieuw hier...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw hier
» Nieuw hier.....
» Nieuw hier (Moest van Moon) ((We weten over wie we het hebben!))
» Nieuw vak, nieuw lokaal, nieuwe leraar
» Weg hier?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Vragen-